Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:04 schreef Antilurker het volgende:
WowMijn eerste keer dat ik een nieuw deel open
Burnout Paradise moet wel leuk zijn toch?quote:
Niet dus he, Burnout werkt alleen zolang je ps+ hebt, daarna doet hij het niet meer.quote:
Goeie ttquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:04 schreef Antilurker het volgende:
WowMijn eerste keer dat ik een nieuw deel open
Sony had voor een paar miljoen aan netwerkapparatuur moeten kopen om een eenmalige piek op het netwerk op te vangen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 07:19 schreef gamefreek het volgende:
Heb om half 7 met veel proberen eindelijk de downloads kunnen starten, had toch gehoop dat Sony zich hiervoor beter had voorbereid.
Same here, dead nation en wipeout komen nu binnen. Straks inderdaad infamous en r&c nog downloaden!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:52 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn games zijn nu aan het binnenstromen (Dead Nation en Ratchet & Clank)...
... en als het goed is kan ik dan via de amerikaanse PSN nog WipeoutHD en Infamous binnenhalen
Vergeet niet dat R&C niet aangeboden wordt op de USA account, dus vandaar dat ik hem hier op de EU account binnenhaalde...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Same here, dead nation en wipeout komen nu binnen. Straks inderdaad infamous en r&c nog downloaden!
Je weet dat je maar 2 spellen per playstation kan downloaden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Same here, dead nation en wipeout komen nu binnen. Straks inderdaad infamous en r&c nog downloaden!
Per PSN account toch? Mits je die account al had voor de security-breach.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je weet dat je maar 2 spellen per playstation kan downloaden?
Heb er toch echt 4 hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je weet dat je maar 2 spellen per playstation kan downloaden?
Uh-huh(!)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:25 schreef DrDentz het volgende:
Maar Sony doet straks een check op welke console meer dan 2 van deze games gedownload zijn en bant die dan van PSN.
En je krijgt niet eens trophies, waar doen we het dan voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:31 schreef Stuurver het volgende:
Wat is Ratchet and Clank saai
Maar ik ben waarschijnlijk ook niet de doelgroep
Kloptquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vergeet niet dat R&C niet aangeboden wordt op de USA account, dus vandaar dat ik hem hier op de EU account binnenhaalde...
Ja?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:31 schreef Stuurver het volgende:
Wat is Ratchet and Clank saai
Maar ik ben waarschijnlijk ook niet de doelgroep
Hier in EU ook hoor ...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef Stuurver het volgende:
Amerikaanse PS plus heeft trouwens Sonic 2
1: Ga naar het PlayStation Network icoon in je XMB.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:05 schreef Beaudelaire het volgende:
Hmm, de games zijn nu uit de store verdwenen bij mij. Heb nu alleen inFamous.
Hoe krijg ik ze weer terug, zodat ik ook mijn tweede game kan downloaden?
Volgens mij kan je het activeren wanneer je wil, maar geldt het alleen voor de Plus content van Mei..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:26 schreef DaFrenk het volgende:
Dus die PS+ kun je activeren wanneer je dat wilt? Want vind de huidige maand niet veel soeps, Burnout heb ik al en die andere kleine games vind ik ook de moeite niet waard.
Kijk eens bij gamedata of je geen games geinstalleert hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, shitload aan demo's verwijderd, heb ik slechts 15/80gb vrij. Waar is die andere 65gb dan naar toe? Die demo's en full games die ik heb zijn echt geen 65gb samen.
Misschien HOME ofzo?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, shitload aan demo's verwijderd, heb ik slechts 15/80gb vrij. Waar is die andere 65gb dan naar toe? Die demo's en full games die ik heb zijn echt geen 65gb samen.
Nee, zolang die gratis PS+ in de store staat kan je het gebruiken, dus ook voor content van overige maanden.. Maar waarschijnlijk zal die alleen maar deze maand in de store zijn. Dus als hij slim is doet die aan het einde van de maand, dan heeft die nog van deze maand en volgende maandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het activeren wanneer je wil, maar geldt het alleen voor de Plus content van Mei..
Daar zijn de gigabytes ja! Thanks!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Kijk eens bij gamedata of je geen games geinstalleert hebt
Thanks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:05 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
1: Ga naar het PlayStation Network icoon in je XMB.
2: Selecteer Accountbeheer.
3: Selecteer Transactiebeheer.
4: Selecteer Lijst van Services.
5: Selecteer Gratis PS3 games (zo staat het ongeveer vermeld).
6: Je kunt nu weer het Welcome Back gedeelte inkomen in de PlayStation Store om je gratis games op te eisen.
Duurde gister 1,5 uur bij mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:17 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Thanks.
inFamous gaat alleen erg sloom.
Probeer dit eens:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:37 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Heh? Ik heb WipeOut nu erop staan en mag geen andere meer kiezen -_-
Je hebt gelijk !quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:43 schreef TheHunterAmin het volgende:
Kijk eens in je downloadlijst.. Misschien staat daar Dead Nation of InFamous
Kreeg ik ook, gewoon blijven proberenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef DJ_ het volgende:
ik krijg overigens een foutcode als ik mijn wachtwoord moet veranderen voor psn
is dit iets bekends ?
Klopt, alles wat je met korting koopt van PS+ blijft van jouw!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:04 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Kreeg ik ook, gewoon blijven proberen.
Vraagje, als ik nu Worms koop, blijft dat spel ook nadat psn+ weg is? (neem aan van wel)
Wat weinig nut heeftquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:57 schreef Zaibatsu01 het volgende:
2 spellen gedownload van mijn account en 2 van mijn andere NLse account. In feit kan ik dus nu op mijn 2e account ps+ later beginnen.
Oh I see. Dat hele Ps+ vind ik overrated dus maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Omdat het aanbod hetzelfde blijft voor die proefmaand
Hoe? ik krijg dat maar niet voor elkaar..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:25 schreef ikookhier het volgende:
PSP games op het zelfde account ook binnen
Zo te zien iets van 2MB/s.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:08 schreef Slayage het volgende:
hoe snel worden de games gedownd eigenlijk?
Hier ook. Installeren duurt wel lang trouwens.quote:
Inderdaad, hij is nu bezig met infamous installeren, zucht...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hier ook. Installeren duurt wel lang trouwens.
ok thanks, dan moet ik mn ps3 aansluiten op mn router, want mn wifi crasht op dat soort snelhedenquote:
Heb je een router uit 1990?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
ok thanks, dan moet ik mn ps3 aansluiten op mn router, want mn wifi crasht op dat soort snelheden
scheelt niet veelquote:
Blijven proberen... Duurde me een minuut om binnen te komen.. Zelfde geldt ook voor het downloaden of kopen enzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja maar de password reset pagina is down, dat lukt nu niet
Ik had toevallig ooit een US account aangemaakt voor de beta van MAG.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef noobr het volgende:
Had iedereen hier al meerdere accounts op USA en JP ofzo?
Ik 2x NL, 1x UK, 1x USA en 1x JPquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:07 schreef noobr het volgende:
Had iedereen hier al meerdere accounts op USA en JP ofzo?
Sonic 2 is een maandje gratis wegens PS+quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik 2x NL, 1x UK, 1x USA en 1x JP
Sonic 2 gratis @ USA store.
Waar is die link dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:02 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja maar de password reset pagina is down, dat lukt nu niet
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:52 schreef delano.888 het volgende:
Wachtwoord veranderen kan heel simpel door naar http://www.qriocity.com/us/en/ te gaan
En als er komt dat je land niet kan, moet je unsupported uit het linkje halen, en dan kan het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |