Weet ze al dat je op Fok! zit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar niet de vrouw in de OP.
[..]
Dankjewel.
haha viespeuk, je wou zeggen dat je haar wel de groeten wou doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
Ik zou haar wel g....
ehh, gefeliciteerd Sosios.
Waarom verraden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha viespeuk, je wou zeggen dat je haar wel de groeten wou doen
gr gr
Dit zegt niks, de gemiddelde fokker heeft nog geen vriendin gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
Dit is het bewijs: iedereen kan een vriendin krijgen.
De garp?quote:
Tof!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar niet de vrouw in de OP.
[..]
Dankjewel.
Eens!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het is nog een goede garp ook
Stelletje n00bs.
Duuhhuuuhhh.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Duuhhuuuhhh.
Maar Socios zei dat dat niet waar was, dus ik ging ervan uit dat hij echt een vriendin had.
quote:
Ohhh.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[trostemoeder]
Dat zou de eerste FHFrelatie betekenen.
[/trostemoeder]
Dat durf ik niet, hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Doe eens een linkje naar de user die jouw vriendin is Socios.
Ik wil haar graag even feliciteren.
Onder de plakquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, hoor.
Ik weet ook niet of zij dat apprecieert als ik dat doe.
Post dan de originele video:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben jullie elkaar ontmoet 'per spoor'?
Tuurlijk wel, ze zal trots op je zijn!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, hoor.
Ik weet ook niet of zij dat apprecieert als ik dat doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we Guus Meeuwis doen, dan deze maar:
Manu![]()
Krijgen en houden zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
Dit is het bewijs: iedereen kan een vriendin krijgen.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:47 schreef Bonzoo het volgende:
Socios, moet je nou niet je treintje in haar spoor parkeren i.p.v. op fok zitten?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit zegt niks, de gemiddelde fokker heeft nog geen vriendin gehad.
Het heeft pas nut om aan de noodrem te trekken, voordat je eindbestemming hebt bereikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Wat denk je zelf? Er wordt eerst rustig gespot voordat het verder gaat.
Kale kipfiletjesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:47 schreef smegmanus het volgende:
Zou ze shag op de rails hebben? Of een kaal kipfiletje? Nou?
Respect is voor faggots.quote:
Neem een voorbeeld aan hem!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Proletariaat het volgende:
Wat leuk! een relatie via FOK!
Hoe lang al?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok iets met een kwartje.
........
........
BAM!ik moest lachen.
Die met die korte, doch hippe kapsels.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef GZ1000 het volgende:
Is ze ook treinspotter, of bestaan er geen vrouwelijke treinenspotters?
Nee. En die zijn er ook nauwelijks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef GZ1000 het volgende:
Is ze ook treinspotter, of bestaan er geen vrouwelijke treinenspotters?
Geenszins; walgelijke aantijging.quote:
Zou je ze dat in de praktijk wel zien doen als je een treinspotter-spotter was?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins; walgelijke aantijging.
Ook vrouwen mogen treinen spotten, maar in de praktijk zie je ze dat zelden doen.
Jawel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef GZ1000 het volgende:
Zou je ze dat in de praktijk wel zien doen als je een treinspotter-spotter was?
Heb je daar een foto van?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins; walgelijke aantijging.
Ook vrouwen mogen treinen spotten, maar in de praktijk zie je ze dat zelden doen.
Hij spot toch alleen de treinen, niet de treinspotters..quote:
Vreemd is dat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat ik geen treinenspotters of -spotsters fotografeer.
Inderdaad, mensen die geen treinspotters fotograferen.quote:
Ja, merkwaardig inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die geen treinspotters fotograferen.
Noteer jij ze ook altijd in je bloknootje?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, merkwaardig inderdaad.
Het wijkt af van wat normale mensen zouden doen.quote:
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het wijkt af van wat normale mensen zouden doen.
Dat is niet nodig, het is gewoon zo.quote:
Ja dat Socios treinspotter is geloven we nu wel. Dit topic gaat over zijn vriendin, waarvan we de details willen weten. Voor de draad ermee, Soos!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:48 schreef GZ1000 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk meer treinspotters of ben jij de enige?
Niet waar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:12 schreef Driepink het volgende:
Vrouwen zitten helemaal niet op Fok!.. Alle "vrouwen" op dit forum zijn eigenlijk mannen..
Waar heb je je mee op laten zadelen
Schei toch uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker Myraela neuken, Socios, letterlijk 'pret' voor tien.
jaloezie druipt er vanafquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker Myraela neuken, Socios, letterlijk 'pret' voor tien.
Arrivaquote:
Hij wil het niet zeggen, wat de geloofwaardigheid natuurlijk niet echt ten goede komt.quote:
Het liefst schreeuw ik het van de daken, hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:38 schreef Garisson72 het volgende:
Hij wil het niet zeggen, wat de geloofwaardigheid natuurlijk niet echt ten goede komt.
Wat houdt je tegen dan! Schaamt ze zich voor je of zo? Of jij voor haar? Hoeft toch heul niet!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:54 schreef Socios het volgende:
Het liefst schreeuw ik het van de daken, hoor.
Is er verschil tussen "via FOK!" en "in het echt"?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Rodawa het volgende:
Maar is het nou iemand die je via FOK! of in het echt ontmoet hebt?
Geen idee nog. Wellicht blijven zij en ik `lekker in de anonimiteit´?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
Wat houdt je tegen dan! Schaamt ze zich voor je of zo? Of jij voor haar? Hoeft toch heul niet!
Verstandig, zeker als het een FOK!ster is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Socios het volgende:
Geen idee nog. Wellicht blijven zij en ik `lekker in de anonimiteit´?
Gewoon voor jezelf houden is wel het verstandigst denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee nog. Wellicht blijven zij en ik `lekker in de anonimiteit´?
Los van het feit dat er helaas ook veel FOK!kers zijn die `niet normaal´ kunnen doen wanneer `het bekend´ zou worden.
Ik bedoel eigenlijk gewoon of je hier hebt leren kennen via FOK! of dat je haar ergens ontmoet hebt in een winkel ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Is er verschil tussen "via FOK!" en "in het echt"?
Gezien mijn klachten over `het gedrag´ van vrouwen `in real life´ en dat zij nooit openstaan voor een praatje in de trein, supermarkt of welke gelegenheid dan ook en alleen maar weggedoken zitten met hun MP3-spelert, `touchscreentelefoon´, laptop etc. lijkt mij dat laatste erg onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:40 schreef Rodawa het volgende:
Ik bedoel eigenlijk gewoon of je hier hebt leren kennen via FOK! of dat je haar ergens ontmoet hebt in een winkel ofzo.
Dus via FOK! gewoon? Daar hoeft niet gelijk zo'n moeilijk verhaal omheen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Gezien mijn klachten over `het gedrag´ van vrouwen `in real life´ en dat zij nooit openstaan voor een praatje in de trein, supermarkt of welke gelegenheid dan ook en alleen maar weggedoken zitten met hun MP3-spelert, `touchscreentelefoon´, laptop etc. lijkt mij dat laatste erg onwaarschijnlijk.
Die kunnen nu balen dat ze `achter het net vissen´ bedoel je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:43 schreef squatt3r het volgende:
Alle vrouwelijke FOK!-gebruikers kunnen opgelucht ademhalen.
okquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom maar één topic hierover? Een heel forum op FOK!, dat verdient ie!
Maar natuurlijk is zij een FOK!ster.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:43 schreef Rodawa het volgende:
Dus via FOK! gewoon? Daar hoeft niet gelijk zo'n moeilijk verhaal omheen.
Dat is waar, maar het voordeel is dat de fipo nu van iemand anders kan zijn en dat hun pm box leeg blijft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Die kunnen nu balen dat ze `achter het net vissen´ bedoel je.
Ondanks je posthostory, netjes. Dat geeft wel aan dat het haar echt gaat om de persoon Socios zelf en niet het beeld wat mensen hier van je hebben.quote:
Huh, wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:45 schreef squatt3r het volgende:
Dat is waar, maar het voordeel is dat de fipo nu van iemand anders kan zijn en dat hun pm box leeg blijft.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ondanks je posthostory, netjes. Dat geeft wel aan dat het haar echt gaat om de persoon Socios zelf en niet het beeld wat mensen hier van je hebben.
Veel geluk samen
Vertel eens wat er zo speciaal is aan "het gedrag", "in real life" en "touchscreentelefoon" dat jij ze plaatst tussen je infantiele leestekens. En drijf nou eens een keer de spot met treinen in plaats van die onvoorwaardelijke liefde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Gezien mijn klachten over `het gedrag´ van vrouwen `in real life´ en dat zij nooit openstaan voor een praatje in de trein, supermarkt of welke gelegenheid dan ook en alleen maar weggedoken zitten met hun MP3-spelert, `touchscreentelefoon´, laptop etc. lijkt mij dat laatste erg onwaarschijnlijk.
Het is een vraag, geen insinuatie.quote:
Dat jij bijvoorbeeld bij Goodluck_Charm altijd er snel bij was om haar belachelijke topics te verdedigen en te suggereren dat alle toespelingen rondom hoerig gedrag walgelijke insinuaties waren.quote:
Treinen spot ik, ja. En treinen staan volledig los van liefde of seks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef zarGon het volgende:
En drijf nou eens een keer de spot met treinen in plaats van die onvoorwaardelijke liefde.
Nee hoor, zonder liefde of seks zouden mensen zich niet hebben voorgeplant en dus zouden er geen passagiers voor in de treinen zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen spot ik, ja. En treinen staan volledig los van liefde of seks.
Ik stond en sta oprecht achter de meeste topics en posts van Goodluck_Charm.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:49 schreef squatt3r het volgende:
Dat jij bijvoorbeeld bij Goodluck_Charm altijd er snel bij was om haar belachelijke topics te verdedigen en te suggereren dat alle toespelingen rondom hoerig gedrag walgelijke insinuaties waren.
Je bent verbilnd door verliefdheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik stond en sta oprecht achter de meeste topics en posts van Goodluck_Charm.
Kunnen pokeren en autistisch zijn heeft niks met elkaar te maken. Walgelijke insinuatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:59 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Weet jij wie het is?
Pokeren kan onze autist wel als de beste.
Elke keer klik ik vol goede moed op een topic dat jij hebt geopend, wachtend op die doordachte mop en de smerige ervaringen. Maar nee, keer op keer alleen maar liefdevolle woorden en zinnen. Geen greintje zelfspot ook trouwens, want pertinent onwaar, verworpen als een motherfucker en geen gevloek of gescheld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen spot ik, ja. En treinen staan volledig los van liefde of seks.
Ik gok op Goodluck_Charm, hoewel TS haar dan nog mogelijk (nog) niet in het echt heeft ontmoet want het zou best een man kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:59 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Weet jij wie het is?
Pokeren kan onze autist wel als de beste.
hou ju bek mogoltjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die na 100 reacties vragen hoe ze heet.
Ja, dat heb ik al zo vaak uitgelegd. Dat is gewoon correct gebruik van leestekens. Vooral door columnisten veel toegepast.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:00 schreef zarGon het volgende:
Je hebt trouwens het eerste deel van m'n post overgeslagen.
Jij weet wel welke Fokster het is hè, anders had je dit topic ook nooit geopend. Voor de draad ermee!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vraag mij wel af wie of wat die "betrouwbare bron" waar TS het in de OP over heeft dan is. Ik heb TS niets verteld in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Jij weet wel welke Fokster het is hè, anders had je dit topic ook nooit geopend. Voor de draad ermee!
quote:Eerste treinhuwelijk van Nederland gesloten
Trouwen doe je maar één keer met hart en ziel en die dag moet dan ook de mooiste dag van je leven worden.
Rein en Frederique zijn beiden gek van treinen en waarom dan niet elkaar het jawoord geven op de rails? Het stel had vrijdag dan ook de primeur; het eerste echte trein huwelijk van Nederland!
http://www.hartvannederla(...)-nederland-gesloten/
HOE HEET ZE?!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Dus de vraag is dan, heb je dat smatje van jou nou wel zodanig in bedwang, dat ze niet uit de school zou klappen tegen TS?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:06 schreef Socios het volgende:
Ik vraag mij wel af wie of wat die "betrouwbare bron" waar TS het in de OP over heeft dan is. Ik heb TS niets verteld in ieder geval.
Gaat wel snel dit. Gefeliciteerd Rein en Frederique! Nu nog ff kijken wie Frederique op FOK! is.quote:
Socios denkt dat columnisten taalhelden zijn?!?!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al zo vaak uitgelegd. Dat is gewoon correct gebruik van leestekens. Vooral door columnisten veel toegepast.
De iPhone doet t trouwens weer. Alleen die bouton est stuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:02 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik gok op Goodluck_Charm, hoewel TS haar dan nog mogelijk (nog) niet in het echt heeft ontmoet want het zou best een man kunnen zijn.
Chill!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:08 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
De iPhone doet t trouwens weer. Alleen die bouton est stuk.
Niet allemaal. Maar ik ken een aantal zeer goede die wel de betekenis van desbetreffende leestekens kennen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:08 schreef squatt3r het volgende:
Socios denkt dat columnisten taalhelden zijn?!?!
Wie vind jij een zeer goede columnist?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar ik ken een aantal zeer goede die wel de betekenis van desbetreffende leestekens kennen.
Oh... we zijn op een verkeerd spoor gezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Daar vroeg ik niet naar. Wat is er zo speciaal aan "touchscreentelefoon" dat je dat woord wel tussen leestekens plaatst en "MP3-spelert" en "laptop" niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al zo vaak uitgelegd. Dat is gewoon correct gebruik van leestekens. Vooral door columnisten veel toegepast.
Jij snapt de essentie van die leestekens wel enigszins, ja. Ik heb inderdaad getwijfeld of ik ze daar niet moet gebruiken, maar ik kwam tot de conclusie dat het niet nodig is in die zin, daar ik nergens rep over een huwelijk van mij dat tot stand zou zijn gekomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
Huwelijk moet tussen aanhalingstekens, gezien het feit dat jij niet getrouwd bent.
Zo dus?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Gyrolion het volgende:
Gefeliciteerd met je vrouw, en met het trouwen natuurlijk!
Ik hoop dat de zeer goede 'columnisten' die jij 'kent' niet vergelijkbaar onnodige lange zinnen formuleren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij snapt de essentie van die leestekens wel enigszins, ja. Ik heb inderdaad getwijfeld of ik ze daar niet moet gebruiken, maar ik kwam tot de conclusie [concludeerde] dat het niet nodig is in die zin, daar ik nergens rep over een huwelijk van mij dat tot stand zou zijn gekomen.
Ik zie het al voor me jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:14 schreef Buitendam het volgende:
"Socios, zullen we vrijen?"
"GEENSZINS; WALGELIJKE AANTIJGING!!"
Ja, jij 'duidelijk' ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij snapt de essentie van die leestekens wel enigszins, ja.
'zeggen' want je bedoelt schrijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit in die context zeggen.
En de andere die ik noemde?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:18 schreef Rodawa het volgende:
En de andere die ik noemde?
Of als ze zegt: "wil je dan nooit vrijen?"
Dat jij dan zegt: "walgelijke insinuatie"
Serieus, het wordt eens tijd dat je minder star reageert op grappen. Je hoeft heus niet te vermelden dat je dat niet zal doen in die context. LACH ER NOU EENS EEN KEER OM MAN.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
Maar zij vond het dus geen probleem dat je nooit iets interessants te melden hebt IRL? Want daar ging het toch altijd mis met je `dates´?
Ik kan om zulke domme uitspraken echt geen spier vertrekken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:19 schreef zarGon het volgende:
Serieus, het wordt eens tijd dat je minder star reageert op grappen. Je hoeft heus niet te vermelden dat je dat niet zal doen in die context. LACH ER NOU EENS EEN KEER OM MAN.
Is zij dan nóg minder boeiend dan jij bent? Of haalt ze de ruige kant in jou naar boven die ineens de meest spannende verhalen heeft? Die kant die ineens `stoer´ een `kroketje´ wil `trekken´ of zo. Of die ineens op een `terras´ een `biertje´ wil `drinken´quote:
Je bedoelt toch ook 'zij' ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is zij dan nóg minder boeiend dan jij bent? Of haalt ze de ruige kant in jou naar boven die ineens de meest spannende verhalen heeft? Die kant die ineens `stoer´ een `kroketje´ wil `trekken´ of zo. Of die ineens op een `terras´ een `biertje´ wil `drinken´
Ohw, even, heel even, dacht ik dat je oprecht blij voor mij was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
Is zij dan nóg minder boeiend dan jij bent? Of haalt ze de ruige kant in jou naar boven die ineens de meest spannende verhalen heeft? Die kant die ineens `stoer´ een `kroketje´ wil `trekken´ of zo. Of die ineens op een `terras´ een `biertje´ wil `drinken´
Ben ik ook, man, Ben ik ook. Just yankin' your chain. En probeer me godverdomme geen schuldgevoel aan te praten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:23 schreef Socios het volgende:
Ohw, even, heel even, dacht ik dat je oprecht blij voor mij was.
Ja, omdat je geen zelfspot hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kan om zulke domme uitspraken echt geen spier vertrekken.
Kom op, toen je dit las krulden je mondhoeken toch stiekem wel omhoog? Nee? Ook dit is niet leuk genoeg en dom?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke insinuatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klant is aan de beurt. "Mag ik een retourtje?"quote:
Soos is wel van de heterofiele overtuiging hoor, gezien de `jonge sletjes´ waar hij omheen `dart´ en gezien het feit dat hij bijvoorbeeld graag `jonge mooie zusjes´ had willen `hebben´.quote:
En als het geen mens maar een bot is?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soos is wel van de heterofiele overtuiging hoor, gezien de `jonge sletjes´ waar hij omheen `dart´ en gezien het feit dat hij bijvoorbeeld graag `jonge mooie zusjes´ had willen `hebben´.
Feck, er moet een 'socios-haakjes'-knopje komen in die reactie-knoppenbalk..
http://img76.imageshack.us/img76/6127/iloldln3.jpg (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klant is aan de beurt. "Mag ik een retourtje?"
Lokettist: "Waar naar toe?"
Klant: "Naar hier natuurlijk!"
"Conducteur, kan ik in deze trein instappen?"
"Ik weet niet of u dat kan maar u kunt het altijd proberen"
Raadsel: Het is blauw met geel en als je het tegen je aankrijgt doet het heel erg pijn.
Antwoord: Een trein
gr gr
hihi ja, treinenhumor is best goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ http://img76.imageshack.us/img76/6127/iloldln3.jpg (copy/paste deze link) ]
Utrecht Centraalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:32 schreef Bundesrepublik het volgende:
Socios wat is het lelijkste station van Nederland?
Nee, staat nog altijd als een trein op 't spoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
Is de romance alweer overgevlogen?aaw, arme socios.
Wordt verworpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal, op de voet gevolgd door Groningen, Maastricht en Haarlem.
Amsterdamquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal, op de voet gevolgd door Groningen, Maastricht en Haarlem.
Dat is ook een mooi station, ja. Net als Berlin Hbf.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:42 schreef Lindstrøm. het volgende:
Antwerpen Centraal is het mooiste station.
Niet alleen dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
AmsterdamLekker als je een junk bent ja.
Jawel, hoor. Eén keer per dag rijdt er een ICE naartoe.quote:Socios is nog nooit in Trier geweest.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:42 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Antwerpen Centraal is het mooiste station.
Heb je wel eens in de ICE van Hamburg naar Basel SBB/Zuerich gezeten? Wat een geweldige trein is datquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet alleen dan.
[..]
Jawel, hoor. Eén keer per dag rijdt er een ICE naartoe.
Ja, niet in één keer het hele stuk, tho.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
Heb je wel eens in de ICE van Hamburg naar Basel SBB/Zuerich gezeten? Wat een geweldige trein is dat
Nog niet geweest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:20 schreef alexmeijer het volgende:
wat vind je van stockholm centraal station dan?
moet je eens doen danquote:
Jahoor. Aan mijn `instaptechniek´ zal niks veranderen. Ik wil nog steeds voorkomen dat er een `gore gast´ of andere malloot naast mij komt zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:20 schreef Watertornado het volgende:
Hé maar Soos, stap je dan nu nog steeds als laatste de trein binnen?
Om dat te voorkomen zorg ik er juist voor dat ik heel vroeg aan boord van de desbetreffende trein ga. Mijn tactieken wijken dus af van de jouwe om zulke figuren te ontwijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Jahoor. Aan mijn `instaptechniek´ zal niks veranderen. Ik wil nog steeds voorkomen dat er een `gore gast´ of andere malloot naast mij komt zitten.
Stockholm Cquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:20 schreef alexmeijer het volgende:
wat vind je van stockholm centraal station dan?
felici trouwens
uhuh zeker nice! alleen wel pokke eind lopen als je een trein moet halen xDquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:49 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Stockholm CMooi gebouw inderdaad, binnenkant is ook prima vertoeven, wat een ruimte en hoogte!
Nee, Socios heeft me bedrogenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben jij de andere helft van waar dit topic om draait?
Oh sorry, het spijt me om dat te horen.quote:
Dan weet je toch nooit wie er naast je komt zitten als je zelf al ergens plaatsgenomen hebt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
Om dat te voorkomen zorg ik er juist voor dat ik heel vroeg aan boord van de desbetreffende trein ga. Mijn tactieken wijken dus af van de jouwe om zulke figuren te ontwijken.
Het is dus over tussen ons?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Het spijt mij om te horen als ik jouw hartje `gebroken´ heb.
[..]
Dat is niet waar.
Ik kreeg de afgelopen tijd ook niet echt het idee dat je `je vriend´ voor wie je een zonnebril hebt gekocht, los kon laten...quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:20 schreef Scorpie het volgende:
Vroeg je haar treinstelnummer zodat je je sprinter kon koppelen met haar hondekop?
alsof socios weet hoe ie moet neuken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
gefeliciteerd ouwe
al die zielige haters hier gaan vast aankomend weekend weer lekker rukken achter hun beeldschermpje met hun chipsvingers
*Pakt de popcorn en gaat er lekker voor zitten*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kreeg de afgelopen tijd ook niet echt het idee dat je `je vriend´ voor wie je een zonnebril hebt gekocht, los kon laten...
foto's waarvan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gezien de foto's is er genoeg te bedruipen.Tevens nee.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
gefeliciteerd ouwe
al die zielige haters hier gaan vast aankomend weekend weer lekker rukken achter hun beeldschermpje met hun chipsvingers
Yo, thanks.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 04:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
Het London St Pancras station
Wat een geweldig gebouw!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
gefeliciteerd ouwe
HAAHAHAH HAHAHAH blijft grappigquote:
Nou ok, ze is best mooi, vooral voor die leeftijd. Maar wel scheel.quote:
Ja, ook wel eens in de trein zelf natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:16 schreef Socios het volgende:
Date's vinden lang niet altijd plaats op treinstations.
Gigantische fail. Mensen die niet begrijpen dat na de OP 300 posts volgen in een topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |