Ja sorry, ik had echt verkeerd gekeken, geen grap.quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
En wat heb je aan verwend zijn als je ouders niks goed genoeg vinden wat je doet. Ik had 100 keer liever gehad dat ik gewoon een keer iets in hun ogen goed genoeg zou kunnen doen dan dat ze al m'n shit betalen.
Het is blijkbaar heel typerend voor babyboomers die vanuit niks zichzelf (redelijk) ver omhoog hebben gewerkt, dat ze van hun kinderen precies hetzelfde verwachten, en daarom hoge eisen stellen. Terwijl het mij persoonlijk geen fuck kan schelen hoeveel ik later ga verdienen, als ik het nu en later maar leuk heb, en dat begrijpen ze gewoon niet ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Het kan soms natuurlijk wel chill zijn dat ze dingen voor je betalen, maar aan de andere kant zou ik er niet mee kunnen leven als iemand alles wat ik doe zou afkeuren.
Het is geen zeuren, het is meer dit soort shit:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:07 schreef tliciouz het volgende:
Ben blij dat ik niet zulke ouders heb, heb tot nu toe al meer bereikt dan mijn ouders bij elkaar dus zeuren doen ze niet.
Wat heeft die gast op 1:51 voor aanval?quote:
Goeie spoof op al die kankermuziek van tegenwoordig.quote:
Ik vrees dat het geen spoof isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Goeie spoof op al die kankermuziek van tegenwoordig.![]()
Dat lijkt me echt typisch kutkabouter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft die gast op 1:51 voor aanval?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt typisch kutkabouter.
Denken dat ik een of andere kansloze epileptische wigger ben:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt typisch kutkabouter.
Tuurlijk wel, kijk naar die wiggers, hoe ze doen en die kansloze blikken blingbling van ze. Tuurlijk is dit nep. Dit is gewoon een beetje wannabe lonely island idee, maar lonely island is wel awesome, en dit is gewoon kut.quote:
Wat je kan doen is kijken welk IP hij nu automatisch heeft gekregen en dan dat instellen bij manual. Als je de poorten daarvoor al had geforward, dan hoef je verder niets te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er iemand die me even in makkelijke stappen kan uitleggen hoe ik mijn xbox een static IP geef?
Echt? Dan was ik het toch veel moeilijker aan het zoeken dan het isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat je kan doen is kijken welk IP hij nu automatisch heeft gekregen en dan dat instellen bij manual. Als je de poorten daarvoor al had geforward, dan hoef je verder niets te doen.
Heb ik ook gegetenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net 3 volle borden chinees op, inclusief loempia's. Het is lang geleden dat ik zo vol heb gezeten.
Alleen jammer dat ik de saté niet op kon eten omdat mijn vriendin langs komt vanavond dus die bewaar ik voor morgenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef KoningStoma het volgende:
En er is nog een bak bami over. Die gaat vanavond naar binnen
"my cat is plotting to kill me" kent ie ook.quote:
dan sterft er een engelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef KoningStoma het volgende:
Wat zou er gebeuren als we een spelletje gingen doen?
Alsof de keuze moeilijk is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:48 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens echt geweldig he.
Er zitten 52 weken in een jaar.
Een laat nou Battlefield 3 en Modern Warfare 3 in een week komen.
quote:'Eindhoven is slimste regio ter wereld'
NEW YORK - Eindhoven is vrijdag uitgeroepen tot de slimste regio ter wereld.
Volgens medeoprichter Louis Zacharilla van het Intelligent Community Forum (ICF) is Eindhoven ''een voorbeeld voor een nieuwe manier van denken over samenwerking en regionale ontwikkeling''.
Het ICF is een internationale denktank op het gebied van economie en sociale ontwikkeling, die jaarlijks een ranglijst van slimme gemeenschappen maakt.
Bami.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef KoningStoma het volgende:
En er is nog een bak bami over. Die gaat vanavond naar binnen
en ik heb een always win bot met onbreekbaar schild die nooit kapot kanquote:
Lol, die pic van Adje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Baby heeft borsten, schaamhaar en menstrueert
WTF!?
Die heeft een gruwelijk verneukte hormoonhuishouding.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Baby heeft borsten, schaamhaar en menstrueert
WTF!?
heb ik ook bij elke motor die ik zie. Lief van je hoor dat je zo opletquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Oh jezus, elke keer als ik een motor voorbij hoor komen kijk ik of het niet die van boz is.
nigga u no gangsta. Je moet elke dag non stop knallen in de vrouwtjes jeweet true hustlerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga ook slapen lieve FOK!-vriendjes, nog 1 week knallen en dan vakantie
Sssst, dat mag je niet vertellen, anders ben je meteen "stoer" aan het vertellen dat je weer gedronken hebt en dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:29 schreef Michhas het volgende:
Dronken worden op een verjaardag van een vriendin van je vriendin terwijl iedereen nuchter is[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Sssst, dat mag je niet vertellen, anders ben je meteen "stoer" aan het vertellen dat je weer gedronken hebt en dat kan natuurlijk niet.Dat doen we alleen bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
En toch klaag je daar ook. Bij welk spel eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:03 schreef KoningStoma het volgende:
Elke keer dat ik Crysis speel weet ik weer hoe slecht MW2 en BO zijn
[..]
Sssst, dat mag je niet vertellen, anders ben je meteen "stoer" aan het vertellen dat je weer gedronken hebt en dat kan natuurlijk niet.Wat ben je toch een sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor je mening.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
Bij race spellen![]()
Deze kwam ik net tegen
[ afbeelding ]
Dit had precies het beeld geweest kunnen zijn wat ik van je had.quote:
Kolerequote:
[..]
Sssst, dat mag je niet vertellen, anders ben je meteen "stoer" aan het vertellen dat je weer gedronken hebt en dat kan natuurlijk niet.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vond je vriendin er eigenlijk van dat je als enigste dronken was.quote:
Ze had het niet doorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wat vond je vriendin er eigenlijk van dat je als enigste dronken was.
Godverdomme.quote:
Wat een pure genialiteit dit.quote:
Ik voorspel dat dit de zomerhit gaat worden van 2011quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wat een pure genialiteit dit.
Sowieso niet. Daar is het veel te studentikoos voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit de zomerhit gaat worden van 2011
Sarcasme... Maar goed, genoeg niks gedaan ik ga weer de bieb in, hou het straat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:36 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Sowieso niet. Daar is het veel te studentikoos voor.
quote:
oké.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit had precies het beeld geweest kunnen zijn wat ik van je had.Tot ik je foto zag.
En doordeweeks.quote:
Jammer dat het nieuwe seizoen pas in Oktober begint.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef tliciouz het volgende:
Iemand bekend met de serie the walking dead? Net de eerste 2 afleveringen gekeken, best tof.
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef tliciouz het volgende:
Iemand bekend met de serie the walking dead? Net de eerste 2 afleveringen gekeken, best tof.
Hmm, klinkt nog best prima.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
politie word neergeschoten, komt in coma. wordt wakker in zombie apocolypse
Oud en verkeerde topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:49 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Last night, i got your girl into last stand. I used deep impact to double tap her Bouncing Bettys. She sucked me like she had iron lungs, i am glad i had Painkiller. We went all night using Extreme Conditioning. Her sleight of hand got me to Sonic Boom all over her face. luckily for her i used steady aim so none of it went on her hair. We went round for another round because i was packing One man Army, and you didn't hear us because we were both using Ninja.
Oud en verkeerde topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:49 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Last night, i got your girl into last stand. I used deep impact to double tap her Bouncing Bettys. She sucked me like she had iron lungs, i am glad i had Painkiller. We went all night using Extreme Conditioning. Her sleight of hand got me to Sonic Boom all over her face. luckily for her i used steady aim so none of it went on her hair. We went round for another round because i was packing One man Army, and you didn't hear us because we were both using Ninja.
Ik ben nu de 1e aflevering aan het kijken tijdens het werken aan oprdachten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
politie word neergeschoten, komt in coma. wordt wakker in zombie apocolypse
Ik wist wel dat je het ging kijken, met je zombies.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben nu de 1e aflevering aan het kijken tijdens het werken aan oprdachten.![]()
Ik hoop dat het niet de Lost-kant op gaat met allemaal bullshit enzo.
Die van mij zijn op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:40 schreef dreamzk het volgende:
Zo en nu als een echte man het betaamt, in de zon gaan zitten met een jillz
Sorry man, maar gay!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:40 schreef dreamzk het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:40 schreef dreamzk het volgende:
Vond die nog wel redelijk vet eigenlijk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
ohja als iemand Sons of Anarchy kijkt. sla season 3 over die is ruk
ik vond die echt zooo kut, vond het pas weer leuk worden toen ze terug in usa warenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond die nog wel redelijk vet eigenlijk!
Omdat hij het rieten dak van m'n ouderlijk huis molt.quote:
En dan schiet je hem dood? Stoere jongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Omdat hij het rieten dak van m'n ouderlijk huis molt.
Wat dan? We krijgen ze niet weggejaagd op een andere manier, en weet je hoe belachelijk veel geld het kost om een monumentaal pand in dezelfde oude stijl te laten repareren?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan schiet je hem dood? Stoere jongen.
Dat is de natuur. En van 1 duif neerschieten blijven ze niet weg. En bij 10 ook niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:01 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Daarbij maken ze, als ze de kans krijgen, de uilenjongen kapot die in onze schuur zitten en we zijn zo ongeveer wettelijk verplicht om die beesten in leven te proberen te houden.
Echt weer typisch een vrouw.quote:
Nee daar gaat het mij niet om. Gaat me om de reden waarom je dat beest neerschiet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Echt weer typisch een vrouw.Zodra er een "aaibaar" dier doodgaat of iets dergelijks gewoon meteen elk beetje rationaliteit vergeten.
Tering hé.
Als het een insect is dat doodgetrapt wordt hoor je ze niet.
"Oeh een spin, SNEL, MAAK HEM DOOD!!!"
Blijven ze wel van weg, als je hem ophangt. Hij hangt nu in de tuin.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is de natuur. En van 1 duif neerschieten blijven ze niet weg. En bij 10 ook niet.
Ik was al benieuwd of iemand dit ging zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een echte man had die duif tenminste nog opgegeten.
Ik heb tenminste een reden. Er zijn zat mensen die dat voor sport doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee daar gaat het mij niet om. Gaat me om de reden waarom je dat beest neerschiet.
doe maar niet beesten zijn niet te vretenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een echte man had die duif tenminste nog opgegeten.
ja morgen weer. motor van vandaag was een mooie, maar morgen bij een 750cc kijken die voor het zelfde bedrag weg gaatquote:
Is dat meer een sport model? Ja ik heb er geen verstand van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja morgen weer. motor van vandaag was een mooie, maar morgen bij een 750cc kijken die voor het zelfde bedrag weg gaat
Duif is echt wel lekker als je het goed bereid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doe maar niet beesten zijn niet te vreten
hoe meer cc hoe beter. inhoud van de motorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat meer een sport model? Ja ik heb er geen verstand van.
Ja hij is echt heel erg goed, alleen het einde van het eerste seizoen is een beetje meh... voor de rest echt briljantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef tliciouz het volgende:
180CC vroem vroem, door je straat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe meer cc hoe beter. inhoud van de motor
110 120 130 geen probleemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
180CC vroem vroem, door je straat.
Als een wegpiraat.
Bozz, Michhas en hun matties.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_museumplein.html
hij blijft leuk
haha nee ik zat toen al niet meer op de middelbare school dus had geen last van die 1040 uur regelingquote:
quote:
Hij is daar wel een stuk dunner dan in zn show.quote:
die alarmen was mijn fout.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:21 schreef tliciouz het volgende:
Hier was het echt keihard aan de gangsoms ook zo'n hele harde klap met dat gekraak. Alle auto alarmen gingen af.
Zal hier in Brabant ook wel niet geweest zijn want het is vies warm vandaag.quote:
Beter komt het nu, want ik moet straks met tokkie-Nederland in de trein gaan zitten richting Delft en ik heb geen zin om in de zweetstank van allerlei dikke lui te zitten.quote:
quote:
Wat heb ik net gezien?quote:
quote:
Tauchmeister, 6 jaar geleden.quote:
Dus pierre heeft 2x specops gedaan?quote:
quote:http://link.marktplaats.nl/285520824
Te koop gevraagd;
Grote geelkuif kaketoe man (dna getest)
leeftijd ca 3 jaar
gezond
citis vereist
Geachte de Boer,
Mijn schoonvader is een maand geleden overleden, en hij was fervent papegaaienliefhebber. Omdat hij een nogal forse collectie papegaaien had, zijn wij, mijn vrouw en ik, op zoek naar lieve baasjes waar wij de papegaaien kunnen onderbrengen. Een groot aantal dieren heeft inmiddels een goed onderkomen gekregen.
Er zijn echter nog een paar dieren waarvoor wij een plaatsje zoeken, waaronder voor Beretta, een uitermate lieve grote geelkuifkaketoe-man van 3,5 jaar oud. Het dier heeft een CITIS verklaring, en er is DNA-analyse aanwezig t.b.v. geslachtsbepaling. Verder is het dier getest en negatief bevonden voor PBFD, Polyoma, Chlamydia en Pacheco.
Beretta is wat ons betreft gratis af te halen, mits wij er zeker van kunnen zijn dat het een stabiel en zorgzaam plaatsje krijgt.
Wij hebben kortgeleden alle papegaaien gefotografeerd, ik heb de foto’s nu echter niet bij de hand. Indien u wenst kan ik u een foto per e-mail sturen.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Hallo Kikko,
Wat ben ik blij met deze reactie (via marktplaats), echt helemaal super geweldig!
Ik zou het te gek vinden om in het bezit te kunnen komen van de grote geelkuifkaketoe, Beretta (leuke naam trouwens).
Bij deze garandeer ik je dat het een goed onderkomen zal krijgen; het zal zeker weten de goede zorgen en aandacht krijgen.
Ik ben gek op kaketoes en wil hem graag delen met mijn pasgeboren dochtertje.
Het zou mooi zijn als je nog een foto toe wil sturen.
Bij deze hoop ik gaarne op reactie terug.
Met vriendelijke groet,
Rosita
Hallo Rosita,
Bijgaand een foto van Beretta.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Hallo,
Ik heb de foto gezien, maar dit is geen grote geelkuifkaketoe.
Ik dacht dat je het over een grote geelkuifkaketoe had?...
Groetjes,
Rosita
Hallo Rosita,
Mijn excuses, ik heb waarschijnlijk de foto's door elkaar gehaald.
Bijgaand de juiste foto.
Haha...Wat is dit dan?
Even serieus, dit vat ik toch best wel serieus hoor, een grote geelkuifkaketoe is een grote witte kaketoe ca 50 cm,
met een gele kuif. Die foto die u stuurt is een grijze roodstaart.
Zou u evt een telefoonnummer achter willen laten, kunnen we even via een snellere weg contact houden.
Mvg,
Rosita
Hallo Rosita,
Volgens mij groeit de kaketoe nog wel veel, hij is ook nog maar 3,5 jaar oud.
Ik heb een foto bijgevoegd waarin mijn vrouw 'm vast heeft, hierin kunt u de grootte misschien wat beter inschatten.
Het is zeker weten een grijze roodstaart, ik begrijp niet waarom u denkt dat dit een geelkuifkaketoe is...
een geelkuifkaketoe ziet er toch echt anders uit...
Is deze de enige nog die een onderkomen nodig heeft?
Groetjes,
quote:
Hallo Rosita,
Er zijn 2 van deze vogels, een met kuif en een zonder kuif.
Verder is er nog een groene kaketoe, is dit misschien iets voor u?
:
Hallo,
Een beetje jammer dat jullie het niet serieus opvatten, ik in elk geval wel...
Wie houd je nou voor de gek met de bewerking van de foto, wat denk je dat ik dat niet zie.
Sorry hoor, je hebt totaal geen respect voor de vogels!
Jammer dat jullie zo de gek met het leven hebt...
Enne papegaaienkennis is bij jullie ook ver te zoeken, helaas.
Ik zou zeggen, succes met bewerkte vogels!
Groetjes,
Doet me denken aan emails from an asshole, daar zitten ook paar toppertjes tussenquote:
quote:
Ik heb die ooit met sniper gehaald, nog voordat ik uberhaupt prestige was, godverdomme, ik was blij toen. Nu stelt het allemaal niet zoveel meer voor als er zoiets gebeurd.quote:
Nou ze hebben wel een interview met Samantha Maxis.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Bozz187 het volgende:
hehe vanaaf op natgeo the truth behind zombies.
i wonder if it starts with nazi's
Als ze Patty Brard nou ook even meepakken hebben ze meteen een eckte zombie.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou ze hebben wel een interview met Samantha Maxis.
cholesterol?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Bij mij werd ik er zo blij van omdat het dus ook meteen m'n eerste collaterol (spelfouten voorbehouden) was.
Succes! die heb ik ook gehad, 3x zelfs! alle 3 kapot weer terug gestuurd...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef Fsmxi het volgende:
Heb trouwens nieuwe headset besteld/gekregen![]()
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Succes! die heb ik ook gehad, 3x zelfs! alle 3 kapot weer terug gestuurd...
Ik hoop het ook voor je, ik heb hem daarna geruild voor het xbox only model.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
NetjesHopelijk heb ik er dan maar wat meer geluk mee
Netjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:34 schreef KoningStoma het volgende:
Zombies tot level 22 met randoms. Pijn aan m'n klauwen.
Nog 5 dagen en 3 maanden vakantie, cant waitttquote:Op maandag 6 juni 2011 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Netjes.
Goedemorgen! Nog 1 weekje werken en dan lekker op vakantie.
Alleen de hitte deed mijn xbox weinig goed....quote:
Koop een nieuwe danquote:Op maandag 6 juni 2011 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen de hitte deed mijn xbox weinig goed....
Tja er moet altijd iemand zijn die het beter heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en 3 maanden vakantie, cant waittt
Deze week twee halve dagen vakantie en daarna eind juli pas weer een paar dagenquote:Op maandag 6 juni 2011 08:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en 3 maanden vakantie, cant waittt
Hij freezed gewoon... de bitchquote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanmiddag foto's laten maken van mijn hand want hij is waarschijnlijk weer gebroken
Zaterdag middag tijdens de training niet goed in getaped. Eerst dacht ik dat het gekneusd was maar het is gisteren meer gaan opzwellen en blauw geworden. Zou al de 4de keer zijn dat ik iets aan die hand breekquote:
Gelukkig komt ie wel voor de pc.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:37 schreef Rossdale het volgende:
Godver, een van de weinige keren dat ik er van baal dat ik geen PiS3 heb
Bijna iedereen.quote:
Dat wordt niet meer gamen en sporten?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet misschien geopereerd worden aan mijn hand wat een kut weekend
Gamen kan prima met gips om je hand alleen het slaan gaat een probleem blijven. Maar ik ga niet stoppen iigquote:Op maandag 6 juni 2011 11:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer gamen en sporten?
Ik heb geen high-end PC die zulk soort games draaitquote:Op maandag 6 juni 2011 10:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gelukkig komt ie wel voor de pc.
Ziet er wel goed uit, voor eventjes.
Heb je volgens mij geen high-end pc voor nodig..quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen high-end PC die zulk soort games draait
Als ik dat soort shit ga draaien op m'n HP laptop knalt ie er na een kwartier uit van de hitte.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je volgens mij geen high-end pc voor nodig..
Kan je Left 4 Dead draaien?
Gamen op je laptop.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als ik dat soort shit ga draaien op m'n HP laptop knalt ie er na een kwartier uit van de hitte.
Ik dacht ook al dat ik heel wat overeenkomsten zie.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat is het verschil? tell me?quote:
No way, hij kan wel firefox draaienquote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
schermpje er achter en een muis en keyboard en BAM! gewoon gamen.
Dat inderdaad. En zodra de vingers van m'n linkerhand beginnen af te fikken weet ik dat het tijd is om even te stoppen met gamen en die laptop even rust te geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
schermpje er achter en een muis en keyboard en BAM! gewoon gamen.
Ik ga hem wel volgen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we zo gezellig naar de Microsoft E3 2011 Press Conference kijken?![]()
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we zo gezellig naar de Microsoft E3 2011 Press Conference kijken?![]()
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/
Geen tijd voor, ik hoor het wel van jullie achteraf.quote:
Ik wil hem wel, maar ik heb geen geld. Dirt 2 was echt vet.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef SoldMayor het volgende:
En DiRT 3 is binnen.
Niemand verders hier die deze bazengame speelt toch?
Als je de uren die je aan BO heb besteed, uitbetaald kreeg zou je loaded zijn!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar ik heb geen geld. Dirt 2 was echt vet.
Ik dacht hem te hebben gekocht, maar ik ben opgelichtquote:Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef SoldMayor het volgende:
En DiRT 3 is binnen.
Niemand verders hier die deze bazengame speelt toch?
Serieus? Of is hij gewoon verlaat met de post?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik dacht hem te hebben gekocht, maar ik ben opgelicht
Nee waarschijnlijk echt opgelichtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus? Of is hij gewoon verlaat met de post?
wel lulligquote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk echt opgelicht![]()
Maarja ik hield er al rekening mee voor 16.84!!!
En is voor het eerst dat het me overkomt dus dat scheelt...
achja, het gebeurd.quote:
Dan zul je juist denken dat ze je niet oplichten, voor maar 16 euro.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk echt opgelicht![]()
Maarja ik hield er al rekening mee voor 16.84!!!
En is voor het eerst dat het me overkomt dus dat scheelt...
Kun jij dat zien op die streams?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef SoldMayor het volgende:
Dikke graphics update..
ziet er nu al 300x beter uit als black ops.
Maar niet veel beter dan mw2.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef SoldMayor het volgende:
Dikke graphics update..
ziet er nu al 300x beter uit als black ops.
Ja, maar vind het jammer dat het oude geluid is..van cod4 en mw2.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pringles dat was die silencer daarom klonk het zo kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |