Hasjikke verboden gek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:53 schreef Zarina het volgende:
Heey, ik ben nog nieuw op dit forum en ik wist nog niet echt welk onderwerp ik deze moest neerzettten..
Maar mijn verhaal is dat ik een beenholster(en een mes maar hoef niet erbij) zoek voor bescherming. Maar is dit wel een beetje te verbergen onder je kleding? diegene die ik heb gezien zijn best wel groot en meestal of heel duur, of voor pistolen enzo..![]()
Alvast bedankt.
zakmes wel... kan je iemand goed verwonden wanneer je daarmee in de fatale organen of nek steekt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vlindermessen enzo mogen toch ook niet meer.
Ja ga die gevaarlijke gek helpen met tipsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef scoloo het volgende:
www.shogun.nl heeft wel iets in die trant. Ik weet dat ze sowieso een schouderholster hebben voor een mes. En niet zo heel duur volgens mij.
als je dan zonodig wat moet, koop dan een busje pepperspray ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Zarina het volgende:
Ha, ben niet gevaarlijk, vandaar de mes:P. Vrouwen moeten zich ergens mee beschermen toch? vuurwapens vind ik dan weer te overdreven.
Of dat nou echt zo helpt..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je dan zonodig wat moet, koop dan een busje pepperspray ofzo
Alsof elke vrouw een mes bij zich heeft of woon je in de jungle? Gezellige types ook die altijd met een wapen op zak lopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Zarina het volgende:
Ha, ben niet gevaarlijk, vandaar de mes:P. Vrouwen moeten zich ergens mee beschermen toch? vuurwapens vind ik dan weer te overdreven.
idd daar zijn mannen voor gemaakt, om de vrouw te beschermenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Alsof elke vrouw een mes bij zich heeft of woon je in de jungle? Gezellige types ook die altijd met een wapen op zak lopen.
spuit het eens in je ogen om te testen andersquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef Phileintje het volgende:
En dan nog: Dan moet je eerst je broek uittrekken om je mes uit je beenholster te halen. Maak het de verkrachters lekker makkelijk door je uit te kleden voor hen.
En flink over de longenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
spuit het eens in je ogen om te testen anderswel even posten hoe het ging natuurlijk.
Goede site, daar maar eens een machete aanschaffen ivm aankomende (zombie)apocalypsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef scoloo het volgende:
www.shogun.nl heeft wel iets in die trant. Ik weet dat ze sowieso een schouderholster hebben voor een mes. En niet zo heel duur volgens mij.
kwestie van wat stof tussen de boksbeugel doenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:55 schreef Stuurver het volgende:
Met een boksbeugel sloop je gelijk je eigen hand en een mes wordt zo tegen je gebruikt.
En ik raad TS aan om minder films te kijken
Dan breek je nog steeds je vingers.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kwestie van wat stof tussen de boksbeugel doen![]()
Maargoed je hebt dan wel kracht nodig... dan faal je sowieso als meisje tegen een man.
Met een beenhoster met mes erin over straat lijkt me ook wel strafbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:25 schreef Zarina het volgende:
Boksbeugels zijn inderdaad wat moeilijker te krijgen, zijn ook hartstikke verboden. Messen niet, dus die ken je gewoon bestellen..(met bepaalde voorwaarden dan)
De maximum straf voor het zonder vergunning voorhanden hebben van een stiletto: 9 maanden gevangenisstraf of een boete van 18.500 euroquote:Op zondag 5 juni 2011 09:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Met een beenhoster met mes erin over straat lijkt me ook wel strafbaar.
Precies, denken dat een mes effeciever is dan pepperspray.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
spuit het eens in je ogen om te testen anderswel even posten hoe het ging natuurlijk.
ja echt meteen iddquote:
Wapens zijn sowieso voor pussies een echte man vecht gewoon met zijn vuistenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja echt meteen idd![]()
Net of iedereen of straat die vecht gelijk gebroken vingers heeft.
Je kan ook altijd je sleutel tussen je vingers doen voor een leuk resultaat
dat klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:11 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wapens zijn sowieso voor pussies een echte man vecht gewoon met zijn vuisten
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef helldeskr het volgende:
Het beste wapen is een wapen dat niemand verwacht.
Een opgerolde krant is een prima steek of slagwapen.
Goed strak gerold is een Spits of een Metro iets om rekening mee te houden, liefst nog met een extra vouw door het midden..dat zorgt ervoor dat de krant niet buigt..je krijgt dan een korte knuppel waar je prima mee kan steken. er vloeit geen bloed maar door de kleine oppervlakte komt er veel kracht vrij. Als je dit naar iemands gezicht, keel of buik steekt dan breng je minimaal een schrikreactie teweeg en meestal is dat genoeg.
Hou je duim in de vouw en de rest goed strak in je vuist..dat werkt prima.
Ik heb hier een keer een agressieve zwerver mee in zijn gezicht gestoken en dat leverde toch mooi een dikke bloedlip en een bange zwerver op.
Sindsdien zegt deze jongen nooit meer nee tegen de gratis krant op het station
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef helldeskr het volgende:
Het beste wapen is een wapen dat niemand verwacht.
Een opgerolde krant is een prima steek of slagwapen.
Goed strak gerold is een Spits of een Metro iets om rekening mee te houden, liefst nog met een extra vouw door het midden..dat zorgt ervoor dat de krant niet buigt..je krijgt dan een korte knuppel waar je prima mee kan steken. er vloeit geen bloed maar door de kleine oppervlakte komt er veel kracht vrij. Als je dit naar iemands gezicht, keel of buik steekt dan breng je minimaal een schrikreactie teweeg en meestal is dat genoeg.
Hou je duim in de vouw en de rest goed strak in je vuist..dat werkt prima.
Ik heb hier een keer een agressieve zwerver mee in zijn gezicht gestoken en dat leverde toch mooi een dikke bloedlip en een bange zwerver op.
Sindsdien zegt deze jongen nooit meer nee tegen de gratis krant op het station
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |