Ik heb geen idee Sands.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef Sands het volgende:
Iedereen eten, weg, slapen of weet het niet?
Witness for the Prosecution en One Flew over the cuckoo's nest?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:50 schreef Sands het volgende:
Hintjes:
Film Met Sinatra+ Boksen
Film over gevangenis+ vogeltjes
Film met Kevin Costner+veld
Rechtbank film over nazi's
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Witness for the Prosecution en One Flew over the cuckoo's nest?
Inddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:53 schreef HilarityEnsues het volgende:
Field of Dreams? (Hij is zeker die oude arts dan.)
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef HilarityEnsues het volgende:
The Birdman (-men?) of Alcatraz is toch ook een film?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
Judgment at Nuremberg, zonder de vraag gezien te hebben
Het is expres vervormd omdat ze is gedrogeerd is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef Sands het volgende:
Op vrijdag 3 juni 2011 18:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat misvormde plaatje doet pijn aan me ogen Sands
Hij lijkt misvormd, maar dat is hij niet
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is expres vervormd omdat ze is gedrogeerd is?
Nee, dit is vast Fred Astaire of anders Gene Kelly, maar verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh... jaren 30. Ik denk niet dat dit hem gaat worden voor mij
quote:Geinige musical met dit keer geen mierzoete musicalnummertjes, maar gewoon lekkere deuntjes, waar Fred Astaire al dan niet zijn tapdans-kunsten op loslaat, of anders wel met Ginger Rogers dansend tekeer gaat. Het begin verloopt wat stroef, maar na een tijdje is er nog een aardig kluchtje te vinden in deze film. Cijfer: 7
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
- 2001 Space Oddysee
- Blade Runner
- Inception
- Planet of the apes
- Star Wars IV
- Star Wars V
- Star Wars VI
- Alien
- Back to the Future
- Solaris
- District 9
- Moon
Die ook jaquote:
Pff zo snelquote:
Touch of Evil was toch niet echt een noir, eigenlijk, of wel?quote:
Na mijn weten is Touch of Evil wel een noir filmquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef Doff het volgende:
[..]
Touch of Evil was toch niet echt een noir, eigenlijk, of wel?
Overigens speelde hij in weinig noirs. Een van de noirs waar hij wél in speelde is eentje met JPB.
[ afbeelding ]
Aaaah daar ken ik hem dus vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:29 schreef Doff het volgende:
Nou, vooruit dan, Sands. Hij speelde in een Hithcock.
Dikke noir, één van de laatsten overigens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:10 schreef Doff het volgende:
[..]
Touch of Evil was toch niet echt een noir, eigenlijk, of wel?
quote:
Ik dacht dat er nogal wat noir-eigenschappen ontbraken. Maar goed, ik zeg ook maar andere mensen na. Zoals best wel vaak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dikke noir, één van de laatsten overigens.
Deze dame is een stuk bekender dan menig Giallo-actricequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Plaatje onder mepris ziet er een beetje uit als een giallo, maar ik herken dan nog niet welke
Catherine DeNeuve?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:36 schreef Doff het volgende:
[..]
[..]
Deze dame is een stuk bekender dan menig Giallo-actrice.
quote:
Verder zagen jullie Le Doulos en La Grande Bouffe. Die Hitchcock is Topaz. De naam van de acteur is Michel Piccoli. Hij speelde nog in wat meer Bunuels.quote:
Topaz heb ik niet gezien maar alleen de trailer ervanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Verder zagen jullie Le Doulos en La Grande Bouffe. Die Hitchcock is Topaz. De naam van de acteur is Michel Piccoli. Hij speelde nog in wat meer Bunuels.
Eerst DragonFodder, nou is Sands mij ook al voorbij.quote:* Overall-stand
Bij het Actie tournamentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:53 schreef Doff het volgende:
Of naar het origineel...?
Old Men in New Cars was dat, als ik me niet vergis.
Update van Sam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |