Ik vroeg het, omdat zijn poppetje weer ingekleurd was. Maar dat had jij ook al door.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat poppetje naast zijn naam was grijs.
Ik normaal wel. Als hij gewoon had gepraat, had ik 'm wel herkend. Maar zingen doet blijkbaar iets met je stem. Zoals de meeste Britse artiesten hun accent verliezen, verliest woody blijkbaar zijn southern-Texas tongval.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef wyccie het volgende:
Cool, ik ben normaal heel slecht in luisteren.![]()
Maar ik, die een valse Mariah Carey nog niet van een goudvis kan onderscheiden, kan hem wel herkennen aan zijn zangstem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef The_Substitute het volgende:
Ik normaal wel. Als hij gewoon had gepraat, had ik 'm wel herkend. Maar zingen doet blijkbaar iets met je stem. Zoals de meeste Britse artiesten hun accent verliezen, verliest woody blijkbaar zijn southern-Texas tongval.
We hebben allemaal onze talenten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
Maar ik, die een valse Mariah Carey nog niet van een goudvis kan onderscheiden, kan hem wel herkennen aan zijn zangstem.
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Lees ik dat nou goed dat die alleen (gratis) online te zien is?
Maar een opstartvraag is dan zeker niet 'vaag'. Als de vraagsteller na een half uur (behalve 's nachts natuurlijk) geen enkele hint heeft gegeven, dan is dat al best lang. Laat staan na twee uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Flitspaal het volgende:
Er gebeurde namelijk ook hier niets, dus ik veronderstelde dat iedereen elders zat.
Of inderdaad in bed lag.
Klopt.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar een opstartvraag is dan zeker niet 'vaag'. Als de vraagsteller na een half uur (behalve 's nachts natuurlijk) geen enkele hint heeft gegeven, dan is dat al best lang. Laat staan na twee uur.
Een beetje tempo houdt het wel, zeker aangezien er in deze periode best veel users zijn die meespelen. Dat is ook wel eens anders geweest bij FMT.
Het is inderdaad ook wel handig als er soms aangegeven wordt dat men het antwoord niet weet.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als er totaal geen leven in de brouwerij lijkt, dan is een hint geven zoiets als zelf het antwoord geven.
Graag gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:47 schreef Flitspaal het volgende:
Trouwens bedankt voor het punt toekennen aan Samm.
Ohja, dank.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
Nieuw topic.
[FOK! MOVIE TRIVIA] Juni 2011 Deel X [DUBBELE PUNTEN!]
Nieuwe vraag komt eraan!
wikipedia als bron voor dat soort dingen gaat natuurlijk nooit werken hequote:Op zondag 12 juni 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb even een second opinion op IMDb gedaan, en je heb gelijk.
Niet bepaald neequote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
wikipedia als bron voor dat soort dingen gaat natuurlijk nooit werken he
2 punten hé, 2 puntenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef Sands het volgende:
Normaal heb ik even de tijd met jaartal vragen... maar nu ging het wel heel snel
Wie eigenlijk wél?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hierbij vraag ik een tijdelijk ban aan voor Sands. Met zijn vragen kom ik nooit aan punten
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hierbij vraag ik een tijdelijk ban aan voor Sands. Met zijn vragen kom ik nooit aan punten
Niks mis met mijn vragenquote:
Jupquote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En doen ook nog doen alsof ik dat beweerde!
Ik zeg niet dat je liegt, ben enkel benieuwd naar je voorbeelden.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Whatever, dan zal ik wel liegen ofzo.
Wat maakt jou de persoon die de regels maakt? Ieder lijstje is incorrect en arbitrair.
Maar goed wees niet bang, ik zal het niet meer doen en het was nog redelijk snel geraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |