Ik denk dat het op tv wel echter klinktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
O sorry had ik niet gelezen, maar was er vorige week ook niet... Maar ben blij dat ze in de studio beter klinken!
tussenstand: Rolf op 2.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Pauze bij Mary poppins, zit Rolfer nog in?
Psiesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben dat emo gezeik elke week zo zat, dit vind ik heerlijk, zo ken ik haar van vroegah. Hoppakee, power erin, klep open
Leuk, veel plezierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Pauze bij Mary poppins, zit Rolfer nog in?
quote:
Ja maar het nummer van Rolf is net voorbij gekomen. Weet het niet meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan er gestemd worden? Want dan doe ik dat effe
alleen via 0909-1302quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jup.. Rolf naar 3131 of 0909-1301 bellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhh, vrijwel elke groep met meerdere leden die ik ken zingt niet het hele liedjes met z'n allen hoor..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Maar Angela heeft wel gelijk, het is een trio, dan moeten ze solo zingen uhhh ????
Geef iemand haar even het verkeerde nummer door.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee wat ze dus ook niet deden toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhh, vrijwel elke groep met meerdere leden die ik ken zingt niet het hele liedjes met z'n allen hoor..
Ik wil het niet typenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
California King Bed. Wat is dat voor een titel.
Komkommer gehad?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ah het ouwetje is vermoeid en ziek, hoe ironisch
Een heeeel groot bed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
Waar?quote:
Zeiknummer ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
erg jammer dat er niet voor Don't let go is gekozen, maar ja.quote:
Meisjes smsen meer, dus Rolluf gaat door al was SimRan vanavond veel beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Maartel het volgende:
Sim'ran gaat eerst toch? Omdat t leuk is om nog een jongetje over te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |