Vergis je niet, zoveel talent hebben we nog nóóit eerder gezien in Nederland, wooh.quote:
Nee man, Rochelle telt voor 3quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Overdreven Gordon
Dit is de slechtste X-Factor tot nu toe
ohja, idd, we gaan nog HEEL veel van de kandidaten horenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergis je niet, zoveel talent hebben we nog nóóit eerder gezien in Nederland, wooh.
Ja, helaas wel. Kwalitatief gezien zijn ze echt wel de beste, maar toch komt het er de laatste weken niet meer echt uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
Helemaal eens met Erik, ze zijn afgezakt, maar misschien gewoon steeds toch de verkeerde nummers gekregen.
Nu is ze klaar met het leven, daar was ze hier voorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Stees zegt iets zinnigs, bel de kranten, het is geen goed nummer voor live.
Nou idd, net als Ben Saunders, ook meteen op 1, uh-huhquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja, idd, we gaan nog HEEL veel van de kandidaten horen
Zo was ze ooit, en toen niet meerquote:
3 tegen 1 spelletje.quote:
Ja groep eruitquote:
lekker gezellig een snuifje gedaan met Tessaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heeft Martijn gister echt door zitten zakken, die slaperige dichte ogen
Of hij slaapt sowieso slecht de laatste tijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heeft Martijn gister echt door zitten zakken, die slaperige dichte ogen
heeft weer gesmst met zijn exquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |