Nee, gemberkoekje heeft die twist dadelijk, wacht maar af!quote:
Die film is zo goed.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:40 schreef Bellatrix het volgende:
noes ik kan hyperlink niet verwijderen uit word docu.
wat ben je lekker artsy hipster vnaafquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:57 schreef Bellatrix het volgende:
Of typen. Maar schrijven klinkt le chique artistique.
Gaaf!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
HTC Wildfire is binnen. Nu proberen relaxed te blijven en uitzoeken.
Één bovenarm zou al een heerlijk diner zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Nadal. Stuk Spaans vlees dat het is, rauw op mijn bord gaarne.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Één bovenarm zou al een heerlijk diner zijn.
Is dat die knurft die laatst bij Peter vd Vorst was?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Nadal. Stuk Spaans vlees dat het is, rauw op mijn bord gaarne.
Het doet me denken aan het XFA-haasje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
In het echt is ie wat minder. Maar op de baan.![]()
[ afbeelding ]
oehquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
In het echt is ie wat minder. Maar op de baan.![]()
[ afbeelding ]
Voor je kapsel geef ik al 10 kuddo's meerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zie er veel beter uit.
Patser dat die vent is
Jij bent ook heel leuk hoor lieffie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
Patser dat die vent is
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor je kapsel geef ik al 10 kuddo's meer
Happiness, is dat dat hurry hurry hurry, quickkkk quickkkk quickkk?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:52 schreef Lutte het volgende:
Wat is deze dan?Ik luister vrijwillig JvT en Happiness.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Happiness, is dat dat hurry hurry hurry, quickkkk quickkkk quickkk?
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je het gaan waarderen of is het te warm om hem af te zetten?quote:
Het komt gewoon door de warmte en de zon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je het gaan waarderen of is het te warm om hem af te zetten?
maar ik weet niet hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
Patser dat die vent is
Dat deuntje is wel lekker, ik zie Gordon nog swingenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het komt gewoon door de warmte en de zon.Als de thermometer onder de twintig graden duikt ga ik er vast weer van walgen en deze posts editten enzo.
Dat achterlijke liedje dat ooit bij XFA was? Welke zieke gast dat verzonnen heeft mogen ze ook ter plekke een cementschoentje aanmetenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat achterlijke liedje dat ooit bij XFA was? Welke zieke gast dat verzonnen heeft mogen ze ook ter plekke een cementschoentje aanmeten
De intro is leuk, zo van, humhumhum.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat deuntje is wel lekker, ik zie Gordon nog swingenMaar dat achterlijke refrein... hurry hurry hurry, quickkkkk quickkkk quicckkkk
Dat vind ik net zo vreselijk als kwik kwik kwikquote:
Als je het omdraait is het nog leuker, dan krijg je qurry qurry qurry huick huick huick.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo vreselijk als kwik kwik kwik
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je het omdraait is het nog leuker, dan krijg je qurry qurry qurry huick huick huick.
Ik zie je hier al shinen! Lekker als een haasje watsappen enzoquote:
Officieel maandag 13 juni.. Maar ik heb woensdag 8 juni schoolfoto.. Dus ik denk dinsdag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte, wanneer gaan je knopjes eruit, kun je de dagen al aftellen?
Leuk!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Officieel maandag 13 juni.. Maar ik heb woensdag 8 juni schoolfoto.. Dus ik denk dinsdag.Dus wat betreft aftellen: vier nachtjes slapen!!
![]()
Das gauw.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat alle XFA kiekers in het live topic dol op Chantal Jansen/Janzen/Janssen zijn toch? Die komt vanavond bij Peter vd Vorst.
Het voelt helemaal niet als al vier en een halve week geleden.. Afgelopen weken waren echt raar.quote:
mag F&F ook op zondag? Bedacht me net dat het volgend weekend pinksteren is, dus maandag vrijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Ander keertje meeten is ook mogelijk.
Tof, ik kijk nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat alle XFA kiekers in het live topic dol op Chantal Jansen/Janzen/Janssen zijn toch? Die komt vanavond bij Peter vd Vorst.
welke ga je indoen voor de foto?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Officieel maandag 13 juni.. Maar ik heb woensdag 8 juni schoolfoto.. Dus ik denk dinsdag.Dus wat betreft aftellen: vier nachtjes slapen!!
![]()
Das gauw.
Ik heb niet zo veel met d'r.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Stuur maar ff DM of PM.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef omearos het volgende:
[..]
mag F&F ook op zondag? Bedacht me net dat het volgend weekend pinksteren is, dus maandag vrij
Ik vind haar ook vreselijk (presenteren)quote:
quote:
quote:
Eindelijk medestandersquote:
Ligt eraan wat ik aantrek.. Maar ik denk roze roosjes.quote:
En dan dat mierzoet praten van haar, alsof ze het duivelskind is van die Polygoonstem en Jos Brink.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook vreselijk (presenteren)Maar in de live topic joelt iedereen met 10 op een rij 'oh chantal
wendy weg en chantal in de plaats
'
Mijn vullingen springen eruit bij die gemaakte humor
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan dat mierzoet praten van haar, alsof ze het duivelskind is van die Polygoonstem en Jos Brink.
Tofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga denk ik een tongpiercing laten zetten. leven op het randje!
die foto willen we dan wel zien natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik aantrek.. Maar ik denk roze roosjes.En anders blauwe knopjes.
Ik heb nogal wat blauwe kleren namelijk.
Srsly?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb er jaren eentje gehad. Lekker klikken met je tongquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
Oh lawd.quote:Wat zijn de voornaamste redenen voor een tongpiercing?
-Anorexia patenten nemen er vaak een omdat ze dan een paar dagen minder goed eten
Ik las likken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er jaren eentje gehad. Lekker klikken met je tong
Ja.quote:
Vertel, hoe was het enzo? En qua verzorging?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er jaren eentje gehad. Lekker klikken met je tong
We krijgen hem pas na de vakantie en alleen op het schoolpasje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef omearos het volgende:
[..]
die foto willen we dan wel zien natuurlijk
Het pijnlijkste van alle piercings die ik heb laten zettenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Vertel, hoe was het enzo? En qua verzorging?
Ah ok! Want je kunt navel natuurlijk niet met tong vergelijken, maar ik vond de klem veel pijnlijker dan de prik zeg maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het pijnlijkste van alle piercings die ik heb laten zettenMaar qua genezen het makkelijkste
![]()
En als je je tong niet spant tijdens het zetten dan schijnt het niet zo pijnlijk te zijn. Ik had een chago piercer en ik spande m'n tong aan
Ja je tong geneest als een malle natuurlijk met bacteriën.quote:
HEB JE DIE GEKOCHT.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
Led Zeppelin II
The White Stripes - De Stijl
The White Stripes - The White Stripes
Arctic Monkeys - Suck It and See
Lacuna Coil - Enjoy The Silence (blauw singletje)
ik heb problemen
Poeh ff denken, bijna alles is eruit. Onderlip, tong, neus, tepel, rijtje in het kraakbeen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Maar waar heb/had je dan nog meer piercings? Wild gurl.
Pics!quote:
Zoooooooooo vet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Poeh ff denken, bijna alles is eruit. Onderlip, tong, neus, tepel, rijtje in het kraakbeen.
Wootquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Poeh ff denken, bijna alles is eruit. Onderlip, tong, neus, tepel, rijtje in het kraakbeen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wacht even, kraakbeen? Je bedoelt je oor?
Het is een wit album met titelquote:
Ja, stuk of 10. Als ik alles optel wat ik aan gaten en inkt kwijt ben geweest had ik al 10 roadtrips kunnen makenquote:
Van allemaal bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een wit album met titel
neh, het is donker hier in de kelder, als ik thuis ben maak ik ff foto's
Koopverslaving of het plankruimteprobleem?quote:
Alleen nog wat vulgaire make up erop en je bent Kat von D.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, stuk of 10. Als ik alles optel wat ik aan gaten en inkt kwijt ben geweest had ik al 10 roadtrips kunnen maken
beide, ik kon me godzijdank nog inhouden, de stapel had met gemak drie keer zo groot kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koopverslaving of het plankruimteprobleem?
Dat had ik echt niet verwacht!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, stuk of 10. Als ik alles optel wat ik aan gaten en inkt kwijt ben geweest had ik al 10 roadtrips kunnen maken
Mijn beeld van Pisces is helemaal veranderd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen nog wat vulgaire make up erop en je bent Kat von D.Je bent echt een heldin Pisc.
Nu wil ik je helemaal ontmoeten!
Ik stift me raak, dat weet je toch! Lecostijl!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen nog wat vulgaire make up erop en je bent Kat von D.Je bent echt een heldin Pisc.
Nu wil ik je helemaal ontmoeten!
een tattoo van een pakje pastakruiden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een of ander vage pastakruiden, iets met quickkk quickkk quickk, wat een mooi bruggetje weer
nee, dit bevestigd eerder m'n beeld van d'rquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn beeld van Pisces is helemaal veranderd.![]()
Ja dat merk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stift me raak, dat weet je toch! Lecostijl!
iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dit bevestigd eerder m'n beeld van d'r
Asterix en Obelix zijn dan wel heel baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat merk ik.Ik ben nooit verder gekomen dan een plakplaatje van Asterix en Obelix!
Hahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, elke boerenlul heeft in deze tijd tattoos en elk trutje van 14 loopt met een navelpiercing, niks bijzonders meer.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
deze show ik wel even, omdat doorzichtig blauw
[ afbeelding ]
photobucket heeft een mailadres waarmee je foto's kan uploadenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
Zwab, hoe plaats ik een met mijn mobiel genomen foto op een site.
je kan toch sowieso niet op fok plaatjes uploadenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dat weet ik, maar stom dat dat op FOK niet kan.
Dat kan toch gewoon? oh wacht, jullie nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dat weet ik, maar stom dat dat op FOK niet kan.
Ja ik heb ook vaak een beeld bij mensen, maar vaak klopt er niks van.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
Maar vaak heb je een beeld van iemand, en dan is het wel leuk als het anders is dan verwacht.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon? oh wacht, jullie niet
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Mies. sneakin behind yo laptops,
Oh wow Bella, wat vreselijk lief!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja he, heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook vaak een beeld bij mensen, maar vaak klopt er niks van.![]()
Als ik bijvoorbeeld in een andere SC lees dat iemand elk weekend los gaat met drank denk ik meteen dat iemand vroegah veel is wezen stappen. Naderhand blijkt het dan een volledige huismus te zijn, grappig vind ik datIk zit er altijd naast.
Qua uiterlijk iets minder snel, maar vaak is iemand weer veel meer jongensachtig of truttig dan ik gedacht had.
Ah ja, in het echt heb ik het haar van Jan Vayne, zuip en rook ik als een ketter en ben ik wél grappig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen hoor![]()
![]()
Maar vaak heb je een beeld van iemand, en dan is het wel leuk als het anders is dan verwacht.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah ja, in het echt heb ik het haar van Jan Vayne, zuip en rook ik als een ketter en ben ik wél grappig.
awwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het daarom ook tof om mensen te meeten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook vaak een beeld bij mensen, maar vaak klopt er niks van.![]()
Als ik bijvoorbeeld in een andere SC lees dat iemand elk weekend los gaat met drank denk ik meteen dat iemand vroegah veel is wezen stappen. Naderhand blijkt het dan een volledige huismus te zijn, grappig vind ik datIk zit er altijd naast.
Qua uiterlijk iets minder snel, maar vaak is iemand weer veel meer jongensachtig of truttig dan ik gedacht had.
quote:
Yayquote:
Ja dat is zeker leuk.quote:
Ik heb ook geen beeld bij Pheno, maar dat komt puur omdat ik te weinig posts heb gelezen over voorkeur van dingen. Dan blijft het beeld blanco.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
Van jou kan ik echt geen hoogte krijgen Pheno.![]()
quote:
pheno is een sarcastist met een klein hartje, en getrouwd met zijn eerste liefdequote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen beeld bij Pheno, maar dat komt puur omdat ik te weinig posts heb gelezen over voorkeur van dingen. Dan blijft het beeld blanco.
Wel vermoed ik een buikje
Ja maar dat is te makkelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pheno is een sarcastist met een klein hartje, en getrouwd met zijn eerste liefde
gok ik
December is Mika doodgegaan, dus Mies is de sole survivor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bella heb je alleen Mies of nog meer katten? Mies is echt de bombDie "hey hajee" snuit boven de laptop ook
Zo hond kat zo baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ja echt, dat doet ie altijd, hij is zo heerlijk sneaky, echt een koekwausje.
Ga je weer 1e klas?quote:
Welke van Usher?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
Nu luister ik Usher.. Ik heb echt een zonnesteek!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke van Usher?
Die "Yeah" van een jaar of 7 geleden, die hoorde ik 100000 keer, tot ik hem ineens best oke begon te vinden. Brainwash
Als je blaas op knappen staat wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word altijd 's nachts wakker als ik wat moet drinken of naar het toilet moet en meestal hangt er dan een deuntje in m'n hoofd. Ik vermoed dat het vanavond hurry-kwik-kwik-kwik gaat worden
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je blaas op knappen staat wel ja.
quote:
Een vers gemaakte smoothiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
enigszins teleurgesteld dat er nu geen mooie conductrice in bikini een longdrink komt brengen
had wel gemogen met dit weer
Eerste hit in google op COnductrice bikiniquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
enigszins teleurgesteld dat er nu geen mooie conductrice in bikini een longdrink komt brengen
had wel gemogen met dit weer
Ja waarom ook niet, je zit 1e klas of nietquote:
jup, wat goed genoeg is voor Ernest Hemingway, is goed genoeg voor mijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja waarom ook niet, je zit 1e klas of niet
Zwaaien naar Hans over een kwartiertjequote:
mwah, kom daar om 18:41 binnenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwaaien naar Hans over een kwartiertje
Zwab doet een Guusjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
kilometers spoor schieten onder mij door
Mooie gok, scheelde paar minutenquote:
Meh me lepkequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
zelfs in de trein stellen mensen mij vragen over computers
Moest je vandaag niet naar de PABO?quote:
Volgende week donderdag. Ik heb rond 0.00 uur nog een pil te gaan en dan ben ik er vanaf.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, hoest met de poot? Moet je weer op controle binnenkort?
Klinkt oke, fijn!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende week donderdag. Ik heb rond 0.00 uur nog een pil te gaan en dan ben ik er vanaf.
Gaat verder wel lekker, beetje dovig af en toe als ik iets meer loop. Is niet zo hinderlijk.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende week donderdag. Ik heb rond 0.00 uur nog een pil te gaan en dan ben ik er vanaf.
Gaat verder wel lekker, beetje dovig af en toe als ik iets meer loop. Is niet zo hinderlijk.
Nopes, donderdag pas. Nog even geduld dus, maar ik wil zo graag!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moest je vandaag niet naar de PABO?
Zo ja, hoe was dat?
Heel leuk. Op Hyves staan foto's van Neefje. Op Facebook ook, maar daar ook foto's van dieren. Misschien dat ik die ook nog op Hyves zet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes, donderdag pas. Nog even geduld dus, maar ik wil zo graag!
Hoe heb je het gehad vandaag?
Wat een schatje!! Dat koppie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel leuk. Op Hyves staan foto's van Neefje. Op Facebook ook, maar daar ook foto's van dieren. Misschien dat ik die ook nog op Hyves zet.
Ja he. Het is ook een lieverdje (vooralsnog).quote:
Dat wordt een charmeurtje later.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja he. Het is ook een lieverdje (vooralsnog).
dan moet je die bom thuislatenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt een charmeurtje later.
En waarom kan ik nooit lichtgewicht reizen?Tas zit bommetje vol.
Dan heeft hij dat in de genen van zijn moeder zitten..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt een charmeurtje later.
En waarom kan ik nooit lichtgewicht reizen?Tas zit bommetje vol.
Of de eyeliners, mascara, lippenstift, nagellak..quote:
Die heb ik allevier niet bij me hihi. Ik maak me niet meer op, scheelt bakken vol tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of de eyeliners, mascara, lippenstift, nagellak..
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
een bom is wat dat betreft net slecht speelgoed, als je em eenmaal hebt, gebruik je em een keer en daarna kijk je er eigenlijk niet meer naar om
En een hoop geld ook,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik allevier niet bij me hihi. Ik maak me niet meer op, scheelt bakken vol tijd.![]()
Naar het gemeentemuseum in Den Haag (je moet er wat voor over hebben) en daarna naar het strand (joehoequote:
Ik zit even te googlen, wat leuk Lut, dat ziet er tof uit dat museumquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Naar het gemeentemuseum in Den Haag (je moet er wat voor over hebben) en daarna naar het strand (joehoe).
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
lookety look!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, maar THank You vind ik zoo mooi. Die tekst ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yep, en Ramble On, en Whole Lotta Love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |