Dicteren in de rally's is natuurlijk niet hetzelfde als punten pakken. Federer moest vaak in de verdediging door de harde klappen van Djokovic, zeker op z'n backhand. Dat Federer dan alsnog de punten wint komt meer door z'n klasse om met één bal het spel te kunnen veranderen, dan dat hij domineert in de slagenwisseling.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij beweert: Djokovic dicteert, Federer moest veel met z'n service compenseren. Als dat waar is, vind ik het vreemd dat Federer 40% van de punten op Djoko's service pakt, waar hij dus totaal niet zijn service heeft om mee te compenseren.
Het blijkt toch ook uit alle statistieken in elke wedstrijd van Fed dat hij geen rally beest is. Korte rally's is zijn kracht om winners te slaan. Het omgekeerde van Nadal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dicteren in de rally's is natuurlijk niet hetzelfde als punten pakken. Federer moest vaak in de verdediging door de harde klappen van Djokovic, zeker op z'n backhand. Dat Federer dan alsnog de punten wint komt meer door z'n klasse om met één bal het spel te kunnen veranderen, dan dat hij domineert in de slagenwisseling.
15.00 uur.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat begint die battle of the sexes vandaag?
Heldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een 29-jarige die van tevoren bedenkt dat hij er tegen een 24-jarige een zo fysiek mogelijke wedstrijd van wil maken
aaaah wat zielig. En een beetje grappig toch wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:35 schreef Lagrinta het volgende:
Voila, jullie Zwitserse boekhouder.
http://nos.nl/video/24574(...)e-tranen-volgen.html
Schiavonne op gravel hoort bij het weinige vrouwentennis dat het kijken (om het tennisquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik kijk wel uit naar de damesfinale.
Ze sloegen meer winners dan UE in de halvefinale en spelen mijns inziens allebei wel leuk.![]()
Ik zal vast de enige zijn.![]()
De Nadalfans huilen toch overtuigender:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:35 schreef Lagrinta het volgende:
Voila, jullie Zwitserse boekhouder.
http://nos.nl/video/24574(...)e-tranen-volgen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |