Vorig jaar ook om 15:00 hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:17 schreef Eenskijken het volgende:
Ze beginnen ook laat.. dacht altijd dat ze om 13.00 speelden
Hoe groot Federer ook is dat vind ik een zwak punt van em. Hij geeft als reden dat er niet serve volley gespeeld wordt: "we trainen er weinig op."quote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef rooneyelst het volgende:
dan zeg ik ook altijd..gewoon nadal zo weinigi mogelijk rallys laten spelen dan komt hij niet in zjin spel
Op de baan is het nog droog, Federer is nu aan het trainen:quote:Op zondag 5 juni 2011 12:46 schreef PierreBetfair het volgende:
Parijs: 90% kans op neerslag.
Pic: 12:30h , dat wordt dus geen tennis.
Das geen energie.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:03 schreef Piperidine het volgende:
Is het wel verstandig om zo kort voor de wedstrijd energie te gaan verspillen?
Met warm draaien is niks mis meequote:Op zondag 5 juni 2011 13:03 schreef Piperidine het volgende:
Is het wel verstandig om zo kort voor de wedstrijd energie te gaan verspillen?
Waterig zonnetjequote:Op zondag 5 juni 2011 12:48 schreef jojomen4 het volgende:
http://nl.webcams.travel/(...)oux-Ch%C3%A2teauroux
Vrouwen de bi zijn, heerlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Anna Kournikova en Martina Hingis gingen samen altijd wel flink tekeer in m'n fantasieën, maar ik weet niet of dat ook in werkelijkheid gebeurde.
Dat is de bekendste pot te wereld. Lesbo's lopen er best veel rond in het damestennis, maar vraag me af of er ooit een gay boy in het atp circuit heeft gespeeldquote:
lol, ik geloof i.e.g 100%quote:Op zondag 5 juni 2011 13:59 schreef Niox het volgende:
Bill Tilden, maar dat was voordat er rankings waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |