abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97813105
Gewoon een keer proberen BJ. Echt hoor, als je de rest van het ritueel hetzelfde houdt zul je zien dat ze meestal best flexibel reageren op één verandering. En je wilt niet nu al haar tandjes naar de maan helpen toch?
  maandag 6 juni 2011 @ 22:19:06 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97813167
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef ma_ma het volgende:
Hier gaat het poetsen juist best goed (als ik het doe dan :P als Papa het doet is het drama!)

BJ: Tessa kreeg ook altijd dr flesje net voor het slapen gaan, maar ik heb het van de 1 op andere dag omgedraaid, dus eerst flesje en daarna tandjes poetsen en gelijk naar bedje en het werkte vanaf dag 1 super :Y Zonder mopperen ging ze slapen :)
Ze drinkt halfvolle melk met gekookt water tot 250ml! (200 melk en 50 gekookt water) Overdag drinkt ze zeer weinig en ben blij dat dat erin gaat :)
hier dus net zo; Evie drinkt overdag niet zo fantastisch; dus ik ben erg blij dat ze die avondpap nog opdrinkt. (idd ook vaak 200-250 ml.. )
Ik heb bij Evie overigens ook het idee dat het te maken heeft met de associatie van warm drinken, dat dat het vertrouwde geeft van de BV dat ze zolang gehad heeft.... Daarom wil ik haar dat ook nog niet ontnemen..
Maar misschien idd een idee om het eens andersom te proberen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 6 juni 2011 @ 22:20:07 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97813279
Ik heb altijd een goed gebit gehad. Zelfs toen ik een tijdlang niet gepoetst heb (als kind, want ik had toch nooit wat :@ )
Ik heb pas sinds een paar jaar dat ik gaatjes heb en vullingen.
Maar goed, het kan nooit kwaad om goed te poetsen. Maar een overstuur kind daar heb je ook niks aan...
  maandag 6 juni 2011 @ 22:21:20 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97813388
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gewoon een keer proberen BJ. Echt hoor, als je de rest van het ritueel hetzelfde houdt zul je zien dat ze meestal best flexibel reageren op één verandering. En je wilt niet nu al haar tandjes naar de maan helpen toch?
beetje genuanceerder mag ook wel? ik help dr tandjes echt niet naar de maan, poets elke dag keurig; en ben heel kieskeurig met dr voeding en dergelijke....
Misschien alleen ff de volgorde veranderen..
(en die fles krijgt ze overigens niet mee in bed, die drinkt ze op, en neemt mama weer mee naar beneden..).

@MissSly; dat slechter worden van mijn gebit is denk ik niet iets erfelijks hoor, maar na dat ik heel veel was afgevallen reageerde mijn lichaam erg slecht op vet eten in het begin, en was het niet vreemd als ik elke dag een keer moest overgeven... erg slecht voor je tanden en glazuur..
Heeft echt maaaaanden geduurt...
:@
pi_97813450
Sjjiiiit zeg, mijn buurman vindt het een goeie tijd om in de muren te gaan boren...wat een mafkees.
Hopen dat Lars er doorheen slaapt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 6 juni 2011 @ 22:22:38 #256
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97813513
BJ: Ik zou zeggen, probeer het eens. Wie weet reageert ze er net zo op als Tessa en inderdaad als je verder je wel aan het schema houd, dan zal ze het misschien niet eens merken :)
Tessa drinkt haar melk meestal ook lekker warm :) Lijkt ze veel lekkerder te vinden dan koud drinken :Y
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_97813613
Oh lekker dan Karin :X Ik hoop ook dat Lars doorslaapt!

Hmmpff Tess is weer lekker aan het hoesten :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:26:27 #258
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97813828
Tandenpoetsen eigenlijk geen probleem mee hier. Ze vindt de tandpasta lekker, slobbert hem zo van de borstel af :') :D die met nijntje op de tube. Eerst poets ik, daarna krijgt ze nog een beetje tandpasta en mag ze zelf poetsen. Ze doet dan heel driftig dr best en poetst mij ook gelijk even :D

Ze kreeg laatst van oma een mooie tandenborstel uit disney met een lichtje onderin wat dan knippert voor een minuut of 2 en van die glittertjes die verplaatsen. Ze vindt het prachtig. T lampje is inmiddels helaas leeg maar de borstel blijft nog even, hij poetst wel lekker :Y)

We poetsen wel altijd s avonds, en tegenwoordig ook 2 x per dag, maar ik zit er ook wel een beetje bovenop nu dankzij die forlax, omdat dat wel behoorlijk zoet/suiker-ish is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97814041
Ik heb, net als mijn man eigenlijk een heel prima gebit. Beiden nauwelijks gaatjes of grote problemen en toch zijn we ook allebei hele slechte poetsers, maar ik wil echt dat Minke goed gaat poetsen later, want als ik nu al kan helpen om eventuele problemen later te voorkomen, dan maar drama hoor... Poetsen zul je!

Oh en ik dacht idd dat jullie allemaal gezellig samen met de kindjes in bad zaten om daar ook te poetsen... Leek me zo gezellig (verkapte bad-jaloezie :p )...
pi_97814127
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

beetje genuanceerder mag ook wel? ik help dr tandjes echt niet naar de maan, poets elke dag keurig; en ben heel kieskeurig met dr voeding en dergelijke....
(en die fles krijgt ze overigens niet mee in bed, die drinkt ze op, en neemt mama weer mee naar beneden..).

@MissSly; dat slechter worden van mijn gebit is denk ik niet iets erfelijks hoor, maar na dat ik heel veel was afgevallen reageerde mijn lichaam erg slecht op vet eten in het begin, en was het niet vreemd als ik elke dag een keer moest overgeven... erg slecht voor je tanden en glazuur..
Soms is minder genuanceerd ook wel eens goed.

Maar ik was wel spuitelf, want ik had het scherm zo lang openstaan dat ik niet had gezien dat er al zoveel reacties op je bericht waren. Als ik dat gezien had, had ik niet ook nog gereageerd. Dus daarvoor excuus!
  maandag 6 juni 2011 @ 22:30:44 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97814153
@lijnloos; 2 keer per week doe ik dat trouwens wel hoor. Gaan Evie en mama samen in bad; elkaars haar kammen; en elkaar tanden poetsen..
tegenwoordig wil Evie ook mama wassen ;)
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:30:56 #262
5428 crew  miss_sly
pi_97814167
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet zozeer om het mee naar bed nemen va nde fles, maar het eten of drinken van iets anders dan water na het poetsen. Als ze daarna gaat slapen, wordt haar mond droger en kunnen de enzymen uit het speeksel ook minder goed de bacterieen die de tandenaanvallen bestrijden. Dus hebben die bacterieen meer kans om schade aan te richten. Ik weet niet hoe goed Evie water drinkt, maar anders is het een idee om, zolang je het nog niet omgedraaid hebt, haar na de fles een paar slokjes water te laten drinken. Door het water spoelt haar mondedan toch weer een beetje schoon.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juni 2011 @ 22:33:52 #263
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97814392
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet zozeer om het mee naar bed nemen va nde fles, maar het eten of drinken van iets anders dan water na het poetsen. Als ze daarna gaat slapen, wordt haar mond droger en kunnen de enzymen uit het speeksel ook minder goed de bacterieen die de tandenaanvallen bestrijden. Dus hebben die bacterieen meer kans om schade aan te richten. Ik weet niet hoe goed Evie water drinkt, maar anders is het een idee om, zolang je het nog niet omgedraaid hebt, haar na de fles een paar slokjes water te laten drinken. Door het water spoelt haar mondedan toch weer een beetje schoon.
thx; ik snapte het al; maar bedankt voor het uitleggen ;) :+
en ik ga gewoon proberen om te draaien, dus eerst fles; en dan poetsen, eventueel ook maar op de commode.. niet alles direct veranderen.
Bedankt voor de tips in elk geval...

het lijkt trouwens of Evie dr losse voortand wel weer wat gaat hechten en wat terug gaat naar het oude plekje...
:Y
pi_97814530
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

het lijkt trouwens of Evie dr losse voortand wel weer wat gaat hechten en wat terug gaat naar het oude plekje...
:Y
O dat is goed nieuws!
Fijn!!!

Over tanden gesproken,...sta je met je kroost bij de tandartspraktijk voor de halfjaarlijkse controle, hangt er een briefje op de deur, gesloten wegens een studiedag :? :? :?
pi_97814674
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

O dat is goed nieuws!
Fijn!!!

Over tanden gesproken,...sta je met je kroost bij de tandartspraktijk voor de halfjaarlijkse controle, hangt er een briefje op de deur, gesloten wegens een studiedag :? :? :?
Hu je komt toch op afspraak, dan kunnen ze toch het fatsoen hebben even te bellen of een briefje te sturen... Helemaal als tandarts, de gemiddelde tandarts weet toch wel dat een grote groep mensen niet voor de lol bij ze komt...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97814693
Wat fijn BJ!

Ik las het op je Hyves Karin.. vaag hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:37:45 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97814706
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

O dat is goed nieuws!
Fijn!!!

en hij is ook nog niet verkleurd... (alleen kan dat ook na weken/ maanden pas gebeuren las ik...)
:D

en huh en niet ff een briefje naar de clienten gestuurd?? das ook balen zeg!
pi_97815072
Nee niks gehoord! heel apart, zal ze wel even bellen deze week
Ik kan me er al zo druk om maken, en nu helemaal, nu Meike ook echt moet.
(ik ben steeds zo bang dat ze wat heeft, Meike niet hoor, die staat echt te springen, vindt ze leuk, naar de tandarts gaan)
pi_97815121
Even instuitert!

Traktatie is af! Kado's zijn bijna allemaal ingepakt. Nu zijn stoel versieren, OMG ik versier een stoel! voor een jarig kind! :D En dan de slingers ophangen en nog een T-shirt bedrukken... Komt helemaal goed! *O*

Tess, wat straal je trouwens op je verjaardagsfoto's! En wat een mooie jurk had ze aan Vicks, echt prachtig. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 6 juni 2011 @ 22:45:55 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97815365
Fijne dag morgen Oeke!! en maak je mooie foto's voor ons???
ik ben zoooo nieuwsgierig naar Ko zijn reactie op al dat moois en liefss...
pi_97816570
Hoi ouders!

Voor mijn opleiding zoek ik een ouder van een kind tussen de 0 en 2 jaar die een vragenlijst/interview zou willen invullen. (kleine waarschuwing, het is vrij uitgebreid. Niet dat je er uren aan zit, maar het vergt wel even tijd). Het gaat over slapen, huilen en eten.

Ik heb zelf al een moeder gevonden die dit zou willen doen, maar haar kind zit sinds een week in het medisch circuit en het is nog niet duidelijk hoe ernstig dat allemaal zou kunnen zijn.. Ze heeft in principe gezegd dat ze het wil doen, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat ze wel andere dingen aan haar hoofd heeft. Daarom zoek ik een backup-ouder die eventueel op korte termijn de vragenlijst in kan vullen. Ziet een van jullie dit zitten?

(btw, ik heb toestemming) ;)
pi_97816601
Oeke, ik ga er bij van meestuiteren :D Heel veel plezier morgen!

Bluh, kind wil niet gaan slapen hier. -O- Ik weet niet goed waarom. Ze heeft net nog een boterhammetje opgepeuzeld en wat gedronken en ik heb dentinox gegeven voor de doorkomende kiezen. Het kan nog de jetlag zijn, de regelmaat is er compleet uit. Maar ja, wij moeten ons weer confirmeren aan het werkweekritme...
pi_97816872
Gooi de link maar over de PM, fh101
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97816971
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef Beessie-Jen het volgende:

en ik ga gewoon proberen om te draaien, dus eerst fles; en dan poetsen
Sja, nou ga ik me er even mee bemoeien, maar tandjes poetsen binnen een half uur na eten of drinken is óók niet goed....

Lastig hoor!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_97817286
Ah, enorm bedankt Vicky!

Ik stuur een PM je kant op!
  maandag 6 juni 2011 @ 23:10:30 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97817367
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef McLaura het volgende:

[..]

Sja, nou ga ik me er even mee bemoeien, maar tandjes poetsen binnen een half uur na eten of drinken is óók niet goed....

Lastig hoor!
Da's toch alleen bij zuren dacht ik, sinaasappelsap enzo?
Anders hebben er hier wel meer een probleem denk ik maar zo. ;)

Oscar krijgt sterk verdunde melk, in een fles mee naar bed, vaak is het op nog voor ik beneden ben, hij gooit nl de fles uit bed. :P
Binnenkort gaan we wel weer eens proberen of het ook zonder, of met een flesje water kan.
pi_97820884
Moeilijk hoor dat poetsen. Ko houdt er wel van: poesen poesen! En sinds kort ook vaker in de ochtend. Dus 2 keer per dag. Al laat ik hem veel zelf poetsen, omdat het dan gewoon gezellig is. Volgende week gaan we langs bij de tandarts denk ik.
Oh, zijn gebit is compleet! Alles zit er! *O*

Ik had vroeger een buurjongetje met een rij rotte voortandjes. Hij kreeg een speen met honing als baby/dreumes.:X
Ik herinner me dat nog goed, al was ik zelf 10 ofzo.

Zo, over 13 uur en 13 minuten is Ko precies 2 jaar. De slingers hangen, op dreumeshoogte, dat vond P. wel leuk. We moeten nu oppassen dat we niet gekeeld worden.
Ik heb een T-shirt voor hem bedrukt met voorop KO en achterop OK. Leek me wel een mooi verjaardagsshirt. :P
Het echte taart eten enzo doen we zondag, maar ik denk dat we morgen wel gaan lunchen met verse croissantjes. :9
Oh, ik hang hier nog even rond hoor, tot zijn verjaardag is afgerond. Excuus alvast. :@
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97827365
*O* *O* GEFELICITEERD KO!!! *O* *O* O+
Haha, slingers op dreumeshoogte :D O+!
Ik ben heel benieuwd wat hij er allemaal van vindt! En naar het shirt!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 7 juni 2011 @ 06:52:29 #279
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97827550
Jeuj Ko! Gefeliciteerd! Een hele fijne dag gewenst :)

Het gaat momenteel heel slecht met eten en drinken bij Thomas. Hij weigert nu bijna alles, ook dingen waarom hij zelf vraagt (beker drinken, toetje). Dan duwt hij het weg, wendt zijn hoofd af en gaat huilen/dreinen. Maar meteen daarna gaat hij wijzen naar hetgeen hij wil en jengelen. En die hele cyclus herhaalt zich dan een aantal keer, eerst nog met wat aanmoedigingen van mijn kant, maar dat haalt ook niks uit. Ik snap er echt niks van :(
Na een minuut of twee haal ik hem dan maat uit zijn stoel, ik heb geen zin om aan dit soort gedrag aandacht te bedsteden.

Gisterochtend heeft hij een hele boterham gegeten, tussendoor een half schaaltje meloen, 's middags alleen het vlees van zijn boterham, tussendoor een soepstengel en 's avonds helemaal niks (twee likjes tomatensaus van zijn vingertop, hij vroeg om een toetje dat hij vervolgens weigerde). Hij heeft ook niet veel gedronken, in totaal 2 rietjesbekers schat ik.
Ik heb hem vannacht nog maar een flesje melk gegeven, maar dat voelt ook niet goed.
We zitten qua eten nu echt in een negatieve spiraal en ik weet echt even niet hoe we er weer uit moeten komen. -O-
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 07:36:08 #280
5428 crew  miss_sly
pi_97827776
Ko gefeliciteerd *O*
oeke, je grote knul is gewoon 2, wow, met versierde stoel en traktaties en alles. Hele fijne dag met z'n drietjes en natuurlijk ook felicitaties voor P. :*
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 07:37:03 #281
5428 crew  miss_sly
pi_97827785
Ca.ra, ik vind dit toch anders klinken dan een kindje dat niet zo nodig hoeft te eten. Kennelijk wil hij eigenlijk wel, maar is er iets dat hem tegenhoudt. Misschien eens bespreken met de ha en eventueel iets van (pre)logopdie ofzo overwegen?
pi_97827832
Ko, gefeliciteerd jongen!! Alweer 2 jaar! Oeke je jongetje wordt groot. Ik wens jullie drietjes een hele fijne mooie dag toe.

En slingers op dreumeshoogte :D wat geweldig!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97827910
Cara, ik herken het gedrag wat Thomas vertoond maar al te goed van Mette. Hier is er altijd iets aan de hand als ze zo doet. Dan heeft ze ergens veel pijn wat met slikken te maken heeft. Heb je al geprobeerd of hij wel wat en drinkt na het geven van een paracetamol?

Als hier de pcm gaat werken gaat ze helemaal los qua eten, alsof ze uitgehongerd is. Ze had het vorige week ook heel erg, met huil/krijs buien van drie kwartier, bleek dus dat haar hele keel kapot was (jippie nu heb ik het en het doet verdomd veel pijn..). Ze heeft daarbij trouwens geen koorts gehad ofzo.

Oftewel grote kans dat er iets is, het is toch sinds de amandelen knippen erger geworden? Misschien even bellen met de kno arts?

Maar tis een hele moeilijke nare situatie, je voelt je echt radeloos. Kussmiley voor jullie.

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 07-06-2011 08:02:17 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 7 juni 2011 @ 07:55:38 #284
100412 mefke79
komt goed!
pi_97827941
zonder echt bijgelezen te zijn:
ko, gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Maak er een leuke dag van.

Ca.ra, zijn dit niet 'gewoon' naweeen van de operatie? Kan ie niet gewoon nog wat pijn hebben en daardoor niet willen eten? Overleg anders met je huisarts.

Mijn jochie heeft na lang protest vannacht wel in het campingbedje geslapen bij mijn zusje. Maar pas na een hele tijd staan in het bedje en mijn zusje moest in de kamer blijven. Als ie vanacht weer niet thuis kan slapen, gaat ie gelukkig naar mijn ouders. Daar heeft ie een eigen bedje waarin ie wel gewoon slaapt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97828117
Hieperdepiep voor Kootje! Jee, wat is dat snel gegaan, Oek. Een hele fijne dag voor jullie alle drie gewenst en nog heel veel gezonde en gelukkige jaren.
En kom maar op met die foto's! ;)

Mef, zou een muziekje niet kunnen helpen? Als Lente 's avonds naar bed gaat, valt ze in slaap bij het muziekje van de babyfoon. Die nemen we ook mee als ze gaat logeren en dat vertrouwde lijkt ze erg fijn te vinden.

Gisteravond was ik trouwens voor het eerst vergeten het muziekje aan te zetten. Het duurde even voordat ik door had waarom ze zo lag te huilen. Gelukkig was het direct over zodra het muziekje weer aan stond. Gewoontemeisje. O+

Cara, ik vind het ook klinken als pijn. Zou voor de zekerheid de dokter ff bellen. Mss is het wel ontstoken? Sterkte!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:16:10 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97828126
Kootje, van harte gefeliciteerd! *O*

Heeft Lars nog geslapen met dat geboor van de buurman?

Ca.ra, ik weet het ook evenniet. Je zou nog een pcm kunnen geven om pijn uit te sluiten.
Maar Harry wijst ook vaker dat hij iets wil (bijv stukje brood) en dan weigert hij het op te eten. Dan smijt hij het meteen de grond op ofzo.
Ik bied het een paar keer aan maar als steeds hetzelfde tot gevolg is, dan zet ik het weg. Dan is het gewoon klaar.
Maar goed, je moet dan wel uitsluiten dat er niet iets anders aan de hand is (misschien anders dokter nog even naar zijn keel laten kijken?)

Och mef, lastig hoor!
Ik hoop dat het vannacht niet meer nodig is :*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:23:32 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97828216
Gefeliciteerd Oeke! *O*
pi_97828369
Hier gaat het poetsen eigenlijk best prima. Ze wil het graag zelf doen, maar als ik haar afleid met iets leuks vindt ze het oke als ik het doe
pi_97828405
Oeke gefeliciteerd met jullie Ko!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97828410
Oeke gefeliciteerd met Ko! Wat een bijzondere dag vandaag! Geniet ervan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:57:24 #291
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97828714
Oeke gefeliciteerd met Ko!!! *O* Een hele fijne dag! Genietze! :*
pi_97828908
Ko van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* En Oeke jij natuurlijk ook met zijn verjaardag :D En een hele fijne dag gewenst!

Over tandenpoetsen: dat is het énige waar ik het drama niet voor uit de weg ga. Het móet gewoon. We doen het 's avonds sowieso áltijd en 's ochtends mag hij zelf. Ik wil hem binnenkort aanwennen dat papa/mama het 's ochtends ook gaat doen bij hem. Tegenwoordig gaat het ook best prima, hij krijgt zelf een tandenborstel met een beetje tandpasta en ondertussen heb ik of mn man ook een met tandpasta en dan poetsen we tegelijk. Soms wat lastig, maar over het algemeen gaat het best. En als hij zn kaken op elkaar klemt dan frut ik die gewoon weer van elkaar met een vinger. Ik maak er ook wel een beetje een spelletje van. Dan weer zo hard mogelijk AA zeggen, en dan weer zo zacht mogelijk, liedje zingen.. En ik leg hem ook uit waarom ik het zo belangrijk vind.
Ik ben zelf waanzinnig bang voor de tandarts en heb ook een heel slecht gebit, dat wil ik hem gewoon besparen waar het maar enigszins mogelijk is..

En pff... over de tandarts, ik moet er straks heen, onder narcose een verstandskies eruit en nog meer dingen ook.. en bah bah, ik maak me zóveel zorgen.. Jullie vinden me vast een aansteller maar man wat ben ik bang dat ik Timo nooit meer zie :o :'(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:13:42 #293
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_97829000
Oeke, van harte gefeliciteerd met je mooie mannetje! *O*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:21:38 #294
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97829142
Succes Chan! :* En je word gewoon weer wakker en kan dan heerlijk naar je manneke toe! :*
pi_97829234
*O* *O* gefeliciteerd Ko en Oeke! *O* *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:33:50 #296
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97829381
Ko, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* Geniet ervan, samen met je papa en mama! *O*

Memmel, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je grote knul! *O*

Simmu: :* . Voor jullie allemaal.

Chan, ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Ik ben twee weken geleden geopereerd. Een narcose is altijd eng maar ze gaan je echt niet onder narcose brengen als ze de risico's onaanvaardbaar vinden, niet voor acties aan je gebit. Hopelijk valt het allemaal mee en knap je snel weer op. :*

Ik voel me zo'n ontaarde moeder, ik heb Emma net met verhoging naar het KDV gebracht. :'( We kunnen vandaag beide niet thuiswerken/vrijnemen, dus het is op hoop van zegen. Emmetje was verder wel vrolijk, de verhoging komt puur door twee doorkomende kiezen. Nou ja, ik hoor wel of ik 'r op moet halen straks.

Een fijne dag allemaal! :*
A grand adventure has begun.
pi_97829623
Ko gefeliciteerd mannetje en tot gauw bij de peuters :W
Fake it till you make it...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:45:12 #298
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97829644
Lieve Oeks :* van harte gefeliciteerd met je mooie zoon. Fijne dag vandaag O+
Kootjekadootje! *O* *O* gefeliciteerd menneke! 2! veel plezier vandaag en in het weekend.

Emma, beterschap Keshet voor haar :* Soms is het niet anders, heel vervelend maar het heeft geen zin om je er schuldig over te gaan zitten voelen. Vanmiddag gewoon extra veel kroelen en knuffelen en hopelijk is ze er snel bovenop!

Chan :* heel veel succes!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97829732
Gefeliciteerd Ko en Oeke!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:06:42 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97830187
Gefeliciteerd Kootie! *O*

Chan, succes straks. Komt echt goed :*
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')