Dan zal hij doorgaans minder nuchter zijn dan hij overkomt vermoed ikquote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Gulo het volgende:
Een doorgaans erg nuchtere collega probeerde mij er vandaag van te overtuigen dat de EHEC ontstaan is als kruising als gevolg van militiair onderzoek dat in Noord-Duitsland verricht wordt..
Kans dat je nog gelijk hebt ook. Sowieso geloof ik niet meer dat ze de bron zullen achterhalen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er kan ook iemand daar naar de WC zijn gegaan en de mensen die na hem kwamen hun handen niet gewassen.
Tief alsjeblieft op naar ONZquote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef plonsikduik het volgende:
KUNNEN JULLIE NOU HELEMAAL NIETS
hebben die duisters wel om 4 uur hun cupe soep gehad ???
Derrick is dood, maar wellicht kan men Schimanski afstoffenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef plonsikduik het volgende:
nou ze hebben genoeg aanknopingspunten, niet alleen doden maar ook zieken ! , moet toch te vinden zijn of is alleen de Duitse versie van warenwet hiermee bezig . en geen mensen die meer en vaker opsporingen doen.
opsporing verzocht ??
ouwe tatort of die andere ouwe
Dat verbaast me nietsquote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef fokthesystem het volgende:
Uit EHEC topic #1 ook soja scheuten niet de boosdoener...... blijkt : ook soja scheuten a.k.a. tauge niet de boosdoener.
Die bron van jequote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef tntkiller het volgende:
http://www.naturalnews.com/032622_ecoli_bioengineering.html
http://www.amsterdampost.(...)an-het-duitse-leger/quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef tntkiller het volgende:
http://www.naturalnews.com/032622_ecoli_bioengineering.html
Op BBC ging het zojuist over de EHEC bacterie, Spanje is woest en wil compensatie en dequote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Kans dat je nog gelijk hebt ook. Sowieso geloof ik niet meer dat ze de bron zullen achterhalen.
Het is toch eigenlijk verschrikkelijk al dat geouwehoer allemaal.
Heb er speciaal op gelet: de taugé lag onaangeraakt vol in de schappen en de landensalades niet ver van de uiterste datum in de gangpadvitrines in de aanbieding.
Vraag me af of er misschien vegetariërs tussen de zieken/slachtoffers zaten en dat ze daarom zo snel tot de 'conclusie' kwamen dat het van groenten moest komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel alsof ze in een tunnelvisie zitten daar.....
Ze zijn de tunnel van "groenten" ingegaan en blijven nu maar daar op doorgaan.
Telkens als er dan een aantal zieke mensen hetzelfde hebben gegeten qua groenten, dan volgen ze dat spoor.
En... het moet ook het liefst niet uit Duitsland komen.
living on the edgequote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij hebben gisteren tauge en vandaag komkommer gegeten, riskant hoor
Wanneer je besmet bent met de EHEC-bacterie kun je anderen besmetten zolang de bacterie inquote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt wel alsof ze in een tunnelvisie zitten daar.....
Ze zijn de tunnel van "groenten" ingegaan en blijven nu maar daar op doorgaan.
Telkens als er dan een aantal zieke mensen hetzelfde hebben gegeten qua groenten, dan volgen ze dat spoor.
En... het moet ook het liefst niet uit Duitsland komen.
Op die manier zien ze uiteraard van alles over het hoofd en negeren andere tekenen of signalen of aanknopingspunten.
Bijv. besmet water (wellicht hebben ze allemaal een bepaald soort water gedronken??). Of... iets van vlees.
Kan dat bacterie alleen maar overgebracht worden via voedsel? Of kan het ook anders? Want dan doet de bron er eigenlijk allang niet meer toe.. Dan moet nu alles er op gericht zijn om verdere besmetting op die andere manier te voorkomen.
Ik zit nu met een bak druiven, wie weet krijgen die morgen de schuldquote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij hebben gisteren tauge en vandaag komkommer gegeten, riskant hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |