Blijven ze wel van weg, als je hem ophangt. Hij hangt nu in de tuin.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is de natuur. En van 1 duif neerschieten blijven ze niet weg. En bij 10 ook niet.
Ik was al benieuwd of iemand dit ging zeggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een echte man had die duif tenminste nog opgegeten.
Ik heb tenminste een reden. Er zijn zat mensen die dat voor sport doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee daar gaat het mij niet om. Gaat me om de reden waarom je dat beest neerschiet.
doe maar niet beesten zijn niet te vretenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een echte man had die duif tenminste nog opgegeten.
ja morgen weer. motor van vandaag was een mooie, maar morgen bij een 750cc kijken die voor het zelfde bedrag weg gaatquote:
Is dat meer een sport model? Ja ik heb er geen verstand van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja morgen weer. motor van vandaag was een mooie, maar morgen bij een 750cc kijken die voor het zelfde bedrag weg gaat
Duif is echt wel lekker als je het goed bereid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doe maar niet beesten zijn niet te vreten
hoe meer cc hoe beter. inhoud van de motorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat meer een sport model? Ja ik heb er geen verstand van.
Ja hij is echt heel erg goed, alleen het einde van het eerste seizoen is een beetje meh... voor de rest echt briljantquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:22 schreef tliciouz het volgende:
Iemand bekend met de serie the walking dead? Net de eerste 2 afleveringen gekeken, best tof.
180CC vroem vroem, door je straat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoe meer cc hoe beter. inhoud van de motor
110 120 130 geen probleemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
180CC vroem vroem, door je straat.
Als een wegpiraat.
Bozz, Michhas en hun matties.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_museumplein.html
hij blijft leuk
haha nee ik zat toen al niet meer op de middelbare school dus had geen last van die 1040 uur regelingquote:
quote:
Hij is daar wel een stuk dunner dan in zn show.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |