Omdat ik het wilquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:10 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom wil je dit dan? Je wilt toch instellen op de resolutie die het scherm daadwerkelijk heeft?
Ik weet het ook niet meer. En ik weet ook niet of er nou een apart progje voor wasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef legacythe2nd het volgende:
Is het niet makkelijker om de lettertype/DPI aan te passen? Ik weet niet zeker of dat per account kan tbh.
In plaats van de resolutie aanpassen, zoals legacythe2nd zegt, lettertypes groter zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik het wil
Dus, heb je een oplossing ofnie?
Aha, dan is Ultramon inderdaad je oplossing.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef Psjentje het volgende:
mijn moeder is visueel gehandicapt/beperkt vandaar dat Qwea dit topic heeft geopend, mijn vader kan gewoon 1920*1080 draaien, mijn moeder gaf aan dat ze het liefst in 1280 draaide (resolutie ziet er dan nog goed uit.. btw)
Het vergroten van alleen de dpi heeft geen nut; daarmee worden de de knoppen op het scherm niet vergroot.
De vergrootglas tool gebruikt ze al deels maar redt het redelijk zonder op 1280.
Als zij nu in 1920 in combi met vergrootglas alles moet gaan doen wordt het er voor haar niet makkelijker op.
Ik ga zo zelf ook nog even verder kijken (had daar door tijdsdruk/afronden OS install geen tijd voor) maar wil jullie alvast bedanken voor de input.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |