Ik heb geen idee hoe representatief wij eigenlijk zijn. Ik heb niet echt het idee dat we overeenstemmen met het stemmende publiek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:23 schreef iBenny het volgende:
Rochelle staat al weken bovenaan in de poll hierzo, kan dan toch haast niet anders of ze wint
Dat viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:47 schreef Balisto het volgende:
Ik vertrouw mijn poll niet meer. Rolf staat onrealistisch hoog.
Ik vond haar zeker tegenvallen deze weekquote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef Balisto het volgende:
Dat je Rolf de beste vond kan ik je nog vergeven. Maar als je serieus beweert dat Rochelle de slechtste was zit je gewoon te haten om het haten.
Duh, maar veel vrouwen hebben last van jaloezie. Voelen zich bedreigd als een andere vrouw heel goed, leuk, briljant, knap is en veel aandacht krijgt. Ik heb daar geen last van want ik heb de jaloezie niet nodig. Ik heb het niet nodig om anderen de grond in te boren.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef Balisto het volgende:
Dat je Rolf de beste vond kan ik je nog vergeven. Maar als je serieus beweert dat Rochelle de slechtste was zit je gewoon te haten om het haten.
+1quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Duh, maar veel vrouwen hebben last van jaloezie. Voelen zich bedreigd als een andere vrouw heel goed, leuk, briljant, knap is en veel aandacht krijgt. Ik heb daar geen last van want ik heb de jaloezie niet nodig. Ik heb het niet nodig om anderen de grond in te boren.
zal wel iets met onzerkheid te maken hebben
nee ik ben echt jaloersquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Duh, maar veel vrouwen hebben last van jaloezie. Voelen zich bedreigd als een andere vrouw heel goed, leuk, briljant, knap is en veel aandacht krijgt. Ik heb daar geen last van want ik heb de jaloezie niet nodig. Ik heb het niet nodig om anderen de grond in te boren.
zal wel iets met onzerkheid te maken hebben
Sjezus, dit is wat mannen zo erg vinden aan vrouwen, die jaloezie, een ander gewoon niets gunnen en ook al is het van mijlenver te zien het dan toch nog gewoon ontkennen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ben echt jaloersEn ik ben echt onzeker
Je hebt helemaal gelijk
Krijgen we dat weer
(al mijn favorieten waren vrouwelijk, maar wat ben ik jaloers zeg)
[XFA] Dennis en Jeffreyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
(al mijn favorieten waren vrouwelijk, maar wat ben ik jaloers zeg)
Hou toch op met dat gemanipuleer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Adlicious gaat winnen, geloof me heb het uit betrouwbare bron.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |