Hasjikke verboden gek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:53 schreef Zarina het volgende:
Heey, ik ben nog nieuw op dit forum en ik wist nog niet echt welk onderwerp ik deze moest neerzettten..
Maar mijn verhaal is dat ik een beenholster(en een mes maar hoef niet erbij) zoek voor bescherming. Maar is dit wel een beetje te verbergen onder je kleding? diegene die ik heb gezien zijn best wel groot en meestal of heel duur, of voor pistolen enzo..![]()
Alvast bedankt.
zakmes wel... kan je iemand goed verwonden wanneer je daarmee in de fatale organen of nek steekt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vlindermessen enzo mogen toch ook niet meer.
Ja ga die gevaarlijke gek helpen met tipsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef scoloo het volgende:
www.shogun.nl heeft wel iets in die trant. Ik weet dat ze sowieso een schouderholster hebben voor een mes. En niet zo heel duur volgens mij.
als je dan zonodig wat moet, koop dan een busje pepperspray ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Zarina het volgende:
Ha, ben niet gevaarlijk, vandaar de mes:P. Vrouwen moeten zich ergens mee beschermen toch? vuurwapens vind ik dan weer te overdreven.
Of dat nou echt zo helpt..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je dan zonodig wat moet, koop dan een busje pepperspray ofzo
Alsof elke vrouw een mes bij zich heeft of woon je in de jungle? Gezellige types ook die altijd met een wapen op zak lopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Zarina het volgende:
Ha, ben niet gevaarlijk, vandaar de mes:P. Vrouwen moeten zich ergens mee beschermen toch? vuurwapens vind ik dan weer te overdreven.
idd daar zijn mannen voor gemaakt, om de vrouw te beschermenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Alsof elke vrouw een mes bij zich heeft of woon je in de jungle? Gezellige types ook die altijd met een wapen op zak lopen.
spuit het eens in je ogen om te testen andersquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef Phileintje het volgende:
En dan nog: Dan moet je eerst je broek uittrekken om je mes uit je beenholster te halen. Maak het de verkrachters lekker makkelijk door je uit te kleden voor hen.
En flink over de longenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
spuit het eens in je ogen om te testen anderswel even posten hoe het ging natuurlijk.
Goede site, daar maar eens een machete aanschaffen ivm aankomende (zombie)apocalypsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef scoloo het volgende:
www.shogun.nl heeft wel iets in die trant. Ik weet dat ze sowieso een schouderholster hebben voor een mes. En niet zo heel duur volgens mij.
kwestie van wat stof tussen de boksbeugel doenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:55 schreef Stuurver het volgende:
Met een boksbeugel sloop je gelijk je eigen hand en een mes wordt zo tegen je gebruikt.
En ik raad TS aan om minder films te kijken
Dan breek je nog steeds je vingers.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kwestie van wat stof tussen de boksbeugel doen![]()
Maargoed je hebt dan wel kracht nodig... dan faal je sowieso als meisje tegen een man.
Met een beenhoster met mes erin over straat lijkt me ook wel strafbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:25 schreef Zarina het volgende:
Boksbeugels zijn inderdaad wat moeilijker te krijgen, zijn ook hartstikke verboden. Messen niet, dus die ken je gewoon bestellen..(met bepaalde voorwaarden dan)
De maximum straf voor het zonder vergunning voorhanden hebben van een stiletto: 9 maanden gevangenisstraf of een boete van 18.500 euroquote:Op zondag 5 juni 2011 09:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Met een beenhoster met mes erin over straat lijkt me ook wel strafbaar.
Precies, denken dat een mes effeciever is dan pepperspray.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
spuit het eens in je ogen om te testen anderswel even posten hoe het ging natuurlijk.
ja echt meteen iddquote:
Wapens zijn sowieso voor pussies een echte man vecht gewoon met zijn vuistenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja echt meteen idd![]()
Net of iedereen of straat die vecht gelijk gebroken vingers heeft.
Je kan ook altijd je sleutel tussen je vingers doen voor een leuk resultaat
dat klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:11 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wapens zijn sowieso voor pussies een echte man vecht gewoon met zijn vuisten
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef helldeskr het volgende:
Het beste wapen is een wapen dat niemand verwacht.
Een opgerolde krant is een prima steek of slagwapen.
Goed strak gerold is een Spits of een Metro iets om rekening mee te houden, liefst nog met een extra vouw door het midden..dat zorgt ervoor dat de krant niet buigt..je krijgt dan een korte knuppel waar je prima mee kan steken. er vloeit geen bloed maar door de kleine oppervlakte komt er veel kracht vrij. Als je dit naar iemands gezicht, keel of buik steekt dan breng je minimaal een schrikreactie teweeg en meestal is dat genoeg.
Hou je duim in de vouw en de rest goed strak in je vuist..dat werkt prima.
Ik heb hier een keer een agressieve zwerver mee in zijn gezicht gestoken en dat leverde toch mooi een dikke bloedlip en een bange zwerver op.
Sindsdien zegt deze jongen nooit meer nee tegen de gratis krant op het station
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef helldeskr het volgende:
Het beste wapen is een wapen dat niemand verwacht.
Een opgerolde krant is een prima steek of slagwapen.
Goed strak gerold is een Spits of een Metro iets om rekening mee te houden, liefst nog met een extra vouw door het midden..dat zorgt ervoor dat de krant niet buigt..je krijgt dan een korte knuppel waar je prima mee kan steken. er vloeit geen bloed maar door de kleine oppervlakte komt er veel kracht vrij. Als je dit naar iemands gezicht, keel of buik steekt dan breng je minimaal een schrikreactie teweeg en meestal is dat genoeg.
Hou je duim in de vouw en de rest goed strak in je vuist..dat werkt prima.
Ik heb hier een keer een agressieve zwerver mee in zijn gezicht gestoken en dat leverde toch mooi een dikke bloedlip en een bange zwerver op.
Sindsdien zegt deze jongen nooit meer nee tegen de gratis krant op het station
Ze waant zich waarschijnlijk een soort Lara Croftquote:Op zondag 5 juni 2011 01:55 schreef Stuurver het volgende:
En ik raad TS aan om minder films te kijken
Want elk mes is een stilletoquote:Op zondag 5 juni 2011 12:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
De maximum straf voor het zonder vergunning voorhanden hebben van een stiletto: 9 maanden gevangenisstraf of een boete van 18.500 euro
Dus veel plezier TS.
Als jij je niet meer veilig op straat voelt zonder wapen dan heb je hulp nodig.
Ik dacht dat alle chinezen wing chun kondenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef linpunt het volgende:
Maar ik zie dat TS dit wil voor zelfverdediging. Juist dan geef je de dader een extra wapen..
Leer hoe je iemand uitschakelt zoals in krav maga of jezelf te verdedigen met sleutels bijvoorbeeld.
ik dacht even dat wing chun iets was wat je bij de KFC zou kunnen halenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle chinezen wing chun konden
En hoe denk je zo'n mes snel onder je kleding vandaan te halen dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Zarina het volgende:
Haha, ja maar voordat je krav maga of wing chun serieus onder de knie heb, dat duurt wel even:P
Als je de tijd neemt om jezelf te leren verdedigen, heb je daar veel meer profijt van dan een mes in een beenholster. Dat is voor een ongeoefend iemand in een land waar het verboden is echt niet praktisch.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Zarina het volgende:
Haha, ja maar voordat je krav maga of wing chun serieus onder de knie heb, dat duurt wel even:P
En een beetje zelfvertrouwen en assertiviteit opbouwen (maar goed, dat leer je natuurlijk ook vanzelf op zelfverdediging- en vechtsporten).quote:Op maandag 6 juni 2011 08:23 schreef -Trinity- het volgende:
Als je de tijd neemt om jezelf te leren verdedigen, heb je daar veel meer profijt van dan een mes in een beenholster.
In zekere zin wel maar als je groot en breed bent word je ook weer een soort uitdaging...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:32 schreef Phileintje het volgende:
[..]
En een beetje zelfvertrouwen en assertiviteit opbouwen (maar goed, dat leer je natuurlijk ook vanzelf op zelfverdediging- en vechtsporten).
Als je zelfverzekerd over straat loopt is de kans veel kleiner dat iemand je iets aan gaat doen dan als je als een bang onzeker kippetje daar loopt.
Als je fatsig en groot en breed bent ben je kidnap-proof.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
In zekere zin wel maar als je groot en breed bent word je ook weer een soort uitdaging...
hoezo haal je fatsig er nou weer bij?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als je fatsig en groot en breed bent ben je kidnap-proof.
Toch wordt je volgensmij eerder aangevallen als je uitstraalt dat je bang bent..
De vadsige heeft gesproken.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als je fatsig en groot en breed bent ben je kidnap-proof.
Toch wordt je volgensmij eerder aangevallen als je uitstraalt dat je bang bent..
Niet als je daar voor onder behandeling bent/vaker psychose hebt.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Is het raar trouwens dat wanneer ik een persoon zie... automatisch screen of ik diegene aan kan ofniet en zo wellicht mn gedrag aanpas?
neehoorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niet als je daar voor onder behandeling bent/vaker psychose hebt.
Die Systema gozer is fucking baasquote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef helldeskr het volgende:
Lol,
Interessante filmpjes..
geeft een beetje aan wat ik bedoel...
Je kan alles als wapen gebruiken als je maar weet hoe..
Systema en FAUST maken bijna alleen gebruik van gewoon spul dat je dagelijks bij je hebt.
helemaal met een aansteker erbij hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rond de vakantietijd een aantal van die reisverpakkingen deo inslaan. Bij voorkeur die met een sterk geurtje. Net zo effectief als pepperspray. En nog handig ook als je een keer deo bent vergeten.
Precies. Bovendien leer je ook vrij snel je eigen beperkingen en krachten kennen. Sommige overmoedige mensen denken juist weer dat ze makkelijk iemand van twee keer hun gewicht aankunnen als ze een paar weken een vechtsport beoefenen, als je dat eenmaal echt doet heb je al vrij snel door wat je wel en niet kan.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:32 schreef Phileintje het volgende:
En een beetje zelfvertrouwen en assertiviteit opbouwen (maar goed, dat leer je natuurlijk ook vanzelf op zelfverdediging- en vechtsporten).
Als je zelfverzekerd over straat loopt is de kans veel kleiner dat iemand je iets aan gaat doen dan als je als een bang onzeker kippetje daar loopt.
Maar als ze je door hebben weten ze dat ze je aankunnen. En dan zit je in de shit.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef DeRakker. het volgende:
Alleen t ding is dat je met vechtsporten niet echt breed word.
Voordeel met bodybuilding... dat je groot en breed word en dus nauwelijks mensen hebt die je gaan uitdagen.
massa en spierkracht behouw je alsnog.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Maar als ze je door hebben weten ze dat ze je aankunnen. En dan zit je in de shit.
Dat en er kan elk moment een zombievirus uitbreken, aldus National G. ookquote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Stuurver het volgende:
Jullie doen net of overvallen worden dagelijkse kost is
Als je niet weet hoe je ermee moet omgaan wordt een wapen heel snel tegen je gebruikt. Dan ben je alleen maar verder van huis. Daarom hebben best wel een paar vrouwen pepperspray, het is makkelijk te gebruiken en het geeft een kans om te vluchten. Als je wilt winnen van een man die vaker geweld gebruikt moet je als vrouw van goede huize komen om een gevecht te winnen. Zelfs met een mes.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Zarina het volgende:
En altijd op hoofd op geslachtsdeel meppen als je dit nog niet hebt gehad maar wel moet vluchtenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je ermee moet omgaan wordt een wapen heel snel tegen je gebruikt. Dan ben je alleen maar verder van huis. Daarom hebben best wel een paar vrouwen pepperspray, het is makkelijk te gebruiken en het geeft een kans om te vluchten. Als je wilt winnen van een man die vaker geweld gebruikt moet je als vrouw van goede huize komen om een gevecht te winnen. Zelfs met een mes.
Gewoon niet doen dus. Of inderdaad aikido, krav maga of een andere verdedigingssport leren waar je gebruik maakt van andermans kracht.
Dat denkt men (en vooral vrouwen).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:31 schreef Onnozelaar het volgende:
Ja maar als je een beetje een behoorlijk mes wil zul je toch echt naar Duitsland moeten, of kijken of je iemand kent die ze op straat verkoopt, want vrijwel alles is tegenwoordig verboden, de messen die wel verkocht mogen worden stellen weinig voor.
Je mag wel met je hoofd op mijn geslachtsdeel meppen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
En altijd op hoofd op geslachtsdeel meppen als je dit nog niet hebt gehad maar wel moet vluchten
Maar kijk, als je een katana gaat kopen hier op de markt is het ook maar een katana-vormig object, geen echte katana.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat denkt men (en vooral vrouwen).
Weet maar dat ik met een heel bot uitziend mes flink schade kan aanrichten. Want messen moet je slijpen (laten slijpen, ik neem niet aan dat je zelf een pro daarin bent). Soms zien ze er oud en verroest uit, terwijl ze superscherp zijn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar kijk, als je een katana gaat kopen hier op de markt is het ook maar een katana-vormig object, geen echte katana.
Kans is groter dat TS dan trilt van angst en het wapen uit haar handen laat slaan..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:25 schreef Stuurver het volgende:
Als je echt veilig wil zijn moet je een vuurwapen kopen, daar heeft niemand wat tegen in te brengen en je kan iedereen aan.
(Nee AIVD, ik ben niet in het bezit of handel in vuurwapens)
TS kan beter een M1 Abrams tank aanschaffen. Dan weet ze zeker dat ze veilig en beschermd isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
Kans is groter dat TS dan trilt van angst en het wapen uit haar handen laat slaan..
Dan moet je een nuttige comment posten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:16 schreef Saisai het volgende:
Ik voel me ondergewaardeerd en genegeerd in dit topic. Dat maakt me verdrietig, bedroeft en niet blij.
Via bank of pensioen beleg je vast wel in de wapenindustriequote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:25 schreef Stuurver het volgende:
Als je echt veilig wil zijn moet je een vuurwapen kopen, daar heeft niemand wat tegen in te brengen en je kan iedereen aan.
(Nee AIVD, ik ben niet in het bezit of handel in vuurwapens)
In Nederland kom je weg met een taakstrafquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:10 schreef DeRakker. het volgende:
Zou trouwens geen dingen gebruiken zoals wapens wanneer je er niet mee om kan gaan.
Want als je daardoor iemand vermoord kan je wel aantal jaartjes zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |