Je draagt een naamplaatje voor je leidinggevende?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is vooral voor leidinggevend persoon, zodat ze weten hoe je heet. Maar goed, kreng al in geen maanden meer bij me gehad, en nooit gezeik mee gekregen.
Nee, ALS leidinggevende.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Je draagt een naamplaatje voor je leidinggevende?
100+ mederwerkers, dus tsjah... Maar goed, de meeste weten ondertussen wel hoe ik heet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Je draagt een naamplaatje voor je leidinggevende?
Kan ik me op zich nog wel iets bij voor stellen als je heel veel medewerkers in dienst hebt. Bij ons is dat in ieder geval geen probleem aangezien wij geen 'vulploegen' of zo hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsnog faal dat ze je dan niet kennen.
GR ligt naast mequote:
Ik herken dat gevoel, broeder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben![]()
Op het moment![]()
Vanavond
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben![]()
Op het moment![]()
Vanavond
quote:
Ja van mij ligt er ook al anderhalve week ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat ding van mij loopt als sinds het laatste examen ergens stof te happen
Ik heb mijne weggegeven aan mn oom, die wou hem graag hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja van mij ligt er ook al anderhalve week ofzo. Moet m'n kamer nog steeds opruimen
.
Ik had me voorgenomen om dat te doen als mijn ouders op vakantie waren. (Dinsdag) Heb het nog steeds niet gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja van mij ligt er ook al anderhalve week ofzo. Moet m'n kamer nog steeds opruimen
.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om dat te doen als mijn ouders op vakantie waren. (Dinsdag) Heb het nog steeds niet gedaan.
Ik faal zo hard
Herkenbaar ditquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerste wat mijn moeder zei na de examens was zo'n beetje: EN NHU JE KAMER OPRUIMEN!@!@@!
Je moet nu je daggemiddelde per uur posten. Dan komt het goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Ok haal ik de 30k binnen deze 3 uren?
Hehehe, hier ook. Nog steeds niet gedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerste wat mijn moeder zei na de examens was zo'n beetje: EN NHU JE KAMER OPRUIMEN!@!@@!
Die dingen zijn nog best geld waardquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb mijne weggegeven aan mn oom, die wou hem graag hebben.
Oh maar dat haal ik zo welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet nu je daggemiddelde per uur posten. Dan komt het goed.
Oftewel 125 per uur, dus ruim 2 posts per minuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |