abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97635937

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97636011
Ik krijg trouwens hele grove DM-berichten van Schenkstroop. :{
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:10:02 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97636076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarom. Meestal ben ik binnen 5 minuten wel uitgebeld. :)
Ik bel sowieso niet langer dan een of twee minuten omdat het gewoon zonde van het geld is met diensten als skype, whatsapp, facebook, twitter, ping, msn en zo kan ik nog wel even doorgaan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:10:45 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97636112
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
Gewoon om lachen en negeren.
C'est la vie
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:12:58 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97636225
quote:
Dat gebeurt voorlopig niet meer. Daar kun je vanuit gaan.
pi_97636246
_O-
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:14:13 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97636289
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
_O-
What's funny.
C'est la vie
pi_97636305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik bel sowieso niet langer dan een of twee minuten omdat het gewoon zonde van het geld is met diensten als skype, whatsapp, facebook, twitter, ping, msn en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Zo lang bellen kan wel leuk zijn haha :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97636371
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Om het geld is het me niet echt te doen. Sowieso bel ik dus niet veel en valt dit dus ruim binnen de bundel. :)
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:18:34 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97636479
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo lang bellen kan wel leuk zijn haha :D
Bellen met vrouwen, ik denk dat ik na 3 minuten als niks meer te zeggen heb. _O-
Vind het knap hoe sommige mensen echt uren kunnen bellen.
C'est la vie
pi_97636517
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Bellen met vrouwen, ik denk dat ik na 3 minuten als niks meer te zeggen heb. _O-
Ik kan niet het. Niet omdat ik verlegen ben, maar ben niet iemand die veel en lang belt. Ook met vrienden met wie ik normaal uren praat bel ik hooguit een minuut of vier.
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:19:33 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97636533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Om het geld is het me niet echt te doen. Sowieso bel ik dus niet veel en valt dit dus ruim binnen de bundel. :)
Tsja ik bel ook amper mijn telefoon gebruik ik eigenlijk alleen voor internet.
C'est la vie
pi_97636563
Q:
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef heloef het volgende:

[..]

What's funny.
A:
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat gebeurt voorlopig niet meer. Daar kun je vanuit gaan.
Ik heb vast 'n heel vage humor, maar ik vind dit echt om je te bescheuren _O-
Om het maar eens heel pre-puberaal te zeggen: "Oehh, gedisst!" :D
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:21:09 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97636621
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Q:

[..]

A:

[..]

[..]

Ik heb vast 'n heel vage humor, maar ik vind dit echt om je te bescheuren _O-
Om het maar eens heel pre-puberaal te zeggen: "Oehh, gedisst!" :D
Jij hebt hele vage humor. _O-
En wat is er mis met het woord gedist? :(
C'est la vie
pi_97636640
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh met die date die ik zaterdag heb denk ik wel dat ik uren zou kunnen bellen :P Damn ik heb echt zin in die date. haha
Net op msn vroeg ze waarom ik niet over seks durfde te praten. Omdat ik er nog niet over begonnen was. Dat durfde ik niet.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:22:54 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97636697
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh met die date die ik zaterdag heb denk ik wel dat ik uren zou kunnen bellen :P Damn ik heb echt zin in die date. haha
Net op msn vroeg ze waarom ik niet over seks durfde te praten. Omdat ik er nog niet over begonnen was. Dat durfde ik niet.
Ik zou sowieso niet beginnen over seks bij een internet date tijdens het chatten, geeft een slechte indruk vind ik. Als je elkaar in RL ook leuk vind kan je nog altijd over praten.
C'est la vie
pi_97636728
quote:

[..]

Ik praat er ook niet zomaar over met 'n dame die ik nog niet goed ken. Het zou volgens mij ook raar zijn als ik direct begin over in welke standjes ik haar wil nemen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:24:57 #18
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_97636797
Dan zit het vast goed met die date :P
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_97636808
Die dame vroeg trouwens wel of ik ondeugend was en ze gaf aan dat als dat zo is, dat ze dat wel leuk zou vinden. :')
pi_97636817
quote:

[..]

Gratz met de date dude. Wat zorgde ervoor dat het eerder gebeurde dan de eerste Harry Potter film (er van uitgaan dat het dezelfde persoon is)
pi_97636881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou sowieso niet beginnen over seks bij een internet date tijdens het chatten, geeft een slechte indruk vind ik. Als je elkaar in RL ook leuk vind kan je nog over praten.
Dat is waar, maar als seks nu het doel is dan weer wel. Aangezien wel al een tijdje chatten en het vrijwel over alles gehad hebben is het niet vreemd om het ook over seks te hebben. Niet zoals Halcon het zegt maar gewoon over wanneer je het voor het eerst gehad etc.
14 SHADES OF GREY
pi_97636913
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef greatjob het volgende:

[..]

Gratz met de date dude. Wat zorgde ervoor dat het eerder gebeurde dan de eerste Harry Potter film (er van uitgaan dat het dezelfde persoon is)
Date is zaterdag :D
14 SHADES OF GREY
pi_97636935
Toch haar gebeld/gesms-ed of zoiets? :D
pi_97636950
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is waar, maar als seks nu het doel is dan weer wel. Aangezien wel al een tijdje chatten en het vrijwel over alles gehad hebben is het niet vreemd om het ook over seks te hebben. Niet zoals Halcon het zegt maar gewoon over wanneer je het voor het eerst gehad etc.
Dat wel, maar ik vind het ook geen vraag die bij de eerste tien vragen hoort zeg maar...
pi_97637014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij hebt hele vage humor. _O-
Dacht ik 't niet :N
quote:
En wat is er mis met het woord gedist? :(
Niks... Als je tien bent :+
Vind ik dan...
quote:

[..]

Tijn, wat is eigenlijk je doel met deze date? Misschien heb ik dat gemist. Zijn jullie uit op het eventuele ontstaan van een relatie of wordt het meer een soort van seksdate?
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:30:45 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97637075
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik vind het ook geen vraag die bij de eerste tien vragen hoort zeg maar...
Nee volgens mij denken ze dan meteen "Oh fijn die probeert me zo snel mogelijk te neuken".

Maar mij sowieso veel te moeilijk al dat internetdating. Maar ik ben wel blij voor andere mensen dat het er is.
C'est la vie
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:31:39 #27
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97637122
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
Vind ik dan...
Zal wel met de achtergrond te maken hebben.
C'est la vie
pi_97637126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee volgens mij denken ze dan meteen "Oh fijn die probeert me zo snel mogelijk te neuken".

Maar mij sowieso veel te moeilijk al dat internetdating. Maar ik ben wel blij voor andere mensen dat het er is.
Het is toch een beetje de neukkansen peilen. Als je het aantal bedpartners weet en de timelag tussen het ontstaan van een soort van relatie en de eerste neukpartij, kun je wel een aardige inschatting maken wanneer je kunt gaan neuken.
pi_97637331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef greatjob het volgende:
Toch haar gebeld/gesms-ed of zoiets? :D
Nee eigenlijk alleen nog MSN. En zaterdag dus die date.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Haha :D ik zie het al voor mij _O-
14 SHADES OF GREY
pi_97637530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dacht ik 't niet :N

[..]

Vind ik dan...

[..]

Tijn, wat is eigenlijk je doel met deze date? Misschien heb ik dat gemist. Zijn jullie uit op het eventuele ontstaan van een relatie of wordt het meer een soort van seksdate?
Dat eerste, ik hoop dat het irl net zo goed klikt als online.
14 SHADES OF GREY
pi_97637645
Heee tijnbrein wat leuk voor je, die date! Go go go!!!

Update:
- in de supermarkt was alleen jong grut, op de weg er naar toe werd ik wel spontaan aangesproken door een man van mijn leeftijd (yesss)
- op de fiets naar de indrinkafspraak had ik me dezelfde houding aangemeten, borsten vooruit, neus in de wind en KIJK MIJ EENS LEKKER ZIJN (ondertussen een beetje lachen natuurlijk), en het werkte, ik zag meer mannen kijken dan normaal, misschien lette ik er ook meer op?
- dan tijdens het uitgaan de klapper van de week, ik had de hele tijd oogcontact met een niet onaardige man. Loop ik dan uiteindelijk na heel veel aanmoediging van mijn maatjes langs hem, zeg ik 'hoi', zegt 'ie niets terug! :o Nou ja! Sta ik daar met mijn goede gedrag....
- Uiteindelijk, eenmaal thuis, zat ik zwaar te balen dat ik niemand opgepikt heb. Ik wil zooooo graag (lanterfanteraar, je snapt me wel). Zonde, we hebben een aardige avond gehad.
- Vandaag kijk ik er weer wat nuchterder tegen aan. Gisteravond heb ik als tip gekregen m.b.t. tatoeageman om hem niet op de werkvloer aan te spreken, maar hem te porren ofzo via Hyves. Vind ik zo kinderlijk. En ik weet ook niet eens of 'ie single is. Dat moet ik bij collega's uitvragen, maar dat is ook zo puberaal. Wat nu?
pi_97637721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Da's altijd afwachten inderdaad. Heb het omgekeerd weleens gehad. Mensen met wie ik IRL weinig had, maar met wie ik dan online goed kon praten.
pi_97637894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leuk!! *O* Nou, spannend, zaterdag is al bijna.. Wat gaan jullie doen?
pi_97638134
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:49 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Leuk!! *O* Nou, spannend, zaterdag is al bijna.. Wat gaan jullie doen?
Terrasje pakken :)
14 SHADES OF GREY
pi_97638174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee eigenlijk alleen nog MSN. En zaterdag dus die date.

[..]

Haha :D ik zie het al voor mij _O-
Plezier op het terras!
pi_97638207
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:55 schreef greatjob het volgende:

[..]

Plezier op het terras!
Zie mijn vorige post :)
14 SHADES OF GREY
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:56:32 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97638210
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Terrasje pakken :)
Mag toch hopen dat het lekker weer wordt zaterdag.
C'est la vie
pi_97638223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat het lekker weer wordt zaterdag.
Volgens mij wel :D
14 SHADES OF GREY
pi_97638240
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij wel :D
Volgens mij wordt het bloedheet :)
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:57:51 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97638270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef greatjob het volgende:

[..]

Hmmm moet ik toch maar eens die BBQ gaan plannen, wordt wel eens tijd.
C'est la vie
pi_97638286
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:57 schreef greatjob het volgende:

[..]

mmmm dat biedt perspectief
14 SHADES OF GREY
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:59:44 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97638351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

mmmm dat biedt perspectief
Gewoon een warme plek opzoeken en dan.
C'est la vie
pi_97638431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon een warme plek opzoeken en dan.
haha :D :9
14 SHADES OF GREY
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:08:55 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97638726
Dit is weer een van die avonden dat je gewoon iets wil doen maar niet weet wat.
C'est la vie
pi_97638844
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Dit is weer een van die avonden dat je gewoon iets wil doen maar niet weet wat.
Ja, dat heb ik al de hele dag. Ben maar op m'n nest gaan liggen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:16:27 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97639075
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik al de hele dag. Ben maar op m'n nest gaan liggen.
Kut is dat, je wil gewoon weg maar kan nergens naar toe.
C'est la vie
pi_97639127
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:43 schreef minnemin het volgende:

- op de fiets naar de indrinkafspraak had ik me dezelfde houding aangemeten, borsten vooruit, neus in de wind en KIJK MIJ EENS LEKKER ZIJN (ondertussen een beetje lachen natuurlijk), en het werkte, ik zag meer mannen kijken dan normaal, misschien lette ik er ook meer op?
Mannen kijken sowieso wel. Je hebt er waarschijnlijk gewoon te weinig op gelet. Dus ja, straal uit dat je leuk en lekker bent en je zal zien dat er echt wel naar je gekeken wordt.

quote:
- dan tijdens het uitgaan de klapper van de week, ik had de hele tijd oogcontact met een niet onaardige man. Loop ik dan uiteindelijk na heel veel aanmoediging van mijn maatjes langs hem, zeg ik 'hoi', zegt 'ie niets terug! :o Nou ja! Sta ik daar met mijn goede gedrag....
Alleen hoi zeggen is niet goed genoeg natuurlijk. Vraag hem iets, zorg dat je een opening hebt. Begin desnoods met dat je hem wel aantrekkelijk vindt, als vrouw kan je dat iets makkelijker maken dan een man. Maar er moet jou vast iets aan hem opgevallen zijn waarover je hem kunt vragen.

quote:
- Uiteindelijk, eenmaal thuis, zat ik zwaar te balen dat ik niemand opgepikt heb. Ik wil zooooo graag (lanterfanteraar, je snapt me wel). Zonde, we hebben een aardige avond gehad.
Iemand oppikken omdat je desperate bent lijkt me niet verstandig. Uitgaan om iemand op te pikken ook niet. Uitgaan om te kijken of je mensen aan kunt spreken en dan kijken waar het schip strandt wel ^O^

quote:
- Vandaag kijk ik er weer wat nuchterder tegen aan. Gisteravond heb ik als tip gekregen m.b.t. tatoeageman om hem niet op de werkvloer aan te spreken, maar hem te porren ofzo via Hyves. Vind ik zo kinderlijk. En ik weet ook niet eens of 'ie single is. Dat moet ik bij collega's uitvragen, maar dat is ook zo puberaal. Wat nu?
Waarom zou je niet vragen of hij single is aan collega's? Of wil je niet dat zij weten dat je hem wel leuk vindt? Porren op Hyves...Ach ja, als je écht geen andere ingang hebt dan moet je dat wel doen. Die niet waagt...Bovendien moet je mannen niet te hoog inschatten, niet nadenken en gewoon je best voor iemand doen. Hij zal op z'n minst geflatteerd zijn dat je je best voor hem doet.
pi_97640823
ik ben lichtelijk aangeschoten, bandjes zijn cool ^O^
De ene jongen in de kroeg was in de kroeg leuk op festival minder :Y maar heb er wel vrede mee. Verder erg gezellig met een boel bekende *O*
pi_97641029
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, wel ff gebeld. Ze klinkt erg leuk, praat erg leuk, maar ben gewoon bang dat er +/- 90 kg onder dat mooie gezicht van d'r hangt. :{
Ga er gewoon voor zou ik zeggen.
Als je haar ontmoet kun je dan altijd nog zeggen dat je het niet ziet zitten. maar om nou vooraf haar al af te schrijven terwijl alles tot nu toe leuk is...
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:59:54 #50
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97641057
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben lichtelijk aangeschoten, bandjes zijn cool ^O^
De ene jongen in de kroeg was in de kroeg leuk op festival minder :Y maar heb er wel vrede mee. Verder erg gezellig met een boel bekende *O*
ja maar welk festival?
er was hier in de buurt ook iets met open dag beemster dag ofzo, maar zijn er dan s'avonds ook dingen

waar kan je festivals vinden? hoe weet je waar die zijn? niet dat ik er wat mee doe, of erheen ga. maar dit soort dingen vraag ik me echt af.
er staat niet zoveel over festivals in dat foldertje

lowlands in een festival toch? zijn er dan ook vaker 'festivals' ?
pi_97641131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:43 schreef minnemin het volgende:

Update:
- in de supermarkt was alleen jong grut, op de weg er naar toe werd ik wel spontaan aangesproken door een man van mijn leeftijd (yesss)
Klinkt alsof je goed bezig bent.
Ik ben benieuwd hoe snel je resultaat gaat hebben. Gaat vast wel lukken als je zo door gaat.
pi_97641176
Nee hoor dit was meer plaatselijk slootpop in Wormerveer, waar gewoon een kroeg was met veel bandjes.
Gewoon veel muziek wat heel erg gezellig was. Veel bekenden gezien waar ik me mee vermaakt heb.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:03:15 #53
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97641237
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Klinkt alsof je goed bezig bent.
Ik ben benieuwd hoe snel je resultaat gaat hebben. Gaat vast wel lukken als je zo door gaat.
ja goh. het is wel makkelijk voor die vrouwen idd zeg, beetje sexy kleden en benaderbaar lijken en alles is goed

nou resultaat zal ze vast wel snel krijgen, vrouwen zijn lief, en leuk om mee om te gaan.
volgensmij kan ze helemaal snel een man krijgen die bij haar in bed wil komen enzo en ook wel meer wil doen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:05:37 #54
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97641384
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Nee hoor dit was meer plaatselijk slootpop in Wormerveer, waar gewoon een kroeg was met veel bandjes.
Gewoon veel muziek wat heel erg gezellig was. Veel bekenden gezien waar ik me mee vermaakt heb.
ja maar wtf is slootpop? hoe weet je dat? waar gaan meisjes van mijn leeftijd heen?
er staan hier ook weleens borden met opplakposter(heel afentoe, in amsterdam enzo staan die overal), maar het is hier anders ofzo, en ik bekijk die borden nooit goed. geen idee waar de meisjes hier zijn. voor me gevoel heeft het geen zin om de borden te gaan lezen, en zijn het vreemde dingen die erop staan.
niet dat ik er wat mee ga doen al wist ik het, maar ik weet dat soort dingen niet en ik zou het wel graag willen weten.

volgensmij ligt het aan de locaties waar ik altijd ben
pi_97641519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar wtf is slootpop? hoe weet je dat? waar gaan meisjes van mijn leeftijd heen?
er staan hier ook weleens borden met opplakposter(heel afentoe, in amsterdam enzo staan die overal), maar het is hier anders ofzo, want geen idee waar de meisjes hier zijn.
niet dat ik er wat mee ga doen al wist ik het, maar ik weet dat soort dingen niet.

volgensmij ligt het aan de locaties waar ik altijd ben
Slootpop is een klein plaatselijk klein festivalletje met bandjes die een keer in het jaar rond hemelvaart in Wormerveer gegeven word. Dat word hier van te voren via aanplakbiljetten aangegeven.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:09:56 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97641619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Slootpop is een klein plaatselijk klein festivalletje met bandjes die een keer in het jaar rond hemelvaart in Wormerveer gegeven word. Dat word hier van te voren via aanplakbiljetten aangegeven.
hoe kan je dat vinden.

kijk als ik op internet kijk, dan heeft zo een cafe in een dorp hier in de buurt ook om de 2 weken een bandjesavond.
(edit: wacht ik zoek het nu op, en het is verdwenen. vroeger stond er zoiets)

maar echt, volgensmij gaat het 20X per jaar niet door ofzoiets. er gebeurd nooit wat
of ik loop het altijd mis(nog nooit express echt geprobeert het op te zoeken)

behalve die 1e keer een pokertoernooi. toen kwam ik ergens en was er iets met een pokertoernooi
pi_97641728
Zoals ik al aangaf word het door het hele dorp aangegeven met posters enzo en zo ben ik erachter gekomen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:13:19 #58
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97641789
hihi aangeschoten dames in ons midden
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97641851
En volgens mij verbrand ook , ik heb een rode neus :D
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:15:27 #60
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97641885
dat is van de alcohol
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:16:53 #61
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97641961
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe kan je dat vinden.
Bij de VVV
The view from nowhere.
pi_97641974
nee van verbranden :Y
Ex scharrel wilde dus met mij praten maar liet het een vriend van hem op me af sturen, ik zei nee, dat die dat kon vergeten, ik wil best praten hoor maar wees dan mans genoeg om zelf op me af te komen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:18:41 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97642041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar welk festival?
er was hier in de buurt ook iets met open dag beemster dag ofzo, maar zijn er dan s'avonds ook dingen

waar kan je festivals vinden? hoe weet je waar die zijn? niet dat ik er wat mee doe, of erheen ga. maar dit soort dingen vraag ik me echt af.
er staat niet zoveel over festivals in dat foldertje

lowlands in een festival toch? zijn er dan ook vaker 'festivals' ?
Vriend je weet Fok! te vinden maar googlen op festivals (woonplaats) is wel te moeilijk, rot een eind op vriend.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:26:00 #64
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97642439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Vriend je weet Fok! te vinden maar googlen op festivals (woonplaats) is wel te moeilijk, rot een eind op vriend.
oke, ik tik in op google.nl festival, en hij kwam met autoaanvullen met iets, en toen kwam deze hit

http://www.beets.nl/SEB/Programma/programma.html

gaan hier meisjes heen ? wat zijn de meningen van mensen die er verstand van hebben?
pi_97642575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, ik tik in op google.nl festival, en hij kwam met autoaanvullen met iets, en toen kwam deze hit

gaan hier meisjes heen ? wat zijn de meningen van mensen die er verstand van hebben?
Boeiend? Als je zoiets bezoekt, is het omdat het evenement je leuk lijkt, niet omdat er verdomme meisjes op af komen, waar je toch bij gaat falen.
Ron Paul 2012
pi_97642618
Dat is wel zo inderdaad, je gaat erheen omdat bandjes en bier gezellig zijn en de rest is bijzaak.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:33:43 #68
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97642783
quote:

[..]

kijk ik kan ook dit vinden:

http://events.myupcoming.com/event/11266367 , maar dat lijkt wel voor toeristen.

en ik kwam ook een link tegen toen ik een andere woonplaats googelde +festival.
www.indiamsummerfestival.nl

het lijkt wel groot enzo
maar dat blijkt helemaal bij heerhugowaard te zijn. dat kan ik logistiek toch niet regelen, want drank+autorijden is taboe

en anders moet ik weer 20 km fietsen ofzo ergens heen waar ik de weg nieteens weet. bahbahbah
en vrienden heb i kniet, of kan ik heel misschien overtuigen om daarheen te gaan maar het is allemaal veels te moeilijk

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:26 schreef minnemin het volgende:
www.festivalinfo.nl
oke, ga ik checken

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-06-2011 00:40:20 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:36:50 #69
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97642929
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:26 schreef minnemin het volgende:
www.festivalinfo.nl
oke, het enige wat ik met dat kan vinden met dat is dit:
http://www.festivalinfo.nl/festival/12602/Summer_Breek/2011/
de rest is allemaal al geweest, of 0 resultaten

ik weet wel waar dat is. ik ken daar in de buurt mensen, maar ik zie dus pics van zoiets:
http://www.debreek.com/ac(...)enementen/index.html (onderaan pagina)

ik vraag me serieus af wat voor volk daar op afkomt, en of dat het goede volk is voor mijn ontwikkeling

maar ik heb nog niet purmerend en hoorn geprobeerd (grote steden)

[ Bericht 11% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-06-2011 01:09:57 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:40:14 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97643087
quote:

[..]

Ja daar komen meisjes.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:41:21 #71
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97643138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja daar komen meisjes.
hoe weet je dat?
is dat te zien aan de kleine plaatjes bovenaan de pagina?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:41:48 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97643155
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, het enige wat ik met dat kan vinden met dat is dit:
http://www.festivalinfo.nl/festival/12602/Summer_Breek/2011/
ik weet wel waar dat is. ik ken daar in de buurt mensen, maar ik zie dus pics van zoiets:
http://www.debreek.com/ac(...)enementen/index.html (onderaan pagina)

ik vraag me serieus af wat voor volk daar op afkomt, en of dat het goede volk is voor mijn ontwikkeling

maar ik heb nog niet purmerend en hoorn geprobeerd (grote steden)
Elk volk is goed voor je ontwikkeling want je gaat nu met niemand om.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:42:35 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97643190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
is dat te zien aan de kleine plaatjes bovenaan de pagina?
Nee, naar elk normaal muziekfestival komen meisjes.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:49:52 #74
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97643502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee, naar elk normaal muziekfestival komen meisjes.
oke dan ga ik misschien daarheen, ookal kan ik er amper wat over vinden.
en als het niets is ga ik snel weer weg.

dat breek2011 iets, is volgensmij voor kinderen en 50+sers en touristen, ik kan geen 1 meisje van 18-30 vinden op zon beetje alle pics.

en bij dat beetsfestival staat dat toegang gratis is ofzoiets . maar dan staat er ook weer ergens iets over kaartverkoop.

moet ik een kaartje gaan kopen?
http://www.beets.nl/Kaartverkoop/kaartverkoop.html

of naja misschien ga ik wel niet, er zal wel niets gebeuren. maar ik vraag me af hoe ervaren mensen dit regelen

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-06-2011 01:01:08 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:36:25 #75
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97644983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke dan ga ik misschien daarheen, ookal kan ik er amper wat over vinden.
en als het niets is ga ik snel weer weg.

dat breek2011 iets, is volgensmij voor kinderen en 50+sers en touristen, ik kan geen 1 meisje van 18-30 vinden op zon beetje alle pics.

en bij dat beetsfestival staat dat toegang gratis is ofzoiets . maar dan staat er ook weer ergens iets over kaartverkoop.

moet ik een kaartje gaan kopen?
http://www.beets.nl/Kaartverkoop/kaartverkoop.html

of naja misschien ga ik wel niet, er zal wel niets gebeuren. maar ik vraag me af hoe ervaren mensen dit regelen
oke ik snap het al wat beter, je moet dus het programma bekijken bij dat soort festivals omdat ze nogal lang duren(paar dagen, de hele middag en avond)

de " 3j's " komen, dus dat klinkt wel populair of hip ofzo heb ik gevonden.
( http://www.3js.nl/agenda/2011/06/18/feesttent-beets/ )

maar ik vraag me weer wat af, ik heb zo foto's gevonden van het vorig jaar.

https://picasaweb.google.(...)#5484824237030110370

en er staan allemaal jonge mensen ook wel daar, dus dan is het goed (de vrijdag en zaterdagavond). maar de helft loopt met zon oranje shirt. waarom?

-is dat toegangsbewijs? waarom dan ook mensen zonder oranje shirt?
-is dat gratis, en veel mensen trekken het gewoon aan?
-zijn het mensen die bij het festival werken?

ik weet niet

als ik niemand ken, moet ik van te voren even langsgaan om zon shirt te krijgen ofzo om meer binnen de boot te vallen?
(ik ga niet heen, maar wat weten normale mensen dan daarover ofzoiets?)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:37:53 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97645021
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke ik snap het al wat beter, je moet dus het programma bekijken bij dat soort festivals omdat ze nogal lang duren(paar dagen, de hele middag en avond)

en er staan allemaal jonge mensen ook wel daar, dus dan is het goed (de vrijdag en zaterdagavond). maar de helft loopt met zon oranje shirt. waarom?

ik weet niet

als ik niemand ken, moet ik van te voren even langsgaan om zon shirt te krijgen ofzo om meer binnen de boot te vallen?
Okee had jij een jaar geleden geen TV ofzo?
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:38:42 #77
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97645044
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee had jij een jaar geleden geen TV ofzo?
jawel. maar misschien heb ik wat gemist. wat had ik moeten kijken?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:39:45 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97645077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jawel. maar misschien heb ik wat gemist. wat had ik moeten kijken?
Okee heel Nederland was in juni 2010 met iets bezig wat in het Oranje speelt en ons internationaal ging vertegenwoordigen. Gaat er nu een bel rinkelen?
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:41:45 #79
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97645146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee heel Nederland was in juni 2010 met iets bezig wat in het Oranje speelt en ons internationaal ging vertegenwoordigen. Gaat er nu een bel rinkelen?
oh wacht. voetbal, ja dat volg ik niet

maar op de shirts staat allemaal dezelfde tekst enzo. en ik denk dat als ik fotos zal opzoeken van andere locaties rond die tijd vorig jaar, dat er ook wel oranje zou zijn inderdaad(wat jij zegt), maar dan niet precies die shirts

dus me vraag blijft. zou je willen beantwoorden?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:42:50 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97645171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:41 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh wacht. voetbal, ja dat volg ik niet

maar op de shirts staat allemaal dezelfde tekst enzo. en ik denk dat als ik fotos zal opzoeken van andere locaties rond die tijd, dat er ook wel oranje zou zijn inderdaad(wat jij zegt), maar dan niet precies die shirts

dus me vraag blijft? zou je willen beantwoorden?
Okee op die 19de juni speelde het Nederlands Elftal tegen Japan daarom kwam iedereen in het Oranje. Nu is er geen WK of EK dus komt iedereen in gewone kleding. De organisatie zag er gewoon een lucratieve handel in om zulke shirtjes te verkopen.
C'est la vie
pi_97645679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Kut is dat, je wil gewoon weg maar kan nergens naar toe.
Ja, precies. Zo wordt zo'n mooie dag dan toch nog tamelijk vervelend.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 02:11:31 #82
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97645825
Heeft er iemand een ban gekregen vandaag, vanwege zijn/haar postgedrag?
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 02:14:03 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97645874
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 02:11 schreef deelnemer het volgende:
Ja.
C'est la vie
pi_97645954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 02:11 schreef deelnemer het volgende:
Ja.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 02:19:37 #85
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97646009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 02:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja.
Alleen Schenkstroop?
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 02:20:40 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97646034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 02:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Alleen Schenkstroop?
Zo ver ik weet wel.
C'est la vie
pi_97646115
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 02:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Alleen Schenkstroop?
Die is helemaal doorgedraaid vandaag.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 03:18:27 #88
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97647000
Rellen *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 3 juni 2011 @ 03:20:26 #89
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97647020

Speciaal voor superpoep :*
pi_97647030
ben ik de enige die nooit belt met meisjes?
Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 3 juni 2011 @ 03:22:59 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97647037
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 03:22 schreef minibeer het volgende:
Nee ik ook niet al onderhoud ik op andere manieren wel contact.
C'est la vie
pi_97647113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 03:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik ook niet al onderhoud ik op andere manieren wel contact.
ah, ik ook al bijna niet :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 03:40:59 #93
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97647122
*aanmeld in niet-bellers-lijstje*
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:25:18 #94
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97647970
Hoe staat het hier?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97648088
quote:
Telt skypen?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:26:38 #96
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97648802
quote:
ik ook niet, ik bel sowieso nooit. Op mijn werk misschien maar dat telt niet
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:27:15 #97
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97648810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ik ook niet, ik bel sowieso nooit. Op mijn werk misschien maar dat telt niet
Nooit een flirt gehad met een telefoniste?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:31:06 #98
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97648874
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:27 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nooit een flirt gehad met een telefoniste?
op mijn werk? God no :o
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:38:09 #99
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97648996
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is leuk man. Ik belde ooit eens HP support, terwijl ik voor een HP VAR werkte (dus goede contacten met HP had). En voor dat ik er erg in had had ik al gezegd, "Hey wat klinkt jouw stem leuk, daten?"

Dat vond ze wel een goed idee. Ik heb alleen geen telefoonnummer gevraagd en ik had alleen een voornaam. Toen heb ik al mijn contacten in de top van HP nederland gebruikt om achter haar naam / telefoonnummer te komen.

Het was een leuke date uiteindelijk.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:40:57 #100
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97649050
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Saai hoor.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:43:10 #101
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97649087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Saai hoor.
Je kent mijn collega's duidelijk niet. Ik heb vorige week al een blauwtje gelopen bij een collega. Dus laat maar zitten voorlopig. :+
Dat blauwtje was geen echt blauwtje gelukkig _O- Ze had blauwe kleurstof nodig voor iets en ik heb haar even geholpen. :P
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:59:40 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97649438
Schenk los gegaan? Ik kan maar 1 post terugvinden...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97650301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:38 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat is leuk man. Ik belde ooit eens HP support, terwijl ik voor een HP VAR werkte (dus goede contacten met HP had). En voor dat ik er erg in had had ik al gezegd, "Hey wat klinkt jouw stem leuk, daten?"

Dat vond ze wel een goed idee. Ik heb alleen geen telefoonnummer gevraagd en ik had alleen een voornaam. Toen heb ik al mijn contacten in de top van HP nederland gebruikt om achter haar naam / telefoonnummer te komen.

Het was een leuke date uiteindelijk.
Wauw, smoothly done! :7
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:16:37 #104
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97652844
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Wauw, smoothly done! :7
Daniel is ook een romanticus ^O^ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door deelnemer op 03-06-2011 12:23:04 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:29:04 #105
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97653226
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daniel is ook een romanticus ^O^ .
:Y Soms wel ja. Ook lang niet altijd.

Maar bijvoorbeeld 's avonds naar Valkenburg rijden (toch lease auto toen).
En dan inbreken bij de ruine. (Die hebben helaas geen nacht rondleidingen en nachtrondleidingen geven niet genoeg privacy). Dan lekker boven op de ruine gaan zitten met een kleed, paar kaarsjes flesje wijn, lekker stukje stokbrood met franse kaas etc met uitzicht over het dal.

Zoiets moet je natuurlijk wel doen als het weer is zoals nu.
En je moet weg zijn voor het licht wordt. Technisch gezien is het inbreken natuurlijk.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:30:08 #106
pi_97653244
De dames bij mij op kantoor zijn allemaal bezet, op eentje na... kan wel goed met haar opschieten maar daar blijft het ook bij.
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:37:43 #107
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97653498
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
De dames bij mij op kantoor zijn allemaal bezet, op eentje na... kan wel goed met haar opschieten maar daar blijft het ook bij.
Heggeschaarbarbaar heb je haar al voorgesteld haar pruimje bij te knippen en te verzorgen.
The view from nowhere.
pi_97654060
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 03:39 schreef minibeer het volgende:

[..]

ah, ik ook al bijna niet :')
Soms krijg je ergens weleens een vrouwelijke telefoniste aan de lijn. Verder heb ook ik op andere manieren contact met meisjes. Overigens heb ik ook zowel telefonisch als op andere manieren weinig contact met mannen. Wel meer dan met vrouwen though.

Een beetje off-topic; maar wat een warme dag vandaag. Heb ook echt een shit-humeur en voel me somber :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:56:48 #109
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97654163
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Soms krijg je ergens weleens een vrouwelijke telefoniste aan de lijn. Verder heb ook ik op andere manieren contact met meisjes. Overigens heb ik ook zowel telefonisch als op andere manieren weinig contact met mannen. Wel meer dan met vrouwen though.

Een beetje off-topic; maar wat een warme dag vandaag. Heb ook echt een shit-humeur en voel me somber :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:04:03 #110
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97654398
quote:

Een goede dag om stoute plannen te maken. Hoe gaan we je ouders te lijf?

[ Bericht 19% gewijzigd door deelnemer op 03-06-2011 13:54:33 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:04:26 #111
pi_97654415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]
Heggeschaarbarbaar heb je haar al voorgesteld haar pruimje bij te knippen en te verzorgen.
Ja dat moet nog wel gebeuren bij haar :P Ik heb wel eens voorgesteld om samen wat te gaan doen maar daar had ze geen zin in...
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:05:37 #112
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97654454
Gezien dit een versieren topic is, is het misschien ook wel leuk om deze hier te posten.

Dit filmpje gehad tijdens een training. Een priester gespecialiseerd in het redden van huwelijken legt wat uit over de verschillen tussen man en vrouw:

vrijdag 3 juni 2011 @ 13:07:20 #113
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97654507
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
We hebben er sinds kort een nieuwe office manager / assistent bij. Tegen de 40, enorme cougar. Langste benen die ik ooit gezien heb, donker haar, blauwe ogen. En nu sinds kort een enorm schattige stagaire, 19 jaar, blond en enorm cute.

Damn... Ik krijg steeds meer redenen op kantoor te zitten i.p.v. bij de klant :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:11:07 #114
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97654619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:04 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:

[..]

Ja dat moet nog wel gebeuren bij haar :P Ik heb wel eens voorgesteld om samen wat te gaan doen maar daar had ze geen zin in...
Wat stelde je voor en wat gebeurde er?
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:17:01 #115
pi_97654807
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat stelde je voor en wat gebeurde er?
Pfff dat weet ik niet meer, da's alweer 3 of 4 jaar geleden. Lol misschien had ik niet eens iets concreets voorgesteld :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:18:10 #116
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97654839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je kent mijn collega's duidelijk niet. Ik heb vorige week al een blauwtje gelopen bij een collega. Dus laat maar zitten voorlopig. :+
Dat blauwtje was geen echt blauwtje gelukkig _O- Ze had blauwe kleurstof nodig voor iets en ik heb haar even geholpen. :P
Dan heb je eerder een blauwtje geholpen, lijkt me.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:22:10 #117
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97654964
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:17 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:

[..]

Pfff dat weet ik niet meer, da's alweer 3 of 4 jaar geleden. Lol misschien had ik niet eens iets concreets voorgesteld :P
Jaren geleden en nog draai je om haar heen. Ben je verliefd?
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:24:56 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97655033
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:22 schreef deelnemer het volgende:
Jaren geleden en nog draai je om haar heen. Ben je verliefd?
Klinkt alsof 'ie zich d'r gewoon overheen gezet heeft. Hij heeft een voorstel gedaan, zij zegt 'nee', dan blijft het daar ook bij.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:54:46 #119
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97655963
The view from nowhere.
pi_97656000
quote:
Wow, heb ik ook. Gelijk geruzie met mn ouders enzo. :r
pi_97656044
Ik las trouwens vandaag in de kidsweek van mn broertje dat geraldine van bnn via facebook van iemand de vraag kreeg of ze hem wou ontmaagden. Zou dat heloef zijn gedweest :P?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:59:04 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97656120
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef minibeer het volgende:
Ik las trouwens vandaag in de kidsweek van mn broertje dat geraldine van bnn via facebook van iemand de vraag kreeg of ze hem wou ontmaagden. Zou dat heloef zijn gedweest :P?
:D

Heloef ^O^

[ Bericht 17% gewijzigd door deelnemer op 03-06-2011 14:06:24 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:02:02 #123
pi_97656223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Klinkt alsof 'ie zich d'r gewoon overheen gezet heeft. Hij heeft een voorstel gedaan, zij zegt 'nee', dan blijft het daar ook bij.
Uiteindelijk wel ja, gelukkig :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:09:31 #124
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97656474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daniel: Dan moet je haast wel, net als ik, een zwak hebben voor Lanterfanteraar.
Je hoopt gewoon op goedkope pussy bedoel je :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:13:39 #125
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97656628
quote:
:') goede kans.
Ken overigens heel geraldine en heel kidsweek niet, maar waarom staat zoiets in een blad voor kinderen -O-
pi_97656746
nou hier in de buurt woont iemand die er helemaal voor gaat wat versieren betreft

er hangen overal briefjes van een man opzoek naar een vrouw met wie ie leuk gekletst had maar hij heeft haar nummer niet gevraag
op die briefjes staat ook zijn 06 of ze ff wil bellen

Nou dan was ze vast fantastisch leuk!

Maar ik vroeg me dus meteen af, zou ik bellen als ik haar was?
Ik bedoel het is echt vleiend maar ook half stalkerig....
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:19:36 #127
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97656799
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:09 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je hoopt gewoon op goedkope pussy bedoel je :')
Als tijd geld is, zou ik het niet goedkoop willen noemen :D. Maar dat is niet aan de orde.
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:22:09 #128
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97656879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
nou hier in de buurt woont iemand die er helemaal voor gaat wat versieren betreft

er hangen overal briefjes van een man opzoek naar een vrouw met wie ie leuk gekletst had maar hij heeft haar nummer niet gevraag
op die briefjes staat ook zijn 06 of ze ff wil bellen

Nou dan was ze vast fantastisch leuk!

Maar ik vroeg me dus meteen af, zou ik bellen als ik haar was?
Ik bedoel het is echt vleiend maar ook half stalkerig....
Dat meisje zal wel schrikken. Maar een heleboel andere meisjes worden nieuwsgierig en gaan mss bellen. Een goede strategie?
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:22:48 #129
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97656893
Ik vind het allang schokkend dat het in ieder geval een bestaand persoon is, en nog vrouwelijk ook. Wil niet zeggen dat het niet alsnog naar alle waarschijnlijkheid een achterlijke troll is, maar toch ;(
pi_97656949
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat meisje zal wel schrikken. Maar een heleboel andere meisjes worden nieuwsgierig en gaan mss bellen. Een goede strategie?
vrouw
het gaat om een ouder iemand
(dat weet ik door de info op het briefje)

Ik weet hoor... ik zou nooit zomaar iemand bellen omdat ie stalkerige briefjes ophangt in de buurt
iig niet voor een date
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_97656973
Meh. Ik durf de zon niet in omdat ik bang ben mezelf meer te gaan verbranden! :D
@rhubarbje
lijkt mij geen goede strategie! wel lef van die gast.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:27:06 #132
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97657040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind het allang schokkend dat het in ieder geval een bestaand persoon is, en nog vrouwelijk ook. Wil niet zeggen dat het niet alsnog naar alle waarschijnlijkheid een achterlijke troll is, maar toch ;(
Ik vat haar posten serieus op en dan zijn ze mooi, mss te gewaagd. En wat ze doet is soms risky.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 03-06-2011 14:39:38 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:31:25 #133
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97657189
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik vat haar posten serieus op en dan zijn ze wel mooi, mss te gewaagd. En wat ze doet is soms risky.
Nee, als je ze serieus moet nemen ( :') ) is ze een trieste (aandachts)hoer, daar is niets moois of gewaagds aan.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:34:20 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97657287
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Nee, als je ze serieus moet nemen ( :') ) is ze een trieste (aandachts)hoer, daar is niets moois of gewaagds aan.
Dan neem je ze volgens mij toch niet serieus (de inhoud is niet verzonnen). Mijns inziens zit een oordeel je in de weg.
The view from nowhere.
pi_97657377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik weet niet

(ik ga niet heen, maar wat weten normale mensen dan daarover ofzoiets?)
Festivals kunnen gratis zijn. Dunya, Metropolis schieten te binnen als gratis lokale festivals.
Daarnaast heb je ook grotere festivals zoals Sziget (bij Boedapest), Pinkpop (kan je stukken van op tv zien), Lowlands, Wacken (metal, duitsland) waarvoor je moet betalen! Deze zijn allemaal buiten (kan ik aanraden), maar je hebt ook korte festivals binnen (voorbeeld X-Mas Metalfest). Je hebt ze in allerlei verschillende soorten muziek. Het is aan te raden om naar een festival te gaan waarvan je de muziek 'luisterbaar' vindt. Het publiek verschilt per type festival, maar overal zijn wel vrouewen te vinden (iets minder bij metalfestivals).
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:39:14 #136
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97657482
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Niet zo haten. Ze is gewoon een beetje apart. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:39:38 #137
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97657502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dan neem je ze volgens mij toch niet serieus (de inhoud is niet verzonnen). Mijns inziens zit een oordeel je in de weg.
Als iemand hier de hele tijd rondroept "ik wil gewoon geneukt worden door artistiekjes, ik wil gewoon geneukt worden door artistiekjes" etc., en ik noem ze een (aandachts)hoer, dan neem ik ze niet serieus? :') Ja zo kan ik er ook altijd wel eentje verzinnen :')
pi_97657554
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Niet zo haten. Ze is gewoon een beetje apart. ;)
Ik kon een meisje dat zoals haar was :P Ze is misschien wat onzeker en nieuw bij zulke dingen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:42:46 #139
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97657620
als je als jongen "gewoon een beetje apart" bent, of "wat onzeker en nieuw bij zulke dingen" wordt je met de grond gelijk gemaakt, maar omdat het een 18jarig seksbelust meisje is, is ze ineens leuk? Goed, ze heeft wel wat pluspunten zeg maar, maar ik vind het nog even sneu.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:44:07 #140
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97657680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:39 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Als iemand hier de hele tijd rondroept "ik wil gewoon geneukt worden door artistiekjes, ik wil gewoon geneukt worden door artistiekjes" etc., en ik noem ze een (aandachts)hoer, dan neem ik ze niet serieus? :') Ja zo kan ik er ook altijd wel eentje verzinnen :')
De posten zijn heel gevarieerd, met veel concrete gebeurtenissen en situaties (experimentjes eigenlijk), een spontane opmerkingen/vragen bij wat er gebeurd. Ja, en ze is heel open over haar seksmanie, maar wel met stijl.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 03-06-2011 15:15:51 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:45:25 #141
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97657722
Deelnemer, weet jij of ze nou naar de meet komt morgen?

En hoe zit het met Mylifeisgrey? Zonder hem is de meet niet compleet. :D
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:45:53 #142
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97657736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De posten zijn heel gevarieerd, met veel concrete gebeurtenissen en situaties (experimentjes eigenlijk), een spontane opmerkingen/vragen bij wat er gebeurd.
De essentie blijft alsnog "ik wil gewoon geneukt worden door artistiekjes". En dat in combinatie met een blinde verering voor "artistiek amsterdam"...
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:46:19 #143
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97657755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
als je als jongen "gewoon een beetje apart" bent, of "wat onzeker en nieuw bij zulke dingen" wordt je met de grond gelijk gemaakt
Waar baseer je dat op? :?
pi_97657777
quote:
als je als jongen "gewoon een beetje apart" bent, of "wat onzeker en nieuw bij zulke dingen" wordt je met de grond gelijk gemaakt, maar omdat het een 18jarig seksbelust meisje is, is ze ineens leuk? Goed, ze heeft wel wat pluspunten zeg maar, maar ik vind het nog even sneu.
beetje apart vind ik altijd wel tof, ongeacht geslacht.
ze zegt niet belachelijke onrealistisch dingen die schadelijk zijn. als alles wat ze zegt echt is, durft ze actief stappen te zetten om te veranderen. ze zal misschien een paar keer lijden terwijl ze dingen ontdekt, maar dat hoort er nou eenmaal bij :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:48:57 #145
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97657865
quote:

Nee, Lanterfanteraar en de 'usual suspsects' worden allemaal vaak aangevallen. Lanterfanteraar krijgt van iedereen kritiek, soms zelfs van mij.
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:49:56 #146
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97657907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:48 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee, Lanterfanteraar en de 'usual suspsects' worden allemaal vaak aangevallen. Lanterfanteraar krijgt van iedereen kritiek, soms zelf van mij.
Maar zij trekt het dat zich tenminste aan in de zin van les van mensen die ervaring hebben / beter weten. Dat is het verschil. ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:52:54 #147
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97658016
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

De essentie blijft alsnog "ik wil gewoon geneukt worden door artistiekjes". En dat in combinatie met een blinde verering voor "artistiek amsterdam"...
Ze vormt zich een idee van welk 'type man' bij haar past. Ik denk dat ze de goede richting op kijkt.
The view from nowhere.
pi_97658156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Maar zij trekt het dat zich tenminste aan in de zin van les van mensen die ervaring hebben / beter weten. Dat is het verschil. ;)
Dit.
Helaas weet ik dat ik ondanks goed advies nog steeds bang zou zijn om een relatie aan te gaan!
Zij neemt gewoon het advies aan en doet er iets mee :P Respect daarvoor.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:56:43 #149
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97658159
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ze is jong, is er heel bewust mee bezig en leert snel. Het is alleen een beetje extreem. Mss omdat ze de hele dag de tijd heeft om erover te fantaseren en te experimenteren. Ze maakt alleen vorderingen op het terein waar ze goed in de markt ligt.

[ Bericht 4% gewijzigd door deelnemer op 03-06-2011 15:10:48 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:59:28 #150
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97658268
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

Deelnemer, weet jij of ze nou naar de meet komt morgen?
Geen idee.
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:37:32 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97659596
quote:
Briljant. _O-
Maar nee ik was het niet. Ik weet niet eens dat ze een Facebook had. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:13 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

:') goede kans.
Ken overigens heel geraldine en heel kidsweek niet, maar waarom staat zoiets in een blad voor kinderen -O-
Inderdaad dat kan toch niet :{
Doe eens inscannen dat interview nu ben ik benieuwd ook. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door heloef op 03-06-2011 16:03:35 ]
C'est la vie
pi_97659718
Ik zit te twijfelen of ik weer wow zal gaan spelen gedurende de zomervakantie! :P
Zou niet goed zijn voor mijn single life.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:44:39 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97659833
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:41 schreef greatjob het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik weer wow zal gaan spelen gedurende de zomervakantie! :P
Zou niet goed zijn voor mijn single life.
Nou hoeft niet hoor.
Ik ken al twee nerds die ook de hele no-life gamen en beloond worden met een vriendin.
C'est la vie
pi_97660009
Misschien een meisje zoeken die ook into gaming is ???
Mijn neus is nog steeds rood , ben minder verbrand dan ik dacht . Ik moet wel zeggen dat festivalletjes enzo wel gewoon ideaal is voor versieren.
Muziek maakt mensen wel gezelliger *O* *O*
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:51:16 #155
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97660021
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn neus is nog steeds rood , ben minder verbrand dan ik dacht . Ik moet wel zeggen dat festivalletjes enzo wel gewoon ideaal is voor versieren.
Zomer maakt mensen sowieso gezelliger
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:52:27 #156
pi_97660059
Ik denk dat naar festivals gaan idd beter helpt dan thuis op een zolderkamertje te gaan gamen :P In ieder geval heeft 8 jaar 'hardcore' gaming mij niet aan een vriendin geholpen...
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:54:27 #157
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97660126
Ik snap nooit waarom het óf óf moet zijn als het om gamen gaat.
Ik speel ook WoW maar kom ook vaak genoeg buiten de deur, what's the big deal :O
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:56:10 #158
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97660185
quote:
Pillen maken mensen gezelliger :P

Gaat er vanavond nog iemand vrouwen versieren?

Ikzelf ga wel uit naar een grote discotheek hier in de buurt, misschien dat ik ook nog wat kan hosselen O+
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:57:20 #159
pi_97660216
Naja heloef stelt dat het gaat om no-lifers die blijkbaar alleen maar gamen en tóch een vriendin hebben. Ze zullen zeker nog wel naar school gaan waar die dames hen gespot hebben. En blijkbaar hebben ze toch íets waardoor die dames op hun gevallen zijn.
pi_97660349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:56 schreef Micson het volgende:

[..]

Pillen maken mensen gezelliger :P

Gaat er vanavond nog iemand vrouwen versieren?

Ikzelf ga wel uit naar een grote discotheek hier in de buurt, misschien dat ik ook nog wat kan hosselen O+
Je hoeft niet pillen te slikken hoor voor festivals . Tuurlijk zullen er mensen rondlopen die het wel doen maar er lopen ook zat mensen rond die gewoon met een biertje gezellig doen.
Sowieso vanavond weer stappen zoals altijd.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:01:30 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97660350
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik speel ook WoW maar kom ook vaak genoeg buiten de deur, what's the big deal :O
Er is een verschil tussen gewoon gamen en no-life gaming he.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:04:10 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97660440
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:57 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Naja heloef stelt dat het gaat om no-lifers die blijkbaar alleen maar gamen en tóch een vriendin hebben. Ze zullen zeker nog wel naar school gaan waar die dames hen gespot hebben. En blijkbaar hebben ze toch íets waardoor die dames op hun gevallen zijn.
Ja zo is het gegaan want zelf kunnen ze het niet gedaan hebben.
C'est la vie
pi_97660518
Ik denk dat gaming best ok is maar dan kijk ik ook naar iemand zoals Richard en MLIG daar is het gewoon niet goed voor, dat zijn een beetje mensen die in zo'n spel de werkelijkheid uit de weg gaan en niet echt contacten aangaan.
Door het spelen isoleren ze zich meer.

Tuurlijk ik denk dat gaming geen kwaad kan als je de realiteit niet ontvlucht en dat geld ook voor internet.
Het zijn ontzettende leuke medium waar als je het niet goed gebruikt jezelf alleen steeds meer isoleert.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:14:24 #164
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97660843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je hoeft niet pillen te slikken hoor voor festivals . Tuurlijk zullen er mensen rondlopen die het wel doen maar er lopen ook zat mensen rond die gewoon met een biertje gezellig doen.
Sowieso vanavond weer stappen zoals altijd.
Ik bedoelde het ook met een knipoog, maar het festivalseizoen is inderdaad iets speciaals O+
pi_97660990
Iemand nog wat leuks aan de haak geslagen gisteren? Ik moest helaas werken bij mijn nieuwe bijbaan; maar zeer goed bevallen... veel leuke collega's ;). Merkte trouwens dat sommige dames een paar keer flirtte met me; denk dat ik er wel goed aan heb gedaan om iets te zoeken in de horeca.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:21:06 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97661065
Ik heb trouwens vandaag een leuke caissière gezien toen ik bij de Saturn was.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:22:14 #167
238453 hasjman
utter madness
pi_97661107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou hoeft niet hoor.
Ik ken al twee nerds die ook de hele no-life gamen en beloond worden met een vriendin.
dat kan best depressing zijn, van die no-lifers die wel een vriendin hebben. In wat voor categorie zouden wij dan zitten.... :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:23:52 #168
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97661167
quote:
Het probleem is dat bij een hoop mensen het redelijk ongezonde hoeveelheden aan gaat nemen. Dat je 's avonds in plaats van als een zombie voor de TV te zitten een spelletje speelt, prima. Je er het hele weekend mee bezig houden daarentegen...
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:23:54 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97661171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef hasjman het volgende:

[..]

dat kan best depressing zijn, van die no-lifers die wel een vriendin hebben. In wat voor categorie zouden wij dan zitten.... :')
De-mensen-met-goede-intenties-die-niet-worden-beloond-categorie.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:27:21 #170
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97661305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef hasjman het volgende:
No lifers die geen vrouwen aan durven te spreken ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:27:31 #171
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97661310
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:18 schreef Axel1988 het volgende:
Iemand nog wat leuks aan de haak geslagen gisteren? Ik moest helaas werken bij mijn nieuwe bijbaan; maar zeer goed bevallen... veel leuke collega's ;). Merkte trouwens dat sommige dames een paar keer flirtte met me; denk dat ik er wel goed aan heb gedaan om iets te zoeken in de horeca.
Wat doe je precies dan? Goed dat het bevallen is ^O^
pi_97661333
Weet je het is trouwens best typisch als je eerst een jongen die je vaak tegenkwam errug leuk vond en toen kwam ik hem overdag tegen en toen was die toch een tikje arrogant.
Ik hou niet zo van arrogante mensen :Y Ik vind mensen die wat spontaner zijn en waar je goed mee kan feesten veel leuker.
Is trouwens voor het eerst dat ik wat sneller op iemand afknap meestal blijf ik iemand wat langer leuk vinden.
pi_97661383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:18 schreef Axel1988 het volgende:
Ik denk ook dat de horeca ideaal is om mensen te ontmoeten :Y Dat is dan toch een goede zet geweest.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:29:59 #174
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97661427
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:28 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je het is trouwens best typisch als je eerst een jongen die je vaak tegenkwam errug leuk vond en toen kwam ik hem overdag tegen en toen was die toch een tikje arrogant.
Ik hou niet zo van arrogante mensen :Y Ik vind mensen die wat spontaner zijn en waar je goed mee kan feesten veel leuker.
Is trouwens voor het eerst dat ik wat sneller op iemand afknap meestal blijf ik iemand wat langer leuk vinden.
Misschien had 'ie een keer z'n dag niet?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:30:12 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97661432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

No lifers die geen vrouwen aan durven te spreken ;)
Jij denkt echt dat die twee nerds die ik ken die meisjes hebben aangesproken? :')

De ene durft amper iets tegen mij te zeggen laat staan tegen een meisje. Al verbetert dat nu omdat ie meer zelfvertrouwen krijgt maar dat komt weer door dat meisje natuurlijk.

Een beetje het Eric Forman effect.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:30:57 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97661470
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
Jij denkt echt dat die twee nerds die ik ken die meisjes hebben aangesproken? :')
Geen idee, misschien heeft 'ie haar via WoW opgescharreld. Kennelijk doet 'ie toch iets goed.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:32:18 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97661523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Geen idee, misschien heeft 'ie haar via WoW opgescharreld. Kennelijk doet 'ie toch iets goed.
Nee hoor ze hebben allebei wat alleen die vrouwen in hun zien. Want voor de rest van de wereld is het niet begrijpen wat ze met die vent moet.
C'est la vie
pi_97661629
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Misschien had 'ie een keer z'n dag niet?
Nee, qua type is het een jongen die er goed uitziet en dat ook weet. Waardoor die gewoon arrogant is , en bepaalde regeltjes werken bij mij wel maar op een gegeven moment heeft dat bij mij dat dat zijn uitwerking heeft gehad.
Sowieso zijn trouwens wel jongens die er goed uitzien en het ook weten niet echt mensen die lang mijn interesse volhouden omdat ik gewoon al vaak meer meiden omheen zie zwermen en ik dan gewoon al veel gauwer afhaak omdat ik weet dat ze zulke regeltjes tegen meerdere meiden zeggen.
Ik zou het ergens veel leuker vinden als dat soort jongens wat creatiever zijn met wat ze zeggen , maar het is vaak hetzelfde.
pi_97661787
quote:
Leuk dat je het naar je zin had! Bij mij is alleen mijn bovenarm nog erg rood gelukkig. Roodheid is weggetrokken! :D Ben jij iemand die van de kant kijkt of ook echt in de mensenmassa mee zit te springen? :D

Nah. Zelf ben ik niet zon hele grote gamer meer. Partygames samen spelen kan wel erg leuk zijn! :)
quote:
Het enige wat ik leuk aan wow vind is arena :) Het probleem is dat ik het met 2 andere mensen speel. Mensen met hun eigen schema's. Mensen die vervangen als je niet genoeg speelt, omdat zij vrij competitief zijn en vergeten dat het een spel is :') 2 goede spelers vinden, met een vergelijkbaar schema, die amper spelen is vrij zeldzaam. Ik ga dan nog steeds uit en ik spreek nog steeds af, maar minder vaak. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:52 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Ik denk dat naar festivals gaan idd beter helpt dan thuis op een zolderkamertje te gaan gamen :P In ieder geval heeft 8 jaar 'hardcore' gaming mij niet aan een vriendin geholpen...
Ik ben het hier mee eens! :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:41:12 #180
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97661870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef greatjob het volgende:
Het enige wat ik leuk aan wow vind is arena :) Het probleem is dat ik het met 2 andere mensen speel. Mensen met hun eigen schema's. Mensen die vervangen als je niet genoeg speelt, omdat zij vrij competitief zijn en vergeten dat het een spel is :') 2 goede spelers vinden, met een vergelijkbaar schema, die amper spelen is vrij zeldzaam. Ik ga dan nog steeds uit en ik spreek nog steeds af, maar minder vaak. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
Tja. Het is als e-sport opgezet, korte matches die je kunt 'winnen'. Als in m'n hockeyteam iemand niet om komt dagen en dan claimt dat het "maar een spel is" wordt 'ie ook vervangen :P
pi_97661885
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de horeca ideaal is om mensen te ontmoeten :Y Dat is dan toch een goede zet geweest.
Naja, het is vooral heel veel kort contact met ontzettend veel mensen... niet ideaal om echt mensen te ontmoeten (al heb ik natuurlijk wel veel leuke collega's); maar het is vooral goed om sociaal wat vrijer te worden... al ligt dat ook weer deels aan jezelf. Ik merkte iig al een wereld van verschil tussen mijn manier van omgang aan het begin van de avond en aan het eind van de avond.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:42:56 #182
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97661936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Axel1988 het volgende:
Naja, het is vooral heel veel kort contact met ontzettend veel mensen... niet ideaal om echt mensen te ontmoeten (al heb ik natuurlijk wel veel leuke collega's); maar het is vooral goed om sociaal wat vrijer te worden... al ligt dat ook weer deels aan jezelf. Ik merkte iig al een wereld van verschil tussen mijn manier van omgang aan het begin van de avond en aan het eind van de avond.
Genoeg meiden die vaak in dezelfde bar te zien hoor. En idd geloof ik het zeker dat het goed voor je is, alleen al om het barmaneffect.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:43:05 #183
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97661942
quote:

[..]

^O^
pi_97661991
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef greatjob het volgende:

[..]

Leuk dat je het naar je zin had! Bij mij is alleen mijn bovenarm nog erg rood gelukkig. Roodheid is weggetrokken! :D Ben jij iemand die van de kant kijkt of ook echt in de mensenmassa mee zit te springen? :D

Nah. Zelf ben ik niet zon hele grote gamer meer. Partygames samen spelen kan wel erg leuk zijn! :)

[..]

[..]

Ik ben het hier mee eens! :)
Ik sta vooraan mee te springen , ben nogal fanatiek qua muziek :Y Dat maakt het ook veel gezelliger. Snap ook vaak de mensen die niets doen en maar saai om zich heen staan te staren met biertje niet.
Werk ook wel aanstekelijk want zag mensen die ik ken die normaal veel rustiger zijn qua uitgaan in ene keer wel meedoen en dat is ook wel heel gezellig.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:45:54 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97662054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik sta vooraan mee te springen , ben nogal fanatiek qua muziek :Y Dat maakt het ook veel gezelliger. Snap ook vaak de mensen die niets doen en maar saai om zich heen staan te staren met biertje niet.
Werk ook wel aanstekelijk want zag mensen die ik ken die normaal veel rustiger zijn qua uitgaan in ene keer wel meedoen en dat is ook wel heel gezellig.
Omdat het gewoon genant is om mij overdreven te zien springen, daarom. _O-
C'est la vie
pi_97662122
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Genoeg meiden die vaak in dezelfde bar te zien hoor. En idd geloof ik het zeker dat het goed voor je is, alleen al om het barmaneffect.
Ik werk niet als barman trouwens; dat wou ik zelf niet omdat ik nogal eens problemen heb om mensen te verstaan in een kroeg.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:48:37 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97662150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef Axel1988 het volgende:
Ik werk niet als barman trouwens; dat wou ik zelf niet omdat ik nogal eens problemen heb om mensen te verstaan in een kroeg.
Ah, K. Ik bestel meestal door gewoon X vingers op te steken :)
pi_97662171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ah, K. Ik bestel meestal door gewoon X vingers op te steken :)
Lol; ik moet meestal meer drankjes bestellen dan dat ik vingers heb ;).

Ik ga iig douchen en dan mijn ouders weer eens opzoeken... die zijn alweer twee weken aan het zeuren wanneer ik nog eens langskom. Tot weer eens!
pi_97662299
quote:

[..]

^O^ is de perfecte smilie hiervoor
pi_97662442
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Vooraan springen is inderdaad toffer. Zeker als je een band erg goed vindt :s) Mee'zingen' desnoods ook. Of de lichte pit (in cirkels om elkaar heen springen, soms met zachte duwtjes) op skamuziek :)
Maakt het intenser en gezelliger.
pi_97662639
Als ik stil sta bij een bandje is dat een duidelijk teken dat de band zuigt.

En op ska moet je skanken, niet pitten :{w
pi_97662703
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja. Het is als e-sport opgezet, korte matches die je kunt 'winnen'. Als in m'n hockeyteam iemand niet om komt dagen en dan claimt dat het "maar een spel is" wordt 'ie ook vervangen :P
Het is logisch! Ik begrijp het volkomen :) Ik probeerde het aan Mera uit te leggen. Voor een fysieke sport zou ik dat nog doen, voor een computerspel minder snel.
Als ik het voor WoW doet zou ik het doen omdat ik het spel leuk vind (en ik heb gedurende de zomer te veel tijd) en een maat mij gratis bier op een festival beloofde als ik iets behaalde in deze 'esport' op zijn mage :P Het is tempting, maar nu ik er over nagedacht heb, ik zou dan weinig tijd voor een vriendin hebben (en dus minder de behoefte om er één te vinden).
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:05:18 #193
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97662750
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:49 schreef Axel1988 het volgende:
Lol; ik moet meestal meer drankjes bestellen dan dat ik vingers heb ;).
Goed man.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:03 schreef greatjob het volgende:

[..]

Het is logisch! Ik begrijp het volkomen :) Ik probeerde het aan Mera uit te leggen. Voor een fysieke sport zou ik dat nog doen, voor een computerspel minder snel.
Als ik het voor WoW doet zou ik het doen omdat ik het spel leuk vind (en ik heb gedurende de zomer te veel tijd) en een maat mij gratis bier op een festival beloofde als ik iets behaalde in deze 'esport' op zijn mage :P Het is tempting, maar nu ik er over nagedacht heb, ik zou dan weinig tijd voor een vriendin hebben (en dus minder de behoefte om er één te vinden).
Ik heb zelf WoW gespeeld en ik vind dat je (ofnouja, ikzelf) te makkelijk andere dingen opzij gaat zetten. Je zou eigenlijk de stad in kunnen, maarja, je kunt ook level 80 proberen te halen op je zoveelste character. En dat vind ik best triest.
pi_97662768
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:02 schreef kipknots het volgende:
Als ik stil sta bij een bandje is dat een duidelijk teken dat de band zuigt.

En op ska moet je skanken, niet pitten :{w
Skanken, ik wist de naam ervoor niet! Maar jup. Zoiest als de youtube filmpjes. Kon het niet anders uitleggen als een groep mensen het rond elkaar doen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:07:39 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97662835
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef greatjob het volgende:

[..]

Skanken, ik wist de naam ervoor niet! Maar jup. Zoiest als de youtube filmpjes. Kon het niet anders uitleggen als een groep mensen het rond elkaar doen.
Dus gewoon als een mongool ronddansen is het.
C'est la vie
pi_97662853
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Dus gewoon als een mongool ronddansen is het.
Ik heb niet de ballen (of de wil) om het zo te doen! :P En heb het eignelijk nog nooit gezien zo op concerten.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:08:54 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97662872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef greatjob het volgende:

[..]

Zoiets. Ik heb niet de ballen (of de wil) om het zo te doen! :P
Ik zie het me nog wel doen als ik met vrienden ben en 5 bier op heb.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:10:57 #198
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97662945
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef greatjob het volgende:
Ik heb niet de ballen (of de wil) om het zo te doen! :P En heb het eignelijk nog nooit gezien zo op concerten.
Da's toch geen dansen...
pi_97662963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Goed man.

[..]

Ik heb zelf WoW gespeeld en ik vind dat je (ofnouja, ikzelf) te makkelijk andere dingen opzij gaat zetten. Je zou eigenlijk de stad in kunnen, maarja, je kunt ook level 80 proberen te halen op je zoveelste character. En dat vind ik best triest.
Zoiets. Ik zou of nu de stad in kunnen gaan, of proberen de positie voor een mount beter vast te stellen. Als je drie dagen niet online bent was de kans groot dat je 150 rating lager stond, omdat ze nieuwe spelers hadden uitgeprobeerd die toch minder goed waren :P Dat is zo vaak gebeurd _O-
Dus het is een te grote verplichting nu ik er over nadenk. Dus nee tegen gratis bier! :N
pi_97663014
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Da's toch geen dansen...
het gaat meer zoals dit. Maar dan zitten er meer meisjes tussen :en wordt er meer gedanst.
pi_97663020
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Da's toch geen dansen...
Dit op 1:50 vind ik een beter voorbeeld. Die gast heeft iig nog ritme :P

vrijdag 3 juni 2011 @ 17:13:55 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97663027
Ik snap eerlijk gezegd de lol van WoW niet echt, doe mij maar GTA.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:14:18 #203
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97663033
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef greatjob het volgende:
Dus het is een te grote verplichting nu ik er over nadenk. Dus nee tegen gratis bier! :N
Da's ook de reden dat ik met het hele genre gestopt ben. Je bent te veel tijd bezig voor een heel klein beetje 'progressie'. Maar ik game sowieso weinig meer, af en toe wat flashgames of eentje waar ik heel erg naar uitkijk, maar verder ga ik liever een goed boek lezen. Haal je m.i. meer uit dan uit een beetje gamen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:16:04 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97663083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:13 schreef kipknots het volgende:
Dit op 1:50 vind ik een beter voorbeeld. Die gast heeft iig nog ritme :P

Blijf erbij; geen enkele vorm van coordinatie. Vind het leuk dat mensen lekker uit hun plaat gaan, maar het gaat me te ver dit een "dansstijl" te noemen en al helemaal dat mensen er "les" in gaan geven.
pi_97663233
Sorry voor de offtopic-ness! :) Partygames speel ik eigenlijk alleen nog maar. Gewoon om tijd te doden en een paar vrienden het erg leuk vinden. Skanken had ik verkeerd begrepen (er is toch geen ruimte voor om dat tijdens een concert te doen :\). Ik ga maar even dingen doen.
"Game, maar doe het met mate."
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:35:13 #206
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97663572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:22 schreef greatjob het volgende:
Sorry voor de offtopic-ness! :) Partygames speel ik eigenlijk alleen nog maar. Gewoon om tijd te doden en een paar vrienden het erg leuk vinden. Skanken had ik verkeerd begrepen (er is toch geen ruimte voor om dat tijdens een concert te doen :\). Ik ga maar even dingen doen.
"Game, maar doe het met mate."
Tuurlijk is daar wel ruimte voor. Verder is het heel vet om met een groepje gelijkgestemden zo los te gaan.

Dat het geen stijl is, is ook onzin. Als er een groep mensen is die op dezelfde manier danst, is het per definitie een dansstijl. Dat het niet de meest hoogstaande stijl is, kan ik inkomen :)
pi_97665146
Wat zou trouwens een goed moment zijn om jezelf op een dating site te begeven?
Meteen al of toch maar even wachten tot je social skills beter geoefend zijn?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:29:30 #208
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97665188
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:28 schreef dyna18 het volgende:
Wat zou trouwens een goed moment zijn om jezelf op een dating site te begeven?
Meteen al of toch maar even wachten tot je social skills beter geoefend zijn?
Meteen. Die skills oefen je daar vanzelf al.
The view from nowhere.
pi_97665853
Nog even een update hoe het op dit moment met mij gaat.
Ik ben erg veel aan het richten op leuk sociaal contact met mannen en vrouwen.
Dat gaat redelijk goed. Het contact is plezierig en ik wordt ook gevraagd door anderen om langs te komen. Zo ben ik deze week nog bijna geen avond thuis geweest. Maar hier is nog wel veel oefening nodig.

Qua liefdesleven schiet het echter nog voor geen meter op. Ik heb nog steeds niet door hoe ik een romantische klik met iemand kan krijgen. Alle contacten die ik tot nu toe heb zijn dan ook puur vriendschappelijk.

Wat betreft de vrouw die ik wilde uitnodigen voor het drinken van een drankje (lees date) schiet het ook niet op. Het nummer dat ik van haar had bleek van haar werk te zijn dus heb ik haar per e-mail uitgenodigd. Helaas daar geen enkele reactie op. Op zich vreemd, omdat heer laatste reply was dat ze het een goed idee vond om na mijn vakantie wat te gaan drinken.
pi_97665921
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:50 schreef dyna18 het volgende:
Nog even een update hoe het op dit moment met mij gaat.
Ik ben erg veel aan het richten op leuk sociaal contact met mannen en vrouwen.
Dat gaat redelijk goed. Het contact is plezierig en ik wordt ook gevraagd door anderen om langs te komen. Zo ben ik deze week nog bijna geen avond thuis geweest. Maar hier is nog wel veel oefening nodig.

Qua liefdesleven schiet het echter nog voor geen meter op. Ik heb nog steeds niet door hoe ik een romantische klik met iemand kan krijgen. Alle contacten die ik tot nu toe heb zijn dan ook puur vriendschappelijk.

Wat betreft de vrouw die ik wilde uitnodigen voor het drinken van een drankje (lees date) schiet het ook niet op. Het nummer dat ik van haar had bleek van haar werk te zijn dus heb ik haar per e-mail uitgenodigd. Helaas daar geen enkele reactie op. Op zich vreemd, omdat heer laatste reply was dat ze het een goed idee vond om na mijn vakantie wat te gaan drinken.
Ik kijk soms ook dagen niet op de email, dus het hoeft niks te zeggen. Anyway, goed bezig :)
Met mij gaat het wat minder momenteel ;( ...
pi_97665963
Ow ja en ik had eerder gemeld dat ik sinds 2005 bezig was om mijzelf te verbeteren, maar ik heb nog even in het Fok forum archief zitten zoeken en daar vond ik mijn eerste hulp topics van 2004. Dus al een jaartje eerder zelf.

Daarin schreef ik dat ik totaal geen vrienden had, nooit iemand sprak en niet uit ging.
Gelukkig is er dus wel enige verbetering sinds die tijd opgetreden, al ben ik nog lang niet waar ik wezen wil.
pi_97665976
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:51 schreef minibeer het volgende:
Met mij gaat het wat minder momenteel ;( ...
Ow, wat dan?
pi_97666006
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:52 schreef dyna18 het volgende:
Ow ja en ik had eerder gemeld dat ik sinds 2005 bezig was om mijzelf te verbeteren, maar ik heb nog even in het Fok forum archief zitten zoeken en daar vond ik mijn eerste hulp topics van 2004. Dus al een jaartje eerder zelf.

Daarin schreef ik dat ik totaal geen vrienden had, nooit iemand sprak en niet uit ging.
Gelukkig is er dus wel enige verbetering sinds die tijd opgetreden, al ben ik nog lang niet waar ik wezen wil.
Mooi om te zien dat je er wel wat aan kunt doen :Y. Hoe oud ben je?
pi_97666031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:53 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ow, wat dan?
Beetje depri enzo, niet echt een specifieke reden.
pi_97666041
Duurt dat echt zo lang, dyna?
pi_97666061
Wat ik zonet op fok zag:

:D
pi_97666213
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:54 schreef Mpj het volgende:
Duurt dat echt zo lang, dyna?
Nou ja bij mij wel. Maar voor iedereen geldt natuurlijk een andere situatie.
Ik heb het eerst jaren lang mij zelfstandig proberen te verbeteren o.a. door veel te lezen. En dat schoot dus inderdaad niet hard op. Nu ben ik op zoek naar professionele hulp om het verbeterproces van mijn sociale vaardigheden wat sneller te laten verlopen.
Helaas sta ik nu nog op een wachtlijst. Het enige wat ze tot nu toe hebben gedaan is het vaststellen van autisme (asperger) bij mij. Wat meteen ook een reden kan zijn waarom het verbeteren bij mij zo moeizaam gaat. Ik ben trouwens 32.
pi_97666328
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:51 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik kijk soms ook dagen niet op de email, dus het hoeft niks te zeggen.
Ja, dat is goed mogelijk. Alleen is het nu al 1,5 week ofzo geleden :(
Het is dat ze er erg enthousiast over was in haar laatste mail, anders had ik inderdaad gedacht dat dit een negatieve reactie is.
Misschien moet ik haar toch maar bellen, maar dat is dan wel overdag op haar werk, dus niet echt het beste moment?
pi_97666339
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou ja bij mij wel. Maar voor iedereen geldt natuurlijk een andere situatie.
Ik heb het eerst jaren lang mij zelfstandig proberen te verbeteren o.a. door veel te lezen. En dat schoot dus inderdaad niet hard op. Nu ben ik op zoek naar professionele hulp om het verbeterproces van mijn sociale vaardigheden wat sneller te laten verlopen.
Helaas sta ik nu nog op een wachtlijst. Het enige wat ze tot nu toe hebben gedaan is het vaststellen van autisme (asperger) bij mij. Wat meteen ook een reden kan zijn waarom het verbeteren bij mij zo moeizaam gaat. Ik ben trouwens 32.
Het is wel echt erg lang vind ik. 2004, men, toen wist ik niet eens wat onzekerheid nou precies inhield. Toen maakte ik me druk om de dingen die er eigenlijk helemaal niet toe deden..

Heb je eigenlijk een baan? Sociale contacten (familie, vrienden)? Ooit een vriendin gehad?
pi_97666534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:03 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het is wel echt erg lang vind ik. 2004, men, toen wist ik niet eens wat onzekerheid nou precies inhield. Toen maakte ik me druk om de dingen die er eigenlijk helemaal niet toe deden..

Heb je eigenlijk een baan? Sociale contacten (familie, vrienden)? Ooit een vriendin gehad?
Ja, ik vind het zelf ook veel te lang :(
Ik heb soms het idee dat de tijd me door de vingers glipt. Vandaar ook dat ik heel energiek en fanatiek me er nu op richt. En ook mijn volledige aandacht op het verbeteren van mijzelf nu heb richten.

Ja, ik heb een baan en 1 van de beslissingen die ik heb genomen is om minder te gaan werken zodat ik meer tijd heb om ook aan mijzelf te kunnen werken. Mijn baan gaat trouwens ook niet echt jovel vanwege een aantal conflicten de laatste tijd. Deze zijn veelal terug te leiden tot (non-verbale) communicatie die niet lekker liep.

Goed. Ik heb met wat lui afgesproken om te gaan sporten en ik moet me nog omkleden. Later verder.
pi_97666774
Zeg MLIG. Ik kan nu vanuit mijn raam naar de hoertjes kijken hier, ze zijn in het naaste gebouw getrokken.

u jelly? :7
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:29:21 #222
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97667239
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef Supersoep het volgende:
Zeg MLIG. Ik kan nu vanuit mijn raam naar de hoertjes kijken hier, ze zijn in het naaste gebouw getrokken.

u jelly? :7
wat bedoel je "ze zijn in het naaste gebouw ingetrokken".

quote:
u jelly
nou.... wel handig om eens een hoertje wat beter te bekijken voordat je er zo dicht bij hoeft te komen en moet kiezen enzo. niet echt verder

en ik wil weer eens wat melden. het gaat hier over no-lifers die geen vriendin zouden verdienen, en mensen die "er wel" wat aan proberen te doen maar niet "Beloond worden".

het is gewoon oneerlijk he, want zolang je geen goed contact met vrouwen heb, of geen vriendin heb enzo weet je gewoon niet wat je moet doen. neem als voorbeeld die heloef dan zou kunnen krijgen als hij over 10 jaar maagd is, en nooi vriendin, en geen vrouwelijke vrienden, en dat het hem al tijden ergert dan en pijnigt. (niet dat dat gaat gebeuren)

eerst moet 1 meisje een jongen gewoon redden. ! je moet gered worden!
zie post van godshand dat hij in het buitenland zelfvertrouwen had opgedaan
zie posts van die ander, over dat franse cafe. en nog iets van een post over zuid-belgie ofzo?

dus nokken met onzin dat je niet kan worden gered door een meisje! weet niet meer of dat godshand en die ander waren, maar lekker hypocriet als ze dat wel zelf waren.

ik quote godshand: (ongeveer)

quote:
blahblah buitenland....leuk meisje....., en terug in nederland had ik veel meer zelfvertrouwen
en die ander:
quote:
blahblah frans. blahblah ik kwam weer in het zielig en alleen forever alone hoekje in het cafe, maar toen kwam er een meisje.

en we konden niet praten want we verstonden elkaar niet...... blahblah ik voelde me sindsdien de beste van me vriendengroep, terwijl ik de jongste was
en ik gam orgen waarschijnlijk niet naar meets komen(voor het geval dat nog wordt gedacht.) het is allemaal veels te moeilijk de benauwdheid. en het kan wel, maar ik ben niet zo goed in dan mezelf een karakter/persoonlijkheid geven.
pi_97667351
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat bedoel je "ze zijn in het naaste gebouw ingetrokken".

Ze zaten hier al in de straat, maar ik kon die enkel zien als ik buiten stond. Nu zitten ze ook in het gebouw hiernaast waar m'n raam op uit kijkt.

Ik zie alweer een telefonerende Turk staan bij zo'n raam, raar fenomeen is dat. Ik moet trouwens wel zeggen dat één zo'n meid bijzonder lekkere benen heeft. Maar goed, niks voor mij zo'n hoer-ervaring.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:32:35 #224
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97667381
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

ja ik denk zelf dat ik slechthorend ben rond pitch die vooral belangrijk is voor spraak(soms dan). of het is gewoon gebrek aan ervaring dat ik niet vaak mensen probeer te verstaan , en niet vaak irl mensen tegenkom. ik weet niet.

missschien heb jij dat ook
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:34:04 #225
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97667446
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ze zaten hier al in de straat, maar ik kon die enkel zien als ik buiten stond. Nu zitten ze ook in het gebouw hiernaast waar m'n raam op uit kijkt.

Ik zie alweer een telefonerende Turk staan bij zo'n raam, raar fenomeen is dat. Ik moet trouwens wel zeggen dat één zo'n meid bijzonder lekkere benen heeft. Maar goed, niks voor mij zo'n hoer-ervaring.
hoezo "alweer een turk" ? elke keer dezelfde?

ja dat is wat de slissende slinkse turken hebben he, die kunnen de meisjes regelen, en dan hun pooier en misschien zelfs loverboy worden, en dan de meiden die het allemaal niet goed inzien achter de ramen pleuren.
pi_97667501
Nee, niet dezelfde Turk. Er staan gewoon altijd standaard wat Turken met een telefoon tegen hun oor bij die raampjes te kijken. Geen idee of het pooiers zijn.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:36:02 #227
238453 hasjman
utter madness
pi_97667523
mlig, waarom zorg je gewoon niet dat die hoertjes voor jouw gaan werken? Ik kende een kerel die heeft dat dus serieus gedaan, is toen met 1tje begonnen een heeft er nu een paar voor 'm werken.
pi_97667567
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:36 schreef hasjman het volgende:
mlig, waarom zorg je gewoon niet dat die hoertjes voor jouw gaan werken? Ik kende een kerel die heeft dat dus serieus gedaan, is toen met 1tje begonnen een heeft er nu een paar voor 'm werken.
:')

Ja, dat is weggelegd voor iemand zonder charisma en die niet in zo'n wereldje is opgegroeid.

Waarom word jij niet even astronaut.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:37:57 #229
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97667601
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:')

Ja, dat is weggelegd voor iemand zonder charisma en die niet in zo'n wereldje is opgegroeid.

Waarom word jij niet even astronaut.
Het was ook vast een uiterst serieuze tip :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:38:21 #230
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97667623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

en ik wil weer eens wat melden. het gaat hier over no-lifers die geen vriendin zouden verdienen, en mensen die "er wel" wat aan proberen te doen maar niet "Beloond worden".

het is gewoon oneerlijk he, want zolang je geen goed contact met vrouwen heb, of geen vriendin heb enzo weet je gewoon niet wat je moet doen. neem als voorbeeld die heloef dan zou kunnen krijgen als hij over 10 jaar maagd is, en nooi vriendin, en geen vrouwelijke vrienden, en dat het hem al tijden ergert dan en pijnigt. (niet dat dat gaat gebeuren)

eerst moet 1 meisje een jongen gewoon redden. ! je moet gered worden!
zie post van godshand dat hij in het buitenland zelfvertrouwen had opgedaan
zie posts van die ander, over dat franse cafe. en nog iets van een post over zuid-belgie ofzo?

dus nokken met onzin dat je niet kan worden gered door een meisje! weet niet meer of dat godshand en die ander waren, maar lekker hypocriet als ze dat wel zelf waren.
Of Lipper

quote:
en ik ga morgen waarschijnlijk niet naar meets komen(voor het geval dat nog wordt gedacht.) het is allemaal veels te moeilijk de benauwdheid. en het kan wel, maar ik ben niet zo goed in dan mezelf een karakter/persoonlijkheid geven.
Probeer niet eens iets anders te zijn en kom gewoon.
of in Lant taal: MeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeDoeoeoeoeoeoeoeoen.
The view from nowhere.
pi_97667675
Moet je hem nu weer in de waan laten dat hij gered kan worden door een meisje?

Lipper is een nogal slecht voorbeeld. Dat is gewoon een normaal iemand, met een baan ook.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:42:12 #232
238453 hasjman
utter madness
pi_97667801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:

Yes, want het leven in Nederland is net een anime-serie. :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:48:15 #233
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97668059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:

Lipper is een nogal slecht voorbeeld. Dat is gewoon een normaal iemand, met een baan ook.
Of SuperSoep.
The view from nowhere.
pi_97668165
Is dat weer zo'n halve belediging waar Halcon om moet gaan lachen omdat het op indirecte wijze om Strawberry gaat?
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:59:51 #235
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97668558
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
Is dat weer zo'n halve belediging waar Halcon om moet gaan lachen omdat het op indirecte wijze om Strawberry gaat?
Straw kan je redden SuperSoep. Daar hoop je toch op.

Wie weet wordt MLiG wel gered op de meet. Maar het is sowieso goed als hij een reden heeft zijn huis weer eens uit te komen.
The view from nowhere.
pi_97668615
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wie weet wordt MLiG wel gered op de meet. Maar het is sowieso goed als hij een reden heeft zijn huis weer eens uit te komen.
Ik hoop maar dat het een grapje is. Jij lijkt ook wel een beetje de hoop opgegeven te hebben hier. Kan ik je niet kwalijk nemen natuurlijk, het topic heeft flink wat charme verloren.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:02:58 #237
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97668671
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat het een grapje is. Jij lijkt ook wel een beetje de hoop opgegeven te hebben hier. Kan ik je niet kwalijk nemen natuurlijk, het topic heeft flink wat charme verloren.
Je zit een Strawloze dip.
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:03:30 #238
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97668691
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ben (weer) bij me ouders momenteel hoor

ik kreeg donderdag of vrijdag vorige week een mail dat me ouders ineens langs wilden komen op zaterdag, met wat vage redenen waarom ze dat wilde(ramen lappen en thee drinken). maar ik WEET gewoon dat ze me willen controleren dat ik niet 1 grote bende er in een huurhuis van maak.

en toen ben ik 2 dagen proberen bezig proberen te wezen met alle rotzooi opruimen, maar het was hopeloos.
afspraak afzeggen en zeggen dat het niet kon dat wekt argwaan bij hun, of dat is ongemakkelijk, en moet ik weer redenen bedenken. veels te moeilijk allemaal

dus toen ben ik zaterdagochtend gewoon naar me ouders toe gereden, en gedaana alsof ik die mail nog niet gelezen had.
en toen was ik al eenmaal bij hun, en heb ik dus zo ervoor gezorgd dat me ouders me niet op urenlang op me lippen zitten in een klein appartement, terwijl ik preken hoor dat het 1 grote bende is.

en hier kom ik wel buiten. ik lig in de tuin, en ik kijk soms een beetje naar de weg waar mensen langskomen.

en avondeten "Gezamelijk" met me ouders enzo

en gisteravond liep ik langs de huiskamer, en toen bleek er bezoek te zijn. en toen kwam ik er even bij zitten.

en het ging over een oud klasgenoot/dorpsgenoot van me die in de buurt woont, en iedereen kent elkaar hier (ons kent ons). en dan ging het over vriendinnen, en blahblah, en toen ben ik maar weer weggegaan voordat er ongemakkelijke momenten kwamen waarom ik nooit met chicks omga

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-06-2011 20:14:15 ]
pi_97668783
Heel serieuze vraag aan je supersoep , je zit wel steeds anderen te bekritiseren, maar wat doe jij aan daten ????
pi_97668844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef formerjellybean het volgende:
Heel serieuze vraag aan je supersoep , je zit wel steeds anderen te bekritiseren, maar wat doe jij aan daten ????
Laatste date paar maanden terug, voordat ik besloot dat Strawberry best leuk is. Laatste relatie was in januari.

Nu zou het nogal cru zijn om in het echt nog volop dates te regelen, ik zit toch in m'n examens.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:07:45 #241
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97668859
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef formerjellybean het volgende:
hij hosselt chicks op internet, (voorheen vond ik het voor het maatschappelijk belang dat je meisjes VOORAL op internet nooit mocht lastigvallen, want voordat je het weet wordt er wat achter gezocht. en voor het maatschappelijk belang probeer ik de reputatie van het internet dan marginaal lager te houden dat meisjes meteen 1000den berichten van mannen krijgen), en is daar succesvol in.
en hij heeft een succesvol(ler) sociaal leven.
pi_97669031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hij hosselt chicks op internet, (voorheen vond ik het voor het maatschappelijk belang dat je meisjes VOORAL op internet nooit mocht lastigvallen, want voordat je het weet wordt er wat achter gezocht. en voor het maatschappelijk belang probeer ik de reputatie van het internet dan marginaal lager te houden dat meisjes meteen 1000den berichten van mannen krijgen), en is daar succesvol in.
en hij heeft een succesvol(ler) sociaal leven.
Ik liep hier vroeger voldoende te posten over dates die ik had een tijdje terug. Daar kwam internet nooit aan te pas, dus nee. Dat maatschappelijk belang moet je sowieso wat negeren, op datingsites vind ik zoiets dan wel toepasbaar, maar op andere plekken kan je je, mits je wat online charisma hebt, prima onderscheiden van anderen.

Als jij werk zou maken van je piano kunsten, zou je ook wat kunnen bereiken.

Via internet is het allemaal niet zo moeilijk natuurlijk.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:12:36 #243
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97669094
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik liep hier vroeger voldoende te posten over dates die ik had een tijdje terug. Daar kwam internet nooit aan te pas, dus nee.

Via internet is het allemaal niet zo moeilijk natuurlijk.
ja dat komt dus door je succesvolle(re) sociale leven
pi_97669138
Ga je strawberry wel ontmoeten ???
pi_97669204
Dat is wel het plan en tot die tijd ga ik niks met andere mensen ondernemen. Zou ik andersom ook een beetje jaloers van worden.

Ik heb toch examens, dus dat komt dan goed uit. Ik kan nu weinig vrouwelijke afleiding gebruiken. :P
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:16:06 #246
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97669252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik ben (weer) bij me ouders momenteel hoor

ik kreeg donderdag of vrijdag vorige week een mail dat me ouders ineens langs wilden komen op zaterdag, met wat vage redenen waarom ze dat wilde(ramen lappen en thee drinken). maar ik WEET gewoon dat ze me willen controleren dat ik niet 1 grote bende er in een huurhuis van maak.

en toen ben ik 2 dagen proberen bezig proberen te wezen met alle rotzooi opruimen, maar het was hopeloos.
afspraak afzeggen en zeggen dat het niet kon dat wekt argwaan bij hun, of dat is ongemakkelijk, en moet ik weer redenen bedenken. veels te moeilijk allemaal

dus toen ben ik zaterdagochtend gewoon naar me ouders toe gereden, en gedaana alsof ik die mail nog niet gelezen had.
en toen was ik al eenmaal bij hun, en heb ik dus zo ervoor gezorgd dat ik me ouders me niet op me lippen zitten uren lang (klein appartement), terwijl ik preken hoor dat het 1 grote bende is.
Goede strategie. Maar je kunt beter proberen het roer helemaal om te gooien. Deze zomer. Deze zomer moet het gebeuren. Ga je er mentaal op voorbereiden dat je dagen als lanterfanteraar over zijn. Stel je gaat weer bij je ouders wonen en daar een baan zoeken, dicht bij je roots en je oude vrienden.

Wat voor mensen zijn je ouders. Kunnen die begrip opbrengen voor je situatie en je steunen. Volgens mij heb je iemand nodig die je helpt de nodige knopen door te hakken, totdat je weer ergens in een stroom zit met dagelijkse bezigheden.

Verder geen enkele reden om niet naar de meet te komen. Verras je ouders met de boodschap dat je naar Utrecht moet om wat vrienden te ontmoeten. Je heb toch niet voor niets in dit topic gepost.
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:16:50 #247
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97669283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef Supersoep het volgende:
Dat is wel het plan en tot die tijd ga ik niks met andere mensen ondernemen. Zou ik andersom ook een beetje jaloers van worden.

Ik heb toch examens, dus dat komt dan goed uit. Ik kan nu weinig vrouwelijke afleiding gebruiken. :P
dus je gaat met strawberry afspreken voor wederzijds relationele doeleinden (daten enzo), en er zijn verwachtingen wederzijds?
en nou niet mysterieus erover gaan doen, want melden dat je dus je sociale leven inhoud om nu al rekening te houden met haar insinueert het al.

ik dacht dat dat nog een beetje werd opgeblazen, dat je slechts de enorme shields van strawberry voorbij was, en gewoon eens iets ging doen als bellen en misschien nog eens irl praten.
pi_97669410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus je gaat met strawberry afspreken voor wederzijds relationele doeleinden (daten enzo), en er zijn verwachtingen wederzijds?
en nou niet mysterieus erover gaan doen, want melden dat je dus je sociale leven inhoud om nu al rekening te houden met haar insinueert het al.

ik dacht dat dat nog een beetje werd opgeblazen, dat je slechts de enorme shields van strawberry voorbij was, en gewoon eens iets ging doen als bellen en misschien nog eens irl praten.
Ja, relationele doeleinden en de hoop dat dat lukt, is er bij beiden. ( :D )
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:19:57 #249
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97669411
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Goede strategie. Maar je kunt beter proberen het roer helemaal om te gooien. Deze zomer. Deze zomer moet het gebeuren. Ga je er mentaal op voorbereiden dat je dagen als lanterfanteraar over zijn. Stel je gaat weer bij je ouders wonen en daar een baan zoeken, dicht bij je roots en je oude vrienden.

Wat voor mensen zijn je ouders. Kunnen die begrip opbrengen voor je situatie en je steunen. Volgens mij heb je iemand nodig die je helpt de nodige knopen door te hakken, totdat je weer ergens in een stroom zit met dagelijkse bezigheden.
me ouders denken dat ik succesvol(ahum, oke ze weten dat het niet 100% gaat ,maar ze denken dat het allemaal wel goed gaat) studeer.

Verder geen enkele reden om niet naar de meet te komen. Verras je ouders met de boodschap dat je naar Utrecht moet om wat vrienden te ontmoeten. Je heb toch niet voor niets in dit topic gepost.
[/quote]
nee treinreizen is kut.
parkeerbeleid is (volgensmij kut)

utrecht is eng, het is veels te ver weg. als het nou nog amsterdam was wa het iets dichterbij, en iets ander volk misschien ook wel.

er wordt wel over gedaan alsof overal dezelfde mensen in nederland zijn, maar lanterfanteraar heeft gewoon gelijk dat amsterdam beter is wat dat betreft. ik WEET dat ook, want me oude middelbare school vriendin(melissa b) studeert in amsterdam, en haar vriend (vriend van me ) heeft het weleens over de knusse cafeetjes die er vlakbij de uva en vu en rond het centrum zijn.
pi_97669540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niet om onaardig te doen maar zou niet eerst de eerste echte ontmoeting afwachten voor je over een relatie begint ???
Je zou namelijk niet de eerste zijn waar het online heel erg klikt , en je hoop dan zo op relatie zet en dan in het echt toch niet zo erg blijkt te klikken als online.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:25:28 #251
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97669636
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Niet om onaardig te doen maar zou niet eerst de eerste echte ontmoeting afwachten voor je over een relatie begint ???
Je zou namelijk niet de eerste zijn waar het online heel erg klikt , en je hoop dan zo op relatie zet en dan in het echt toch niet zo erg blijkt te klikken als online.
ik denk dat we allemaal normaal genoeg zijn om dat te weten. vooral hun 2en
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:26:24 #252
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97669669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

me ouders denken dat ik succesvol(ahum, oke ze weten dat het niet 100% gaat ,maar ze denken dat het allemaal wel goed gaat) studeer.
Nog wel. Maar de eerste stap zal zijn, je ouder op de hoogte te stellen van je situatie. Anders kunnen ze je niet goed helpen.

quote:
nee treinreizen is kut.
parkeerbeleid is (volgensmij kut)

utrecht is eng, het is veels te ver weg. als het nou nog amsterdam was wa het iets dichterbij, en iets ander volk misschien ook wel.

er wordt wel over gedaan alsof overal dezelfde mensen in nederland zijn, maar lanterfanteraar heeft gewoon gelijk dat amsterdam beter is wat dat betreft. ik WEET dat ook, want me oude middelbare school vriendin(melissa b) studeert in amsterdam, en haar vriend (vriend van me ) heeft het weleens over de knusse cafeetjes die er vlakbij de uva en vu en rond het centrum zijn.
Dat maakt voor de meet weinig uit, want je bent toch gericht op de andere deelnemers. Utrecht zelf is bijzaak. Treinen is niet kut, het is gewoon goed te doen. Hoe lang moet je reizen?
The view from nowhere.
pi_97669702
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ben geen kleuter, ik weet er allemaal genoeg vanaf. Er is nog totaal geen sprake van een relatie, maar als we elkaar ontmoeten kijken we dus of een relatie mogelijk is. We weten zeer goed dat het misschien dan niet klikt.

Lijkt me logisch? Alsof je elkaar dan ontmoet voor de fun ofzo. Lijkt me niet.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:27:35 #254
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97669718
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je hebt elkaar nog nooit gezien of gesproken, kent elkaar alleen van een Fok! profielletje + foto's?

Dan kan dan nog wel eens tegen gaan vallen, no offence
pi_97669808
Blijkbaar is lezen moeilijk voor sommigen. En dat niet alleen. :')

Ik hou het maar weer voor gezien voor een tijdje. Tabee!
Ron Paul 2012
pi_97669843
Nou je kan wel degelijk voor de fun ontmoeten hoor om te kijken of het een leuk contact is , hoeft niet eens meteen van relaties uit te gaan.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:30:58 #257
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97669887
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nog wel. Maar de eerste stap zal zijn, je ouder op de hoogte te stellen van je situatie. Anders kunnen ze je niet goed helpen.

[..]

Dat maakt voor de meet weinig uit, want je bent toch gericht op de andere deelnemers. Utecht zelf is bijzaak. Treinen is niet kut, het is gewoon goed te doen. Hoe lang moet je reizen?
vanaf the middle of nowhere / het einde van de wereld laatste weg links. naar utrecht.

en ik ga niet gered worden hoogstwaarschijnlijk. en de omgeving is wel van factor, want de plek van de meet bepaald de status quo wat "normaal" is.

bijv afspreken vlakbij een homokroeg, zal de status quo meer alsof de homo's geaccepteerd moeten worden zijn.
bij afspreken op een antieke trekkershow, zal de provinciaal normal(er) lijken te zijn. en alsof hij wereldwijzer is en iedereen zal hem volgen.

ik ben nog nooit in utrecht geweest denk ik. behalve een keer een half uur op het centraal station zelf toen ik met het ov ging.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:38:41 #258
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97670288
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef Supersoep het volgende:
Blijkbaar is lezen moeilijk voor sommigen. En dat niet alleen. :')

Ik hou het maar weer voor gezien voor een tijdje. Tabee!
Blijkbaar is het ontvangen van opbouwende kritiek ook lastig voor jou :')

Uitdelen toch makkelijker dan incasseren kerel?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:38:42 #259
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97670289
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

vanaf the middle of nowhere / het einde van de wereld laatste weg links. naar utrecht.
Je vader kan je mss even naar het dichtbijzijnste station brengen met een directe treinverbinding met Utrecht.

quote:
en ik ga niet gered worden hoogstwaarschijnlijk. en de omgeving is wel van factor, want de plek van de meet bepaald de status quo wat "normaal" is.

bijv afspreken vlakbij een homokroeg, zal de status quo meer alsof de homo's geaccepteerd moeten worden zijn.
bij afspreken op een antieke trekkershow, zal de provinciaal normal(er) lijken te zijn. en alsof hij wereldwijzer is en iedereen zal hem volgen.

ik ben nog nooit in utrecht geweest denk ik. behalve een keer een half uur op het centraal station zelf toen ik met het ov ging.
Nou, de omgeving is een park en vogeltjes bepalen de status quo.
The view from nowhere.
pi_97670306
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
Nou je kan wel degelijk voor de fun ontmoeten hoor om te kijken of het een leuk contact is , hoeft niet eens meteen van relaties uit te gaan.
Vooruit, nog 1 keer.

"Relationele doeleinden''. Je gaat zo'n ontmoeting niet aan alsof je dan ineens een relatie hebt. Nee, als je online op een bepaald niveau contact met elkaar hebt, ga je elkaar ontmoeten om te kijken of zo iemand dan ook echt relatiemateriaal is.

Relatiemateriaal = mogelijkheid tot relatie. Zo'n eerste ontmoeting hoeft dus niet gelijk iets te betekenen, het is enkel een volgende, logische stap.

Je gaat er niet in met de mindset van ''nou even gezellig iets drinken, leuk hoor, hihi.". Lijkt me nogal nutteloos. In dat aspect verschilt het niet van een datingsite als je eenmaal iemand hebt gevonden.

Ik vergis me niet zovaak, daarom dat ik dan nu ook niet echt behoefte hebt om m'n mening te verdedigen waarvan ik weet dat ik het juist heb.
Ron Paul 2012
pi_97670340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:38 schreef Micson het volgende:

[..]

Blijkbaar is het ontvangen van opbouwende kritiek ook lastig voor jou :')

Uitdelen toch makkelijker dan incasseren kerel?
Nee, ik moet mezelf nogal herhalen. Er is in het verleden al genoeg gezegd dat er al gepraat is enzo. Als mensen zich ermee gaan bemoeien zonder er iets van te weten door te stellen dat het allemaal op basis van een ''profiel'' is, dan ga ik me ergeren.

Heeft geen snars met opbouwende kritiek te maken. Is sowieso weinig opbouwends aan trouwens.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:42:28 #262
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97670450
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, ik moet mezelf nogal herhalen. Er is in het verleden al genoeg gezegd dat er al gepraat is enzo. Als mensen zich ermee gaan bemoeien zonder er iets van te weten, dan ga ik me ergeren.

Heeft geen snars met opbouwende kritiek te maken. Is sowieso weinig opbouwends aan trouwens.
Okee sorry dat ik niet eerst 120 delen doorlas voordat ik het lef had je aan te spreken. :')

Zelf ben je wel erg gemakkelijk in het uitdelen van (soms toch flink ongenuanceerde) kritiek. Ik heb daar in het geheel geen problemen mee, maar om je dan meteen te gaan ergeren aan mensen die zich 'met jou bemoeien' :') ?

Gevalletje misplaatste arrogantie dunkt me.
pi_97670464
Nou om heel eerlijk te zijn zou mijn instelling zijn als ik iemand van internet ken , uberhaupt niet eens een relatie zijn maar gewoon een gezellige middag.
En misschien vind jij die instelling raar maar ik ben hier nuchter in.
En dit is geen bemoeien dat is meer gewoon zeggen hoe ik er zelf in zou gaan. Als jij het meteen als bemoeien ziet is dat jouw probleem niet het mijne.
pi_97670532
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou om heel eerlijk te zijn zou mijn instelling zijn als ik iemand van internet ken , uberhaupt niet eens een relatie zijn maar gewoon een gezellige middag.
En dit is geen bemoeien dat is meer gewoon zeggen hoe ik er zelf in zou gaan. Als jij het meteen als bemoeien ziet is dat jouw probleem niet het mijne.
Daar mogen we ook prima in verschillen. :P Ik kan mensen dan weer wel redelijk inschatten via het internet, één van de redenen dat ik Richard al snel als hopeloos geval zag waar anderen er nog maandenlang serieus op ingingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef Micson het volgende:

[..]

Okee sorry dat ik niet eerst 120 delen doorlas voordat ik het lef had je aan te spreken. :')

Zelf ben je wel erg gemakkelijk in het uitdelen van (soms toch flink ongenuanceerde) kritiek. Ik heb daar in het geheel geen problemen mee, maar om je dan meteen te gaan ergeren aan mensen die zich 'met jou bemoeien' :') ?

Gevalletje misplaatste arrogantie dunkt me.
Arrogantie, ja. Misplaatst, nee. :)
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:50:01 #265
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97670833
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Daar mogen we ook prima in verschillen. :P Ik kan mensen dan weer wel redelijk inschatten via het internet, één van de redenen dat ik Richard al snel als hopeloos geval zag waar anderen er nog maandenlang serieus op ingingen.

[..]

Ik heb er zelf in ieder geval ook ervaring mee, maar goed als je het zelf allemaal beter weet, dan zit ik daar ook geen seconde mee. ;)

Hoewel ik toch vermoed dat je een beetje aan hoogmoedswaanzin lijdt. Misschien iets te veel kansloze verhalen uit dit topic aangehoord, en je daardoor superieur gaan voelen?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:51:31 #266
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97670917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Supersoep kent Straw via online contact inmiddels beter dan normaal via een datingsite het geval is. Ze weten van elkaar dat ze een relatie willen en zien in elkaar een goede mogelijkheid. De verwachtingen zijn natuurlijk hoger gespannen en dat mag toch wel. Niemand kan voorspellen hoe het zich ontwikkeld. De eerste meet is natuurlijk een cruciale stap.
The view from nowhere.
pi_97671498
Ik zeg toch niet dat dat niet mag. Zelf ben ik er gewoon kritischer in en ik zou juist in zo'n geval lage verwachtingen hebben.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:09:20 #268
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97671942
Eens met Supersoep hoor.
Ik heb ook de ervaring dat na leuk en interessant internetcontact de IRL meet de volgende logische stap is, en aangezien je al hebt besproken dat een relatie het doel is ga je niet vriendschappelijk een drankje drinken, maar ga je kijken of je fysiek ook klikt. Het verliefd worden en het hele riedeltje daarvoor is tenslotte al gebeurd...

Laatste date die ik had als gevolg van intiem/romantisch internetcontact was het bij het begroeten al zoenen. :Y O+
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:12:12 #269
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97672117
Oh, en MLiG, ook al had ik helemaal verwacht dat je niet zou komen omdat je niet durft, wil toch gezegd hebben dat er in feite geen reden is om niet te gaan. :) Zeker als je met de trein gaat... Je koopt een kaartje, stapt in, stapt weer uit en dan staan we daar. :D Op de weg erheen luister je gewoon lekker wat muziek ofzo, of je neemt van mijn part een PUA boek mee ;) Tijd is zo voorbij.
En de mensen waar je mee gaat meeten weten een beetje hoe je bent dus jezelf een andere persoonlijkheid aanmeten is ook nergens voor nodig. :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:12:42 #270
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97672148
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eens met Supersoep hoor.
Ik heb ook de ervaring dat na leuk en interessant internetcontact de IRL meet de volgende logische stap is, en aangezien je al hebt besproken dat een relatie het doel is ga je niet vriendschappelijk een drankje drinken, maar ga je kijken of je fysiek ook klikt. Het verliefd worden en het hele riedeltje daarvoor is tenslotte al gebeurd...

Laatste date die ik had als gevolg van intiem/romantisch internetcontact was het bij het begroeten al zoenen. :Y O+
En is het nog wat geworden of is het daarbij gebleven?
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:13:44 #271
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97672212
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En is het nog wat geworden of is het daarbij gebleven?
Is zeker nog wat geworden. :Y
Alleen ik & relaties, dat werkt dan weer voor geen meter maar daar kon hij niks aan doen. :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:15:12 #272
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97672304
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Is zeker nog wat geworden. :Y
Alleen ik & relaties, dat werkt dan weer voor geen meter maar daar kon hij niks aan doen. :')
Dat is jammer. :{

Oh ik heb echt zin in die date mogen :@ ik hoop alleen dat het net zo goed klikt als online.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:16:16 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97672363
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is jammer. :{

Oh ik heb echt zin in die date mogen :@ ik hoop alleen dat het net zo goed klikt als online.
Laat het wel zo snel mogelijk weten dan kan ik een dansje doen in een steegje.
C'est la vie
pi_97672416
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Dansen in steegje ??
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:17:12 #275
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97672423
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Als het niet goed is gedaan? :o Hey :{
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:17:43 #276
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97672456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dansen in steegje ??
Kinderen met hun rages. :N
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:18:52 #277
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97672515
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, en MLiG, ook al had ik helemaal verwacht dat je niet zou komen omdat je niet durft, wil toch gezegd hebben dat er in feite geen reden is om niet te gaan. :) Zeker als je met de trein gaat... Je koopt een kaartje, stapt in, stapt weer uit en dan staan we daar. :D Op de weg erheen luister je gewoon lekker wat muziek ofzo, of je neemt van mijn part een PUA boek mee ;) Tijd is zo voorbij.
En de mensen waar je mee gaat meeten weten een beetje hoe je bent dus jezelf een andere persoonlijkheid aanmeten is ook nergens voor nodig. :)
echt totaal verkeerde in drukken van mij he.

-ik loop jaren lang achter op populaire dingen, ik heb geen mp3spelers of oortjes ofzo.
wel een walkman casettespeler uit me jeugd, en een laptop met batterij. maar dat zal ik ook niet gaan gebruiken in de trein. dat is vreemd

-ik heb geen pua boeken in papierformaat. alles pdf op pc

-en ik ga niet graag met de trein, juist liever ontwijk ik het openbaar vervoer. maar ik zie het niet zitten om naar drukke stad utrecht zonder navigatie te rijden. en dan parkeren, en dan zoeken, en dan zijn jullie misschien eng(ik kan het wel, maar alles bij elkaar... oh de moeite)

en ik ga al helemaal niet me vader vragen om me weg te brengen naar een treinstation. echt wtf is dat voor onzin. dan moet me vader me ook weer ophalen ofzoiets? en dan is dat dus 4X heen en weer rijden.

volgensmij is het gratis parkeren in de buurt van een treinstation hier dus ik ga geen liften vragen al zou het gebeuren.

en ik moet vroeg me bed uitkomen(hoelaat is het eigenlijk?.... ik kan het zelf wel gaan opzoeken, gewoon retorische vraag ookal weet ik het antwoord nog niet)

alles bij elkaar .dus niemand moet op mijn aanwezigheid rekenen aub

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-06-2011 21:27:13 ]
pi_97672522
sjeesh ik ga vanavond gewoon stappen met spierpijn, waarschijnlijk ben ik morgen een oud omatje :Y
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:19:18 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97672536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dansen in steegje ??
Ja of de woonkamer in ieder geval een vreugdedansje.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:21:28 #280
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97672693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
sjeesh ik ga vanavond gewoon stappen met spierpijn, waarschijnlijk ben ik morgen een oud omatje :Y
Misschien is er iemand die jou een massage kan geven.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:21:45 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97672714
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kinderen met hun rages. :N
Dat heet meeleven met mensen die je wat gunt.
C'est la vie
pi_97672726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik heb er zelf in ieder geval ook ervaring mee, maar goed als je het zelf allemaal beter weet, dan zit ik daar ook geen seconde mee. ;)

Hoewel ik toch vermoed dat je een beetje aan hoogmoedswaanzin lijdt. Misschien iets te veel kansloze verhalen uit dit topic aangehoord, en je daardoor superieur gaan voelen?
Ik vind dat je je niet superieur mag voelen aan de verhalen hier als je zelf ''verliefd'' op iemand wordt via internet terwijl je de persoon nooit hebt gezien (en wel van 'n relatie spreken). Dan heb je het in real life ook niet echt voor het uitkiezen lijkt me.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:23:08 #283
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97672813
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat heet meeleven met mensen die je wat gunt.
Haha, dank je :)
Voor de mensen die naar de meet gaan ik hoop dat jullie een leuke meet hebben
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:24:11 #284
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97672881
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

[..]

Ik zie het meer als volgt. Strawberry heeft eindeloos geprobeerd om richard ervan te overtuigen dat er meer mogelijk is dan hijzelf kon geloven. Met name omdat het probleem in zijn houding/levensgevoel zit en die kun je proberen om te buigen.

Maar tevens riep richard veel aggressie op bij moralistisch denkende mensen. Mensen die beginnen bij de constatering dat iemand niet goed bezig is. Vervolgens manen om verbetering inclusief de nodige tips. Als iemand daarop die goed reageerd, dan heeft hij zijn krediet verspeeld en moet hij ophoepelen. Deze straf is terecht omdat hij niet wilde luisteren. En het is een goed om ongewenst gedrag af te straffen. Zo leer hij mss nog wat.

Sinds het moralistische kamp erin is geslaagd richard eruit te wippen, is Supersoep overtuigd geraakt van zijn gelijk. Hij heeft hiermee Straberry gered van haar 'zinloze bemoeienis' met richard en een last van haar schouders genomen. Hij heeft bewezen aan de goede kant van de moraal te staan. En zijn eerdere vermoeden zijn uiteindelijk juist gebleken.

Maar ondertussen is Richard nog geen steek verder. Ik geloof er niet in dat mensen gemakkelijk hun eigen wil kunnen sturen (zie Kan de mens zijn eigen wil sturen?). Dat zie je aan het feit dat 'niet willen' en 'niet kunnen' vaak hand in hand gaan. De moralisten hebben hun gelijk niet bewezen, maar gewoon iemand eruit geknikkerd. Ik vermoed dat Strawberry niet zo plat moralistisch denkt als Supersoep. Supersoep doet er verstandig aan om zijn eigen gelijk wat te nuanceren en beter te kijken naar Strawberry's inzichten. Het kan zeker humaner.
The view from nowhere.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:26:32 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97673031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Haha, dank je :)
Voor de mensen die naar de meet gaan ik hoop dat jullie een leuke meet hebben
Doe ik altijd eigenlijk met vrienden enzo, misschien als een soort vervanging van mijn eigen liefdesleven. :P
C'est la vie
pi_97673042
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zie het meer als volgt. Strawberry heeft eindeloos geprobeerd om richard ervan te overtuigen dat er meer mogelijk is dan hijzelf kon geloven. Met name omdat het probleem in zijn houding/levensgevoel zit en die kun je proberen om te buigen.

Maar tevens riep richard veel aggressie op bij moralistisch denkende mensen. Mensen die beginnen bij de constatering dat iemand niet goed bezig is. Vervolgens manen om verbetering inclusief de nodige tips. Als iemand daarop die goed reageerd, dan heeft hij zijn krediet verspeeld en moet hij ophoepelen. Deze straf is terecht omdat hij niet wilde luisteren. En het is een goed om ongewenst gedrag af te straffen. Zo leer hij mss nog wat.

Sinds het moralistische kamp erin is geslaagd richard eruit te wippen, is Supersoep overtuigd geraakt van zijn gelijk. Hij heeft hiermee Straberry gered van haar 'zinloze bemoeienis' met richard en een last van haar schouders genomen. Hij heeft bewezen aan de goede kant van de moraal te staan. En zijn eerdere vermoeden zijn uiteindelijk juist gebleken.

Maar ondertussen is Richard nog geen steek verder. Ik geloof er niet in dat mensen gemakkelijk hun eigen wil kunnen sturen (zie Kan de mens zijn eigen wil sturen?). Dat zie je aan het feit dat 'niet willen' en 'niet kunnen' vaak hand in hand gaan. De moralisten hebben hun gelijk niet bewezen, maar gewoon iemand eruit geknikkerd. Ik vermoed dat Strawberry niet zo plat moralistisch denkt als Supersoep. Supersoep doet er verstandig aan om zijn eigen gelijk wat te nuanceren en beter te kijken naar Strawberry's inzichten. Het kan zeker humaner.
Ummm je weet dat Richard niet eens echt was??? Daarom is die geband hoor
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:28:05 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97673140
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ummm je weet dat Richard niet eens echt was??? Daarom is die geband hoor
Hij is wel echt maar is gaan ontkennen dat hij echt was. Hij zei dat ie gelogen had maar loog daar over dus het was wel waar. En ja ik weet het, het is verwarrend.
C'est la vie
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:28:41 #288
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97673177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Doe ik altijd eigenlijk met vrienden enzo, misschien als een soort vervanging van mijn eigen liefdesleven. :P
ga maar voor mijn duimen :D misschien helpt het
14 SHADES OF GREY
pi_97673209
quote:

[..]

Natuurlijk, Richard is inderdaad niks verder gekomen. Maar bleef hij hier posten, kwam hij óók niks verder. Vind jij niet dat hij hier wel een beetje om aandacht vroeg? Hij komt sowieso wel terug, trouwens.
pi_97673263
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij is wel echt maar is gaan ontkennen dat hij echt was. Hij zei dat ie gelogen had maar loog daar over dus het was wel waar. En ja ik weet het, het is verwarrend.
huh ik dacht dat de modjes hem dus ontdekten dat hij niet echt was wie hij was door checks bij computer , een klooncheck en dat ze daar dus achter kwamen.
pi_97673326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik vind dat je je niet superieur mag voelen aan de verhalen hier als je zelf ''verliefd'' op iemand wordt via internet terwijl je de persoon nooit hebt gezien (en wel van 'n relatie spreken). Dan heb je het in real life ook niet echt voor het uitkiezen lijkt me.
Kwam jij hier niet omdat je naar eigen zeggen wel wat leedvermaak zocht en dat je naar de meet wou gaan omdat je aapjes wou kijken? Paraphrase: ''Ik snap wel dat mensen aapjes willen kijken, doe ik ook"

Dan voel je je redelijk superieur, volgens mij. En in jouw geval is dat al helemaal onterecht met je raar gedrag. Verwijder je vriendin's Hyves contacten maar weer eens.
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:32:17 #292
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97673396
quote:

[..]

Niemand anders dan Richard heeft er voor gezorgd dat Richard een ban heeft.
quote:
Hoe weet jij nou precies zo goed hoe het met Richard gaat vandaag de dag?
Ik heb hem namelijk vanmiddag nog gesproken. En ik geloof niet dat Richard geen steek verder is.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:33:13 #293
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97673469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

-en ik ga niet graag met de trein, juist liever ontwijk ik het openbaar vervoer. maar ik zie het niet zitten om naar drukke stad utrecht zonder navigatie te rijden. en dan parkeren, en dan zoeken, en dan zijn jullie misschien eng(ik kan het wel, maar alles bij elkaar... oh de moeite)
Allemaal overwinnigen op jezelf. Dat is nu juist wat je moet gaan proberen te doen. Wij zijn niet eng hoor.

quote:
en ik ga al helemaal niet me vader vragen om me weg te brengen naar een treinstation. echt wtf is dat voor onzin. dan moet me vader me ook weer ophalen ofzoiets? en dan is dat dus 4X heen en weer rijden.

volgensmij is het gratis parkeren in de buurt van een treinstation hier dus ik ga geen liften vragen al zou het gebeuren.
Ok, zelf naar het dichtbijzijnste station rijden met een directe verbinding naar Utrecht.

quote:
en ik moet vroeg me bed uitkomen(hoelaat is het eigenlijk?.... ik kan het zelf wel gaan opzoeken, gewoon retorische vraag ookal weet ik het antwoord nog niet)
Pas om 14.00. Tijd zat.

quote:
alles bij elkaar .dus niemand moet op mijn aanwezigheid rekenen aub
Alles bij elkaar geen enkel serieus opstakel.
The view from nowhere.
pi_97673527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Supersoep het volgende:

Dan voel je je redelijk superieur, volgens mij. En in jouw geval is dat al helemaal onterecht met je raar gedrag. Verwijder je vriendin's Hyves contacten maar weer eens.
Wat zijn dit nu weer voor steken onder de gordel?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:34:53 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97673582
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

huh ik dacht dat de modjes hem dus ontdekten dat hij niet echt was wie hij was door checks bij computer , een klooncheck en dat ze daar dus achter kwamen.
Hij heeft kloons maar zijn verhaal klopt gewoon.
C'est la vie
pi_97673606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kwam jij hier niet omdat je naar eigen zeggen wel wat leedvermaak zocht en dat je naar de meet wou gaan omdat je aapjes wou kijken?

Dan voel je je redelijk superieur, volgens mij. En in jouw geval is dat al helemaal onterecht.
Ik post hier niet met tegenzin natuurlijk, logisch ook. Yep, ik ga naar de meet om aapjes te kijken, sarcasme is moeilijk te begrijpen. Ik ga niet eens, ik ga uit met een paar vrienden, misschien moet jij dat ook eens gaan doen. :')

Voelde ik me maar superieur. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ga maar voor mijn duimen :D misschien helpt het
We duimen allemaal. 8-)
pi_97673680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat zijn dit nu weer voor steken onder de gordel?
Als hij me probeert weg te zetten op z'n usual sneaky manier als een kansloze nerd in real-life, mag hij het terug verwachten. Simpel toch?

Ben jij een kloon van Crutch trouwens?
Ron Paul 2012
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:37:01 #298
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97673731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Niemand anders dan Richard heeft er voor gezorgd dat Richard een ban heeft.
Heeft niemand mij ooit duidelijk uitgelegd. Heeft het iets te maken met die vage zelfmoord aankondigingen?

quote:
Hoe weet jij nou precies zo goed hoe het met Richard gaat vandaag de dag?
Ik heb hem namelijk vanmiddag nog gesproken. En ik geloof niet dat Richard geen steek verder is.
Vertel.
The view from nowhere.
pi_97673762
Oh Mpj post onder andere naam nu snap ik hem
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:38:25 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97673826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:35 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik post hier niet met tegenzin natuurlijk, logisch ook. Yep, ik ga naar de meet om aapjes te kijken, sarcasme is moeilijk te begrijpen. Ik ga niet eens, ik ga uit met een paar vrienden, misschien moet jij dat ook eens gaan doen. :')

Voelde ik me maar superieur. ;)

[..]

We duimen allemaal. 8-)
Wij hebben hier allemaal geen vrienden dat zou je toch moeten weten.
C'est la vie
pi_97673846
Ik ben echt clueless qua kloontjes :Y
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:40:52 #302
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97673973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heeft niemand mij ooit duidelijk uitgelegd. Heeft het iets te maken met die vage zelfmoord aankondigingen?
Wij leggen hier geen reden van een ban uit.
quote:
Vertel.
Nee ook dat niet. Ik weet dat enkelen van jullie nog contact met hem hebben en ik heb dat ook. Maar ik ga hier niets posten zonder zijn toestemming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')