abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97663537
Hoi,

mijn vriend en ik zitten al een tijdje met een probleem. We zitten hier nu al een half jaar mee en hebben al vanalles geprobeerd. Hopelijk hebben jullie tips voor ons. Dit is ons verhaal:

Al vanaf de eerste keer dat we seks proberen te hebben, kan ik er niet van genieten. Voorheen was ik nog maagd. Zo gauw mijn vriend me probeert te penetreren doet het al enorm veel pijn. Nu hebben we in verloop van tijd ontdekt dat hoe langer hij volhoud met zachtjes en beetje bij beetje in mij komen, hoe minder pijnlijk het word qua penetratie. Maar zo gauw we dat punt voorbij zijn na een tijdje, blijft er nog steeds een groot probleem. Het op en neer gaan voelt enorm schurend aan, absoluut geen prettig gevoel. Alsof er te weinig ruimte is zeg maar. Ook krijg ik vaak het gevoel dat ik dan moet plassen zo gauw hij wat dieper in me zit. We hebben al meerdere dingen geprobeerd om het probleem te verhelpen. Zeer lang voorspel, altijd glijmiddel, eerst vingeren en stimuleren voordat we verder gaan.. Oefeningen om me te laten ontspannen. Niets heeft tot nu toe nog geholpen en we weten niet goed hoe we nu verder moeten.

Heeft iemand hier ervaringen mee of misschien ideeën?

Mvg
pi_97663598
GHB misschien een idee?

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:43:18 #3
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97663784
Ga naar de dokter.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:43:42 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_97663799
XTC
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_97663835
je niet in je kontje laten pieren
pi_97663852
zoek een vriend die je geil maakt.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:48:05 #7
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97663915
Zit hij wel in het goede gaatje? :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_97663918
?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_97663950
Google "vaginisme".
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:51:38 #10
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_97664030
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef wijsamen het volgende:

Dat probleem heb ik ook eens gehad met een meisje.
Het beste wat werkte toen was er door heen bijten.. zodat je over dat punt heen bent.
Hoe langzamer je doet hoe minder snel je er aan went

suc6
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_97664043
Het kan ook gewoon ONBEWUST tussen je oren zitten. De eerste keer was niet fijn, en zonder dat je het zelf merkt verhoudt je je toch (en blijf je droog).

Vanaf hier is het natuurlijk moeilijk om iets te zeggen (en ik been geen arts/psycholoog) maar het klinkt wel een klein beetje als vaginisme.

Misschien eens met een dokter/psycholoog/seksuoloog in de weer?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_97664098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:49 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Google "vaginisme".
Dit komt de laatste tijd veel voorbij op het Fokforum.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:55:01 #13
343516 Fappert93
Heb al een relaltie sorry
pi_97664152
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef wijsamen het volgende:
Hoi,

mijn vriend en ik zitten al een tijdje met een probleem. We zitten hier nu al een half jaar mee en hebben al vanalles geprobeerd. Hopelijk hebben jullie tips voor ons. Dit is ons verhaal:

Al vanaf de eerste keer dat we seks proberen te hebben, kan ik er niet van genieten. Voorheen was ik nog maagd. Zo gauw mijn vriend me probeert te penetreren doet het al enorm veel pijn. Nu hebben we in verloop van tijd ontdekt dat hoe langer hij volhoud met zachtjes en beetje bij beetje in mij komen, hoe minder pijnlijk het word qua penetratie. Maar zo gauw we dat punt voorbij zijn na een tijdje, blijft er nog steeds een groot probleem. Het op en neer gaan voelt enorm schurend aan, absoluut geen prettig gevoel. Alsof er te weinig ruimte is zeg maar. Ook krijg ik vaak het gevoel dat ik dan moet plassen zo gauw hij wat dieper in me zit. We hebben al meerdere dingen geprobeerd om het probleem te verhelpen. Zeer lang voorspel, altijd glijmiddel, eerst vingeren en stimuleren voordat we verder gaan.. Oefeningen om me te laten ontspannen. Niets heeft tot nu toe nog geholpen en we weten niet goed hoe we nu verder moeten.

Heeft iemand hier ervaringen mee of misschien ideeën?

Mvg
Ben je wel nat? Gebruiken jullie een condoom?
Ben mijn nummer kwijt help je zoeken?
pi_97664199
TS is een man hoor. Ik zie ook nergens dat 'zij' (hij) ergens het woord vagina in de mond neemt. Hij gaat het een beetje uit de weg.

conclusie TS is homo
pi_97664450
Er staat duidelijk vingeren. TS is een vrouw dus.
Ajax Amsterdam
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:06:55 #16
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97664546
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:04 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Er staat duidelijk vingeren. TS is een vrouw dus.
? :') Als je een vinger in je kont stopt heet het ook vingeren hoor. :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:08:30 #17
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_97664587
mensen doe niet zo kinderachtig en help haar gewoon..

dat jullie geilen op vingers in konten en homo-sex heeft zij natuurlijk helemaal niks aan!
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:09:05 #18
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97664603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:08 schreef alexmeijer het volgende:
mensen doe niet zo kinderachtig en help haar gewoon..

dat jullie geilen op vingers in konten en homo-sex heeft zij natuurlijk helemaal niks aan!
Vertel eens over jouw ervaring met fistfucken.
pi_97664843
Nou mensen, aan deze reacties heb ik niet veel. Ik zou toch wel graag wat serieuzer genomen willen worden. De term vaginisme zijn we al vaker tegen gekomen.. Maar misschien is een dokter raadplegen wel slimmer dan..
pi_97665170
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook eens gehad met een meisje.
Het beste wat werkte toen was er door heen bijten.. zodat je over dat punt heen bent.
Hoe langzamer je doet hoe minder snel je er aan went

suc6
Zoiets ja,
Ik had het zelfde probleem.. Toen ik net begon met seks..
En na een heleboel aantal keer was het opgehouden met die pijn.
Maar kan ook zijn dat joun vriend heel ruw met jou omgaat..

Ik zou niet al te lang aan voorspel doen. Na een half uur voorspel kan je zin in seks minder zijn geworden. En ga plassen voordat je gaat seksen.. Dan heb je die plasgevoel minder..

Het komt vast wel goed ;)
pi_97665208
Lukt het wel om een paar vingers in te brengen zonder pijn? Als je het zelf doet, maar ook als hij het doet?
pi_97667519
1 wel, 2 soms ook, maar meer is eigenlijk niet fijn.Maar zoals ik al zei lukt het op een gegeven moment wel als hij in me komt, maar het voelt allesbehalve fjn. Ik kan er geen ander woord verzinnen dan schurend..
pi_97667545
En mijn vriend gaat allesbehalve ruw met me om, hij is echt heel lief en begripvol voor me.
pi_97667777
Ik denk dat je dan niet nat genoeg bent en je je bekkenbodemspieren (onbewust) aanspant. Hebben jullie al glijmiddel geprobeerd?
Anders kan je ook (zelf als je wil) 'trainen', dus eerst 1 vinger tot dat echt prettig voelt, daarna 2, 3 enz.
pi_97668237
Ja dat hebben we wel eens geprobeerd en glijmiddel hebben we altijd. En nat genoeg ben ik bijna altijd ook wel. Ik merk wel eens dat ik me aanspan, maar ook daarmee ga ik wel beter om als eerst maar misschien nog niet goed genoeg?
pi_97716422
Doe meer met je seksuele creativiteit
pi_97730171
We zijn al behoorlijk creatief geweest..
pi_97730241
Pijn bij het vrijen kan heel veel verschillende oorzaken hebben van een schimmelinfectie tot psychische problemen. Alleen een arts kan je daarmee verder helpen; een paar mensen op een forum niet (er moet toch gekeken worden door iemand die er verstand van heeft). Verzamel dus even moed bij elkaar en maak een afspraak. Misschien is het iets heel simpels wat zo verholpen kan worden en zijn jullie van het vervelende probleem af. Succes!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97739699
Ja dat klopt ook wel, maar toch is die drempel voor mij heel hoog en vind ik het nogal eng en genant om daarmee naar een arts te gaan..
  zondag 5 juni 2011 @ 16:16:22 #30
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_97740852
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef wijsamen het volgende:
Ja dat klopt ook wel, maar toch is die drempel voor mij heel hoog en vind ik het nogal eng en genant om daarmee naar een arts te gaan..
Maar je vindt het niet eng en genant om het aan onbekende op een forum te vragen?
Wat Isabeau zegt maak een afspraak met je huisarts, hij is de beste die je kan helpen. En als je op de afspraak komt wil niet zeggen dat je 2 minuten later op de onderzoekstafel ligt. :D
En als je het eng vindt (begrijpelijk) neem dan iemand mee die je vertrouwd. Je vriend of een goede vriendin. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_97741042
Ja mijn vriend zal dan ook meegaan. En dat ik het aan onbekenden op een forum vraag is meer omdat ik benieuwd ben naar hoe anderen ermee om zouden gaan of omgegaan zijn omdat ze hetzelf meegemaakt hebben. En daarbij is dit anoniem.
pi_97741171
Ik had het eerst ook, ben nooit naar de dokter geweest ervoor trouwens. Bij mij hielp het om dus te 'trainen' met vingers, dus steeds 1tje meer wanneer het gemakkelijk voelt.
pi_97741299
Ja maar bleef het bij jou niet schurend voelen dan? Alsof er niet genoeg plek is zeg maar.. Hoe lang heb jij er last van gehad en geniet je er nu dan wel van?
pi_97741392
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef wijsamen het volgende:
Toen ik co-schappen bij de huisarts liep viel het me op hoe vaak hij wel niet een blote dame van onderen zag ;) Soms wel 3-4 op een dag en bij bijna allemaal werd er ook een inwendig onderzoek gedaan. Voor die beste man of vrouw eigenlijk net zo gewoon als naar een moedervlekje kijken ;)

Maar ja, voor jou is het waarschijnlijk de eerste keer en dat is best eng, absoluut. Neem in ieder geval je vriend mee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97741545
Hmm, misschien heb je wel gelijk. Bedankt. Maar wat voor onderzoek doen ze dan? Of weet je dat niet?
pi_97741707
Hij zal aan de buitenkant (dus bij je schaamlippen) kijken of hij iets bijzonders ziet (tekenen van een schimmelinfectie, wondjes) en hoogstwaarschijnlijk ook van binnen willen kijken met een klein speculum. Als dat niet gaat dan kan je altijd zeggen dat het echt niet wil natuurlijk. Maar bovenal zal je huisarts middels een vraaggesprek helder willen krijgen wat er precies gebeurt, wat je zelf al hebt geprobeerd, wanneer het wel en geen pijn doet etc.
pi_97741919
In ieder geval fijn om te weten wat er dan een beetje gaat gebeuren hoogstwaarschijnlijk. Ik blijf het doodeng vinden maar als we van het probleem af willen.. zal ik me toch eens daarover heen gaan zetten. bedankt voor je reactie!
pi_97742074
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef wijsamen het volgende:
In ieder geval fijn om te weten wat er dan een beetje gaat gebeuren hoogstwaarschijnlijk. Ik blijf het doodeng vinden maar als we van het probleem af willen.. zal ik me toch eens daarover heen gaan zetten. bedankt voor je reactie!
In ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat je een beetje een fijne huisarts hebt ;) Ook niet onbelangrijk bij zoiets.
pi_97742191
Ja die heb ik dus eigenlijk niet.. ik ga het proberen bij de huisarts van mijn vriend..
pi_97743591
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:24 schreef wijsamen het volgende:
Ja maar bleef het bij jou niet schurend voelen dan? Alsof er niet genoeg plek is zeg maar.. Hoe lang heb jij er last van gehad en geniet je er nu dan wel van?
Bij mij duurde het niet echt heel lang om op te lossen zeg maar, ik denk.. 3 maanden ofzo? Ik denk dat ik vooral de knop moest omzetten in mijn hoofd, was onbewust toch wel erg bang voor pijn denk ik.
Nu vind ik het helemaal geweldig ja :9
pi_97744361
Kan hij wel klaarkomen op die manier? Het klinkt erg krap en strak allemaal namelijk.
pi_97744473
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef wijsamen het volgende:
Ja dat hebben we wel eens geprobeerd en glijmiddel hebben we altijd. En nat genoeg ben ik bijna altijd ook wel. Ik merk wel eens dat ik me aanspan, maar ook daarmee ga ik wel beter om als eerst maar misschien nog niet goed genoeg?
Wat voor glijmiddel? Zeker van die goedkope Durex troep. Probeer Eros bodyglide.
pi_97747893
Ja dat kan ie gewoon. Hij vind het wel heel fijn. En wij hebben glijmiddel van eros bodyglide.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:46:05 #44
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_97748027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:18 schreef wijsamen het volgende:
Nou mensen, aan deze reacties heb ik niet veel. Ik zou toch wel graag wat serieuzer genomen willen worden.
Heel erg puberaal, maar na deze zin kon ik het topic niet meer serieus nemen :')
pi_97748116
Best puberaal ja..
pi_97749481
Misschien andere gat proberen mattie
  zondag 5 juni 2011 @ 19:18:49 #47
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_97750018
een keertje goed zuipen van tevoren!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_97750999
Ik zou toch wel graag iets serieuzere antwoorden willen..
  zondag 5 juni 2011 @ 19:55:01 #49
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_97752162
De niet serieuze antwoorden moet je gewoon negeren. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_97752233
Inderdaad, maar toch behoorlijk irritant als je een serieus probleem hebt.. Maar bedankt:)
pi_97752438
sla deze stap gewoon over en ga over op double penetration.. ^O^
  zondag 5 juni 2011 @ 20:16:18 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_97753398
De antwoorden zijn al gegeven, in de meeste gevallen is het of een schimmelinfectie, of vaginisme. En eigenlijk vrijwel altijd de laatste. Dat je niet naar de dokter durft om je probleem voor te leggen, ookal zien die tientallen geslachtsdelen per week in veel ergere staat, onderschrijft dit beeld ook nogal.

Maar goed, het kan theoretisch van alles zijn en je moet naar een dokter cq. seksuoloog gaan om erachter te komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98151892
Ja ik had hier de eerste paar maanden na mijn eerste keer ook nogal last van.. gewoon vaak doen/proberen, dan zet je op een gegeven moment die knop vanzelf om. Wat ook al eerder gezegd is, alcohol kan ervoor zorgen dat je um niet zo knijpt... probeer het maar es. Wat mijn reddende engel was, was Sensilube, super goed spul, veel andere glijmiddelen zoals van Durex Play, vond ik maar ranzig plakspul. Na een paar maanden nooit meer nodig gehad :)

En ik begrijp heel goed dat je niet in je billeblootje op een onderzoektafel wilt liggen! Heb ik zelf ook nooit gedaan :P
pi_98160339
Ben je al bij de dokter geweest TS ?
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')