Hard Bass anthem is anders best vet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Levitas het volgende:
Set van de anthems? Dit is de 3e al in 45 minuten
zwaar uitgekauwd.. zoals de hele set eigenlijk. Enige lichtpuntje de plaat van B-Front & High Voltage.quote:
Da's een camera lolquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:29 schreef Booomer het volgende:
Wat is dat witte ding op de dj boot? Lijkt wel een waterkoker of koffiezetapparaat ofzo..
Ja, Qlimax toch?quote:
Ik heb het gehoord ja. Woon bijna 8 km verder en hoorde de muziek nog best goed. Mede dankzij de harde windquote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ook weer thuis. Free Your Mind was leuk festival!
Dan is die van mij toch beterquote:Op zondag 5 juni 2011 09:24 schreef haakon het volgende:
Die Emporium aftermovie is btw echt wel kut![]()
Merendeel bestaat gewoon uit House en ik vind de beelden gewoon erg matig.
Mensen gister nog feestgevierd?
Dat zeker!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja. Woon bijna 8 km verder en hoorde de muziek nog best goed. Mede dankzij de harde wind
[..]
Dan is die van mij toch beter
Was overigens een heel leuk festival!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb het gehoord ja. Woon bijna 8 km verder en hoorde de muziek nog best goed. Mede dankzij de harde wind
Dat tweede stukje van North east south west, als die vocal steeds sneller gelooped wordt... Geniaalquote:
Nou, volgens mij hadden jullie ook kneiters lekker weer! Of nie?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:17 schreef T-Force het volgende:
Intents was leuk, niet meer, niet minder! Vooral erg gezellig met de mensen waar ik mee was.
Muzikaal gezien niet echt dat je zegt van YAY. AVIOCrypsis
Donkey Rollers
Bass Modulators
B-Front vond ik voor de verandering een keer wel leuk!
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedquote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef robuust89 het volgende:
Nou, volgens mij hadden jullie ook kneiters lekker weer! Of nie?
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedDat doe ik anders nooit...
oeh dat ziet er idd wel vet uitquote:
Deepack in AVIO shirtquote:
Woon zelf wel redelijk dichtbij Amsterdam... Maar als ik jou was zou ik de trein naar harderwijk pakken en vanaf station Harderwijk de bus richting dat parkquote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef haakon het volgende:
Zijn er hier mensen die in de buurt of ín Amsterdam wonen en ook naar Defqon gaan met openbaar vervoer?
Zo ja, hoe kan je dan het beste gaan?
Want ik kom net weer van vakantie en ik ga gelijk vanuit Schiphol door naar Biddinghuizen.
Thnx alvast!
Houd er wel rekening mee dat er GEEN treinen van dat station terug rijden.. (toch?)quote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef haakon het volgende:
Zijn er hier mensen die in de buurt of ín Amsterdam wonen en ook naar Defqon gaan met openbaar vervoer?
Zo ja, hoe kan je dan het beste gaan?
Want ik kom net weer van vakantie en ik ga gelijk vanuit Schiphol door naar Biddinghuizen.
Thnx alvast!
Vanaf 0:46/0:47 klinkt het opeens voor geen meter.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef T-Force het volgende:
En een grappige Bootleg van Sash - EcuadorVind hem wel lekker zomers!
Het is even wennen, maar het klonk daar wel goed. En met deze baggerkwaliteit valt dat helaas niet te horen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanaf 0:46/0:47 klinkt het opeens voor geen meter.Daarvoor een lekkere simpele zomerse remix.
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef T-Force het volgende:
Leuke edit van Greatest Show on Earth van AVIODie melo komt toch van zo'n pendulum plaat? Of The Prodigy ofzo?
je bent ook naar brothers geweest gisteravond?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja ik ga er nu vandoor en zet mijn goedwerkende stream uit. Hopelijk krijgt 1 van jullie mijn plekje.
Op naar een lokaal feestje met Wildstylez en Frontliner.
Prachtigquote:
I liek.quote:Q-Dance presents: Alphaverb's Substream Show
After the popular AVIO podcasts, it's time to reboot this idea into an improved concept; The 'substream' show!
This monthly show will be broadcast by Q-Dance radio on every second tuesday of the month at 19:00 CET.
Afterwards, it will become available as a podcast on iTunes.
So what can you expect..?
My idea behind 'substream' is to show you, there's more than just the mainstream bunch of hardstyle artists and tracks.
Of course mainstream hardstyle will also be featured in the show without a doubt, but my goal is to focus on anything new, special or different.
During a 1-hour set, I will give certain tracks some extra attention and I will also tell you why.
- Offstream track of the month
A track that might not have anything to do with hardstyle, but it's just something that really appeals to me.
So it could be more or less related to hardstyle, but it could also be a pop-music.
- Unreleased track of the month.
A good radio show always brings something new or fresh, but in this case 'unreleased' does not nessiceraly mean it's a new track.
It might aswell be an older track that never got released!
- Surprise of the month.
This can be a good track by an artist that's new to me and really surprised me that way.
It could also be something from a well known artist, that surprised me by doing something different.
The first show will be broadcast on the 7th of June.
Any tip/suggestions for the tracks above or in general are always welcome!
You can reach me through substream@alphaverb.nl
Ik ga vanaf Defqon als het goed is met de bus terug naar Almeloquote:Op zondag 5 juni 2011 14:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat er GEEN treinen van dat station terug rijden.. (toch?)
Jammer dat et op q-dance is, 96kbit zuigt aarzquote:
Vind Da Tweekaz de laatste tijd maar saai en eentonig, iets te Dirty Workz achtig ook.quote:
Ben nooit kapot geweest van deze gasten (waren er toch 2?) vind het eerlijk gezegd maar draaiorgelhardstylequote:
Klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
je bent ook naar brothers geweest gisteravond?
Wat moet dat worden dan? Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewektquote:Wist je trouwens al dat de special afsluitingsact op GZ een live act is van Dano en mij???
Zou je wel eens wat vaker mogen doen hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedDat doe ik anders nooit...
Ik werd even helemaal gek toen ze het intro van dit nummer erin gooiden, dacht heel ff dat ze echt dit hele nummer (of iig de beat ervan) zouden draaien!! Maar helaas niet het gevalquote:
Kermishardstylequote:
Dat zijn ook meteen de enige producties van die gasten die ik eigenlijk kan waarderen. Heb er trouwens ook wel respect voor dat ze nog alles met Fruity loops schijnen te doen. Probleem is alleen dat -in de grote stroom van producers en producties die dit genre tegenwoordig rijk is- hun producties eigenlijk bijna nooit de middelmaat ontstijgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef eQuaL het volgende:
Eventjes alle haat tegen Da Tweekaz teniet doen:
Die theracords special die er staat is ook nicequote:Op maandag 6 juni 2011 01:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Leuk nieuw setje van Frequencerz te vinden op hun Soundcloud
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef robuust89 het volgende:
Kermishardstyle
Het "probleem" van Da Tweekaz (en The R3bels een beetje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef NLS04 het volgende:
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Je vergeet The Shine en The ShadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das een koningsnummer jaquote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zou je wel eens wat vaker mogen doen hoor![]()
![]()
En mochten er foto's lekken, ik trek ook alleen in extreme gevallen mijn shirt uit![]()
[..]
Ik werd even helemaal gek toen ze het intro van dit nummer erin gooiden, dacht heel ff dat ze echt dit hele nummer (of iig de beat ervan) zouden draaien!! Maar helaas niet het geval![]()
Dit is min of meer huiswerk -naast de hardstyle quiz van deeltjesversneller- voor iedereen die zich een hardstyleliefhebber noemtquote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
edit: valt dit trouwens nog een beetje in de smaak of is dit oude meuk die niet meer gehoord mag worden?
Whehe, heb dus toch nog het goeie tijdperk meegemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit is min of meer huiswerk -naast de hardstyle quiz van deeltjesversneller- voor iedereen die zich een hardstyleliefhebber noemtVoor volgende week worden de setjes van qlimax 2003 opgegeven
Sorry maar dit is totaal niet mijn smaak, zoals ik eerder ook al aangaf. Zal soort nummers zal ik nooit thuis opzetten vind het gewoon kaal en eenvoudig klinken, heb ik overigens met al hun producties.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef eQuaL het volgende:
Eventjes alle haat tegen Da Tweekaz teniet doen:
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Maak je nou een garpje of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachtingquote:
Ik zie niet wat hier een grapje aan zou zijn...quote:
Vind het juist een goed voorbeeld hoe je een nummer moet remixxen. Hebben er echt hun eigen draai aan gegeven, tuurlijk hij is niet zo goed als het origineel maar een verkrachting vind ik het allerminst...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachting
Early hardstyle is inderdaad erg lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whehe, heb dus toch nog het goeie tijdperk meegemaakt
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Niet te vergeten, de tracks van Maxter. Damn, wat zijn die vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There is no rehab for stupidity.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2005-2008
X2quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2005-2008
Excuus, niet goed gelezenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier een grapje aan zou zijn...
In het lijstje staan toch aan aantal heerlijke klappers
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachting
Dat dus. Het remixxen van een plaat die al zo oud is (stond nog op de EP met Scannerquote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind het juist een goed voorbeeld hoe je een nummer moet remixxen. Hebben er echt hun eigen draai aan gegeven, tuurlijk hij is niet zo goed als het origineel maar een verkrachting vind ik het allerminst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan je eigen timetable samenstellen via Facebook/Hyves! Leuk bedacht
Edit: Inmiddels ook een aftermovie van Intents die heel mooi is gemonteerd
[ Bericht 1% gewijzigd door Krulliewullie op 06-06-2011 16:15:47 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Dit is nog de teaser, right?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Zo is het beter.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2004-2007
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Krulliewullie het volgende:
YEAH de timetable van GZ is bekend!!!Waarom staat het onderstaande er niet in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan je eigen timetable samenstellen via Facebook/Hyves! Leuk bedacht
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef T-Force het volgende:
Zie ik dit op de Hyves van een maat van mij die helemaal gek is op Theracords! Een krabbel van Thera himself:
[..]
Wat moet dat worden dan? Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewektgr gr
Dat heet de 'special' closing act als ik het goed hebquote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom staat het onderstaande er niet in?![]()
[..]
Klinkt goed zo op het eerste gehoord lekker jaquote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Eindelijk weer iets van hem waar ik nog enige waardering voor uit kan spreken.
Kwaliteit is te ruk om er echt iets van te zeggen. Klinkt wel okee, maar ook vrij standaard eigenlijk (Digital Age anyone?)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vergeleken bij bijvoorbeeld who I am, of zijn reverze anthem vind ik dit een hele verbetering.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kwaliteit is te ruk om er echt iets van te zeggen. Klinkt wel okee, maar ook vrij standaard eigenlijk (Digital Age anyone?)
Jij hebt mij wel gezien! Wij hebben nog gevochten!!quote:
Moeilijk te zeggen -> brakke kwaliteit. Lijkt erg op een ander nummer.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha oke dat is me dan ontschotenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jij hebt mij wel gezien! Wij hebben nog gevochten!!
Zeer lekker nummer, had hem nog niet eerder gehoord. Maar even verder luisterenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit is Alphaverb - Realization Of A Dream... 1e was TNT - Good Times
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers vanavond nieuwe Magic Show op Q-Dance Radio...
20.00 – 21.00 Mind.Illusion
21.00 – 22.00 Kodex
22.00 – 23.00 Bioweapon & Toneshifterz
HEERLIJK nummer vind ik dat.. Die melodie, bwoaah.. Heb die regelmatig in de auto aanstaan (Substream album) en damn.. Dan knalt het heerlijk zeg!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit is Alphaverb - Realization Of A Dream...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit wassum geworden...
GuiltySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zijn ze het kunstje een beetje verleerd...
quote:Last tickets #decibel2011! If you still haven't ordered your tickets yet, this may be your last chance! http://tickets.b2s.nl
Bass Modulators draaiden dit pareltje op Intentsquote:08. 2 Best Enemies - Phases (Technoboy Romantic Mix)
B-Front gooide deze erop op Intentsquote:12. Zany & Duro - Back Again
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit wassum geworden...
Hej M.I, ik vroeg me af, wist jij van tevoren dat Toneshifterz & Bioweapon zouden komen? Fearful Symmetry leek me nogal een obvious keuze voor hun eigen setje, al bleek hij achteraf zelfs de reverse bass of the week te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteldquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Decibel bijna uitverkocht aldus B2S, iedereen al kaarten?
https://twitter.com/#!/officialb2s
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |