Graag gedaan.quote:
Dr. Bernhard (Draakje 2.0)quote:
ik hoor namelijk muziek op de dj streamquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Dr. Bernhard (Draakje 2.0)
Als je http://xraydio.listen2myradio.com/ bedoeld, dan klopt dat. Daar hoor ik ook random plaatjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik hoor namelijk muziek op de dj stream
Dr.Bernhard is omgedoopt tot Guppiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
In dat geval lijkt het dat de vis nu uit de kom is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dr.Bernhard is omgedoopt tot GuppieAls ie eruit ligt, kunnen we 'De vis is uit de kom' zeggen
Oh, crapquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval lijkt het dat de vis nu uit de kom is.
Ik dacht van welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Mr-Green of Faye, heeft een van jullie de nieuwe DJ al geinformeerd?
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
Iemand problemen mee, als ik even een half uurtje opvul?
Ohquote:
Instellingen kloppen niet meer, denk ik. Of ja.... ik kom er niet in i.i.g.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoorEr is toch niemand en Gup is doodt blijkbaar.
Joa.quote:
Hahaha!quote:
Huisarrest! Heeft ze zichzelf gegeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom mag Samzz niet naar buiten eigenlijk?
Goedemorgen trouwens!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom mag Samzz niet naar buiten eigenlijk?
Sadist!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:17 schreef smegmanus het volgende:
Godvergloeiende teringvliegen hier. Ik trek ze al hun vleugels uit!
Dan heb je een loopquote:
Maar dat is niet zo erg als een vlieg, toch?quote:
Roep maar wat je dan wil horen..... dan kijk ik wat ik heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:22 schreef smegmanus het volgende:
Haha ik moet wel gniffelen.. maar hier wordt je zot traag van man
Novastar heb ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef smegmanus het volgende:
Errrrrrrrm jaIets harders, hardstyle? Of anders Novastar - because ?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Novastar heb ik niet.![]()
Maar zometeen wel een hard plaatje speciaal voor Smegmanus!
Fok! taal? Vertel eens!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Je weet dat je met een fokker op stap bent, als je in fok! Taal praat. Desalniettemin is het erg gezellig
Multitasken jwz.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:32 schreef Melting het volgende:
Ik zal die zo eens luisteren. Ben bang dat je dadelijk een buffer gaat krijgen als ik nu alles tegelijk doe.
Dat ben ik al heel de tijd aan het doen.quote:
eigelijks heet de verzoekmachien Guppiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Ik hoorde idd dat dat gisteren beslist was...... Alleen stond op het draaischema nog steeds Dr. Bernhard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:37 schreef 129383 het volgende:
[..]
eigelijks heet de verzoekmachien Guppie
Hahaha..... eigen schuld. Had je gisteren maar niet zoveel moeten drinken.quote:
Huh? Dat is gisteren al aangepast?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde idd dat dat gisteren beslist was...... Alleen stond op het draaischema nog steeds Dr. Bernhard.
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.quote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.
Nu overigens wel. Foei Samzzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt, bahalve die van deze morgen/nacht.
Aloha!quote:
Ben goddomme net wakker!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha!![]()
Kun jij even draaien? Guppie ligt eruit, en ik moet gaan.
Ik heb net een uurtje gedraaid, maar moet nu echt weg.quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben goddomme net wakker!Maar is cool!
Doe ik!
Whuh?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Ja, het is rustig zo op de vroege morgen, iedereen ligt in coma van gisteren
Ik luister overigens niet, mijn geluid is bagger
Nee, dat ligt aan de laptopquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whuh?Da's raar? Ik heb hier niks aan de instellingen zitten veranderen of zo... Of heb je daar in het algemeen baggergeluid nu?
Klote voor je joh!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan de laptopMoet een nieuwe geluidskaart in denk ik... Of hij miept gewoon tijdelijk of het ligt aan iTunes, dat kan ook
Valt wel mee hoor.Dit is makkelijker te vervangen dan een moederboardquote:
Ow ik dacht dat het een vast onderdeel van het moederbord was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.Dit is makkelijker te vervangen dan een moederboard
Weet ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het een vast onderdeel van het moederbord was.
Bij een laptop zit je geluidskaart bijna altijd rechtstreeks op je moederbord.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nietMijn buurman kon het voor me oplossen. Als het echt de geluidskaart is, het kan ook een instelling zijn of zo.
Ik heb geen zin om het na te kijken
Oh, dat kan. Maar een geluidskaart kan je vervangen heb ik begrepen. Met een heel moederboard is dat wat lastiger.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij een laptop zit je geluidskaart bijna altijd rechtstreeks op je moederbord.
Ja daarom is een geluidskaart in een laptop vervangen dus niet zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan. Maar een geluidskaart kan je vervangen heb ik begrepen. Met een heel moederboard is dat wat lastiger.
Ik weet niet eens zeker of het de geluidskaart is.. Mijn buurman gaf het als optiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daarom is een geluidskaart in een laptop vervangen dus niet zo gemakkelijk.
Waarschijnlijk is het gewoon een instelling, of iets met je drivers ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of het de geluidskaart is.. Mijn buurman gaf het als optie
Dat gaf hij ook als optie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een instelling, of iets met je drivers ofzo.
Er staat een begin en eind tijd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:23 schreef ToT het volgende:
Is het niet handiger om op het rooster ook te vermelden tot hoe laat de DJ's draaien?Nu weet je niet of de show 1 of 2 uur duurt.
Zet het rooster eens op week ipv maandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]Kijk ik zo verkeerd? Ik zie alleen de begintijden van de DJ's.
Oh je moet er op klikken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]Kijk ik zo verkeerd? Ik zie alleen de begintijden van de DJ's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |