abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97804879
Wat goed van Lente! O+
Ko is er ook helemaal fan van, hij kan het zo'n half jaar al heel goed, en ik viel er ook van van mijn stoel. Het is me alleen nog nooit gelukt om het te filmen.

Oh Chan, het is ook wat hoor, al die grote luidruchtige kinderen die ook nog eens erg assertief zijn. :N Maar hij zal vast wel snel wennen en er erg veel plezier hebben. Wij haalden Ko in het begin ook eerder op, zo indrukwekkend was het voor hem.

Leuk Vlindus, je jonkie die zo aan de klets is! O+ Heerlijk, die kleine momentjes van verbaal contact.

Huup, wat fijn! *O*

Wolf weer helemaal goedgekeurd! Leuk dat ze zo'n lieve omschrijving van hem in het dossier zette. O+

Oh jongens, ik stuiter de hele dag al rond! Mijn jongetje wordt morgen 2! Ik ben zo benieuwd en ik vind het zo spannend hoe hij het vind allemaal.
We beginnen de dag met kado's in bed, dan samen naar de kresj, ik heb speciaal dienst. Liedjes zingen, trakteren op bellenblaas en lekker buitenspelen.
Zondag vieren we het bij het pierenbad en ik zag net dat het 20 graden wordt dus dat komt mooi uit!
Ik moet alles nog inpakken en versieren, maar meneer is nog wakker. }:|
Geeft niks, stuiter ik nog even door! :s)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97805020
enfin. 6de ziekte dus. zie de foto, op zijn romp (en vooral rug) is het veeeeeeeeeeeeel erger. de koorts was ook best heftig. 2 dagen lang 39.veel

maar tsjek dat lachje O+ }) *O* :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 6 juni 2011 @ 20:44:55 #203
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97805474
Oeke: Alvast van harte met je kereltje! *O* Stuiter lekker verder :*

Ravi :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_97805681
Oeks.. morgen al!! Stuiter nog maar ff lekker hoor :D Heel veel plezier morgen!!

Tess is echt superverwend! Foto's zo in het fototopic :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:52:39 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97805992
woooww Tess en Ko gewoon 2 :D *mond valt open*... jammer dat jullie een topic opschuiven, met jullie heerlijke kinders...
Ik blijf jullie zeker volgen in het fototopic; en over een half jaar kom ik de vorderingen weer lezen ;)
(3 topics volgen wordt me te gortig; Z&G/ straks kleine beebs./ en natuurlijk hier..)

en Ravi; ik vind je mooooi en vertederend O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97806009
Oeke! Je mannetje al bijna 2!!! Jeetje, wat is het snel gegaan...een peutertje....
Heel veel plezier morgen!!! *O* *O*

Simmu, wat ziet ie eruit! Sterkte en beterschap! :*

Lente, jee wat knap!!
Lars puzzelt nooit :@ bedenk ik me nu
die doet alles wat Meike doet, kleuren, kleuren, kleuren, verven en zulks. Ik kwam er ook achter dat hij al heel goed is met insteekmozaik.
En ik had een vormenstoof opgezocht....maar die grapjas doet gewoon als dat kindje in de reclame,....hup deksel eraf en mik de boel er maar in!

Rienk aan de babbel :Y leuk zeg!

Lars kan geloof ik heel goed dingen onthouden, hij weet bijv precies waar mijn broertje woont (en die woont er sinds een week) en vandaag gingen we even langs de garage waar de gehavende auto van mijn schoonouders was binnengebracht (ze hebben een aanrijding gehad, gelukkig zijn ze er goed vanaf gekomen) Lars ziet de auto... "opa auto!"
Knap dat hij dat herkent.

Daan had het weer zo leuk gehad op de boot? Leuk dat hij daar zo mee opgroeit!

En even yayyen voor Huup, fijn dat het allemaal zo soepeltjes verloopt met de artsenwissel. Veul handiger voor jullie!
En fijn dat er geen parasieten gevonden zijn, is ze nog steeds zo onrustig snachts?
Het is ook wat, arm meiske :*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 6 juni 2011 @ 21:04:36 #207
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97806879
Oh Tess ook jarig! Gefeliciteerd!!! *O* :*

Knap van Lars! O+
pi_97806938
Neeheej nog niet!!! Ik mag het nog 2 dagen uitstellen!! Woensdag pas ma_ma!

Wat goed van Lars en ook van Lente!!
*O* Wat fijn Huup! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:07:14 #209
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97807085
Oi ik wals helemaal over Morris heen :@ sorry zeg. gefeliciteerd met je grote vent O+ ik zag mooie foto's voorbij komen, hier en op facebook. Ze zijn er ook wel echt aan toe hè, om twee te zijn, 1 klinkt ineens zo belachelijk klein bij de grote dreumessen :D <3 En zn fiet O+ geweldig!

Gelijk ff foto's van Tess zoeken <3

Karin ze wordt zo'n zes keer wakker op een nacht, voornamelijk van de buikpijn. We zijn er vrij zeker van dat het geen gewoonte wakkerworden is omdat het nooit op dezelfde tijdstippen is en ze heeft ook echt zichtbaar last op zo'n moment. Nouja goed, gasvorming kan een bijwerking zijn van forlax, het is vrij onschuldig maar niet leuk voor haar natuurlijk. T is even doorbijten nu, eerst dat buikje leeg en dan wordt die gasvorming vanzelf minder wsl.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97807153
Pff dat is nog best heftig voor haar dus, hoe lang kan dat duren dan, voordat het buikje leeg is?
  maandag 6 juni 2011 @ 21:08:38 #211
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97807199
Oh :D Alvast gefeliciteerd! *O*
Leuke foto's in het fototopic van je kleintje! O+

Huup: ik hoop zo dat je meisje snel geen last meer heeft van dr zere buikje! :*
  maandag 6 juni 2011 @ 21:15:42 #212
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97807784
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Pff dat is nog best heftig voor haar dus, hoe lang kan dat duren dan, voordat het buikje leeg is?
Kan heel snel gaan, kan ook nog best een tijdje duren. We hebben niet echt een richtlijn qua tijd.

We moeten op eh hoe noem je zo iets, een soort buitenaf-indicaties afgaan om te beoordelen of ze 'leeg' is. De luiers stinken nu echt heel erg bijvoorbeeld. Logisch natuurlijk want het gist en rot maar door :X nouja dat moet dus 'normaal' naar poep ruiken. Daarnaast moeten we geen onverteerde stukken van twee weken geleden meer tegenkomen. Een dag, twee dagen terug mag nog wel. Maar het meot niet meer zo zijn dat het ruim een week geleden was dat ze mandarijn op had en dat ik die dan nog tegenkom.
Verder gaat de kinderarts er heel simpel gezegd vanuit dat zolang de poep nog stevig of van normale dikte is (tot brijig aan toe) dat ze die hoge hoeveelheid forlax dus nodig heeft nog.
Zodra ze diarree krijgt is ze hoogstwaarschijnlijk leeg en moeten we zakjes eraf gaan halen tot de hoeveelheid waarbij de diarree weg is.

Het afbouwen zelf tot een nul zeg maar is van andere orde, dat kan nog wel een jaar, zo niet jaren, gaan duren.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 juni 2011 @ 21:24:46 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97808509
ooooh oeke, spannend! Kan me voorstellen dat je stuitert!

Tess, wat ben jij verwend! En wat kun jij stralen zeg!

Knap van Lars hoor, dat hij zomaar de auto van opa herkent :Y

Ik blijf het echt mega-sneu vinden voor Amélie... :{
pi_97809044
Ik vind het ook zo sneu voor Amelie!! :*

Vanavond keek in Tess d'r mond en toen zag ik kies 2 ook! Nog 2 te gaan en ze is klaar!
Heeft iemand nog tandenpoetstips? Het is hier echt DRAMA!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 juni 2011 @ 21:33:49 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97809171
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Vicky het volgende:
Ik vind het ook zo sneu voor Amelie!! :*

Vanavond keek in Tess d'r mond en toen zag ik kies 2 ook! Nog 2 te gaan en ze is klaar!
Heeft iemand nog tandenpoetstips? Het is hier echt DRAMA!
uhm, andere tandpasta?
Verder weet ik het ook niet. Hier gaat het gewoon goed. Als het minder goed gaat, heeft hij meestal last van zijn (doorkomende) tanden/tandvlees...
pi_97809336
al geprobeerd. Zodra ik met de tandenborstel bij d'r in de buurt komt is het: Neeeeeeeej niettuh tanjepoesen!! Ikke zelf doen!
Maar als ze het zelf doet gebeurd het uiteraard niet goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 juni 2011 @ 21:47:21 #217
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97810279
*meldt met tandenpoetsdrama en wacht op tips* :D

Hier ook echt te erg. In de houdgreep, liedjes, zelf doen, etc, etc, het heeft allemaal geen zin :N
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 6 juni 2011 @ 21:48:29 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97810371
Evie vind tandenpoetsen ook echt niet leuk; en vooral niet na alle tandenongevallen van de laatste tijd...
ik heb de afgelopen week, met de zwelling en het losse verplaatste tandje, dan ook niet gepoetst, omdat ik het niet traumatisch wilde maken...
maar sinds een paar dagen, doen we het weer, op de speelmanier; samen als Evie in bad zit; beide een tandenborstel en dan elkaar tanden poetsen..
pi_97810427
Huup fijn dat jullie over konden stappen en niet op de wachtlijst hoeven voor Amelie!

Lente, wat knap *O*.

Hier wordt ook wel wat gepuzzeld, van die houten insteekpuzzels kan ze best aardig. Maar ze zou graag mee willen kunnen en als dat dan niet lukt dan raakt ze gefrustreerd. Insteekmozaiek is ook een hit en tekenen en kleuren, die stiften van Hema in dat emmertje voor 4 euro ofzo, zijn fijn. Want die gaan (tot nu toe) goed uit de kleren en van de tafel af!

Ko, morgen 2, wat gaat dat toch snel!
Fake it till you make it...
  maandag 6 juni 2011 @ 21:51:30 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97810609
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef Vicky het volgende:
al geprobeerd. Zodra ik met de tandenborstel bij d'r in de buurt komt is het: Neeeeeeeej niettuh tanjepoesen!! Ikke zelf doen!
Maar als ze het zelf doet gebeurd het uiteraard niet goed...
En 'samen'? Eerst jij (evt met 'hulp' van Tess) en dan Tess zelf nog?
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 21:53:30 #221
5428 crew  miss_sly
pi_97810802
Senna vindt tandenpoetsen ook niet fijn. Ze vindt het al fijner dat we het sinds een tijdje doen als ze in bad zit (avondritueel: Dora kijken, in bad, hokey pokey dansen (don't ask), pyjama aan, verhaaltje voorlezen en naar bed). We hadden laatst wweer een keer bellenblazen gedaan terwijl ze in bad zit, en dat vindt ze zo geweldig! Dus nu zeg ik eerst goed tandenpoetsen, daarna bellenblazen. Het mondje gaat zoo goed open :D poetsen is nog niet eerder zo goed gegaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juni 2011 @ 21:56:25 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97811072
doen jullie het tandenpoetsen trouw 2 keer per dag??
ik moet eerlijk toegeven dat het hier vaak (lees altijd) bij 1 keer blijft tot dusver...
:@
pi_97811113
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
doen jullie het tandenpoetsen trouw 2 keer per dag??
ik moet eerlijk toegeven dat het hier vaak (lees altijd) bij 1 keer blijft tot dusver...
:@
2x hoeft pas na de 2e verjaardag volgens mij..

Uhhh ik red 1x per dag niet eens :@
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Takkembah het volgende:
*meldt met tandenpoetsdrama en wacht op tips* :D

Hier ook echt te erg. In de houdgreep, liedjes, zelf doen, etc, etc, het heeft allemaal geen zin :N
houdgreep check, liedjes zingen check...
Tandenborstel naar binnen frotten, even snel poetsen en dan blijft er een dreumes over die de eerste 10 minuten zwaar over de zeik is!

ga ik eens proberen Asy
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:00:02 #224
5428 crew  miss_sly
pi_97811377
Ze zeggen idd dat twee keer per dag pas hoeft vanaf de tweede verjaardag. Paar weken terug was echter in het nieuws dat tandartsen veel peuters en kleuters met slechte gebitten zien en ze het eigenlijk een vreemd advies vinden, maar één keer per dag tot ze twee zijn. Veel kinderen hebben dan toch al wel een vrij volledig gebit en eten en drinken vrijwel alles.

Senna wil zelf altijd graag poetsen als wij poetsen dus ik laat Senna nu 's ochtends in ieder geval zelf poetsen en 's avonds doe ik het. De ochtend neem ik er over niet al te lange tijd ook wel bij ;)
pi_97811378
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

2x hoeft pas na de 2e verjaardag volgens mij..

Uhhh ik red 1x per dag niet eens :@

[..]

houdgreep check, liedjes zingen check...
Tandenborstel naar binnen frotten, even snel poetsen en dan blijft er een dreumes over die de eerste 10 minuten zwaar over de zeik is!

ga ik eens proberen Asy

Dat ja, allemaal... 2x gaat hem hier ook echt niet worden nog. Zit nog niet in mijn systeem en dan is het dus ook 2x per dag gezeik omdat ze echt echt ECHT niet wil. Ik moet echt mijn vinger in haar wang drukken van de buitenkant anders gaat die mond gewoon niet open. En als ze het zelf doet zuigt ze snel de tandpasta eraf en duwt de borstel weer weg... De pasta vind ze dus wel lekker... daar ligt het niet aan.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:00:55 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97811446
dat 'samen' werkt hier tnt wel het beste idd... maar er zijn ook dagen dat het direct nee, nee, neej, drama, drama, drama is... en dan werkt geen enkele techniek meer.
Een echte meid hoor; als ze iets in dr hoofd heeft is ze niet heeeel flexibel meer.. en heel standvastig.
pi_97811505
Tess zuigt de tandpasta er ook meteen af en dan zegt ze jekke mama! Als het aan haar ligt lurkt ze zo een tube leeg :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97811630
Tandenpoetsen is hier ook drama. Ik moet mevrouw altijd in de houdgreep houden met haar armen vastgeklemd. Dan gaat ze heel hard huilen en dan kan ik de tanden tenminste poetsen :@
pi_97811746
:@ ik zeg altijd tegen Tess, ga nog maar even wat harder huilen, dan gaat je mondje tenminste goed open :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:06:38 #230
5428 crew  miss_sly
pi_97811993
Nou, dat doet ze hier dan dus niet. Ze huilt dan voor de gelegenheid met haar mond goed dicht :')
  maandag 6 juni 2011 @ 22:06:44 #231
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97812005
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Vicky het volgende:
Tess zuigt de tandpasta er ook meteen af en dan zegt ze jekke mama! Als het aan haar ligt lurkt ze zo een tube leeg :D
Hahah herkenbaar inderdaad

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Vicky het volgende:
:@ ik zeg altijd tegen Tess, ga nog maar even wat harder huilen, dan gaat je mondje tenminste goed open :@
En dit ook :@

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Ze zeggen idd dat twee keer per dag pas hoeft vanaf de tweede verjaardag. Paar weken terug was echter in het nieuws dat tandartsen veel peuters en kleuters met slechte gebitten zien en ze het eigenlijk een vreemd advies vinden, maar één keer per dag tot ze twee zijn. Veel kinderen hebben dan toch al wel een vrij volledig gebit en eten en drinken vrijwel alles.

In dat stuk stond ook dat veel kleintjes een fles met ranja oid mee naar bed krijgen. Dan denk ik, gek he, tandbederf.

Maar de tip van samen in bad poetsen, gaan we eens proberen :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97812051
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat doet ze hier dan dus niet. Ze huilt dan voor de gelegenheid met haar mond goed dicht :')
whahah :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 juni 2011 @ 22:07:36 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97812068
Hier worden de tanden ook meestal in bad gepoetst. Maar als hij niet in bad gaat, dan gewoon bij mij op schoot op de wc. Hij doet zijn mond half open, ik poets de ondertanden, meneer wil zelf poetsen, ik zeg: mama helpt je eerst nog je boventanden, frot de borstel ertussen onderwijl hij kauwt, ik doe een poging tot poetsen. Daarna vraag ik of hij zelf nog wil poetsen en geef hem de borstel. Soms smijt hij hem meteen weg, soms 'borstelt' hij zelf nog wat.
En hier wordt maar 1x per dag gepoetst. Ik poets zelf ook niet vaker mijn tanden eigenlijk :@
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:07:47 #234
5428 crew  miss_sly
pi_97812083
Niet alleen ranja, maar sowieso alles behalve water mee naar bed na het tandenpoetsen is vragen om problemen.
pi_97812354
Wat vervekend al die poetsproblemen... Jaël herinnert ons er wel aan als we het vergeten! Als ik haar in de drogist kwijt ben kan ik wel raden waar ze is.. bij de tandenborstels en dan zegt ze "kijk poets, kopuh?"
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97812365
Zeker NA het tandpoetsen ja... doei glazuur, doei tanden...
Ik poets zelf ook maar 1x per dag, maar wil het Minke wel goed aanleren, heeft ze later alleen maar profijt van. En wellicht leer ik er ook nog iets van :@

Samen in bad is hier geen optie... want geen bad. En als zij in bad gaat probeer ik het wel, maar dat eindigt meestal in rare acties. Zo wilde ze van de week perse de "grote-mensen-pasta" op haar borstel. Dat werd minder goed ontvangen... :+
  maandag 6 juni 2011 @ 22:11:17 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97812436
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef miss_sly het volgende:
Niet alleen ranja, maar sowieso alles behalve water mee naar bed na het tandenpoetsen is vragen om problemen.
Evie krijgt dr avondpap nog wel NA het tandenpoetsen, onderdeel van het slaapritueel.. ik weet dat het eigenlijk andersom zou moeten, maar dan moet het hele ritme om, momenteel drinkt ze de fles op de commode met een lekkere knuffelsessie met mama, buikje wrijven, tutje delen etc etc.. Kan me niet voorstellen dat ze nog wil slapen, als ik daarna dr tandjes zou willen poetsen... en dr avondfles wil ik dr ook nog niet afnemen...
(om meerdere redenen, a; ze slaapt er erg goed op, b; ze drinkt de rest van de dag niet altijd goed, en klokt zo 200 ml avondpap weg..)

Dilemma's dus...
pi_97812608
Tandenpoetsen is ook hier niet favoriet, ik probeer het minstens 1 keer per dag goed te doen, die 2e keer komt er vaak niet van.
Fake it till you make it...
  maandag 6 juni 2011 @ 22:13:07 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97812622
Lijnloos, ik doe het niet samen in bad. Hij zit in bad en ik er gewoon naast.
Overigens wordt Harry meestal gewoon gedoucht, niet gebadderd maar wij kunnen alleen douchen in bad ;) Hij zit in een badring.

BJ, hier is het ritueel: eerst douchen, tandenpoetsen, afdrogen, insmeren, boekje lezen, lamp uit doen, drinken aan de borst, hoppa in je bed.
Hij krijgt overigens niks te drinken mee in bed.
pi_97812701
Blijven volhouden hoor, het is te belangrijk!
ik heb op dit moment een kindje op de groep, ook een dreumesje, die binnenkort onder narcose haar voortandjes moet laten trekken, helemaal verrot....
Zo zielig
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:14:07 #241
5428 crew  miss_sly
pi_97812714
Lijnloos, we gaan niet samen in bad, hoor. Ik zit voor het bad en Senna er in en dan poets ik haar tanden. Daarna trek ik de bellenblaas open, succes gegarandeerd :D

BJ, ik zou toch eens nadenken over een verandering in het ritueel. Een slecht melkgebit kan grote gevolgen hebben. Hoeft niet, moet ik erbij vertellen, want ik had een vreselijk slecht melkgebit en een ontzettend goed en sterk volwassen gebit, maar je weet het gewoon niet.
pi_97812749
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb op dit moment een kindje op de groep, ook een dreumesje, die binnenkort onder narcose haar voortandjes moet laten trekken, helemaal verrot....
Zo zielig
mijn zusje heeft dat ook gehad.. die kreeg een fles vla mee naar bed :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:14:35 #243
5428 crew  miss_sly
pi_97812757
Karin, dat is echt een nachtmerrie, vreselijk!
  maandag 6 juni 2011 @ 22:15:35 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97812839
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo zielig
Maar waardoor heft dat kindje rotte voortanden?
Kan ook zijn dat ze gewoon van zichzelf een slecht gebit heeft. Ondanks goed poetsen...
pi_97812856
ja dan maar drama's met poetsen....
  maandag 6 juni 2011 @ 22:16:12 #246
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97812892
Hier gaat het poetsen juist best goed (als ik het doe dan :P als Papa het doet is het drama!)

BJ: Tessa kreeg ook altijd dr flesje net voor het slapen gaan, maar ik heb het van de 1 op andere dag omgedraaid, dus eerst flesje en daarna tandjes poetsen en gelijk naar bedje en het werkte vanaf dag 1 super :Y Zonder mopperen ging ze slapen :)
Ze drinkt halfvolle melk met gekookt water tot 250ml! (200 melk en 50 gekookt water) Overdag drinkt ze zeer weinig en ben blij dat dat erin gaat :)
  maandag 6 juni 2011 @ 22:16:13 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97812894
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef miss_sly het volgende:
Lijnloos, we gaan niet samen in bad, hoor. Ik zit voor het bad en Senna er in en dan poets ik haar tanden. Daarna trek ik de bellenblaas open, succes gegarandeerd :D

BJ, ik zou toch eens nadenken over een verandering in het ritueel. Een slecht melkgebit kan grote gevolgen hebben. Hoeft niet, moet ik erbij vertellen, want ik had een vreselijk slecht melkgebit en een ontzettend goed en sterk volwassen gebit, maar je weet het gewoon niet.
hmmm misschien de komende tijd eens over nadenken.. ..

en ik heb het net andersom; ik had een perfect kindergebit, en de laatste jaren is het allemaal slecht.. de gaten vallen erin, en heb de laatste jaren al vaak een stuk eraf gehad.. niet leuk dus!
pi_97812964
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar waardoor heft dat kindje rotte voortanden?
Kan ook zijn dat ze gewoon van zichzelf een slecht gebit heeft. Ondanks goed poetsen...
flesjes drinken in bed
slechte voeding
veel antibiotica gebruik
Of ze goed poetsen weet ik natuurlijk niet, daar ben ik niet bij.
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 22:17:35 #249
5428 crew  miss_sly
pi_97813021
Dan zou ik er zeker nog eens goed over nadenken, BJ. De sterkte van je gebit is toch ook wel erfelijk, dacht ik? Het is misschien even wennen voor Evie, maar ze zal er best aan kunnen wennen.
pi_97813096
Rienk poetst zeker 5 dagen in de week. Heel soms vergeten we het. Hij krijgt nooit drinken mee op bed. Maar zoals nu vanavond als hij niet gaat slapen krijgt hij een beker thee beneden.
Want dat hebben wij ook. Hij drinkt die niet altijd leeg. Daarna poetsen we niet nog een keer zijn tanden.
Tanden poetsen is hier ook drama. In de houdgreep en poetsen. Daarna is hij ook niet voor meer. Alleen tijdens.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')