Ledig Erf?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
100 km. Utrecht - Amerongse berg en terug via Wijk bij Duurstede. Wat een hitte zeg..
Sowieso in een tentje of op een camping.. Moet er niet aan denken zeg, met een pleerol over de camping lopen. Als ik dan denk om bij regen van het natte gras in een tentje te kruipen dan word ik helemaal gillend wakker.. Brrrquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso al liever in een kamer, laat staan dat ik mijn tentje op ga zetten op een plek zonder voorzieningen...
Nee, gewoon vanaf thuis; 't Griftpark ongeveer.quote:
Ja dat is een leuke groep, als ik in Utrecht zou wonen zou ik best vaak meefietsen denk ik. Ik ga ieder seizoen wel een paar keer. Ze rijden precies dat rondje wat jij postte alleen dan 80km. Voorin wordt er gereden alsof 't koers is, maar er zijn ook groepjes die 't gewoon rustig aan doen. Na 't fietsen pakt iedereen een lekker pintje op het terras van het café of een kop koffie met een appelpunt. Je kan zo een keer meefietsen en als je 't dan leuk vind wordt je voor 15 Euro per jaar lid. Ze gaan ook collectief naar toertochten en cyclo's.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, gewoon vanaf thuis; 't Griftpark ongeveer.
Je bedoelt dat fietsgroepje vanaf 't Ledig Erf toch? Kan je daar gewoon bij aansluiten?
Klinkt goed! Dat doen ze dan iedere zaterdag?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is een leuke groep, als ik in Utrecht zou wonen zou ik best vaak meefietsen denk ik. Ik ga ieder seizoen wel een paar keer. Ze rijden precies dat rondje wat jij postte alleen dan 80km. Voorin wordt er gereden alsof 't koers is, maar er zijn ook groepjes die 't gewoon rustig aan doen. Na 't fietsen pakt iedereen een lekker pintje op het terras van het café of een kop koffie met een appelpunt. Je kan zo een keer meefietsen en als je 't dan leuk vind wordt je voor 15 Euro per jaar lid. Ze gaan ook collectief naar toertochten en cyclo's.
eeeh zondag is 'tquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Klinkt goed! Dat doen ze dan iedere zaterdag?
quote:Iedere zondag wordt er om 13.00 uur vanaf het "Ledig Erf" vertrokken. De tocht is vaak zo'n 70 - 80 km lang, en gaat meestal richting Utrechtse heuvelrug.
Er wordt naar gesteefd in 3 categorien te fietsen nl:
A rijders ongeveer 35-40+ km/u
B rijders ongeveer 30-35 km/u
C rijders ongeveer 25-30 km/u
Ik ben daar niet bekend maar heb er dit jaar wel een toertocht gefietst vanuit Zevenaar. Heette Reichswaldtour o.i.d. (maar sloeg het reichswald over).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:52 schreef No-P het volgende:
Sow, met hemelvaartsdag was het druk op de Posbank. Wel mooi soloritje kunnen maken, kon behoorlijk hard naar boven klappen. Voelt alsof ik aan het pieken ben, dat moet eigenlijk volgende maand pas. Iemand tips om dat vast te houden? Rustigere trainingen of juist tempo en de intensiteit erin houden?
Is er verder iemand bekend in het gebied rond Xanten? Wil daar een keer rondfietsen bij Sondsbeck in het gebied onder de Rhein.
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:39 schreef Yankee het volgende:
lekker honderd kilometertjes gefietst, vanavond dus weer bier drinken
Uhh ergens in Vinkytown staat nog wel een Red Bullquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Yankee het volgende:
Ik ben opzoek naar een racefietsje framemaat 50 met minimaal shimano 105. Iemand van jullie toevallig nog een mooie aanbieding gezien?
Hehe inderdaad geen profs. Vanuit atletiek wel geleerd te pieken en in die weken liep je PR's maar het zal op mijn niveau toch niet zo veel schelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:26 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bekend maar heb er dit jaar wel een toertocht gefietst vanuit Zevenaar. Heette Reichswaldtour o.i.d. (maar sloeg het reichswald over).
Verder denk ik eigenlijk dat dat pieken wel meevalt en het niet moeilijk moet zijn om over een maand even goed te rijden. We zijn geen profs he
Ja, met kogelvrij vestquote:Op zondag 5 juni 2011 08:18 schreef Freddeh het volgende:
Woont een van de Groningers hier toevallig in Beijum en heeft die gisterochtend gefietst?
quote:Op zondag 5 juni 2011 08:27 schreef Narcotical het volgende:
VroegJe blijft toch student heh
![]()
Zometeen omkleden en wat eten en dan om 9.10 richting de start fietsen.. Hoop dat we het een beetje droog houden, maar ik vrees het ergste..
Van een beetje water op je kop ga je niet dood hé?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef Marurk het volgende:
Pfff, het gaat echt slecht met het aantal km's hier.Nu is het ook weer aan het waaien en de onweer/regen komt eraan, dus dat wordt morgen en maandag ook al niet fietsen.
Of het weer zit tegen, of ik heb het te druk om fatsoenlijk te fietsen.Heb de afgelopen twee weken slechts 3 x op de fiets gezeten...
Ik heb aan het begin van mijn studententijd 2 jaar in Beijum gewoond...quote:Op zondag 5 juni 2011 08:18 schreef Freddeh het volgende:
Woont een van de Groningers hier toevallig in Beijum en heeft die gisterochtend gefietst?
Mooi man! Leuk ding.quote:
Die is toch niet te koop jonguh.........staat er bij die winkel waar jij werkt niet een interessant karretje?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Uhh ergens in Vinkytown staat nog wel een Red Bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |