Niet opgelet in je peutertijd?quote:Op zondag 12 juni 2011 07:31 schreef FoXje het volgende:
Weet je wat ook erg is? Mijn vriendin wil een 'woef'.
Blijkbaar is dat hond
En voorbips is vagina.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:40 schreef Aether het volgende:
Niet opgelet in je peutertijd?
(Tjoektjoek = trein)
Onhandige opbergplek...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef Phileintje het volgende:
[..]
En voorbips is vagina.
En als mamma bloot met haar benen wijd ligt en pappa zit met zijn hoofd ertussen, is pappa mamma's contactlens aan het zoeken.
Mensen die de multifunctionaliteit van het opbergsysteem van hun voorbips niet optimaal benutten.quote:
Er zit geen systeem in als papa steeds nodig is bij het zoeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:57 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Mensen die de multifunctionaliteit van het opbergsysteem van hun voorbips niet optimaal benutten.
Zodra mamma haar haar afknipt, stopt pappa met zoeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef Aether het volgende:
Er zit geen systeem in als papa steeds nodig is bij het zoeken.
mag ik 'de kids' eraan toevoegenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Phileintje het volgende:
Misschien ben ik wel de enige met dit, maar ik vind het ook vreselijk als mensen hun kind 'die kleine' noemen.
Mijn (vrouwelijke) baas roept altijd dat we "effe een bakkie gaan doen".quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef Phileintje het volgende:
'rokertje'
'een hapje en een drankje'
'een drankje, een hapje en een dingetje'
dan gaan we even een 'happie eten'
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Die grap was in 1997 al niet meer leuk...
Wat een triest volk.
zelfde categorie als mensen die zeggen dat ze veel verdienen maar weinig krijgen.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of had ik dat al gezegd????
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:42 schreef Phileintje het volgende:
Wat ik trouwens het allerergst vind aan die standaardgrappen dat als je er niet om lacht, de standaardgrappenmakers je humorloos en chagrijnig vinden.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik zeg altijd toedeltjens
Ik zeg altijd barbekoeien
Ik zeg altijd see you later, aligator
Ik zeg altijd toedeledokie
Ik zeg altijd toi toi
Echt
Lekker prakken!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef Phileintje het volgende:
'rokertje'
we gaan een "vorkje prikken".....grrrrrrquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef Phileintje het volgende:
'rokertje'
Had jij het nooit over guldi danquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:33 schreef arise het volgende:
Het kost maar .......Euri..
Dan kan ik wel gillen , en krijg wurgneigingen![]()
Ze willen gewoon anoniem blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:35 schreef Phileintje het volgende:
Misschien van een iets andere orde, maar ik kan er ook heel slecht tegen dat iemand die bijvoorbeeld 'Bart' heet, zijn mails ondertekent met:
Groet,
B.
Ik bedoel, je schrijft een hele mail en gewoon je naam voluit schrijven is dan ineens te veel moeite of zo?! Nou ja, ik weet eigenlijk heus wel dat ze het zo ondertekenen om 'cool' over te komen, maar ík vind het suf!
NEE!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:29 schreef Silvergator het volgende:
Een "sappie" doen is wel weer baas ;D
Ja, nóg erger inderdaad. Mensen die bij elk bedrag in euro's (euri's, pleuro's) erbij gaan zeggen hoeveel het in guldens is en dan met zo'n zucht en een heel somber hoofd erbij.quote:
O.k.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |