Nierfalen. Bijzonder beestje, was niet groter dan een dan de gemiddelde dwergkonijn, maar wat een kattenkwaadquote:
Wij hebben ook 2 niet zo grotequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Nierfalen. Bijzonder beestje, was niet groter dan een dan de gemiddelde dwergkonijn, maar wat een kattenkwaad!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Britse korthaar altijd![]()
![]()
Wat een kjoetiesquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Britse korthaar altijd![]()
![]()
Dat ga ik even niet uitleggen, laat maar gewoon zitten. Ik ga nu echt offline, dus.. Doei iedereen!quote:
quote:
Ook liefquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
Mijn 2 katten zijn dik.Dikke mormels dat 't zijn.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ga ik even niet uitleggen, laat maar gewoon zitten. Ik ga nu echt offline, dus.. Doei iedereen!
oh wowquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ga ik even niet uitleggen, laat maar gewoon zitten. Ik ga nu echt offline, dus.. Doei iedereen!
Doeiquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Arme Joosterd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Ik geen katten alleen een hont nu kan ik niet mee praten.
quote:
Ja aaawwww.quote:
Kattenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb geen katten alleen een hont nu kan ik niet mee praten.
ik heb niet eens huisdierenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb geen katten alleen een hont nu kan ik niet mee praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander!Cameltoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga slaapje doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jordyyyy Sanderrrr Etsuuuuu, jullie!
Welterustenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga slaapje doen
Trusten Sanderrrrr, trusten Jordyyyyy, trusten Klinkkkkkk
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga slaapje doen
Trusten Sanderrrrr, trusten Jordyyyyy, trusten Klinkkkkkk
Echt hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef Markachuuu het volgende:
Nu al weer morgen? Godver, wat gaan die 12 weken vol met helemaal nikkkkksch doen toch snel.
Meisjah, ik ben booooooooss.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij ooook trusteeeen Etsuuuuu
Ik ga ook slapen, trusten liefjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |