Dan zou het op Microsoft's of Sony's PC aangekondigd wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:40 schreef Beaudelaire het volgende:
En stel dat GTA 5 wordt aangekondigd. Wanneer moet ik dan kijken?
MGS collection, is dat alleen MSG 2 & 3 of zit 1 er ook nog bij?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:56 schreef TheHunterAmin het volgende:
Zozo, Konami gaat nu helemaal Multi-platform! Zojuist MGS, Zone of the Enders en Silent Hill collections aangekondigd.. Allen voor PS3 en Xbox 360.
Nee, alleen MGS 2 & 3 + Piece walker met 'transfarring' (voor de PSP en NGP)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
MGS collection, is dat alleen MSG 2 & 3 of zit 1 er ook nog bij?
Megatonquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef rubje het volgende:
Opvallend dat Nintendo mag afsluiten of gewoon toeval?best for last?
![]()
Rockstar is volgens mij niet aanwezig. De meeste reclame op de expo zelf is Saint Row The Third btw. Echt, overal spandoeken etc. Ik denk dat THQ heel blij is als GTA V zich dit jaar niet laat zien, anders gaat er heel wat PR budget door de gootquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:40 schreef Beaudelaire het volgende:
En stel dat GTA 5 wordt aangekondigd. Wanneer moet ik dan kijken?
Dat is juist het mooiste eraan.quote:Op maandag 6 juni 2011 07:23 schreef Rikketik het volgende:
Ik keek vorig jaar nog wel een beetje uit naar de E3, maar dit jaar... het event is nog niet eens begonnen of die hele mediahype komt me alweer de neus uit.Overal dezelfde hysterische berichtgeving, ik kan er gewoon niet mee omgaan.
De echte gekte begint pas dinsdag 20 uur.quote:Op maandag 6 juni 2011 07:23 schreef Rikketik het volgende:
Ik keek vorig jaar nog wel een beetje uit naar de E3, maar dit jaar... het event is nog niet eens begonnen of die hele mediahype komt me alweer de neus uit.Overal dezelfde hysterische berichtgeving, ik kan er gewoon niet mee omgaan.
Is toch tof juist?quote:Op maandag 6 juni 2011 07:23 schreef Rikketik het volgende:
Zo'n deur die halverwege horizontaal doormidden is gezaagd. Zoals je in oude boerderijen nog wel eens ziet.quote:
Staldeur in NL(?)quote:Op maandag 6 juni 2011 11:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zo'n deur die halverwege horizontaal doormidden is gezaagd. Zoals je in oude boerderijen nog wel eens ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |