ik heb geen idee waarbij ik het hebquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij gebruikt verder geen 'anti-hooikoorts' middelen?
Heb jij het trouwens alleen bij bomen of ook bij grassen e.d.?
(Ik slik deze trouwens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cetirizine)
Een leuk behangetje of een mooi dakterras is iets anders dan een cakemix hè!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog nooit iemand tegengekomen die me nadertijd bedankt heeft voor het aanwijzen van de cakemix die voor een prachtige verjaardag gezorgd heeft.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog nooit iemand tegengekomen die me nadertijd bedankt heeft voor het aanwijzen van de cakemix die voor een prachtige verjaardag gezorgd heeft.
Wtfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vandaag dan zo raar, ik loop zo pakt er opeens een lant me bij mn pols en knijpt erin en loopt dan door, ik voelde me lichtelijk aangerand wel...
Oooh, sta jij achter de `sigaretten balie` ? Dat lijkt me wel veel chiller werkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon chiller ook.Kutklanten. Op zich heb ik niet zoveel last van zeikende klanten. Ze kopen bloemen en planten en sigaretten en sterke drank bij mij. Dat zijn meestal wel de chille mensen.
![]()
Daarom dragen wij ook geen naamkaartjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vind het altijd eng als mensen je bij de voornaam aanspreken, dat denk ik hoe weten ze dat dan weer. En dan denk ik: oja, naamkaartje.
Typisch ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Maar nee, altijd triest van die jongens of mannen die sjans denken te hebben met een kassameisje
!!
Het is vooral voor leidinggevend persoon, zodat ze weten hoe je heetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Daarom dragen wij ook geen naamkaartjes
Mensen hoeven niet altijd te weten hoe ik heet
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Maar nee, altijd triest van die jongens of mannen die sjans denken te hebben met een kassameisje
!!
Ja, sigarettenbalie, maar ook bloemen en planten en sterke drank verkopen wij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Oooh, sta jij achter de `sigaretten balie` ? Dat lijkt me wel veel chiller werk
Ja, of dat vieze mannetjes gaan raden hoe ze mn naam uit moeten spreken, echt wtfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vind het altijd eng als mensen je bij de voornaam aanspreken, dat denk ik hoe weten ze dat dan weer. En dan denk ik: oja, naamkaartje.
Je draagt een naamplaatje voor je leidinggevende?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is vooral voor leidinggevend persoon, zodat ze weten hoe je heet. Maar goed, kreng al in geen maanden meer bij me gehad, en nooit gezeik mee gekregen.
Nee, ALS leidinggevende.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Je draagt een naamplaatje voor je leidinggevende?
100+ mederwerkers, dus tsjah... Maar goed, de meeste weten ondertussen wel hoe ik heet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Je draagt een naamplaatje voor je leidinggevende?
Kan ik me op zich nog wel iets bij voor stellen als je heel veel medewerkers in dienst hebt. Bij ons is dat in ieder geval geen probleem aangezien wij geen 'vulploegen' of zo hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsnog faal dat ze je dan niet kennen.
GR ligt naast mequote:
Ik herken dat gevoel, broeder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben![]()
Op het moment![]()
Vanavond
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben![]()
Op het moment![]()
Vanavond
quote:
Ja van mij ligt er ook al anderhalve week ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat ding van mij loopt als sinds het laatste examen ergens stof te happen
Ik heb mijne weggegeven aan mn oom, die wou hem graag hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja van mij ligt er ook al anderhalve week ofzo. Moet m'n kamer nog steeds opruimen
.
Ik had me voorgenomen om dat te doen als mijn ouders op vakantie waren. (Dinsdag) Heb het nog steeds niet gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja van mij ligt er ook al anderhalve week ofzo. Moet m'n kamer nog steeds opruimen
.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om dat te doen als mijn ouders op vakantie waren. (Dinsdag) Heb het nog steeds niet gedaan.
Ik faal zo hard
Herkenbaar ditquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerste wat mijn moeder zei na de examens was zo'n beetje: EN NHU JE KAMER OPRUIMEN!@!@@!
Je moet nu je daggemiddelde per uur posten. Dan komt het goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Ok haal ik de 30k binnen deze 3 uren?
Hehehe, hier ook. Nog steeds niet gedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerste wat mijn moeder zei na de examens was zo'n beetje: EN NHU JE KAMER OPRUIMEN!@!@@!
Die dingen zijn nog best geld waardquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb mijne weggegeven aan mn oom, die wou hem graag hebben.
Oh maar dat haal ik zo welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet nu je daggemiddelde per uur posten. Dan komt het goed.
Oftewel 125 per uur, dus ruim 2 posts per minuut.
Ja das waar, maar ach. Ik ben vrijgevig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog best geld waard, maar ik zal 'm wel voor m'n studie nodig hebben
.
Rommelig, is dat hetzelfde als `zomaar je rotzooi ergens neergooien als je thuis komt` ?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ja, echte genieën zijn rommelig.
jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Rommelig, is dat hetzelfde als `zomaar je rotzooi ergens neergooien als je thuis komt` ?
Ik heb vanavond geen plannen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh maar dat haal ik zo welDenk ik. Mits het druk blijft dan.
Jawel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Rommelig, is dat hetzelfde als `zomaar je rotzooi ergens neergooien als je thuis komt` ?
whehehehequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geen plannen waarschijnlijk.
En m'n kamer is alleen nog maar erger geworden, alle kaften slingeren ook nog ergens rond., vind m'n kat wel best. Die heeft er onderhand zijn eigen chillplek van gemaakt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |