mwoah... wel okquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:33 schreef Sands het volgende:
Weet iemand hier of Flightplan het waard is om te kijken? Ik word een beetje twijfelachtig tegenwoordig bij films die de film beschrijven met "Hitchcockian thriller"
In de trailer zag ik dingen die direct overeen komen met de Hitchcock film "The Lady Vanishes"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar met Hitchcock heeft het weinig te maken
Geeft veel vertrouwenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb die destijds in de bioscoop gezien bedenk ik me nu. We zaten als één van de weinigen in een hele grote zaal, in een enorme bioscoop.. Good old times
Haha, ja ik zeg het, het was geen geweldige film ofzoquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:26 schreef picodealion het volgende:
Dat is die met Jodie Foster toch? Ik geloof dat ik er stukken van heb gezien, maar echt bijster interessant was het niet.
In de SC welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:28 schreef picodealion het volgende:
Volgens mij sta ik nu weer bovenaan dan.
Stand Slowchat 2011:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja zeg!
[..]
Stand Slowchat 2011:
picodealion 2
Robby87 1
SamuelofSEK 1
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Stand Slowchat 2011:
picodealion 3
Robby87 1
SamuelofSEK 1
De enige die ik van je kon vinden was op 19 maart.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:32 schreef Robby87 het volgende:
Hoe de fuck kan ik pas 1 punt in SC hebben, ik eis een recount!
Westerns schijnen weer helemaal hip te zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hij maakt er binnenkort zelf ook een he,.
Uh neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dus ik kan the lady vanishes meteen doorspoelen naar het einde als ik flight plan heb gezien?
Vergeet The Tourist niet,quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Uh nee
Je kijkt de Lady Vanishes en daarna dump je Flightplan in de Hitchcockian thriller put, samen met al die andere meuk zoals Unknown en Psycho (1998)
Herken je de actrice niet?quote:
Mwoah nee hoor, dit is gewoon een super grappige film die jullie allemaal moeten zienquote:
Spammen!!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef picodealion het volgende:
Andere namen: Wilmer Valderrama (Fez uit That 70's Show) en Marilyn Manson. De film heet Party Monster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |