Ik heb ook niet zoveel met Western, maar deze greep me meteen. Fantastische film.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef picodealion het volgende:
Nou, vol goede moed aan The Good, The Bad & The Ugly begonnen, maar ik heb weer een nieuwe shocker voor op mijn dislike list. Ik ben gewoon geen western-fan, zo blijkt.
Zoals?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef Doff het volgende:
Ik dacht dat er nogal wat noir-eigenschappen ontbraken.
Bijgewerkte standenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:50 schreef Gillingham het volgende:
Waar staat de jaarstand tegenwoordig eigenlijk?
Volgens mij heb je weinig te zeuren gezien de hoeveelheid punten die je altijd scoort.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik moet echt eens op een cursus hoe reageer ik sneller gaan
Juni/juli meestal zelfs volgens mij. Altijd leuk.quote:
Fair enough.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die haal ik meestal niet omdat ik zo snel ben
Als je er een spatie tussen zet, hoef je het niet uit te leggen: J. R.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef Doff het volgende:
J.R. (voor- en achternaam dus, niet J andere letter R andere letter)
Tolkien?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je er een spatie tussen zet, hoef je het niet uit te leggen: J. R.
Verrek, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wilde ik er voor de grap nog bijtypen, maar dat is met twee R's.
Je was totaal niet traag, maar ik vond het niet nodig om onnodig te wachten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt natuurlijk. Sorry voor de vertraging; ik moest alwéér rebooten.![]()
Je heb er zin an vannachtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je was totaal niet traag, maar ik vond het niet nodig om onnodig te wachten.
Geduld... De vraag staat er alquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:27 schreef Sands het volgende:
Samuel was zo blij dat hij 10 punten had dat hij zonder een vraag te posten in slaap is gevallen?
Oh wacht Fox was zo laat met reageren zie ik![]()
Genoeg. Ik val hier op fok nog wel enigszins mee hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar natuurlijkSam weet en ziet alles
![]()
Maar even serieus... bestaan er überhaupt films die jij nóg niet heb gezien?
Aardige film. Niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:33 schreef Sands het volgende:
Weet iemand hier of Flightplan het waard is om te kijken? Ik word een beetje twijfelachtig tegenwoordig bij films die de film beschrijven met "Hitchcockian thriller"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |