quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand die kan, er komen maar 2 mensen.__!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Snuf. het volgende:
Jongens sorry ik kan niet want ik ga om half 4 naar mijn opa die is opgenomen in het ziekenhuis en het is best ernstig, veel plezier in ieder geval. Ik ben bij jullie
Wil je daten? Ik ben al met bijna heel EXA-SC getrouwd geweest, of heb een (knipperlicht-)relatie, of ben gescheiden.quote:
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je daten? Ik ben al met bijna heel EXA-SC getrouwd geweest, of heb een (knipperlicht-)relatie, of ben gescheiden.En jij ontbreekt nog.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander!Ben ik weer. Even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Lat0rquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
Ewa mensen, ik zei een halfuur geleden al dat ik ging slapen![]()
DOEIIIIIIIII.
Trusten, date.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
DOEIIIIIIIII.
Ah nog 10 minuutjes joh, dan ga ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
DOEIIIIIIIII.
Like a bossquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 18,5 uur gewerkt in 2 dagen, dat is langer dan dat ik geslapen heb ik de 3 dagen kamperen ervoor en ik ben echt gesloopt.
Maar ik blijf wakker.
Pep is goed voor elkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 18,5 uur gewerkt in 2 dagen, dat is langer dan dat ik geslapen heb ik de 3 dagen kamperen ervoor en ik ben echt gesloopt.
Maar ik blijf wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |