abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2011 @ 20:06:45 #251
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_97802779
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Gulo het volgende:
Een doorgaans erg nuchtere collega probeerde mij er vandaag van te overtuigen dat de EHEC ontstaan is als kruising als gevolg van militiair onderzoek dat in Noord-Duitsland verricht wordt. :').
Dan zal hij doorgaans minder nuchter zijn dan hij overkomt vermoed ik :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 6 juni 2011 @ 20:08:42 #252
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_97802905
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er kan ook iemand daar naar de WC zijn gegaan en de mensen die na hem kwamen hun handen niet gewassen.
Kans dat je nog gelijk hebt ook. Sowieso geloof ik niet meer dat ze de bron zullen achterhalen.

Het is toch eigenlijk verschrikkelijk al dat geouwehoer allemaal.
Heb er speciaal op gelet: de taugé lag onaangeraakt vol in de schappen en de landensalades niet ver van de uiterste datum in de gangpadvitrines in de aanbieding.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_97803030
KUNNEN JULLIE NOU HELEMAAL NIETS

hebben die duisters wel om 4 uur hun cupe soep gehad ???
pi_97803185
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef plonsikduik het volgende:
KUNNEN JULLIE NOU HELEMAAL NIETS

hebben die duisters wel om 4 uur hun cupe soep gehad ???
Tief alsjeblieft op naar ONZ :')
pi_97803637
nou ze hebben genoeg aanknopingspunten, niet alleen doden maar ook zieken ! , moet toch te vinden zijn of is alleen de Duitse versie van warenwet hiermee bezig . en geen mensen die meer en vaker opsporingen doen.

opsporing verzocht ??
ouwe tatort of die andere ouwe ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 20:55:41 #256
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97806219
Uit EHEC topic #1 ook soja scheuten niet de boosdoener...... blijkt : ook soja scheuten a.k.a. tauge niet de boosdoener.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_97806474
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef plonsikduik het volgende:
nou ze hebben genoeg aanknopingspunten, niet alleen doden maar ook zieken ! , moet toch te vinden zijn of is alleen de Duitse versie van warenwet hiermee bezig . en geen mensen die meer en vaker opsporingen doen.

opsporing verzocht ??
ouwe tatort of die andere ouwe ;)
Derrick is dood, maar wellicht kan men Schimanski afstoffen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_97806652
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef fokthesystem het volgende:
Uit EHEC topic #1 ook soja scheuten niet de boosdoener...... blijkt : ook soja scheuten a.k.a. tauge niet de boosdoener.
Dat verbaast me niets :N
  maandag 6 juni 2011 @ 21:56:42 #260
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_97811096
wel lekkere goedkope tomaten nu overal
2 Kg voor een euro
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 6 juni 2011 @ 22:04:06 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97811760
quote:
Die bron van je
Wat een triestheid,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_97812088
quote:
http://www.amsterdampost.(...)an-het-duitse-leger/

Vast wel.:')

Overigens vind ik dit soort theoriën nauwelijks triester dan de overheid welke telkens weer zomaar iets roept, waar de media dan hysterisch op reageert (zoals gisteren met de Taugé weer).
pi_97813740
quote:
18s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Staal het volgende:

[..]

Kans dat je nog gelijk hebt ook. Sowieso geloof ik niet meer dat ze de bron zullen achterhalen.

Het is toch eigenlijk verschrikkelijk al dat geouwehoer allemaal.
Heb er speciaal op gelet: de taugé lag onaangeraakt vol in de schappen en de landensalades niet ver van de uiterste datum in de gangpadvitrines in de aanbieding.
Op BBC ging het zojuist over de EHEC bacterie, Spanje is woest en wil compensatie en de
ramp voor de Groente telers is compleet...

oeps... nu afgelopen, treurige zooi -O-

Die bron vinden ze natuurlijk nooit meer, stelletje falers...

Dat restaurant was toch ook niet de uiteindelijke bron?
Was dat nu al zeker?
Anders zijn die ook gewoon voor niks geruineerd.

best wel schandalig eigenlijk, ze gaven die tauge al de schuld zonder dat de testresultaten
bekend waren.

Dat kan toch eigenlijk helemaal niet ? :')
  maandag 6 juni 2011 @ 22:47:54 #264
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_97815533
Wij hebben gisteren tauge en vandaag komkommer gegeten, riskant hoor :9
pi_97816088
niet echt handig steeds maar wat roepen, er schijnt niet echt samenwerking te zijn tussen de plaatselijke politiek en de landelijke instanties
pi_97816128
Het lijkt wel alsof ze in een tunnelvisie zitten daar.....
Ze zijn de tunnel van "groenten" ingegaan en blijven nu maar daar op doorgaan.
Telkens als er dan een aantal zieke mensen hetzelfde hebben gegeten qua groenten, dan volgen ze dat spoor.
En... het moet ook het liefst niet uit Duitsland komen.

Op die manier zien ze uiteraard van alles over het hoofd en negeren andere tekenen of signalen of aanknopingspunten.
Bijv. besmet water (wellicht hebben ze allemaal een bepaald soort water gedronken??). Of... iets van vlees.

Kan dat bacterie alleen maar overgebracht worden via voedsel? Of kan het ook anders? Want dan doet de bron er eigenlijk allang niet meer toe.. Dan moet nu alles er op gericht zijn om verdere besmetting op die andere manier te voorkomen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:55:54 #267
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_97816205
Serieus, hoe klungelig verloopt dat onderzoek en de berichten die men naar buiten stuurt? Ze roepen maar wat. :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_97816320
Vanavond zei een dokter dat er 2 mensen ziek waren (jongen en vriendin) en die hadden allebei een groot bord tauge op.. Tja.. als dat al wetenschappelijk bewijs is, dat als er 2 mensen van de 2200 hetzelfde hebben gegeten... Ze hebben vast ook allebei nog wel andere dingen hetzelfde gegeten/gedronken. Ze hebben waarschijnlijk ook op elkaars toilet gezeten. Ze hebben elkaar gezoend. Weet ik veel.. Ze hebben samen hetzelfde water gedronken uit een fles..

Ze zijn echt dolende daar..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:57:52 #269
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_97816366
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Injetta het volgende:
Telkens als er dan een aantal zieke mensen hetzelfde hebben gegeten qua groenten, dan volgen ze dat spoor.

Vraag me af of er misschien vegetariërs tussen de zieken/slachtoffers zaten en dat ze daarom zo snel tot de 'conclusie' kwamen dat het van groenten moest komen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Licht Ontvlambaar maandag 6 juni 2011 @ 22:59:20 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97816475
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
living on the edge :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_97816480
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Injetta het volgende:

Op die manier zien ze uiteraard van alles over het hoofd en negeren andere tekenen of signalen of aanknopingspunten.
Bijv. besmet water (wellicht hebben ze allemaal een bepaald soort water gedronken??). Of... iets van vlees.

Kan dat bacterie alleen maar overgebracht worden via voedsel? Of kan het ook anders? Want dan doet de bron er eigenlijk allang niet meer toe.. Dan moet nu alles er op gericht zijn om verdere besmetting op die andere manier te voorkomen.
Wanneer je besmet bent met de EHEC-bacterie kun je anderen besmetten zolang de bacterie in
de ontlasting aanwezig is. Voor zover nu bekend is dat vanaf het moment van besmetting tot enkele
weken daarna.

Besmetting met de EHEC- of STEC-bacterie komt meestal door het eten van onvoldoende verhit
rundvlees of schapenvlees (barbecue, hamburgers), het drinken van rauwe melk of het eten van
besmette rauwe groenten. Ook contact met (mest van) besmet vee - bijvoorbeeld op de
kinderboerderij - of zwemmen in besmet water kan een EHEC-infectie tot gevolg hebben.

Mens op mens besmetting met EHEC is ook mogelijk.
De bacterie zit in de ontlasting van besmette mensen, en wordt overgebracht via bijvoorbeeld de
toiletbril, de spoelknop of handvatten van toiletdeuren. Via de handen kan de bacterie zo in de
mond van anderen terecht komen.

Dus eigenlijk kan het van alles zijn...
pi_97816574
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik zit nu met een bak druiven, wie weet krijgen die morgen de schuld :')

ik heb ze wel 3x gewassen oO< dat dan weer wel...
  maandag 6 juni 2011 @ 23:14:32 #273
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_97817652
Breaking news: het is wijn.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_97818025
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Staal het volgende:
Breaking news: het is wijn.
:o

Bron??? :o :o

tis niet waar toch :')
  maandag 6 juni 2011 @ 23:23:34 #275
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_97818274
Ik ben bij de dokter geweest vandaag, ik heb wat potjes gehad waar ik mijn verse diarree in kwijt kan, die willen ze gaan kweken. :{

Ik ben blij als het in wijn blijkt te zitten, want dat drink ik nooit. Neen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')