Ze waant zich waarschijnlijk een soort Lara Croftquote:Op zondag 5 juni 2011 01:55 schreef Stuurver het volgende:
En ik raad TS aan om minder films te kijken
Want elk mes is een stilletoquote:Op zondag 5 juni 2011 12:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
De maximum straf voor het zonder vergunning voorhanden hebben van een stiletto: 9 maanden gevangenisstraf of een boete van 18.500 euro
Dus veel plezier TS.
Als jij je niet meer veilig op straat voelt zonder wapen dan heb je hulp nodig.
Ik dacht dat alle chinezen wing chun kondenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:56 schreef linpunt het volgende:
Maar ik zie dat TS dit wil voor zelfverdediging. Juist dan geef je de dader een extra wapen..
Leer hoe je iemand uitschakelt zoals in krav maga of jezelf te verdedigen met sleutels bijvoorbeeld.
ik dacht even dat wing chun iets was wat je bij de KFC zou kunnen halenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle chinezen wing chun konden
En hoe denk je zo'n mes snel onder je kleding vandaan te halen dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Zarina het volgende:
Haha, ja maar voordat je krav maga of wing chun serieus onder de knie heb, dat duurt wel even:P
Als je de tijd neemt om jezelf te leren verdedigen, heb je daar veel meer profijt van dan een mes in een beenholster. Dat is voor een ongeoefend iemand in een land waar het verboden is echt niet praktisch.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Zarina het volgende:
Haha, ja maar voordat je krav maga of wing chun serieus onder de knie heb, dat duurt wel even:P
En een beetje zelfvertrouwen en assertiviteit opbouwen (maar goed, dat leer je natuurlijk ook vanzelf op zelfverdediging- en vechtsporten).quote:Op maandag 6 juni 2011 08:23 schreef -Trinity- het volgende:
Als je de tijd neemt om jezelf te leren verdedigen, heb je daar veel meer profijt van dan een mes in een beenholster.
In zekere zin wel maar als je groot en breed bent word je ook weer een soort uitdaging...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:32 schreef Phileintje het volgende:
[..]
En een beetje zelfvertrouwen en assertiviteit opbouwen (maar goed, dat leer je natuurlijk ook vanzelf op zelfverdediging- en vechtsporten).
Als je zelfverzekerd over straat loopt is de kans veel kleiner dat iemand je iets aan gaat doen dan als je als een bang onzeker kippetje daar loopt.
Als je fatsig en groot en breed bent ben je kidnap-proof.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
In zekere zin wel maar als je groot en breed bent word je ook weer een soort uitdaging...
hoezo haal je fatsig er nou weer bij?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als je fatsig en groot en breed bent ben je kidnap-proof.
Toch wordt je volgensmij eerder aangevallen als je uitstraalt dat je bang bent..
De vadsige heeft gesproken.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als je fatsig en groot en breed bent ben je kidnap-proof.
Toch wordt je volgensmij eerder aangevallen als je uitstraalt dat je bang bent..
Niet als je daar voor onder behandeling bent/vaker psychose hebt.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Is het raar trouwens dat wanneer ik een persoon zie... automatisch screen of ik diegene aan kan ofniet en zo wellicht mn gedrag aanpas?
neehoorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niet als je daar voor onder behandeling bent/vaker psychose hebt.
Die Systema gozer is fucking baasquote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef helldeskr het volgende:
Lol,
Interessante filmpjes..
geeft een beetje aan wat ik bedoel...
Je kan alles als wapen gebruiken als je maar weet hoe..
Systema en FAUST maken bijna alleen gebruik van gewoon spul dat je dagelijks bij je hebt.
helemaal met een aansteker erbij hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rond de vakantietijd een aantal van die reisverpakkingen deo inslaan. Bij voorkeur die met een sterk geurtje. Net zo effectief als pepperspray. En nog handig ook als je een keer deo bent vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |