Graag gedaan.quote:
Dr. Bernhard (Draakje 2.0)quote:
ik hoor namelijk muziek op de dj streamquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Dr. Bernhard (Draakje 2.0)
Als je http://xraydio.listen2myradio.com/ bedoeld, dan klopt dat. Daar hoor ik ook random plaatjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik hoor namelijk muziek op de dj stream
Dr.Bernhard is omgedoopt tot Guppiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
In dat geval lijkt het dat de vis nu uit de kom is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dr.Bernhard is omgedoopt tot GuppieAls ie eruit ligt, kunnen we 'De vis is uit de kom' zeggen
Oh, crapquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval lijkt het dat de vis nu uit de kom is.
Ik dacht van welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Mr-Green of Faye, heeft een van jullie de nieuwe DJ al geinformeerd?
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
Iemand problemen mee, als ik even een half uurtje opvul?
Ohquote:
Instellingen kloppen niet meer, denk ik. Of ja.... ik kom er niet in i.i.g.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoorEr is toch niemand en Gup is doodt blijkbaar.
Joa.quote:
Hahaha!quote:
Huisarrest! Heeft ze zichzelf gegeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom mag Samzz niet naar buiten eigenlijk?
Goedemorgen trouwens!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom mag Samzz niet naar buiten eigenlijk?
Sadist!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:17 schreef smegmanus het volgende:
Godvergloeiende teringvliegen hier. Ik trek ze al hun vleugels uit!
Dan heb je een loopquote:
Maar dat is niet zo erg als een vlieg, toch?quote:
Roep maar wat je dan wil horen..... dan kijk ik wat ik heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:22 schreef smegmanus het volgende:
Haha ik moet wel gniffelen.. maar hier wordt je zot traag van man
Novastar heb ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef smegmanus het volgende:
Errrrrrrrm jaIets harders, hardstyle? Of anders Novastar - because ?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Novastar heb ik niet.![]()
Maar zometeen wel een hard plaatje speciaal voor Smegmanus!
Fok! taal? Vertel eens!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Je weet dat je met een fokker op stap bent, als je in fok! Taal praat. Desalniettemin is het erg gezellig
Multitasken jwz.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:32 schreef Melting het volgende:
Ik zal die zo eens luisteren. Ben bang dat je dadelijk een buffer gaat krijgen als ik nu alles tegelijk doe.
Dat ben ik al heel de tijd aan het doen.quote:
eigelijks heet de verzoekmachien Guppiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Ik hoorde idd dat dat gisteren beslist was...... Alleen stond op het draaischema nog steeds Dr. Bernhard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:37 schreef 129383 het volgende:
[..]
eigelijks heet de verzoekmachien Guppie
Hahaha..... eigen schuld. Had je gisteren maar niet zoveel moeten drinken.quote:
Huh? Dat is gisteren al aangepast?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde idd dat dat gisteren beslist was...... Alleen stond op het draaischema nog steeds Dr. Bernhard.
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.quote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.
Nu overigens wel. Foei Samzzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.
Aloha!quote:
Ben goddomme net wakker!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha!![]()
Kun jij even draaien? Guppie ligt eruit, en ik moet gaan.
Ik heb net een uurtje gedraaid, maar moet nu echt weg.quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben goddomme net wakker!Maar is cool!
Doe ik!
Whuh?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Ja, het is rustig zo op de vroege morgen, iedereen ligt in coma van gisteren
Ik luister overigens niet, mijn geluid is bagger
Nee, dat ligt aan de laptopquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whuh?Da's raar? Ik heb hier niks aan de instellingen zitten veranderen of zo... Of heb je daar in het algemeen baggergeluid nu?
Klote voor je joh!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan de laptopMoet een nieuwe geluidskaart in denk ik... Of hij miept gewoon tijdelijk of het ligt aan iTunes, dat kan ook
Valt wel mee hoor.Dit is makkelijker te vervangen dan een moederboardquote:
Ow ik dacht dat het een vast onderdeel van het moederbord was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.Dit is makkelijker te vervangen dan een moederboard
Weet ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het een vast onderdeel van het moederbord was.
Bij een laptop zit je geluidskaart bijna altijd rechtstreeks op je moederbord.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nietMijn buurman kon het voor me oplossen. Als het echt de geluidskaart is, het kan ook een instelling zijn of zo.
Ik heb geen zin om het na te kijken
Oh, dat kan. Maar een geluidskaart kan je vervangen heb ik begrepen. Met een heel moederboard is dat wat lastiger.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij een laptop zit je geluidskaart bijna altijd rechtstreeks op je moederbord.
Ja daarom is een geluidskaart in een laptop vervangen dus niet zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan. Maar een geluidskaart kan je vervangen heb ik begrepen. Met een heel moederboard is dat wat lastiger.
Ik weet niet eens zeker of het de geluidskaart is.. Mijn buurman gaf het als optiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daarom is een geluidskaart in een laptop vervangen dus niet zo gemakkelijk.
Waarschijnlijk is het gewoon een instelling, of iets met je drivers ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of het de geluidskaart is.. Mijn buurman gaf het als optie
Dat gaf hij ook als optie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een instelling, of iets met je drivers ofzo.
Er staat een begin en eind tijd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:23 schreef ToT het volgende:
Is het niet handiger om op het rooster ook te vermelden tot hoe laat de DJ's draaien?Nu weet je niet of de show 1 of 2 uur duurt.
Zet het rooster eens op week ipv maandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]Kijk ik zo verkeerd? Ik zie alleen de begintijden van de DJ's.
Oh je moet er op klikken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]Kijk ik zo verkeerd? Ik zie alleen de begintijden van de DJ's.
Ow okee dan!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zet het rooster eens op week ipv maand
Die link moet denk ik even veranderd worden in de OP. Ik zal het aan Viro doorgeven.
Ik draai heel gevarieerd. Ja net wel ff wat rock achter elkaar, maar nu is het wel steeds wat anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet je dan wat anders gaan draaien?
Daarbij, het is heerlijk weer buiten en mensen zijn vrij.Ik ben er zo ook vandoor, heb nog wat werk liggen
Ik denk het. Het topic is ook leeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik draai heel gevarieerd. Ja net wel ff wat rock achter elkaar, maar nu is het wel steeds wat anders.
Maar idd @ fijn weer buiten.
draait er niemand want ik hoor niksquote:
Godverrrrrrrrrrrrr, crash gehad, vergeten weer op broadcast te klikken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
draait er niemand want ik hoor niks
okequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrr, crash gehad, vergeten weer op broadcast te klikken!
Stokstaart niet, als het goed is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn stokstaart etc geband nu
Simpel doch doeltreffend!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb aan een simpel vote scriptje gewerkt dat ik kan gebruiken als ik draai!
wie wilt even testen. http://beyondsimple.nl/vote/index.php
ik gaf het een + votequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:09 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb aan een simpel vote scriptje gewerkt dat ik kan gebruiken als ik draai!
wie wilt even testen. http://beyondsimple.nl/vote/index.php
Zover komt het niet. Radio loading, please wait....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:15 schreef ToT het volgende:
Hier lijkt alles gewoon goed te zijn. Kunnen anderen me wel horen?
En op die webplayer, heb je wel op de play knop gedrukt?
Die in de OP staat bij tijdelijke stream.quote:
Donequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:26 schreef -Datdus- het volgende:
Stem even op de muziek als test.![]()
http://beyondsimple.nl/vote/
Waddan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
waarom herinner ik mij een hele andere tekst.
Wel in die richting ja. Maar toch nog een eindje weg.quote:
O, dan is het goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
Wel in die richting ja. Maar toch nog een eindje weg.Paard heeft nergens last van.
Prodigy komt er aan!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Eek A Mouse - Ganja Smugglin'
niet dat je die hebt
anders iets van the prodigy
Wordt aangewerkt. Goed werk heeft tijd nodig hè?quote:
Oke, tot hoe laat draait hij? Dan kan ik dat in het rooster zetten.quote:
Keine ahnung!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, tot hoe laat draait hij? Dan kan ik dat in het rooster zetten.
doe maar tot 2quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, tot hoe laat draait hij? Dan kan ik dat in het rooster zetten.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Omg omg omg omg, treinkaartje vergeten te kopen. Ik ga echt huilen zo
Als mijn loon binnen zou zijn..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]Da's echt kut zeg!!!!
Kun je dat "aangepaste tarief" (lees: de boete) betalen?
Als je gewoon de standaard geluidskaart selecteert en geen aparte dingen selecteert als microfoons enzo, moet het gewoon werken. Die ASIO werkt bij mij nooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Dhaha het volgende:
Met mijn VDJ lukt het echt niet
De ASIO driver wil niet meewerken, volgens hem is de driver in gebruik door een andere application, klopt geen zak van.
welke standaard geluidskaart? Heb nu ASIO verwijderd en VDJ geeft een soundcard error, geen driver gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je gewoon de standaard geluidskaart selecteert en geen aparte dingen selecteert als microfoons enzo, moet het gewoon werken. Die ASIO werkt bij mij nooit.
verwijder de driver in veilige modus en herstart en installeer hem opnieuwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef Dhaha het volgende:
Met mijn VDJ lukt het echt niet
De ASIO driver wil niet meewerken, volgens hem is de driver in gebruik door een andere application, klopt geen zak van.
Wazig.... Als ik alles gewoon standaard laat in VDJ en er GEEN ASIO staat, werkt het gewoon bij mij. Ik kan alleen ff niet kijken omdat ik aan het draaien ben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
welke standaard geluidskaart? Heb nu ASIO verwijderd en VDJ geeft een soundcard error, geen driver gevonden.
Wat een heerlijke muziekjes ToTquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wazig.... Als ik alles gewoon standaard laat in VDJ en er GEEN ASIO staat, werkt het gewoon bij mij. Ik kan alleen ff niet kijken omdat ik aan het draaien ben.
Stokkkiiiiiieeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
hoiquote:
Hihihi!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat een heerlijke muziekjes ToT![]()
Zit weer helemaal op 1 lijn met jou
A good heartquote:
De baas over mezelf ja, verder niksquote:
Ik zoek iemand die reset knop kan bedienen van de vote.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De baas over mezelf ja, verder niksHoezo?
Ik heb geen idee wie die vote heeft opgezet en hoe die werktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die reset knop kan bedienen van de vote.
lolquote:
Helemaal goed man!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Dhaha het volgende:
De drivers doen het, ik sta paraat. Alleen ik kan niet horen wanneer het laatste liedje stopt want de ASIO driver is in gebruik door VDJ
ToT, kan jij het posten als je eraf bent?
naar een linkje gaan en dan springt de teller op 0 en kan iedereen weer stemmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die vote heeft opgezet en hoe die werkt
Geef dat linkje eens?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
naar een linkje gaan en dan springt de teller op 0 en kan iedereen weer stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ga je op het rooster zettenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flitser + spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je nu al trouwen
![]()
Dat is toch geen trouwjurk manquote:
Ziet er goed uit samzz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd uitgaan van het ergste of vreemtstequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch geen trouwjurk manHij is overigens wit. Kamer is wat donker.
Nee, nee, het is gewoon een zomerjurkje. Ik heb trouwens wel echt melkflessenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:45 schreef 129383 het volgende:
[..]
altijd uitgaan van het ergste of vreemtste
leuk tochquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee, het is gewoon een zomerjurkje. Ik heb trouwens wel echt melkflessen
toch niet weer.. een Ddosquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ola!
Iemand die me wat kan vertellen over de server? Ik kan niet connecten...
Volgens mij een nieuwe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh top!Nieuw of terug van weg geweest?
Ik hoop het van niet. Vannacht om 1.15 is mn verbinding er uit geknalt (zie dat nu net pas) en ik kan nu geen connectie meer maken. Maar dat kan nu misschien komen door de live dj'squote:
jaquote:
Maakt ook niet uit!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij een nieuwe.Maar ik ken alle oudgedienden ook niet
wie doet nou zoietsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het van niet. Vannacht om 1.15 is mn verbinding er uit geknalt (zie dat nu net pas) en ik kan nu geen connectie meer maken. Maar dat kan nu misschien komen door de live dj's
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar door komt he!
quote:
Ja, leuk hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Stokkkiiiiiieee
Heej Crools nastyyyy girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh lekker als je me zulke geile namen geeft
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Caiway maar die zijn laatst gekocht door kpn.
Je bent oogverblindendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eeeeeehquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, waarom zijn er maar vijf luisteraars als er ongeveer 10 mensen actief zijn in 't topic?
dit, allemaal luisterenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, waarom zijn er maar vijf luisteraars als er ongeveer 10 mensen actief zijn in 't topic?
Heej negerchefquote:
ben filmpjes aan het kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
Doe ik al de hele tijd alleen moet opruimenquote:
Ik luister nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
tssss stokertquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tss dat jij geen ban heb gehad voor je geflame
Ja, zeeeeegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben filmpjes aan het kijken
En sharr een probleem aanpratenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
tssss stokert
ik ben een nette jongen alleen niet fucken met de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |