quote:
Jaja, die staat nog in de queuequote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:39 schreef Friek_ het volgende:
Had liever iets gezegd over JoaC met zijn voortreffelijke smaak.
Repost:![]()
![]()
Yo, ik was `vandaag´ nog op station Arnhem om over te stappen van de 3100 op de 3600. Het ging weer net.quote:
Ben ff nostalgisch jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:39 schreef Friek_ het volgende:
Had liever iets gezegd over JoaC met zijn voortreffelijke smaak.
Repost:![]()
![]()
'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Yo, ik was `vandaag´ nog op station Arnhem om over te stappen van de 3100 op de 3600. Het ging weer net.
Socios, onderdeel van het meubilairquote:
Het vordert nu gestaag hè? Komt Arnhem CS nu in de top-5 van grootste stations in Nederland?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Yo, ik was `vandaag´ nog op station Arnhem om over te stappen van de 3100 op de 3600. Het ging weer net.
Keej, nog nooit gezxien in mijn pas 1,5 jaarquote:
Wel in de top 3 kutste, Gelredomeconcertenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het vordert nu gestaag hè? Komt Arnhem CS nu in de top-5 van grootste stations in Nederland?
Dat niet... Wel top 10, net als met het aantal in- en uitstappers.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:42 schreef remlof het volgende:
Het vordert nu gestaag hè? Komt Arnhem CS nu in de top-5 van grootste stations in Nederland?
Hoi, maar je kent Fles??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoi.
Volgens mij zijn wij elkaar inderdaad nog niet tegengekomen op FOK!
Wat is de top-5 dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat niet... Wel top 10, net als met het aantal in- en uitstappers.
Ja, die bedoel ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Dr_Flash bedoel je? Van het Treinentopic in PTA, ja. En een paar FOK!meets, hoezo?
Brabostationsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is de top-5 dan?
1. Utrecht CS
2. Amsterdam CS
3. Den Haag CS
gok ik, en dan?
Dat ligt eraan op welk vlak. M'n smaak is vrij breed, maar veel metal heb ik wel achter me gelaten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ff nostalgisch ja![]()
En daarbij: ik denk niet dat wij het eens worden over "muziek"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |