daar reageren ze pas na 20 jaar op!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef sp3c het volgende:
stuur gewoon sony een mailtje dat je je password bent vergeten () en zit niet zo te zeiken
cool story broquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
PSN CRASHTE OMDAT JIJ GESIGNALIEERD WERD IN EEN STRAAL VAN 100KM ZO SCHADELIJK BEN JIJ
Weet je onderhand je geboortedatum al?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
daar reageren ze pas na 20 jaar op!
EEJ KOELE AVATAR MAN DAT IS VAN THE GOOD THE BAD AND THE UGLY HEB DIE FILM 2X OP VHS, 2X OP DVD EN 1X OP BLU-RAY BESTELD EN 1X OP ME COMPUTER IS 1 VAN ME LIEVELINGSFILMS ALS JE NIET GELOOFD DOWNLOAD ME FILM COLLECTIE EN ZOEK VIAquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:18 schreef sp3c het volgende:
stuur gewoon sony een mailtje dat je je password bent vergeten () en zit niet zo te zeiken
FAAL JE KUNT MIJ NIET NA DOEN FAALquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:21 schreef sp3c het volgende:
JA MAN IK WEET NIET MAN ik klik het gewoon niet ... toch ... je weet wel niet toch niet of wat niet wat? ECHT HOOR!!!
O SORRY ZAG NIET DAT JE MODERATOR WAS NIET MIJN BEDOELINGquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
FAAL JE KUNT MIJ NIET NA DOEN FAAL
GA NU! NU METEEN VERDOMME IN EEN HOEKJE IN DE KAMER ZITTEN IN FOETUS HOUDING EN SCHAAM JE, JE SCHAAMT JE ZO:
IN HOEK VAN DE KAMER IN FOUTUS HOUDING LIGGEN EN HUILEN EN ZEGGEN DAT JE JE MOET SCHAMEN ZO VAN ''IK MOET ME SCHAMEN, IK MOET ME DIEP SCHAMEN''
OKE.
IK ZAL EROVER NADENKEN OKEquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O SORRY ZAG NIET DAT JE MODERATOR WAS NIET MIJN BEDOELING
BAN ME NIET OKE
SORRY
OKE MAAR JIJ VIND GOOD BAD UGLY GOED IK OOK DUS VRIENDEN OKEquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK ZAL EROVER NADENKEN OKE
MAAR PAS DR OP
Kun je #2 even in de TT zetten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK ZAL EROVER NADENKEN OKE
MAAR PAS DR OP
lijkt me niet meer dan redelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
OKE MAAR JIJ VIND GOOD BAD UGLY GOED IK OOK DUS VRIENDEN OKE
ALS IK IEMAND HAAT BAN JIJ HEM DAN VOOR MIJ?
WE HEBBEN ZELFDE LIEVELINGSFILM DUS MOET KUNNE TOHC
je hele film collectie bestaat uit 600 films/series/docu's? (die je niet eens allemaal gezien hebt?)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
EEJ KOELE AVATAR MAN DAT IS VAN THE GOOD THE BAD AND THE UGLY HEB DIE FILM 2X OP VHS, 2X OP DVD EN 1X OP BLU-RAY BESTELD EN 1X OP ME COMPUTER IS 1 VAN ME LIEVELINGSFILMS ALS JE NIET GELOOFD DOWNLOAD ME FILM COLLECTIE EN ZOEK VIA
CTRL+F
DE FILM OP EN KIJK NAAR MIJN BEOORDELING VOOR DIE FILM OKE
mijn film collectie
NEE UIT 703 MAAR DE FILMS DIE IK KUT VIND IS NIET MIJN COLLECTIE ALS IK DIE ERBIJ DOE IS DAT UKUT VOOR DE GOEDE FILMSquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je hele film collectie bestaat uit 600 films/series/docu's? (die je niet eens allemaal gezien hebt?)_!
OKE IK MAG MANIANMAN NIET OMDAT HIJ DENKT DAT JE EEN LEVEN KUNT DELETEN MET EEN TOETSENBORD WANT DAT KAN NATUURLIJK NIETquote:
WE LEVEN NIET IN IRAN XXXquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
OKE IK MAG MANIANMAN NIET OMDAT HIJ DENKT DAT JE EEN LEVEN KUNT DELETEN MET EEN TOETSENBORD WANT DAT KAN NATUURLIJK NIET
HIJ VERSPREID VERKEERDE GERUCHTEN EN LEUGENS EN DAT IS ONACCEPTABEL DAT STAAT IN GRONDWET VAN IRAN
GR
ETTER ZEURquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb deze gegevens trouwens even aan Wehkamp gegeven voor het stelen van tientallen codes voor gratis blu-rays;
Hopelijk doen ze er iets mee
Ik ga je IP-adres tracken, jij bent namelijk leugens aan het verspreiden en plaats mijn gegevens op openbare fora. Als er hier iemand is, die in combinatie van mijn CC-gegevens die op straat liggen (waar heel dit gebeuren omheen is gebouwd) in verkeerde handen komt te liggen, ben jij aansprakelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb deze gegevens trouwens even aan Wehkamp gegeven voor het stelen van tientallen codes voor gratis blu-rays;
Hopelijk doen ze er iets mee
Fixed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Computerprobleem kan niet omgaan met een spelcomputer.
Zelfde geldt natuurlijk ook voor jou:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef maartena het volgende:
Wat een klein beetje Googlen al niet kan opleveren.....
quote:Ik ga je IP-adres tracken, jij bent namelijk leugens aan het verspreiden en plaats mijn gegevens op openbare fora. Als er hier iemand is, die in combinatie van mijn CC-gegevens die op straat liggen (waar heel dit gebeuren omheen is gebouwd) in verkeerde handen komt te liggen, ben jij aansprakelijk.
Ik meen dit en dit is geen grap. Als je het niet gelooft, check internet fora maar. Ik heb al meerdere mensen om deze dingen vervolgd en ik ben er rijker van geworden, de andere niet.
Ik geef je 5 minuten om alles te verwijderen wat je over mij gepost hebt, of ik geef je aan en je krijgt van mij te horen.
het wordt serieus en voila zijn capslock toets doet het ineens niet meer.!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ga je IP-adres tracken, jij bent namelijk leugens aan het verspreiden en plaats mijn gegevens op openbare fora. Als er hier iemand is, die in combinatie van mijn CC-gegevens die op straat liggen (waar heel dit gebeuren omheen is gebouwd) in verkeerde handen komt te liggen, ben jij aansprakelijk.
Ik meen dit en dit is geen grap. Als je het niet gelooft, check internet fora maar. Ik heb al meerdere mensen om deze dingen vervolgd en ik ben er rijker van geworden, de andere niet.
Ik geef je 5 minuten om alles te verwijderen wat je over mij gepost hebt, of ik geef je aan en je krijgt van mij te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |