En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteld
Denk het niet.. Lijkt me ontzettend gezellig, maar weet niet wat wij doen met vervoer (misschien eventtravel?) en ik acht de kans heeel groot dat het groepje waar ik mee ga niet zo`n zin heeft in een after bij onbekenden (en wellicht jullie ook niet in hunquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?
Heldquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteld
Ik ben nog aan het twijfelen.. Wil wel, maar gaan m'n maten niet waarderen denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?
Er was mij niet verteld welke gast er was deze week, anders had ik wel een andere gekozen iddquote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hej M.I, ik vroeg me af, wist jij van tevoren dat Toneshifterz & Bioweapon zouden komen? Fearful Symmetry leek me nogal een obvious keuze voor hun eigen setje, al bleek hij achteraf zelfs de reverse bass of the week te zijn...
Lekker setje hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Er was mij niet verteld welke gast er was deze week, anders had ik wel een andere gekozen idd
Voor de liefhebbers podcast staat al online o.a. op m'n site.
Die gasten snappen het tenminste nogquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bass Modulators draaiden dit pareltje op Intents
Gefelicteerd man!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[offtopic]
Fuck yeah! Ben afgestudeerd
Echt super blij, nu snel bier drinken![]()
[/offtopic]
Thanks man, Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwardenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gefelicteerd man!![]()
Welke opleiding was het?
Nice! Proficiat!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[offtopic]
Fuck yeah! Ben afgestudeerd
Echt super blij, nu snel bier drinken![]()
[/offtopic]
Thanks en natuurlijk ook van harte!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gefeli MDMA!
Hier vandaag geslaagd voor m'n rijbewijs
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een vreugde hier, gefeliciteerd allen!![]()
Ik kan sinds vandaag zonder bandjes zwemmen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een vreugde hier, gefeliciteerd allen!![]()
Ik kan sinds vandaag zonder bandjes zwemmen
Gewoon omdat ik een mooie jongen ben.quote:
Komende zaterdag, dit is echt zon heerlijk underground sfeervol feest waar heeeel veel liefhebbers op af komen!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Waar en wanneer is Ground Zero , die lijn omhoog is echt geil
Nu wel op tijd je X regelen en niet zoals Hardbassquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |