OKE IK MAG MANIANMAN NIET OMDAT HIJ DENKT DAT JE EEN LEVEN KUNT DELETEN MET EEN TOETSENBORD WANT DAT KAN NATUURLIJK NIETquote:
WE LEVEN NIET IN IRAN XXXquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
OKE IK MAG MANIANMAN NIET OMDAT HIJ DENKT DAT JE EEN LEVEN KUNT DELETEN MET EEN TOETSENBORD WANT DAT KAN NATUURLIJK NIET
HIJ VERSPREID VERKEERDE GERUCHTEN EN LEUGENS EN DAT IS ONACCEPTABEL DAT STAAT IN GRONDWET VAN IRAN
GR
ETTER ZEURquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb deze gegevens trouwens even aan Wehkamp gegeven voor het stelen van tientallen codes voor gratis blu-rays;
Hopelijk doen ze er iets mee
Ik ga je IP-adres tracken, jij bent namelijk leugens aan het verspreiden en plaats mijn gegevens op openbare fora. Als er hier iemand is, die in combinatie van mijn CC-gegevens die op straat liggen (waar heel dit gebeuren omheen is gebouwd) in verkeerde handen komt te liggen, ben jij aansprakelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb deze gegevens trouwens even aan Wehkamp gegeven voor het stelen van tientallen codes voor gratis blu-rays;
Hopelijk doen ze er iets mee
Fixed.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Computerprobleem kan niet omgaan met een spelcomputer.
Zelfde geldt natuurlijk ook voor jou:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef maartena het volgende:
Wat een klein beetje Googlen al niet kan opleveren.....
quote:Ik ga je IP-adres tracken, jij bent namelijk leugens aan het verspreiden en plaats mijn gegevens op openbare fora. Als er hier iemand is, die in combinatie van mijn CC-gegevens die op straat liggen (waar heel dit gebeuren omheen is gebouwd) in verkeerde handen komt te liggen, ben jij aansprakelijk.
Ik meen dit en dit is geen grap. Als je het niet gelooft, check internet fora maar. Ik heb al meerdere mensen om deze dingen vervolgd en ik ben er rijker van geworden, de andere niet.
Ik geef je 5 minuten om alles te verwijderen wat je over mij gepost hebt, of ik geef je aan en je krijgt van mij te horen.
het wordt serieus en voila zijn capslock toets doet het ineens niet meer.!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ga je IP-adres tracken, jij bent namelijk leugens aan het verspreiden en plaats mijn gegevens op openbare fora. Als er hier iemand is, die in combinatie van mijn CC-gegevens die op straat liggen (waar heel dit gebeuren omheen is gebouwd) in verkeerde handen komt te liggen, ben jij aansprakelijk.
Ik meen dit en dit is geen grap. Als je het niet gelooft, check internet fora maar. Ik heb al meerdere mensen om deze dingen vervolgd en ik ben er rijker van geworden, de andere niet.
Ik geef je 5 minuten om alles te verwijderen wat je over mij gepost hebt, of ik geef je aan en je krijgt van mij te horen.
Ik ben bangquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga je IP-adres tracken, jij bent namelijk leugens aan het verspreiden en plaats mijn gegevens op openbare fora. Als er hier iemand is, die in combinatie van mijn CC-gegevens die op straat liggen (waar heel dit gebeuren omheen is gebouwd) in verkeerde handen komt te liggen, ben jij aansprakelijk.
Ik wacht wel die 5 a 10 minuten af. Als het dan niet weg is, geloof me, dan is dit nog niet voorbij.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik wacht wel die 5 a 10 minuten af. Als het dan niet weg is, geloof me, dan is dit nog niet voorbij.
Ben door bluf alleen al 1x 150¤ rijker geworden en de overige 2x met voice opnamen en video beelden bij de politie langs geweest, als je op Marktplaats nog iets heb staan en er binnenkort opeens een geīnteresseerde voor je deur staat, weet je i.i.g. al wie het is.
En heb ook andere manieren om dit op te lossen. Geloof me, dit wordt niet de eerste keer dat ik achterlijke criminelen zoals jij het leven zuur maak.
En hij maakt tientallen accounts op Wehkamp voor kortingscodes en gaat ze vervolgens allemaal gebruiken om gratis blu-rays te bestellenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:39 schreef Masterboy het volgende:
Hij is een oplichter![]()
http://www.dvdforum.nl/fo(...)9f8bf5f9514ddc835716
Boehoe, mensen die beweren dat hun dvd niet is aangekomen bij een dvd-ruil t.w.v 3 euro.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:39 schreef Masterboy het volgende:
Hij is een oplichter![]()
http://www.dvdforum.nl/fo(...)9f8bf5f9514ddc835716
WAAROM PRAAT JE NIET MEER MET CAPSLOCK ??????quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik wacht wel die 5 a 10 minuten af. Als het dan niet weg is, geloof me, dan is dit nog niet voorbij.
Ben door bluf alleen al 1x 150¤ rijker geworden en de overige 2x met voice opnamen en video beelden bij de politie langs geweest, als je op Marktplaats nog iets heb staan en er binnenkort opeens een geīnteresseerde voor je deur staat, weet je i.i.g. al wie het is.
En heb ook andere manieren om dit op te lossen. Geloof me, dit wordt niet de eerste keer dat ik achterlijke criminelen zoals jij het leven zuur maak.
Je hebt nu een probleem.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Zal ik je even bellen op 076-5034376, dan heb je gelijk mijn telefoonnummer.
doen, ik kom met alle liefde en plezier ook effe " koffie-drinken" bij je wanneer hij op je stoep staat om verhaal te halen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Zal ik je even bellen op 076-5034376, dan heb je gelijk mijn telefoonnummer.
Heeft ie helemaal niet, hij haalt gewoon informatie van het internet. Misschien moet je eens beter opletten kneus.quote:
Haha, kom langs. Please!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:42 schreef jagga het volgende:
[..]
doen, ik kom met alle liefde en plezier ook effe " koffie-drinken" bij je wanneer hij op je stoep staat om verhaal te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |