Aaaw dat viel best meequote:Op maandag 7 februari 2011 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt belachelijk dat ze doorgingen. Tenenkrommend slecht.
Ja ik schrok ook wel een beetje hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond ze een beetje eng en absoluut niet goed zingen.
Gaaf dat ze nog gewaardeerd worden, doen ze het toch niet voor niets.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik schrok ook wel een beetje hoor.
Benny en ik zagen hun eerst van een afstandje... En op tv zagen ze er opeens heel anders uit
Maar ik vond het wel goed
Nietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef Balisto het volgende:
Ah nee, kom op. Deze guido's waren echt ontzettend slecht hoor.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ze in ieder geval beter dan BadBoyz
Dit dus!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef Balisto het volgende:
Ah nee, kom op. Deze guido's waren echt ontzettend slecht hoor.
Joooo-pi het is BadBoyz met een zquote:Op maandag 7 februari 2011 17:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vond ze net zo slecht als de BadBoys
vind je echtquote:Op maandag 7 februari 2011 17:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Die met een -s zijn ongetwijfeld ook beter.
Haha ja, ik schaar dit onder het kopje: blackout van de jury. De BadBoyz konden nog redelijk zingen, dit lijkt er niet op. Nja, nog een keer ergeren en dan zijn ze foetsie.quote:
nou als je hier nat van wordt, mijn god! dan mag je wel wat aan je standards doen hahaha. Die ene jongen is zelfs ronduit lelijk, en die andere is een te grote guido om lekker te zijn imo.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Wat slecht.Dit is nog slechter dan BadBoyz terwijl dat eigenlijk niet eens mogelijk was. Maar goed, het houdt de tienerslipjes nat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |