Dat probleem heb ik ook eens gehad met een meisje.quote:
Dit komt de laatste tijd veel voorbij op het Fokforum.quote:
Ben je wel nat? Gebruiken jullie een condoom?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef wijsamen het volgende:
Hoi,
mijn vriend en ik zitten al een tijdje met een probleem. We zitten hier nu al een half jaar mee en hebben al vanalles geprobeerd. Hopelijk hebben jullie tips voor ons. Dit is ons verhaal:
Al vanaf de eerste keer dat we seks proberen te hebben, kan ik er niet van genieten. Voorheen was ik nog maagd. Zo gauw mijn vriend me probeert te penetreren doet het al enorm veel pijn. Nu hebben we in verloop van tijd ontdekt dat hoe langer hij volhoud met zachtjes en beetje bij beetje in mij komen, hoe minder pijnlijk het word qua penetratie. Maar zo gauw we dat punt voorbij zijn na een tijdje, blijft er nog steeds een groot probleem. Het op en neer gaan voelt enorm schurend aan, absoluut geen prettig gevoel. Alsof er te weinig ruimte is zeg maar. Ook krijg ik vaak het gevoel dat ik dan moet plassen zo gauw hij wat dieper in me zit. We hebben al meerdere dingen geprobeerd om het probleem te verhelpen. Zeer lang voorspel, altijd glijmiddel, eerst vingeren en stimuleren voordat we verder gaan.. Oefeningen om me te laten ontspannen. Niets heeft tot nu toe nog geholpen en we weten niet goed hoe we nu verder moeten.
Heeft iemand hier ervaringen mee of misschien ideeën?
Mvg
?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:04 schreef Christian-Eriksen-8 het volgende:
Er staat duidelijk vingeren. TS is een vrouw dus.
Vertel eens over jouw ervaring met fistfucken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:08 schreef alexmeijer het volgende:
mensen doe niet zo kinderachtig en help haar gewoon..
dat jullie geilen op vingers in konten en homo-sex heeft zij natuurlijk helemaal niks aan!
Zoiets ja,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook eens gehad met een meisje.
Het beste wat werkte toen was er door heen bijten.. zodat je over dat punt heen bent.
Hoe langzamer je doet hoe minder snel je er aan went
suc6
Maar je vindt het niet eng en genant om het aan onbekende op een forum te vragen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef wijsamen het volgende:
Ja dat klopt ook wel, maar toch is die drempel voor mij heel hoog en vind ik het nogal eng en genant om daarmee naar een arts te gaan..
Toen ik co-schappen bij de huisarts liep viel het me op hoe vaak hij wel niet een blote dame van onderen zagquote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef wijsamen het volgende:
Ja dat klopt ook wel, maar toch is die drempel voor mij heel hoog en vind ik het nogal eng en genant om daarmee naar een arts te gaan..
In ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat je een beetje een fijne huisarts hebtquote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef wijsamen het volgende:
In ieder geval fijn om te weten wat er dan een beetje gaat gebeuren hoogstwaarschijnlijk. Ik blijf het doodeng vinden maar als we van het probleem af willen.. zal ik me toch eens daarover heen gaan zetten. bedankt voor je reactie!
Bij mij duurde het niet echt heel lang om op te lossen zeg maar, ik denk.. 3 maanden ofzo? Ik denk dat ik vooral de knop moest omzetten in mijn hoofd, was onbewust toch wel erg bang voor pijn denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:24 schreef wijsamen het volgende:
Ja maar bleef het bij jou niet schurend voelen dan? Alsof er niet genoeg plek is zeg maar.. Hoe lang heb jij er last van gehad en geniet je er nu dan wel van?
Wat voor glijmiddel? Zeker van die goedkope Durex troep. Probeer Eros bodyglide.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef wijsamen het volgende:
Ja dat hebben we wel eens geprobeerd en glijmiddel hebben we altijd. En nat genoeg ben ik bijna altijd ook wel. Ik merk wel eens dat ik me aanspan, maar ook daarmee ga ik wel beter om als eerst maar misschien nog niet goed genoeg?
Heel erg puberaal, maar na deze zin kon ik het topic niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:18 schreef wijsamen het volgende:
Nou mensen, aan deze reacties heb ik niet veel. Ik zou toch wel graag wat serieuzer genomen willen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |