Je gaat alweer niet op mijn vraag in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
JongerenTot ze 18 zijn zijn de ouders verantwoordelijk.
Spermabanken. Kun je helemaal los gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:02 schreef Staal het volgende:
En dan krijg je geen antwoord meer natuurlijk.
Ik heb al veertieg wiegjes besteld die nu een wiegedood sterven.
En dus?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:02 schreef Staal het volgende:
En dan krijg je geen antwoord meer natuurlijk.
Ik heb al veertieg wiegjes besteld die nu een wiegedood sterven.
Vuige $%^*%^, dat heb je wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet gezegd dat je kinderen moet nemen om ervan te profiteren
Ja maar de VS rekent *alle* import af in dollars, die ze zelf kunnen bij drukken. Nog wel, maar dat zal niet lang meer duren. En dan ligt die hele economie op z'n gat, want op de keeper beschouwd staat de VS er nog veel en veel slechter voor dan Griekenland.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
De EU is veel groter dan Amerika als afnemer van de Arabia. Amerika kent nog eigen olie winning. Iets wat Europa radicaal mist.
Daarnaast heeft Amerika wurgcontracten met graan v.s. olie. Dat staat los van onze EU regelingen. Als de EU of Nederland de stekker eruit wil trekken, gaan we dat echt wel merken. Zonder dat Amerika er wakker van ligt.
Er loopt wel wat rechts talent op dit forum rond.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:02 schreef robin007bond het volgende:
Hebben FOK!-ers samen nooit een politieke partij opgericht? Misschien wat voor de rechtse kliek
Waar?quote:
Stel de vraag nog eens duidelijk dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je gaat alweer niet op mijn vraag in.
Geef nou gewoon een antwoord. Ik heb in principe de hele week de tijd, maar een gesprek verloopt prettiger als iemand meteen antwoord geeft.
Oke, maar hoe leg jij robin007 uit dat hij bijna 2x zoveel geld kwijt is aan een auto omdat hij én 19% BTW moet dokken én BPM moet neertellen? En dat allemaal voor jouw cultuursubsidies?quote:
De wereld an sich houd Amerika in stand omdat de dollar onze wereld valuta is. Hoeveel ze bijdrukken is daaraan ondergeschikt. Ook de dollar kent zijn waardevermindering.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de VS rekent *alle* import af in dollars, die ze zelf kunnen bij drukken. Nog wel, maar dat zal niet lang meer duren. En dan ligt die hele economie op z'n gat, want op de keeper beschouwd staat de VS er nog veel en veel slechter voor dan Griekenland.
Ik hou het in mijn achterhoofd hoor maar ik zou toch eens gaan stappen als ik jou was. Als je echt de drang hebt je voort te planten natuurlijk. Het hoeft van niemand niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Spermabanken. Kun je helemaal los gaan.
Als je sperma tegenkomt met een blauwe tint, is die van mij.
Ow je wil dat ik op die absurde stelling serieus in ga? Nah.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oke, maar hoe leg jij robin007 uit dat hij bijna 2x zoveel geld kwijt is aan een auto omdat hij én 19% BTW moet dokken én BPM moet neertellen? En dat allemaal voor jouw cultuursubsidies?
Jonge mensen? Hopelijk? Zijn dat mijn woorden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Vuige $%^*%^, dat heb je wel.
Wat een stinkerd ben je ook eik..
Jij vond het namelijk een puik idee dat jonge mensen nu een lening afsluiten die de hopelijk later afgestudeerde kindertjes zouden afbetalen.
Je bent net Cohen. Hij gaat ook niet op vragen in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je wil dat ik op die absurde stelling serieus in ga? Nah.
Onee, dat wil ik de wereld niet aan doen. 2 van mij is te veel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hou het in mijn achterhoofd hoor maar ik zou toch eens gaan stappen als ik jou was. Als je echt de drang hebt je voort te planten natuurlijk. Het hoeft van niemand niet natuurlijk.
Was ook voorspeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je bent net Cohen. Hij gaat ook niet op vragen in.
Ja, maar hoe meer er in Euro's gehandeld wordt hoe minder de macht van de VS zal worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De wereld an sich houd Amerika in stand omdat de dollar onze wereld valuta is. Hoeveel ze bijdrukken is daaraan ondergeschikt. Ook de dollar kent zijn waardevermindering.
Het is heus geen halleluja in die drukkerijen.
Vragen wel, maar absurde stellingen niet. Plaag je moeder daar maar mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je bent net Cohen. Hij gaat ook niet op vragen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |