late reactiequote:Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef octopussy het volgende:
Leonieke, ik vind het oprecht jammer dat je je bezwaard voelt om het te posten als Thomas iets nieuws kan. Je hebt alle recht om trots te zijn op jouw kind! Het leven is geen wedstrijd, en vergelijken is echt onzin want geen kind is gelijk. Maar zo onzeker zijn gaat ook op je kind afstralen en daardoor kan het ook een gevoel van minderwaardigheid krijgen lijkt me.
Geef je Thomas zelf wel complimentjes?
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau kruipt vandaag steeds bij me op schoot. Zegt "Este knuffel" en als ik zeg dat ik van haar houd zegt ze: " ikke jou" en dan slaat ze haar armpjes om me heen. Mooier dan dit kan het leven toch niet worden?
Knapquote:Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef Ssserpente het volgende:
Super, Huup! Fijn ook dat ze Amelie direct erbij nam. Had je een heel pleidooi voorbereid?
Getver, Flowerbox, wat balen!
Dat gaat de goeie kant op toch, Chan? Nog ff en hij huilt bij het ophalen.
Lente kan deze heeele puzzel! En dan leg ik de stukje door elkaar op een stapeltje.Ze weet ook waar de boompjes en de schaapjes links onderin precies moeten, terwijl die heel erg op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
Of is dat niet zo heel erg knap?
Neuh, sinds vorige week niet meer, ik heb een Luvion camerababyfoonquote:Op maandag 6 juni 2011 08:31 schreef ma_ma het volgende:
Kijken jullie nu ook nog steeds af en toe in het kamertje of hij/zij het nog doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |