Agh, als ik die beelden terugzie heb ik best medelijden met hingis. Dat mens was pas 18, maar stond al jarenlang zo bizar centraal in de aandacht van de tenniswereld, dat kan niet goed zijn. Ze was ook mentaal volledig gebroken in die wedstrijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat Graff in 1999 dat kutkind van een Hingis keihar diste op Rolan Garros. Onsportieve Hingis die een plaspauze nam en Graf met dr onderhandse bacckhand à la Michael Chang 1989. Hingis kookte van woede.
Ik vind allemaal prima.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n beetje met zo'n handgebaartje erbij en op een redelijk hoge toon?
Ik vond dat lulverhaal van je niet zo prima, dat was m'n punt. Maar andere keer, ik zit me teveel op te winden over de finalequote:
Nou en, das juist mooi dat het zo slecht is afgelopen met Hingis. Het toont aan dat je kinderen vrijheid moet geven.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, als ik die beelden terugzie heb ik best medelijden met hingis. Dat mens was pas 18, maar stond al jarenlang zo bizar centraal in de aandacht van de tenniswereld, dat kan niet goed zijn. Ze was ook mentaal volledig gebroken in die wedstrijd.
Graff was juist een bom ervaring, die was zo veel volwassener op dat moment.
Nee, Hingis was niet sportief die partij, maar goed. Bekijk het in perspectief.
Daar kan ik me dan weer zeker bij aansluiten, naar kind was dat!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou en, das juist mooi dat het zo slecht is afgelopen met Hingis. Het toont aan dat je kinderen vrijheid moet geven.
Nou hartstikke mooi jongen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:38 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik vond dat lulverhaal van je niet zo prima, dat was m'n punt. Maar andere keer, ik zit me teveel op te winden over de finale
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:35 schreef PierreBetfair het volgende:
Rafa aan de slappe, en oom Toni maar dweilen. Wat heeft die vent uberhaupt nog voor toegevoegde waarde. Beetje vamos roepen vanaf de tribune met een iberostar pet op zn knikker.
Tenzij je nog echt argumenten hebt ofzo, dan ben ik uiteraard bereid te luisterenquote:
Ik post iets, jij reageert. Ik heb niks meer te melden. Veel plezier met de finale.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:43 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Tenzij je nog echt argumenten hebt ofzo, dan ben ik uiteraard bereid te luisteren
Wat had Graf eigenlijk een bizarre slice-only backhandquote:
Dat komt wel goed hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef Droopie het volgende:
We moeten wel even zorgen dat we aan de wedstrijd beginnen met een nieuw topic.
Deze finale mag niet beginnen met een TT 'vrouwenfinale'
Whatevsquote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik post iets, jij reageert. Ik heb niks meer te melden. Veel plezier met de finale.
Als je nu zelf met een inhoudelijke mening komt kunnen we er wat van maken, maar goed laat maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |