Kabouter en Gold digger?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
Speaking of wich, het schijnt niet zo goed te gaan tussen kabouter en gold digger, ben benieuwd hoveel ze eruit weet te slepen mocht de bom barsten
Ze zien elkaar nooit, dus die houden het nog lang uit als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
Speaking of wich, het schijnt niet zo goed te gaan tussen kabouter en gold digger, ben benieuwd hoveel ze eruit weet te slepen mocht de bom barsten
Wesley en Yolanthequote:
Dat redden ze nooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zien elkaar nooit, dus die houden het nog lang uit als je het mij vraagt.
Maar 5 jaar zou ik knap vinden
Hoe lang zouden Pieke en blondy het samen volhouden?quote:
Ook zo'n liefdevol stel, allebei zo lekker stramquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang zouden Pieke en blondy het samen volhouden?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alles is beter dan Wendy...
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Cee 3 minuten voor tijd aan komt rennenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Is mijn groentenboer al in tha house?
Ik bedoel Cee
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook zo'n liefdevol stel, allebei zo lekker stram
Als ik ze vrijdag zo zag geef ik ze eh..... is het niet ondertussen alweer uit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang zouden Pieke en blondy het samen volhouden?
Echt he, het spatte ervan afquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik ze vrijdag zo zag geef ik ze eh..... is het niet ondertussen alweer uit?
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pyke deed zijn best een verliefd hoofd te trekken.. Helaas faalde hij.
misschien is ie dan toch homo ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pyke deed zijn best een verliefd hoofd te trekken.. Helaas faalde hij.
Het zou me niet verbazenquote:
Knijpquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |