Ik hoorde idd dat dat gisteren beslist was...... Alleen stond op het draaischema nog steeds Dr. Bernhard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:37 schreef 129383 het volgende:
[..]
eigelijks heet de verzoekmachien Guppie
Hahaha..... eigen schuld. Had je gisteren maar niet zoveel moeten drinken.quote:
Huh? Dat is gisteren al aangepast?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde idd dat dat gisteren beslist was...... Alleen stond op het draaischema nog steeds Dr. Bernhard.
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.quote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.
Nu overigens wel. Foei Samzzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.
Aloha!quote:
Ben goddomme net wakker!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha!![]()
Kun jij even draaien? Guppie ligt eruit, en ik moet gaan.
Ik heb net een uurtje gedraaid, maar moet nu echt weg.quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben goddomme net wakker!Maar is cool!
Doe ik!
Whuh?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Ja, het is rustig zo op de vroege morgen, iedereen ligt in coma van gisteren
Ik luister overigens niet, mijn geluid is bagger
Nee, dat ligt aan de laptopquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whuh?Da's raar? Ik heb hier niks aan de instellingen zitten veranderen of zo... Of heb je daar in het algemeen baggergeluid nu?
Klote voor je joh!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan de laptopMoet een nieuwe geluidskaart in denk ik... Of hij miept gewoon tijdelijk of het ligt aan iTunes, dat kan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |