Hoe kom je hieraan?quote:
Zal wel in elkaar geknutseld zijn. Ik vraag me alleen af wat het nut ervan is?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef Balisto het volgende:
[..]
Een flyer van een gemiddelde boerendiscotheek. Ik ben niet overtuigd.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:25 schreef bohanser het volgende:
Sorry, deze dan?
http://imageshack.us/photo/my-images/848/27052011198.jpg/ (copy/paste deze link)
Kan ik me voorstellen. Wat was ze mooi vanavond!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgens mij houdt eric echt van rochelle
de manier hoe hij al alleen al aankijkt
I know.quote:
Die ondertitel is wel erg suggestief,,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan?
Mooi gemaakt.
Yup, als ik kijk naar de site die hier opgegeven is, staat er niet echt genoemd dat ze winnaar zijn, maar er staat 'bekend van X-factor', dus het is inderdaad kul.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:56 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon maanden geleden al geboekt is, toen Adlicious nog een enorme hype was.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:46 schreef Balisto het volgende:
[..]
Een flyer van een gemiddelde boerendiscotheek. Ik ben niet overtuigd.
Ik heb niks verwijderdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:58 schreef chufi het volgende:
IBenny is weer hard bezig en verwijderd het post -plaatje
Is ie nog steeds aan het twitteren dat mensen please !!!! pleaassse moeten stemmen please !!!!?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nu pas op Rolf z'n Twitter te kijken, ik roflol nog 2 keer harder dan gister om die tweets
Rolffwienk Rolf wienkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ie nog steeds aan het twitteren dat mensen please !!!! pleaassse moeten stemmen please !!!!?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rolffwienk Rolf wienk
RT @DavidJWienk: Ik huil.
Hij huilt mee met z'n fans
![]()
Die winnen niet.quote:
Rochelle moet meer zelfvertrouwen krijgen. Ze is nog zo'n 'meisje', als ze niet zingt. Ik denk wel dat het goedkomt met haar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:07 schreef MaLo het volgende:
aOooo tromgeROFL, hij is eruit! Wat jammer
Adlicious blonk gisteren zeker niet uit, maar overall (alle afleveringen tezamen genomen) vind ik wel dat ze een finaleplek verdiend hebben.
Rochelle heeft een dijk van een stem maar ziet er steeds maar weer uit alsof ze helemaal niet op dat stomme podium wil staan. Adlicious zijn juist weer enorm goede performers, met twee zeer goede zangers en een matige schreeuwerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |