SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik bel sowieso niet langer dan een of twee minuten omdat het gewoon zonde van het geld is met diensten als skype, whatsapp, facebook, twitter, ping, msn en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom. Meestal ben ik binnen 5 minuten wel uitgebeld.
Gewoon om lachen en negeren.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
Ik krijg trouwens hele grove DM-berichten van Schenkstroop.
Dat gebeurt voorlopig niet meer. Daar kun je vanuit gaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
What's funny.quote:
Zo lang bellen kan wel leuk zijn hahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bel sowieso niet langer dan een of twee minuten omdat het gewoon zonde van het geld is met diensten als skype, whatsapp, facebook, twitter, ping, msn en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Om het geld is het me niet echt te doen. Sowieso bel ik dus niet veel en valt dit dus ruim binnen de bundel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bel sowieso niet langer dan een of twee minuten omdat het gewoon zonde van het geld is met diensten als skype, whatsapp, facebook, twitter, ping, msn en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bellen met vrouwen, ik denk dat ik na 3 minuten als niks meer te zeggen heb.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang bellen kan wel leuk zijn haha
Ik kan niet het. Niet omdat ik verlegen ben, maar ben niet iemand die veel en lang belt. Ook met vrienden met wie ik normaal uren praat bel ik hooguit een minuut of vier.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bellen met vrouwen, ik denk dat ik na 3 minuten als niks meer te zeggen heb.![]()
Vind het knap hoe sommige mensen echt uren kunnen bellen.
Tsja ik bel ook amper mijn telefoon gebruik ik eigenlijk alleen voor internet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om het geld is het me niet echt te doen. Sowieso bel ik dus niet veel en valt dit dus ruim binnen de bundel.
A:quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
Ik heb vast 'n heel vage humor, maar ik vind dit echt om je te bescheurenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat gebeurt voorlopig niet meer. Daar kun je vanuit gaan.
Jij hebt hele vage humor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Q:
[..]
A:
[..]
[..]
Ik heb vast 'n heel vage humor, maar ik vind dit echt om je te bescheuren![]()
Om het maar eens heel pre-puberaal te zeggen: "Oehh, gedisst!"
Oh met die date die ik zaterdag heb denk ik wel dat ik uren zou kunnen bellenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bellen met vrouwen, ik denk dat ik na 3 minuten als niks meer te zeggen heb.![]()
Vind het knap hoe sommige mensen echt uren kunnen bellen.
Ik zou sowieso niet beginnen over seks bij een internet date tijdens het chatten, geeft een slechte indruk vind ik. Als je elkaar in RL ook leuk vind kan je nog altijd over praten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh met die date die ik zaterdag heb denk ik wel dat ik uren zou kunnen bellenDamn ik heb echt zin in die date. haha
Net op msn vroeg ze waarom ik niet over seks durfde te praten. Omdat ik er nog niet over begonnen was. Dat durfde ik niet.
Ik praat er ook niet zomaar over met 'n dame die ik nog niet goed ken. Het zou volgens mij ook raar zijn als ik direct begin over in welke standjes ik haar wil nemen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh met die date die ik zaterdag heb denk ik wel dat ik uren zou kunnen bellenDamn ik heb echt zin in die date. haha
Net op msn vroeg ze waarom ik niet over seks durfde te praten. Omdat ik er nog niet over begonnen was. Dat durfde ik niet.
Gratz met de date dude. Wat zorgde ervoor dat het eerder gebeurde dan de eerste Harry Potter film (er van uitgaan dat het dezelfde persoon is)quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als seks nu het doel is dan weer wel. Aangezien wel al een tijdje chatten en het vrijwel over alles gehad hebben is het niet vreemd om het ook over seks te hebben. Niet zoals Halcon het zegt maar gewoon over wanneer je het voor het eerst gehad etc.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet beginnen over seks bij een internet date tijdens het chatten, geeft een slechte indruk vind ik. Als je elkaar in RL ook leuk vind kan je nog over praten.
Date is zaterdagquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:25 schreef greatjob het volgende:
[..]
Gratz met de date dude. Wat zorgde ervoor dat het eerder gebeurde dan de eerste Harry Potter film (er van uitgaan dat het dezelfde persoon is)
Dat wel, maar ik vind het ook geen vraag die bij de eerste tien vragen hoort zeg maar...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als seks nu het doel is dan weer wel. Aangezien wel al een tijdje chatten en het vrijwel over alles gehad hebben is het niet vreemd om het ook over seks te hebben. Niet zoals Halcon het zegt maar gewoon over wanneer je het voor het eerst gehad etc.
Dacht ik 't nietquote:
Niks... Als je tien bentquote:En wat is er mis met het woord gedist?
Tijn, wat is eigenlijk je doel met deze date? Misschien heb ik dat gemist. Zijn jullie uit op het eventuele ontstaan van een relatie of wordt het meer een soort van seksdate?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee volgens mij denken ze dan meteen "Oh fijn die probeert me zo snel mogelijk te neuken".quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het ook geen vraag die bij de eerste tien vragen hoort zeg maar...
Zal wel met de achtergrond te maken hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
Niks... Als je tien bent![]()
Vind ik dan...
Het is toch een beetje de neukkansen peilen. Als je het aantal bedpartners weet en de timelag tussen het ontstaan van een soort van relatie en de eerste neukpartij, kun je wel een aardige inschatting maken wanneer je kunt gaan neuken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee volgens mij denken ze dan meteen "Oh fijn die probeert me zo snel mogelijk te neuken".
Maar mij sowieso veel te moeilijk al dat internetdating. Maar ik ben wel blij voor andere mensen dat het er is.
Nee eigenlijk alleen nog MSN. En zaterdag dus die date.quote:
Hahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het ook geen vraag die bij de eerste tien vragen hoort zeg maar...
Dat eerste, ik hoop dat het irl net zo goed klikt als online.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dacht ik 't niet
[..]
Niks... Als je tien bent![]()
Vind ik dan...
[..]
Tijn, wat is eigenlijk je doel met deze date? Misschien heb ik dat gemist. Zijn jullie uit op het eventuele ontstaan van een relatie of wordt het meer een soort van seksdate?
Da's altijd afwachten inderdaad. Heb het omgekeerd weleens gehad. Mensen met wie ik IRL weinig had, maar met wie ik dan online goed kon praten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste, ik hoop dat het irl net zo goed klikt als online.
Leuk!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste, ik hoop dat het irl net zo goed klikt als online.
Terrasje pakkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Leuk!!Nou, spannend, zaterdag is al bijna.. Wat gaan jullie doen?
Plezier op het terras!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen nog MSN. En zaterdag dus die date.
[..]
Hahaik zie het al voor mij
Zie mijn vorige postquote:
Mag toch hopen dat het lekker weer wordt zaterdag.quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het lekker weer wordt zaterdag.
Hmmm moet ik toch maar eens die BBQ gaan plannen, wordt wel eens tijd.quote:
mmmm dat biedt perspectiefquote:
Gewoon een warme plek opzoeken en dan.quote:
hahaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een warme plek opzoeken en dan.
Ja, dat heb ik al de hele dag. Ben maar op m'n nest gaan liggen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Dit is weer een van die avonden dat je gewoon iets wil doen maar niet weet wat.
Kut is dat, je wil gewoon weg maar kan nergens naar toe.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al de hele dag. Ben maar op m'n nest gaan liggen.
Mannen kijken sowieso wel. Je hebt er waarschijnlijk gewoon te weinig op gelet. Dus ja, straal uit dat je leuk en lekker bent en je zal zien dat er echt wel naar je gekeken wordt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:43 schreef minnemin het volgende:
Heee tijnbrein wat leuk voor je, die date! Go go go!!!
- op de fiets naar de indrinkafspraak had ik me dezelfde houding aangemeten, borsten vooruit, neus in de wind en KIJK MIJ EENS LEKKER ZIJN (ondertussen een beetje lachen natuurlijk), en het werkte, ik zag meer mannen kijken dan normaal, misschien lette ik er ook meer op?
Alleen hoi zeggen is niet goed genoeg natuurlijk. Vraag hem iets, zorg dat je een opening hebt. Begin desnoods met dat je hem wel aantrekkelijk vindt, als vrouw kan je dat iets makkelijker maken dan een man. Maar er moet jou vast iets aan hem opgevallen zijn waarover je hem kunt vragen.quote:- dan tijdens het uitgaan de klapper van de week, ik had de hele tijd oogcontact met een niet onaardige man. Loop ik dan uiteindelijk na heel veel aanmoediging van mijn maatjes langs hem, zeg ik 'hoi', zegt 'ie niets terug!Nou ja! Sta ik daar met mijn goede gedrag....
Iemand oppikken omdat je desperate bent lijkt me niet verstandig. Uitgaan om iemand op te pikken ook niet. Uitgaan om te kijken of je mensen aan kunt spreken en dan kijken waar het schip strandt welquote:- Uiteindelijk, eenmaal thuis, zat ik zwaar te balen dat ik niemand opgepikt heb. Ik wil zooooo graag (lanterfanteraar, je snapt me wel). Zonde, we hebben een aardige avond gehad.
Waarom zou je niet vragen of hij single is aan collega's? Of wil je niet dat zij weten dat je hem wel leuk vindt? Porren op Hyves...Ach ja, als je écht geen andere ingang hebt dan moet je dat wel doen. Die niet waagt...Bovendien moet je mannen niet te hoog inschatten, niet nadenken en gewoon je best voor iemand doen. Hij zal op z'n minst geflatteerd zijn dat je je best voor hem doet.quote:- Vandaag kijk ik er weer wat nuchterder tegen aan. Gisteravond heb ik als tip gekregen m.b.t. tatoeageman om hem niet op de werkvloer aan te spreken, maar hem te porren ofzo via Hyves. Vind ik zo kinderlijk. En ik weet ook niet eens of 'ie single is. Dat moet ik bij collega's uitvragen, maar dat is ook zo puberaal. Wat nu?
Ga er gewoon voor zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, wel ff gebeld. Ze klinkt erg leuk, praat erg leuk, maar ben gewoon bang dat er +/- 90 kg onder dat mooie gezicht van d'r hangt.
ja maar welk festival?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben lichtelijk aangeschoten, bandjes zijn cool![]()
De ene jongen in de kroeg was in de kroeg leuk op festival mindermaar heb er wel vrede mee. Verder erg gezellig met een boel bekende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |