Niet bepaald neequote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
wikipedia als bron voor dat soort dingen gaat natuurlijk nooit werken he
2 punten hé, 2 puntenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef Sands het volgende:
Normaal heb ik even de tijd met jaartal vragen... maar nu ging het wel heel snel
Wie eigenlijk wél?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hierbij vraag ik een tijdelijk ban aan voor Sands. Met zijn vragen kom ik nooit aan punten
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hierbij vraag ik een tijdelijk ban aan voor Sands. Met zijn vragen kom ik nooit aan punten
Niks mis met mijn vragenquote:
Jupquote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En doen ook nog doen alsof ik dat beweerde!
Ik zeg niet dat je liegt, ben enkel benieuwd naar je voorbeelden.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Whatever, dan zal ik wel liegen ofzo.
Wat maakt jou de persoon die de regels maakt? Ieder lijstje is incorrect en arbitrair.
Maar goed wees niet bang, ik zal het niet meer doen en het was nog redelijk snel geraden.
Het waren 10 films van die top 25 lijstquote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je liegt, ben enkel benieuwd naar je voorbeelden.
Ik maar de regels niet, het is slechts mijn mening en vooral: zie de knipoog.
Met incorrect bedoelde ik dat Papillon niet in de top 10 stond, maar Manhattan, terwijl Sands wel twee punten kreeg voor Papillon. Dit lijstje vind ik willekeuriger, omdat het de lijst is van één persoon, en dan niet eens een professioneel criticus o.i.d. Soms zijn er inderdaad wat arbitraire lijstjes, maar die zijn zelden gemaakt door één imdb-user.
Verder een prima vraag hoor.
dit was de vraag. Ik vroeg niet om de top 10 maar 10 van de 25. Sand heeft dan terecht 2 punten.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Tem het volgende:
Ik heb hier een lijst met de top 25 movies van de 70's, Noem er 10
Klopt, ik had de vraag fout gelezen, excuses.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
dit was de vraag. Ik vroeg niet om de top 10 maar 10 van de 25. Sand heeft dan terecht 2 punten.
Niet mis met de vraag inderdaad, alleen was de bron niet zo handig gekozen. Geen man over boord.quote:Dat het lijstje willekeurig is klopt maar goed dat maakt het wat lastiger aangezien het om 2 punten gaat en mijn graadmeter was of ik er 10 van het lijstje zou kunnen verzinnen. Volgens mij niets mis met de vraag.
Ik kan me dergelijke vragen nauwelijks herinneren, jij wel, dus ik was benieuwd welke vragen dat waren.quote:Ik ga niet zitten spitten in de geschiedenis van deze film quiz maar er zijn zat vragen geweest waar ik ook mijn vragen bij had maar die laat ik dan gewoon voorbij gaan en wacht op de volgende.
Patch zijn vragenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Gillingham het volgende:
Ik kan me dergelijke vragen nauwelijks herinneren, jij wel, dus ik was benieuwd welke vragen dat waren.
Ja in de tijd dat jij een tijdje niet mee mocht doen kwamen nogal wat persoonlijk getinte vragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Patch zijn vragen
o.a. over welke film hij het meeste in de bios had gezien
Dat zijn inderdaad vragen die meerdere antwoorden kunnen hebben, maar nog wel altijd objectiveerbaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Tem het volgende:
Bijvoorbeeld vragen aangaande de relatie tussen acteurs of films zijn ook multi interpretabel en dus afhankelijk van de willekeur van de vraagsteller. Niet dat het mij iets uitmaakt voor de rest.
Daar mag dan ook best tegen geprotesteerd worden. Het is wel de bedoeling dat iedereen mee kan doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Sands het volgende:
Patch zijn vragen
o.a. over welke film hij het meeste in de bios had gezien
The horrorquote:
Iedereen kan mee doen. Maar voor mij apart neem je het op in de spelregels. Maar voor mij hoeven die overeenkomst vragen dan ook niet hoe objectiveerbaar ook ze zouden mogen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad vragen die meerdere antwoorden kunnen hebben, maar nog wel altijd objectiveerbaar.
Er zit wel een essentieel verschil tussen een arbitrair lijstje van AFI of They shoot horses, don't they? en een willekeurig persoon die zijn lijst op IMDb pleurt.
[..]
Daar mag dan ook best tegen geprotesteerd worden. Het is wel de bedoeling dat iedereen mee kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |