Die is inderdaad heerlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Yes![]()
Toneshifterz, ze hebben al wat vette dingen gemaakt en deze kan in dat rijtje.
Succes nog even danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Die opleiding doe ik ook (eerste jaar), ook op de NHL.
Om te huilen eerlijk gezegd
Je hebt het zeker hoop in je bol of nie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:28 schreef stoeltafel het volgende:
Klinkt lekker, ben echt benieuwd hoe je zaterdag gaat draaien Thera. Al veel over je gelezen dus de verwachtingen zijn hoop. Hoeveel draai je ongeveer eigen productie ?
Vet filmpje! Je gaat lekker los zo te zien.
Ik voorspel reacties van hoop niveau hieronderquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je hebt het zeker hoop in je bol of nie?
iddquote:
Vind Discorecord leuker.quote:
Niet iedereen op één hoop gooien hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik voorspel reacties van hoop niveau hieronder
Dat inderdaad ja. Gaarne zou ik deze plaat live willen horenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef eQuaL het volgende:
Pfff wat is die melodie van G-Force toch lekker, ik wil echt een anti-anticlimax edit
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Yes![]()
Toneshifterz, ze hebben al wat vette dingen gemaakt en deze kan in dat rijtje.
zondert twijfelquote:
He is responsible for the cold blooded murder, of our men, women and children....quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat het zondag vanaf 14.00 gebeuren, gaat echt knalfeest worden![]()
+
hopelijk ga ik dan deze horen, had AVIO Podcast #1 opstaan en dedie ik van de plaat kreeg was echt ongelooflijk!
dat beginstuk is elke keer kippenvel, met die bass die telkens een andere 'kant' opgaatquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
He is responsible for the cold blooded murder, of our men, women and children....
YAAAAAAAAAAAAAH!![]()
sowieso goed nieuws, maar ff verkeerde topiquequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef 16meter het volgende:
Wie is David? Goed nieuws dat Doedelzak vertrekt, toch.
Ik ga naar die andere!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef T-Force het volgende:
Wat een rust zeg!
Wie gaan er allemaal naar Ground Zero? 16meter + chick toch?
Holy crap.. Die kick!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |