Oeh lastige was wel niet in EIndhoven dacht ik. Willem II uit?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Tegen wie maakte Romario zijn debuut in het PSV shirt?
De vraag is vier uur geleden gesteld, dus even afwachten. Het is zaterdagavond. Oranje speelt. Het is warm buiten. Grote kans dat hij niet op Fok zit momenteel.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dit niet (meer) weetquote:
Feyenoord?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ok. Nieuwe vraag dan.
Van welke club zijn de volgende "BN'ers" fan?
Edward van Cuilenborg
Jan de Hoop
Bep van Klaveren
Bert Nederlof
Sascha Visser
Dat klopt, Sascha Visser stond laatst nog in het Feyenoord Magazine en Edward van Cuilenborg doet altijd de voice-over op de Feyenoord-dvd'squote:
Ik heb even gegoogled en weet nu wel wie het is, maar ik dacht gewoon aan een vrouw. blijkt het een man te zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ken ik ook niet maar ik wist dat van Cuilenborg voor Feyenoord is
Ron Willemsquote:Op zondag 5 juni 2011 11:24 schreef Tarado het volgende:
Welke Nederlandse voetballer heeft voor Derby County gespeeld?
Eén van de meest legendarische wedstrijden ooit.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Het zal wel in het Maracańa zijn geweest, maar welke wedstrijd? Geen idee
Eén of andere WK-finale toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de meest legendarische wedstrijden ooit.
Maracana is trouwens juist.
Eigenlijk niet maar ook weer wel.quote:
Geen idee, maar even voor de goede orde. er was in 1950 geen finale.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:43 schreef donroyco het volgende:
Wie is de enige nog levende speler uit de basisopstellingen van de finale van het WK in 1950 (en was zeer belangrijk voor zijn team)?
Schiafino ?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:43 schreef donroyco het volgende:
Wie is de enige nog levende speler uit de basisopstellingen van de finale van het WK in 1950 (en was zeer belangrijk voor zijn team)?
Oh sorry.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef tong80 het volgende:
Mijn vraag is nog niet beantwoord. Of zie ik iets over het hoofd ?
Nee, die anderequote:
Ah zo, weer wat geleerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, maar even voor de goede orde. er was in 1950 geen finale.
Vergelijk het maar met dit seizoen in de Eredivisie. De winnaar zou de kampioen zijn. Maar het was een finale-groep.
Tuurlijk Bos.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh sorry.
Ik neem aan dat je Brazilie-Uruquay bedoelt in 1950
Alcides Ghiggiaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |