abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97776684
Ow bah luizen, succes ermee Sorbo!

En Tess heeft haar verjaardag al gevierd!! *O*

Ik ga elke avond even bij Jaël kijken en dan zet ik de radio uit, Jaël slaapt in met een muziekje aan en dat ding gaat niet vanzelf helemaal uit en ik vind het een eng idee dat dat ding de hele nacht standby staat dus dat regelen we dan even :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 6 juni 2011 @ 10:54:52 #177
61183 leonieke
Dan toch?
pi_97777924
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:45 schreef octopussy het volgende:
Leonieke, ik vind het oprecht jammer dat je je bezwaard voelt om het te posten als Thomas iets nieuws kan. Je hebt alle recht om trots te zijn op jouw kind! Het leven is geen wedstrijd, en vergelijken is echt onzin want geen kind is gelijk. Maar zo onzeker zijn gaat ook op je kind afstralen en daardoor kan het ook een gevoel van minderwaardigheid krijgen lijkt me.

Geef je Thomas zelf wel complimentjes?
late reactie :')
Ja tuurlijk :Y Hij is mijn grote trots O+ Soms lees ik hier dat het "goed zo'en" en het "dat heb je flink gedaan" beter niet te vaak gedaan wordt, maar daar trek ik me eigenlijk niets van aan :@

En ik kan het ook niet laten om elke avond nog eens bij hem te gaan kijken hoor ;) Meestal wordt hij er niet wakker van, dus dan is dat geen probleem.
pi_97777988
ik lees trouw alles mee, maar veel reageren doe ik op het moment ff niet :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97778566
Ik lees de laatste tijd ook vanaf mn telefoon, dus reageer ook een stuk minder. Maar ik volg jullie wel, hoor!

Fijn dat het beter gaat met Lars, Karin!

Hoe is het met Esmeetje trouwens?

Rosbief (autocorrect voor Sorbo), leuk dat je er weer bent! De vakantiefoto's zijn heerlijk!

Ik vind het zo sneu voor Thomas, Cara. Hoop dat ie snel weer je vrolijke ventje is!

Ik geniet meer dan ooit van Lente. Ze vermaakt zich prima alleen en komt af en toe een knuffel halen. Zaterdag heeft ze de hele dag zonder middagdutje op het strand doorgebracht en gisteren zijn we naar de verjaardag van mn opa in Rotterdam geweest waar ze zich de hele middag in een restaurant prima vermaakt heeft.

Ze is nu helemaal gek van haar 'bibi' (babypop). Die sleept ze overal mee naartoe, moet mee-eten in dr kinderstoel en 's avonds een slaapzak aan.
Ze babbelt de hele dag en gaat steeds meer zeggen. Probeert je nu ook echt na te praten. En als we samen een boekje hebben gelezen, begint zme zelf nog een keer van voor af aan met vertellen.

Echt, ik geniet met de dag meer van mn meissie. <3
pi_97780461
Heerlijk he, die kinders O+

Rienk begint sinds kort met ons napraten! Gister zei ik 'memmie' tegen hem en hij zei zomaar 'me-mie' terug! :o *O* *O*
Heitie ('he-tie') zei hij al. En hij zegt nu 'oko' (Rokko de kat) en 'kie' (Nikkie de poes)
'Auwa' - Laura kon hij al O+
'tsietsuh' - Fietsen!
'appa' is eten voor hem. Komt van happen.
En hij zegt dada en dan heel wild zwaaien O+
Ik vind het zó knap!

En we waren zondag bij zn pake en beppe en bij het weggaan zei ik zo van 'zeg maar 'dag beppe' en Rienk zei ' da Pe!' Hij komt los! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97782264
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau kruipt vandaag steeds bij me op schoot. Zegt "Este knuffel" en als ik zeg dat ik van haar houd zegt ze: " ikke jou" en dan slaat ze haar armpjes om me heen. Mooier dan dit kan het leven toch niet worden?
O+ Geweldig!

Lars vertelt al hele verhalen... we verstaan er alleen nog helemaal niets van ;) Hij kan dus echt heel druk en fanatiek "Dahdahdah, duhduh duh, dah!" roepen, zo schattig. Maar zelfs de Google Translator kan er niets van maken ;)

Ik ga ook niet kijken bij Lars 's avonds, ben dan veel te bang dat ik hem wakker maak, en dat vind ik zo zonde. Meneer ligt trouwens de laatste tijd steeds vaker klem met z'n armpje tussen de spijlen... maar dan laat hij het zelf ook wel horen dat ie niet lekker meer ligt, dus daar hoef ik niet voor te gaan kijken....
pi_97784931
Memmel van harte met je grote vent! En wat lief dat ie zo blij is met zijn nieuwe fiet! *O*

Tess en Ko ook al bijna 2... dat is nog zo'n ver-van-mijn-bed.... Veel plezier alvast met de "echte" verjaardagen!

Ma_ma, ik ga elke avond nog even kijken hoor. Of ik nou wat gehoord heb of niet. Gelukkig is het ook niet erg als ze wakker wordt, dan slaapt ze zo weer verder na een aai over de bol.

Vlindur, wat goed van hem! *O*

Sorbo... brrr! Succes met wassen!

Oh en nog bedankt voor de billen-tips, uiteindelijk niet nodig meer geweest. Zaterdag was de boel al helemaal dicht, en bijna niet meer rood. Dus nog effe wat sudo ertegenaan gegooid en het is weer helemaal prima.
pi_97785374
Vlindur, dat is snel gegaan met al die woordjes zeg! Knap!

Ssserpente, wat heerlijk dat je zo geniet.

Isabeau is gisteravond veel te laat naar bed gegaan en heeft voor haar doen matig geslapen, dus ze had wat in te halen vanmiddag. Komt er krap anderhalf uur nadat ze in bed lag een veegauto met enórm veel herrie door de straat rijden. En bedankt, tot zover het slaapje. Da's zeker een uur te kort voor isabeau.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:39:56 #184
61183 leonieke
Dan toch?
pi_97785710
Bij mij is het trouwens niet echt kijken wat ik doe, maar de deur voorzichtig opendoen en horen of hij nog aan het ademen is en eens piepen om te zien of hij nog in een deftige positie ligt.
In het begin kon ik echt meer dan een minuut boven zijn bed hangen, maar daar wordt hij nu toch wel wakker van.
pi_97790111
Brrr luizen :o Maar wat líef van Isabeau O+ Wel beroerd van die veegauto.. lekkere timing :{

Sserpente dat klinkt heerlijk O+

ma_ma ik kijk ook nog regelmatig hoor bij Timo. Niet altijd, soms heeft hij fases dat hij er wakker van wordt maar meestal gaat het prima :) En soms sta ik er dan wel een minuut of wat, gewoon weg te zwijmelen :)

Rienk wat knap! *O*

Lijnloos fijn dat het zo snel dicht was! We hebben hier een tijdje terug wékenlang met open billetjes gezeten, wel telkens dicht tussendoor, maar na elke dag kdv was het weer helemaal open, word er nog :'( van als ik eraan denk.

Vanmorgen was de derde keer dat Timo op het kdv naar de peutergroep ging, dit keer heeft hij voor het eerst niet heel hard gehuild, maar hij had wel een enorme trillende pruillip.. ;( Ik denk dat ik hem strakjes maar lekker op tijd ophaal, even wat extra knuffelen.. dan werk ik vanavond wel een uurtje extra of zo..
pi_97790282
Chan, wat goed dat Timo al naar de peutergroep gaat! Hopelijk heeft hij het steeds meer naar zijn zin daar. :*

Ik ben ook wel benieuwd naar haar billen straks hoor. Hopelijk is het goed bijgehouden vandaag en valt het allemaal mee straks.
pi_97791898
4 tandjes erbij op 3 dagen tijd tijdens de 6de ziekte :o
en het wurm is weliswaar wat after-ziekjes-zeur-huilerig, maar verder prima ok

ik kijk trouwens nooit, bij geen van beiden. worden ze namelijk allebei wakker van
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97793256
Ik kijk ook nooit bij de jongste, die wordt er echt wakker van.
De oudste wil graag de deur op en licht op de overloop dus daar kan ik ongestoord kijken :)

Ik draai vandaag al mijn derde wasje met vies spul... H. is sinds vrijdag ziek. Koorts en diarree.
De koorts is sinds gisteren weg maar de diarree blijft.
En sinds vanmiddag heeft ook R. last van dat ... :X
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:24:28 #189
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97793437
Chan :* wat klinkt dat sneu, ik zei hardop ah gos. Maar hij doet het vast goed, je stoere O+ en dan idd maar even lekker extra knuffelen. Hoe is het gegaan?

Simmu woah! heeft ie haast met die tanden? :D

Even een mini-wave voor ons, de kinderarts van Elin vond het geen enkel punt en heel begrijpelijk dat ik liever 1 gezicht had voor beide kindjes en ze heeft, ondanks haar eigen best behoorlijke wachtlijst, Amélie direct overgenomen. Over 2 maanden komen we terug op consult, voor beide kindjes tegelijk. Zo fijn O+
De andere arts nog gesproken, die vond het ook heel begrijpelijk en geen punt. Yay.
de uitslagen van de ontlasting en urine waren keurig in orde verder. Geen parasieten of rare toestanden. Er is extra ge-drie-dubbelchecked op diabetes en dat is helemaal in orde en uitgesloten. Instructies gehad voor de forlax en voorlopig zo doorgaan met de hele hoge dosering, pas afbouwen als ze diarree krijgt. Daarnaast, zorgen, vragen, direct bellen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 juni 2011 @ 17:34:21 #190
100412 mefke79
komt goed!
pi_97793981
Huup, dat is prima nieuws. En nu even rust voor haar darmen dus, niks proberen of forceren, gewoon even lekker laten zoals het is. En ook heel fijn dat je mag bellen als je twijfelt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97794098
Super, Huup! Fijn ook dat ze Amelie direct erbij nam. Had je een heel pleidooi voorbereid? :P

Getver, Flowerbox, wat balen!

Dat gaat de goeie kant op toch, Chan? Nog ff en hij huilt bij het ophalen. ;)

Lente kan deze heeele puzzel! En dan leg ik de stukje door elkaar op een stapeltje. *O* Ze weet ook waar de boompjes en de schaapjes links onderin precies moeten, terwijl die heel erg op elkaar lijken.

Of is dat niet zo heel erg knap?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:56:51 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97795056
:o

Stef kan alleen de bal van zijn puzzel zelf, want die kan er op alle manieren in :') Súperknap van Lente! :)
3!
pi_97795274
Hartstikke knap! Leuke puzzel ook. :)

Huup wat goed zeg. Fijn dat het zo kan.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:04:17 #194
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97795406
ssserpente wat knap! :o
Amélie is nog niet zo handig met puzzels. Ze heeft nu wel haar blokjestrein herontdekt O+

nee joh geen pleidooi :D gewoon gevraagd. Ik had alleen niet verwacht dat het kon ivm wachtlijsten etc.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97795553
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef Ssserpente het volgende:
Super, Huup! Fijn ook dat ze Amelie direct erbij nam. Had je een heel pleidooi voorbereid? :P

Getver, Flowerbox, wat balen!

Dat gaat de goeie kant op toch, Chan? Nog ff en hij huilt bij het ophalen. ;)

Lente kan deze heeele puzzel! En dan leg ik de stukje door elkaar op een stapeltje. *O* Ze weet ook waar de boompjes en de schaapjes links onderin precies moeten, terwijl die heel erg op elkaar lijken.

[ afbeelding ]

Of is dat niet zo heel erg knap?
Knap :Y *O*
Jaël heeft die puzzel bij oma maar vind de bomen en schaapjes erg lastig.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97795605
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:31 schreef ma_ma het volgende:

Kijken jullie nu ook nog steeds af en toe in het kamertje of hij/zij het nog doet :@ ?
Neuh, sinds vorige week niet meer, ik heb een Luvion camerababyfoon O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_97795698
Hey, die puzzel hebben ze volgens mij hier op het CB ook. Erg leuke puzzel, en veel stukjes zeg, das hartstikke knap dat ze dat kan :o
Wolf haalt alleen alle stukjes er uit en bij zn Bumba puzzel herkent hij ''Boehba'' en dat was t :P

Fijn dat de roodheid op Minke's billen toch nog snel weer is overgegaan!

Ah gossie die Timo, kan me best voorstellen dat hij dat nog even spannend vindt; allemaal andere en grotere kindjes.Hopelijk voelt hij zich er gauw op zn gemak :*

Oh en nog welcome back van vakantie Sorbootje! Ik zag in het fototopic de vakantiespam. Heeeeerlijk zag het eruit zeg O+ O+ O+ en ik mot dat geruite jasje en die overgooier O+

Fijn dat je beide kinders nu bij 1 arts hebt Huup, dat scheelt een hoop gedoe zeg!

Wolf vanmorgen weer een dikke OK stempel bij het CB. Motoriek en ''praten'' enzo was allemaal prima in orde
De wijkverpleegkundige typte in zn dossier '' een vrolijk enthousiast en open jongetje dat al stevig loopt en rennen kan''.
Hij was voor het eerst gewogen op de stoeltjes-weegschaal; 11,3 kilo en 81,5 cm
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 6 juni 2011 @ 20:06:10 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97802742
Lente, wat goed joh!

En babbelende Rienk!

Shandaly, dan kan Lars gesprekken houden met Harry want die praat hetzelfde ;)

Wolfje is goedgekeurd *O*
  maandag 6 juni 2011 @ 20:20:14 #199
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97803761
Ja dat is echt wel knap SSserpente :D en zeker een jompeltje waard *O* *O* *O*

Rienk is op dreef Vlindur!! kan me voorstellen dat je supertrots bent dat hij nu toch heitie en memmie zegt... heerlijk toch!

Jeeeej Minke dr billen gaan beter!! *O*

Ca.ra, een dikke :* , ik hoop dat het snel wat beter gaat daar....

Wolf heeft een CB-sticker!! jeujjjj *O*

Huup; gefeliciteerd met de goede uitslagen en wat ontzettend handig en fijn dat jullie nu 1 aanspreekpunt hebben voor beide dames...
(had ik al gezegd hoe heeerlijk vertederend ik jouw dames samen vind...? O+ :@ )

Ik ga nooit bij Evie kijken savonds, mijn meisje wordt al wakker als ik de overloop opstap (de kinderkamers zijn hier een verdieping hoger dan onze slaapkamer). Wel check ik via de babyfoon of ze ademt.. maar echt niet elke avond hoor.
Zou het stiekem wel erg fijn vinden om mijn meisje nog even te kunnen knuffelen en rechtleggen savonds.. maar helaas dus..
(gelukkig is ze overdag wel steeds knuffeliger O+ O+ O+ )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 6 juni 2011 @ 20:35:32 #200
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97804836
Fijn dat het met Minke haar billen beter gaat! :*

Serpente wat knap van Lente!!! O+

Wolf goedgekeurd bij het CB :)

Vanmiddag was ik bij mn moeder, moest nog boodschappen halen dus ik vraag aan Tessa, ga je mee? Schud ze heel wild haar hoofd van nee en gaat zwaaien naar me en zegt da-da _O- Wilde ze bij mn broer blijven O+ Mijn plakkerdje wilde even los zijn van dr mama :D Vond het wel heel vertederend dat ze zo graag bij mn broer wilde blijven O+ En mn broer natuurlijk maar al te trots O+

Tessa lijkt nog steeds geen last te hebben van dr prikjes, vandaag was dr temp ook de hele dag rond de 37,5 :) Hoop dat dit keer een ziekte bespaard blijft bij ons, maar we zullen zien :)

wb het kijken als ze slapen, ik blijf soms wel 5 minuten gluren en sta dan zo gelukkig te zijn boven dr bedje O+ Nog steeds denk ik vaak 'dat lieve kleine meisje, is gewoon mijn meisje, ons meisje!' Ik ben zo ontzettend gelukkig met mn lieve kleine *;
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')