Nou ze hebben wel een interview met Samantha Maxis.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Bozz187 het volgende:
hehe vanaaf op natgeo the truth behind zombies.
i wonder if it starts with nazi's
Als ze Patty Brard nou ook even meepakken hebben ze meteen een eckte zombie.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou ze hebben wel een interview met Samantha Maxis.
cholesterol?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Bij mij werd ik er zo blij van omdat het dus ook meteen m'n eerste collaterol (spelfouten voorbehouden) was.
Succes! die heb ik ook gehad, 3x zelfs! alle 3 kapot weer terug gestuurd...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef Fsmxi het volgende:
Heb trouwens nieuwe headset besteld/gekregen![]()
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Succes! die heb ik ook gehad, 3x zelfs! alle 3 kapot weer terug gestuurd...
Ik hoop het ook voor je, ik heb hem daarna geruild voor het xbox only model.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
NetjesHopelijk heb ik er dan maar wat meer geluk mee
Netjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:34 schreef KoningStoma het volgende:
Zombies tot level 22 met randoms. Pijn aan m'n klauwen.
Nog 5 dagen en 3 maanden vakantie, cant waitttquote:Op maandag 6 juni 2011 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Netjes.
Goedemorgen! Nog 1 weekje werken en dan lekker op vakantie.
Alleen de hitte deed mijn xbox weinig goed....quote:
Koop een nieuwe danquote:Op maandag 6 juni 2011 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen de hitte deed mijn xbox weinig goed....
Tja er moet altijd iemand zijn die het beter heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en 3 maanden vakantie, cant waittt
Deze week twee halve dagen vakantie en daarna eind juli pas weer een paar dagenquote:Op maandag 6 juni 2011 08:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en 3 maanden vakantie, cant waittt
Hij freezed gewoon... de bitchquote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanmiddag foto's laten maken van mijn hand want hij is waarschijnlijk weer gebroken
Zaterdag middag tijdens de training niet goed in getaped. Eerst dacht ik dat het gekneusd was maar het is gisteren meer gaan opzwellen en blauw geworden. Zou al de 4de keer zijn dat ik iets aan die hand breekquote:
Gelukkig komt ie wel voor de pc.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:37 schreef Rossdale het volgende:
Godver, een van de weinige keren dat ik er van baal dat ik geen PiS3 heb
Bijna iedereen.quote:
Dat wordt niet meer gamen en sporten?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet misschien geopereerd worden aan mijn hand wat een kut weekend
Gamen kan prima met gips om je hand alleen het slaan gaat een probleem blijven. Maar ik ga niet stoppen iigquote:Op maandag 6 juni 2011 11:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer gamen en sporten?
Ik heb geen high-end PC die zulk soort games draaitquote:Op maandag 6 juni 2011 10:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gelukkig komt ie wel voor de pc.
Ziet er wel goed uit, voor eventjes.
Heb je volgens mij geen high-end pc voor nodig..quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen high-end PC die zulk soort games draait
Als ik dat soort shit ga draaien op m'n HP laptop knalt ie er na een kwartier uit van de hitte.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je volgens mij geen high-end pc voor nodig..
Kan je Left 4 Dead draaien?
Gamen op je laptop.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als ik dat soort shit ga draaien op m'n HP laptop knalt ie er na een kwartier uit van de hitte.
Ik dacht ook al dat ik heel wat overeenkomsten zie.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat is het verschil? tell me?quote:
No way, hij kan wel firefox draaienquote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
schermpje er achter en een muis en keyboard en BAM! gewoon gamen.
Dat inderdaad. En zodra de vingers van m'n linkerhand beginnen af te fikken weet ik dat het tijd is om even te stoppen met gamen en die laptop even rust te geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef KneusTeun het volgende:
schermpje er achter en een muis en keyboard en BAM! gewoon gamen.
Ik ga hem wel volgen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we zo gezellig naar de Microsoft E3 2011 Press Conference kijken?![]()
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we zo gezellig naar de Microsoft E3 2011 Press Conference kijken?![]()
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/
Geen tijd voor, ik hoor het wel van jullie achteraf.quote:
Ik wil hem wel, maar ik heb geen geld. Dirt 2 was echt vet.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef SoldMayor het volgende:
En DiRT 3 is binnen.
Niemand verders hier die deze bazengame speelt toch?
Als je de uren die je aan BO heb besteed, uitbetaald kreeg zou je loaded zijn!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar ik heb geen geld. Dirt 2 was echt vet.
Ik dacht hem te hebben gekocht, maar ik ben opgelichtquote:Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef SoldMayor het volgende:
En DiRT 3 is binnen.
Niemand verders hier die deze bazengame speelt toch?
Serieus? Of is hij gewoon verlaat met de post?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik dacht hem te hebben gekocht, maar ik ben opgelicht
Nee waarschijnlijk echt opgelichtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus? Of is hij gewoon verlaat met de post?
wel lulligquote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk echt opgelicht![]()
Maarja ik hield er al rekening mee voor 16.84!!!
En is voor het eerst dat het me overkomt dus dat scheelt...
achja, het gebeurd.quote:
Dan zul je juist denken dat ze je niet oplichten, voor maar 16 euro.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk echt opgelicht![]()
Maarja ik hield er al rekening mee voor 16.84!!!
En is voor het eerst dat het me overkomt dus dat scheelt...
Kun jij dat zien op die streams?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef SoldMayor het volgende:
Dikke graphics update..
ziet er nu al 300x beter uit als black ops.
Maar niet veel beter dan mw2.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef SoldMayor het volgende:
Dikke graphics update..
ziet er nu al 300x beter uit als black ops.
Ja, maar vind het jammer dat het oude geluid is..van cod4 en mw2.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pringles dat was die silencer daarom klonk het zo kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |