De lucht klaart een beetje op idd.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:09 schreef Eenskijken het volgende:
het is nu droog in parijs. lijkt me dat er gewoon om 1500 getennist gaat worden
Schiavone is ouder als Hingisquote:Op zondag 5 juni 2011 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Davenport en Hingis die heel dik de veteranenfinale aan het winnen zijn![]()
34 en 30 jaar oud, net wat ouder dan de finalisten in de enkel bij de dames.
Ik was zo blij dat Graff in 1999 dat kutkind van een Hingis keihar diste op Rolan Garros. Onsportieve Hingis die een plaspauze nam en Graf met dr onderhandse bacckhand à la Michael Chang 1989. Hingis kookte van woede.quote:
Hmm beetje zelfde als met voetbal toch? Ze zullen er ongetwijfeld zijn maar houden het stil?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat is de bekendste pot te wereld. Lesbo's lopen er best veel rond in het damestennis, maar vraag me af of er ooit een gay boy in het atp circuit heeft gespeeld
backhand en service zijn 2 verschillende slagenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat Graff in 1999 dat kutkind van een Hingis keihar diste op Rolan Garros. Onsportieve Hingis die een plaspauze nam en Graf met dr onderhandse bacckhand à la Michael Chang 1989. Hingis kookte van woede.
Service bedoelde ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
backhand en service zijn 2 verschillende slagen
Dat vraag ik me dus af. Ik heb het idee dat gay boys helemaal niet geinteresseerd zijn in sport, zeker niet in topsport. Gay girls daarentegen wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:16 schreef theSummoner het volgende:
Hmm beetje zelfde als met voetbal toch? Ze zullen er ongetwijfeld zijn maar houden het stil?
Wat een gelulquote:Op zondag 5 juni 2011 14:21 schreef Lagrinta het volgende:
Lesbo's zijn vaak "pittige" wijven en dus mentaal sterk. Flikkers zijn fysiek vaak slappelingen. Puur trainen om er goed uit te zien maar niet omdat het sportliefhebbers zijn.
Ja, is vrij bekend hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:24 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ze sloeg een onderhandse service op RG?
Huh?! Staan daar beelden van op internet?quote:
Het was toch juist Hingis die onderhands serveerde?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat Graff in 1999 dat kutkind van een Hingis keihar diste op Rolan Garros. Onsportieve Hingis die een plaspauze nam en Graf met dr onderhandse bacckhand à la Michael Chang 1989. Hingis kookte van woede.
Zeker, maar het feit dat die twee zinnen sowieso niet te volgen zijn vanwege de fouten e.d., kan het zomaar dat dat ook bedoeld wordtquote:Op zondag 5 juni 2011 14:26 schreef Chriz4k het volgende:
[..]
Het was toch juist Hingis die onderhands serveerde?
Wacht, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:26 schreef Chriz4k het volgende:
[..]
Op matchpoint tegen zelfs volgens mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:26 schreef Chriz4k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |